Autor: | vincenz [ 16 Paź 2017 07:13 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
@krasnal waw-vno został przekierowany do Kowna. Później samolot musiał zostać przebazowany do Wilna. Ot, cała tajemnica. |
Autor: | WaldekK [ 17 Paź 2017 08:38 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Niby wiedziałem o wzajemnej ukraińsko-rosyjskiej "niechęci" i o tym, że wpływa ona także na trasy lotów, ale jakoś nigdy nie nie zwracałem na to jakieś większej uwagi. Aż dzisiaj przypadkiem zauważyłem to https://www.flightradar24.com/data/flig ... 46#f38d207 Załącznik: svo-kiv.PNG [ 354.78 KiB | Obejrzany 2545 razy ] |
Autor: | silvershark [ 17 Paź 2017 08:46 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
@WaldekK przyjrzyj się też lotom UIA do Azerbejdżanu i Kazachstanu. Nadkładają baaaardzo dużo drogi omijając wschodnią Ukrainę i Krym oraz Rosję. |
Autor: | Anonymous [ 17 Paź 2017 09:19 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
To wynika chyba z wzajemnego zakazu lotów linii z tych krajów nad terytorium Ukrainy i Rosji. |
Autor: | ibartek [ 17 Paź 2017 13:55 ] | ||
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 | ||
goodbye Fokker
|
Autor: | zuchu1 [ 17 Paź 2017 14:09 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
A za 10 dni (28.10) pożegnalne loty Fokkera dla KLM: DUS - Düsseldorf KL1862 arrival Amsterdam 19.05 hrs* NWI- Norwich KL1512 arrival Amsterdam 19.15 hrs* HAJ - Hannover KL1912 arrival Amsterdam 19.15 hrs* BRU - Brussel KL1732 arrival Amsterdam 19.15 hrs* LUX - Luxembourg KL1746 arrival Amsterdam 19.35 hrs* LHR - London KL1070 arrival Amsterdam 20.30 hrs * *Local time Kończy się pewien etap w historii ... |
Autor: | MaciekM [ 19 Paź 2017 09:00 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
A330neo szykuje się do swojego pierwszego lotu. Zgodnie z informacjami powinien wystartować o 10:00 https://www.flightradar24.com/AIB01TN/f41b6f5 Załącznik: 1.JPG [ 22.72 KiB | Obejrzany 2258 razy ] |
Autor: | Kashpir [ 24 Paź 2017 23:47 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Mam takie pytanie do osób bardziej obeznanych. Lecieliśmy ostatnio liniami Lion Air - lądowanie na lotnisku w Manado. Samolot jednak bardzo długo krążył w okolicach lotniska, poszedł komunikat, że przygotowujemy się do jakiejś procedury (niestety nie zrozumiałem, co dokładnie było powiedziane przez pilota) i że lądowanie będzie "on maximum breaks". Rzeczywiście lądowanie tak było, miejscowi zaczęli klaskać (był to jedyny taki przypadek w naszych lotach po Indonezji). Wychodząc z samolotu spytałem obsługę pokładową - jedyne, co potrafili mi powiedzieć, to że musieliśmy krążyć w celu spalenia paliwa, bo samolot był za ciężki. Zrobiłem potem screeny i wygląda to jak poniżej: podeszliśmy najpierw do lotniska od południa, ale bez próby lądowania (chyba), zawróciliśmy ale minęliśmy lotnisko i odlecieliśmy nad morze, gdzie samolot wykręcił 3 pełne kółka i ponownie podszedł do lotniska i dopiero wtedy wylądowaliśmy. Dodam, że nie było mgły czy opadów deszczu. Czy na podstawie tych danych można stwierdzić jaki mógł być problem? Załącznik: JT736map1.PNG [ 171.33 KiB | Obejrzany 2110 razy ] Załącznik: JT736map2.PNG [ 48.76 KiB | Obejrzany 2110 razy ] |
Autor: | silvershark [ 25 Paź 2017 00:05 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
@Kashpir jaka oryginalna trasa? Czy to już zaraz po starcie? |
Autor: | Kashpir [ 25 Paź 2017 00:08 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
lot JT736 11 X Surabaya - Manado. Aż do okolic Manado wszystko przebiegało zgodnie z planem. |
Autor: | silvershark [ 25 Paź 2017 00:10 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Możliwe, że przewidywali kiepską pogodę na trasie i wzięli większy zapas paliwa. Ewentualnie opcja ze sprzyjającymi prądami powietrznymi, ciężko stwierdzić |
Autor: | vincenz [ 25 Paź 2017 07:59 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Zapewne było tak jak Ci powiedzieli: z jakiegoś powodu mieli przekroczoną maksymalną masę do lądowania i musieli wypalić paliwo, żeby zejść poniżej danego maksimum (które jest wypadkową ograniczeń samolotu jak i lotniska). Pas na tym lotnisku jest dość krótki (ok. 2600m) stąd więc ostre hamowanie po przyziemieniu. |
Autor: | rattaman [ 25 Paź 2017 08:50 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Pas o długości 2600m to nie jest krótki pas. Zwłaszcza dla wąskokadłubowców. Na takim pasie bez problemu operują szerokokadłubowce. 747-400 przy maksymalnej masie do lądowania, na poziomie morza, przy klapach 30, potrzebuje minimalnie ok. 2200m na dobieg. |
Autor: | le_szek [ 25 Paź 2017 09:42 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
rattaman napisał(a): Pas o długości 2600m to nie jest krótki pas. Większość lotnisk w Polsce ma krótsze ![]() |
Autor: | Relaxa [ 25 Paź 2017 20:54 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
LOT45 WAW-YYZ zawrócił nad Norwegią do Warszawy. Wie ktoś dlaczego ? Screen, który zrobiłem jest za duży żeby wstawić |
Autor: | michzak [ 26 Paź 2017 07:31 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Rysa na przedniej szybie w kokpicie, patrząc po artykułach w internecie |
Autor: | Misha Preston2 [ 31 Paź 2017 21:41 ] | ||
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 | ||
Czy to standardowa trasa Cathay Pacific z TLV do HKG?
|
Autor: | michzak [ 31 Paź 2017 21:48 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Tak Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk |
Autor: | krasnal [ 31 Paź 2017 22:21 ] | ||
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 | ||
Rusline zainaugurował dziś loty z Kaliningradu do Pragi na ciekawej maszynie.
|
Autor: | szfarcjeger [ 01 Lis 2017 11:18 ] |
Temat postu: | Re: Ciekawostki z flightradar24 |
Załącznik: 787.thai.jpg [ 30.82 KiB | Obejrzany 1448 razy ] Dostawa 787-9 dla Thai ? https://www.flightradar24.com/THA8913/f642085 |
Strona 20 z 83 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |