Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Cze 2014 16:48 

Rejestracja: 13 Cze 2013
Posty: 166
Hej, czy ktoś niedawno leciał Cathay na trasie London-Sydney? Jestem ciekawa aktualnych opinii na temat komfortu lotu, obsługi, jedzenia...


Ostatnio edytowany przez krasnal, 28 Lip 2016 16:39, edytowano w sumie 1 raz
Kod IATA
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#2 PostWysłany: 19 Cze 2014 17:25 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 36
Leciałem Bangkok - Hongkong - Bangkok

Piewszy lot miał tylko 50% pasazerów ale zadne system rozrywki nie było . ale lot powrotne został anulowane bez informacja do mnie. byłem w lotnisko na check in a obsługa powiedziała ze lot został anulowania poniewaz samolot który miał lecisz do Hongkong miał problem w Bangkoku. I musiałem zaczekac 7 godzin na kolejne lot a samolot był 100% pasazerów ale tak samo nie było system rozrywki

jedzenia spoko obsluga bardzo miła
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#3 PostWysłany: 19 Cze 2014 18:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2012
Posty: 787
Loty: 188
Kilometry: 227 790
@incognita leciałem 3 tygodnie temu. Wszystko w porządku, na poziomie. Jedzenie, obsługa, komfort.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#4 PostWysłany: 19 Cze 2014 20:49 

Rejestracja: 13 Cze 2013
Posty: 166
Dzięki bardzo. Mam teraz dylemat, bo właśnie Cathay wrzuciło dobre ceny, ale niestety nie mają A380, którym bym chciała lecieć. Na razie Qantas jest za drogi na multicity, ale lata z A380. No i nie wiem czy lecieć taniej z Cathay, ale innym samolotem, czy tez czekać na dobre ceny w Qantasie lub Singapore. Och, nie lubię takich dylamatów :evil:
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#5 PostWysłany: 06 Sie 2015 10:21 

Rejestracja: 05 Sie 2015
Posty: 20
Czy jezeli z powrotem lecimy z Bali (cathay) do Hong Kongu a potem dalej (BA) do Warszawy przez LHR to moga nam nadac bagaz od razu do WAW czy musimy sie jeszcze raz odprawiac w HKG?
Loty mamy na jednej rezerwacji, ale z WAW-LHR-HKG to lot laczony, a dalej to juz lot odcinkowy.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#6 PostWysłany: 08 Sie 2015 21:17 

Czego można się spodziewać na trasie HKG-SYD?
W sensie opinii dot.komfortu, jedzenia itd.
Góra
 PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#7 PostWysłany: 08 Sie 2015 21:34 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 415
Loty: 644
Kilometry: 1 419 433
Ale jaką linią?
Dopiero teraz zobaczyłem tytul wątku.

Wedlug mnie Cathay ma bardzo dobrą obsługę. Ostanio leciałem na trasie Tokio-Taipei i podawali normalny ciepły posiłek (chińskie jedzenie), ktore było zjadliwe.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Cathay Pacific
#8 PostWysłany: 20 Lut 2016 16:13 

Na trasie FRA-HKG i HKG-SYD oraz powrót analogiczny ten sam model czyli B777-300ER, wszystkie 4 loty z pełną frekwencją.
Komfort podróży przeciętny, jedzenie również.Były posiłki, które nam w miarę smakowały ale były też takie, które kompletnie nie przypadły nam do gustu, więc ja się ratowałam swoimi batonami na powrocie oraz prowiantem z domu lecąc tam.
Personel pokładowy bardzo miły i uczynny, cały czas z pięknym uśmiechem, zestaw rozrywki pokładowej bardzo fajny, do wyboru do koloru filmy kinowe, filmy dokumentalne, muzyka, gry, również odpowiednie opcje dla dzieci, sklep itd. Do tego kamera na podwoziu oraz bieżące śledzenie całej trasy.
Zaskoczyła mnie czystość toalet przez cały lot, nawet pod koniec były one czyste.

Załącznik:
DSC_1336.jpg

Załącznik:
DSC_1337.jpg

Załącznik:
P2206382.jpg

Załącznik:
P2206383.jpg

Załącznik:
DSC_1346.jpg

Załącznik:
DSC_1351.jpg

Załącznik:
DSC_1368.jpg

Załącznik:
DSC_1375.jpg

Załącznik:
DSC_1383.jpg

Załącznik:
DSC_1404.jpg


powrót:
Załącznik:
P1176131.jpg

Załącznik:
P1176133.jpg

Załącznik:
P1176134.jpg

Załącznik:
P1176179.jpg

Załącznik:
P1176180.jpg

Załącznik:
P1176182.jpg

Załącznik:
P2206384.jpg

Załącznik:
P2206385.jpg

Załącznik:
P1176189.jpg

Załącznik:
P1176200.jpg

Załącznik:
P1176234.jpg

Załącznik:
P1176235.jpg

Załącznik:
P1176237.jpg

Załącznik:
P1176238.jpg

Załącznik:
P1186239.jpg

Załącznik:
P1186240.jpg

Załącznik:
P1186242.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 PM off  
 
#9 PostWysłany: 23 Lip 2017 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2017
Posty: 771
srebrny
Obecne promocje Cathay wygasają 6 sierpnia, macie jakieś doświadczenia jak szybko dają nowe oferty!
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 21 Gru 2017 00:25 

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 32
Loty: 162
Kilometry: 391 650
Witajcie, ja mam pytanie do znawców. Za chwilę będę miał lot m.in. CX na Fiji i zastanawiam się do którego programu najlepiej wrzucić mile za lot. na co dzień używam M&M jednak nie współpracują tutaj. Co poradzicie ?


CATHAY PACIFIC - CX 382
ZURICH CH HONG KONG HK 1155 0630

RESERVATION CONFIRMED - L ECONOMY

CATHAY PACIFIC - CX 6901
HONG KONG HK NADI FJ 1655 0810

AIRCRAFT OWNER: FJ FIJI AIRWAYS
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 21 Gru 2017 09:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3900
HON fly4free
Trudno orzec. Dużo zależy od tego, jakie masz plany, co do latania w przyszłości liniami z Oneworld.
Radziłbym zacząć od sprawdzenie na wheretocredit.com, ile mil uzyskałbyś wrzucając je do poszczególnych programów, ktore wchodzą w tym wypadku w grę. Kto wie, może Cię to zainspiruje do kierunków dalszych podróży, dopasowanych do któregoś z tych programów?
Dobrze byłoby kierować się również tym, w którym z programów stosunkowo najłatwiej uzyskać status. Taki długi lot dałby pewnie dość dużo tzw. tier points w British Airways (niezbędne w określonej ilości do uzyskania poszczególnych poziomów statusu). Do tego konieczne jest jeszcze wykonanie 2 odcinków na pokładzie BA lub IB do statusu bronze (nic specjalnego) lub 4 do silver (bardzo użyteczny). Może akurat w 2018 tak sobie zaplanujesz loty, by do tego silver w BA dobrnąć?
Ciekawą opcją może być również Qatar Airways. A może tak Ci sie spodoba w CX, że zaczniesz latać z nimi bardziej regularnie? Zbyt dużo niewiadomych...

Dodam, że ta opcja z BA nie jest przypadkowa. Mój pierwszy lot z CX wykonany w 2016 (AMS-HKG-DPS RT) wykorzystałem właśnie jako bazę do uzyskania silver w ich Executive Club. Niestety, w przyszłym miesiącu wygasa :(
Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 21 Gru 2017 10:05 

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 32
Loty: 162
Kilometry: 391 650
dzięki za podpowiedź, jest wystarczająca gdyż też bawię się w zbieranie Avios. W nast. roku planuję lot do Am. Południowej. Biorąc pod uwagę promocje IB pewnie się skończy że polecę z nimi. Tak więc Silver do zrobienia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014
Posty: 178
Loty: 98
Kilometry: 291 387
niebieski
Hej, jestem na etapie zakupu biletów w Cathay - mam natomiast problem z wyborem miejsc (3 osoby) - na trasie FRA-HKG pokazuje B777 w konfiguracji 3-4-3 - w środkowym rzędzie jest dołożone jedno siedzenie - najlepsze w tym jest to, że każde z tych miejsc można wybrać.
Ktoś się już tym spotkał i ewentualnie jak to wygląda podczas samego lotu bo raczej będzie to 3-3-3?
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3900
HON fly4free
Bo to pewnie jest ich nowa klasa ekonomiczna:

https://www.businesstraveller.com/busin ... nomy-seat/

Wysłane z mojego telefonu przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
dan19 lubi ten post.
dan19 uważa post za pomocny.
 
 
#15 PostWysłany: 12 Lut 2019 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014
Posty: 178
Loty: 98
Kilometry: 291 387
niebieski
I wszystko jasne - to się jednak zastanowię nad CX. dzięki!
Góra
 Relacje PM off  
 
#16 PostWysłany: 07 Mar 2019 19:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2505
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Recenzja regionalnej klasy biznes. Lot HKG - TPE. Dobra opcja za mile, aczkolwiek po wprowadzeniu oplat, koszt biletu wyniósł 9000 avios +42 funty.

Przed lotem obowiazkowo wizyta w ktoryms z salonikow. Pani dala mi zaproszenie z listą 4 salonikow i ich lokalizacji. Wybralam The Pier, bo wcześniej testowalam The Wing. Oczywiscie mozna skorzystac z tego dobrodziejstwa w ramach statusu Oneworld i poleciec ekonomiczna.

Lot wedlug rozkladu trwa 2h, a faktycznie okolo 1h15min. Na starcie napój bezalkoholowy, a tuż po starcie drinki z menu i posilek. Ja załapałam sie na kolacje i wybralam wolowine. Jedzenie bylo dobre i zapychajace. Obsluga uwijala sie caly czas, dolewajac napoje.

Jak kupowalam bilet, to wybralam lot na B777, a na miejscu okazało sie, ze bedzie A330. Lotow jest okolo 15 dziennie, wiec mozna wybierac co komu pasuje. Biznes klasa to typowe 1-2-1, tzw. studio. Fotele sa juz troche zużyte, a ekrany nie najlepszej jakosci. Kabina byla prawie pusta, moze 5-6 osob lacznie.

Image
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 08 Mar 2019 02:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#17 PostWysłany: 07 Mar 2019 19:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3900
HON fly4free
Lot, lotem, ale jak tam The Pier? Na mojej liście odwiedzonych saloników , to jedno z najlepszych miejsc, choć kuchnia azjatycka w The Wing smakowała mi bardziej.

Wysłane z mojego telefonu przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#18 PostWysłany: 08 Mar 2019 01:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2505
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Nie mogę zrobic pelnego porownania, bo w The Wing bylam w pierwszej klasie, a w The Pier w biznes.

Salonik ogromny, w noodle bar to samo co w Londynie, w food hall nic nie jadlam, bo nie dalabym rady, ale bylo troche jedzenia do wyboru. Bar dobry wybor drinkow i koktajli, barman ciezko pracowal caly czas. Oddzielny bar herbaciany z deserami. Prysznice troche male, ale poza tym porownywalne do innych salonikow Cathay. Możnaby tam spedzic caly dzien.

Kazdy salonik Cathay jest dobry, ja akurat regularnie bywam na LHR i CDG.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
 
#19 PostWysłany: 18 Mar 2019 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2505
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Przewinelam sie przez The Wing Business w drodze powrotnej z HKG, bo mialam malo czasu i nie chcialo mi sie gnac do bramki 64, zeby wejsc do The Pier. Zdecydowanie gorszy salonik, prysznice mniej praktyczne, inne kosmetyki, w czesci jadalnej starsze meble bez gniazdek elektrycznych/usb. Jak macie czas, zdecydowanie warto przejsc sie do The Pier.

TPE-HKG na A330, podobnie jak wczesniej, aczkolwiek tym razem samolot byl pelen, rowniez w biznes i zaloga wyraznie spieszyla sie, zeby wszystkich obsluzyc. Napierw rozniesli tace wszystkim, a potem dopiero przyszli z wyborem glownego posilku. Nie oferowali tez drinkow po obiedzie. Za to tym razem zwracano sie do mnie po nazwisku za kazdym razem.

Samo lotnisko TPE nie przypadlo mi do gustu przy wylocie. Nie moglam nadac bagazu wczesniej niz 3h przed odlotem, mimo ze Cathay ma otwarte stanowiska, bo maja loty prawie co godzine. Zabralam bagaz ze soba, to w security przyczepili sie do klucza do regulacji statywu. Szczerze mowiac, to nie pamietalam nawet, ze mialam ten klucz w plecaku, lata ze mna od lat. Musialam wrocic sie i nadac walizke. Oczywisice to nie wina Cathay, ale zle wrazenie pozostalo, zwlaszcza ze nie chcieli przyjac walizki za pierwszym razem, bo bylo za wczesnie. Plan byl prosty: nadam walizke i pojde zjesc sniadanie w saloniku, a tu mi rzucili klody pod nogi.

Z TPE sa nizsze doplaty za bilety za mile niz z HKG. Biznes HKG - TPE kosztowal 9000 mil i 43 funty, z powrotem 9000 mil i 22 funty.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
kacper451 uważa post za pomocny.
 
 
#20 PostWysłany: 27 Mar 2019 08:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3900
HON fly4free
CX kupują low costa Hong Kong Express (nie mylić z Hong Kong Airlines):

https://loyaltylobby.com/2019/03/26/cat ... -for-638m/

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group