Autor: | jarak10 [ 31 Paź 2019 11:11 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
[quote="danziger"] Może i trochę przesadzam z tymi nieprzespanymi, bo od biedy się zapłaci tysiąc więcej i może się uda kupić Qatar lub Emirates. No i z prezentu (wyjazdu) nie wyjdzie lipa ![]() |
Autor: | mathew77 [ 31 Paź 2019 15:48 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Załącznik: img2.jpg [ 97.2 KiB | Obejrzany 10117 razy ] A ja próbuje zaplacic za bilety juz nie wiem który dzien. I powoli dostaje kurwicy. SMS z banku dostaje. Płatnośc przechodzi. I na stronie BudgetAir wyskakuje error. Ktoś tak miał? Paypalem tez za bilety nie idzie zapłacic. |
Autor: | wierciu [ 04 Lis 2019 17:06 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Dostałem dzisiaj maila od BudgetAir ze moja rezerwacja została anulowana. Linia lotnicza nie zapewniła innych połączeń. Rozpoczęto procedurę zwrotu pieniędzy. Czy ktoś wie jak to wyglada? Czy pomimo tego ze lot został anulowany odlicza sobie swoje koszty anulowania biletów 55 euro za bilet? Bo w moim przypadku to rezerwacja była na 4 biletach czyli łącznie 220 euro. |
Autor: | makdeb [ 04 Lis 2019 17:16 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
powinni zwrócić pełną kwotę bez żadnych potrąceń |
Autor: | Sudoku [ 04 Lis 2019 18:35 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Zwróciliby pełną kwotę w przypadku wykupienia u nich usługi zwalniającej z opłat przy zmianach, a tak to kasują. Na tym właśnie zarabiają. |
Autor: | Mariush_70 [ 07 Lis 2019 20:46 ] | |||
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl | |||
-- 07 Lis 2019 12:34 -- wierciu napisał(a): Dostałem dzisiaj maila od BudgetAir ze moja rezerwacja została anulowana. Linia lotnicza nie zapewniła innych połączeń. Rozpoczęto procedurę zwrotu pieniędzy. Czy ktoś wie jak to wyglada? Czy pomimo tego ze lot został anulowany odlicza sobie swoje koszty anulowania biletów 55 euro za bilet? Bo w moim przypadku to rezerwacja była na 4 biletach czyli łącznie 220 euro. Miałem to samo. Takie info dostałem 1-go listopada. Dzisiaj właśnie dostałem zwrot całej kwoty jaką zapłaciłem za bilety. Budgetair nie zwrócił mi tylko opłaty premium czyli 107 zł za jakieś ubezpiecznie, chyba żeby nie płacić za wystawienie nowych biletów w razie zmiany harmomogramu. Dobrze, że nic więcej nie wziąłem u nich, bo by nie oddali tego na pewno. Pewnie tylko za bilety oddają. -- 07 Lis 2019 13:17 -- Mój błąd. Okazało się, że dzięki temu ubezpieczeniu oddali mi całą kasę za bilety. Przepraszam za zamieszanie. -- 07 Lis 2019 13:22 -- Zrzut ze strony Budgetair. -- 07 Lis 2019 19:46 -- I jeszcze jeden kwiatek do tego ogródka. Jak widać agentowi opłaca się anulować bilety, bo ma z tego konkretną kasę. Po co bawić się w przebukowywanie biletów skoro można je po prostu anulować i przytulić kasę z anulacji.
|
Autor: | doroduli [ 19 Lis 2019 21:25 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
We wrześniu miałam nieprzyjemność z firmą Budgetair. Nie polecam. Kupiłam bilet Warszawa-Bangkok w 2 strony, linie lotnicze Ukrainian airline. Wraz z biletem zakupiłam pełne ubezpieczenie oraz pakiet premium (brak opłaty w razie anulacji czy tez zmiany terminu). Zaledwie kilka dni po zakupie otrzymalam informacje o anulacji odcinka Kijów-Warszawa. Probowałam się skontakotwać z Budgetair przez strone, nie ma szans, zero odzewu. Szukałam telefonu, znalazłam UK central service, ok więc dzwonie, chyba z milion razy. Pracownicy przez telefon próbowali mi wmówić że nie ma lotu na który chciałam zmienić moją podróż powrotną (sprawdzalam na stronie lini lotniczych - lot byl dostepny), zmusili mnie do skrócenia wakacji (oczywiście milion telefon,maili,prob zmiany daty powrotu na stronie internetowe). Ogolnie masakra, ale zadowolona ze w koncu cos zalatwilam. Mijaja 2 tygodnie, dostaje maila o zmianie harmonogramu podrozy, po prostu nie wierze,, biorac pod uwage ze poprzednia zmiana kosztowala mnie mnostwo nerwow i pieniedzy za dzwonienie do UK. Walka o moj bilet rozpoczyna sie na nowo, budgetAir nie proponuje mi zadnego powrotu do Polski w podobnych warunkach czasowych - kaza mi spedzic ponad 24 h w KIjowie w Sylwestra i dopiero mam wrocić do Polski. Po nieprzyjemnych rozmowach z pracownikami UK dowiaduje sie ze nie zapewnia mi hotelu ani nie zwroca kosztow za jedzenie w tym czasie, co wiecej nie zmienia biletu na inna linie, po prosbie o anulacji loty tylko z Kijowa do Warszawy oczywiscie slysze ze sie nie da tylko tego, albo calosc anuluje albo wcale. Probuje dalej negocjowac i zmusic firme zeby zwrocila sie do lini lotniczych o zmiane. Przeciez znam swoje prawa, nic nie pomaga. Budgetair twierdzi ze to ja mam dzwonic do lini lotniczych. Ostatecznie firma proponuje w obecnej sytuacji anulacje biletu - zgadzam sie, pomimo faktu ze juz nie kupie biletu lotniczego w tak dobrej cenie jak 2 miesiace temu. Dzwonie, potweirdzam anulacje, prosze o zwrot pieniedzy natychmiastowy, slysze ze w ciazu 3 tygodniu, jakas kpina. Po kilku dniach otrzymuje maila ze zwroca pieniadze tylko za bilet, za pakiet premium oraz ubezpieczenie juz nie (1000zl). Rece mi juz opadaja. Szykuje maila z pogrozkami ze sprawa pojdzie do sadu jezeli nie zwroca pieniedzy. W miedzy czasie dzwonie do uezpieczyciela, oczywiscie slysze ze zwroca pieniadze i prosze o potweirdzenie anulacji biletu przez Budgetair. Sle przygotowanego maila - w ciagu kilkunastu godzin dostaje informacje zwrotna ( o dziwo tym razem ktos odpisuje), w tresci informacja ze pieniadze za bilet juz zostaly zwrocone i dodatkowo w ciazu 10 dni maja zwrocic za pakiet premium i ubezpeczenie. Sprawdzam konto, w ciagu 1 dnia przelali pieniadze, wszystkie. Jednym slowek - OSZUSCI, czekaja tylko na nieswiadomych klientow. |
Autor: | Policja@#$ [ 05 Lut 2020 14:46 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Na jaki numer dodzwonić się na budgetair ??? Infolinię jakąś mają ? |
Autor: | mucha [ 05 Lut 2020 15:53 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
@Policja@#$ +31 202061983 |
Autor: | Pawe?? Pawe?? [ 14 Mar 2020 19:06 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
WITAM. Proszę o pomoc jak starać się o zwrot za kupione bilety do Tajlandii na 13.03.2020 niestety granice zostały zamknięte. Proszę o informację i jakieś instrukcje jak starać się o zawrót. |
Autor: | Zeus [ 14 Mar 2020 19:07 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Zadzwonić do budgetaira |
Autor: | Arekkk [ 15 Kwi 2020 01:39 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Czyli Budgetair potrąca 230 zł, gdy linia lotnicza odwoła loty? Nawet z powodu pandemii? |
Autor: | Zeus [ 15 Kwi 2020 08:35 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Jak kupiliscie bilety najtańszym pakiecie supportu to tak |
Autor: | Arekkk [ 15 Kwi 2020 14:53 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Można tego uniknąć. Na infolinii LOT-u w 10 minut zmieniłem terminy lotów. Potwierdzenie od Budgetair przyszło szybciej niż oficjalny mail od LOT-u. Żeby nie obciążać linii - to samo można zrobić przez FB LOT-u. |
Autor: | mucha [ 15 Kwi 2020 15:01 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
@Arekkk ale tak można tylko w przypadku zmian. Jeśli chcemy zwrot, to musimy wszystko załatwiać przez OTA i oni wtedy potrącają swój haracz. |
Autor: | pajacyk [ 15 Kwi 2020 15:48 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Jeżeli to z winy linii lotniczej to nic nie potrącają (OTA), miałem taki przypadek i oddali całość, na drugi zwrot czekam. |
Autor: | Manuel [ 15 Kwi 2020 16:38 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Miałeś taki przypadek w okresie pandemii? Które OTA? |
Autor: | danziger [ 15 Kwi 2020 16:50 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
Mi na infolinii Supersaver zarówno polskiej jak i zagranicznej podczas anulowania Air China z powodu covid19 potwierdzili pełny zwrot/full refund. Tylko, że było to w połowie lutego, a do dzisiaj jakiegokolwiek zwrotu brak ![]() |
Autor: | michzak [ 15 Kwi 2020 19:30 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
@danziger Air China zwraca kasę z datą zakupu, nie księguje się to jako zwrot pieniędzy, tylko anulowanie transakcji z tego co miałem u siebie (co prawda kupione z GTG), może sprawdź z dawna data? |
Autor: | danziger [ 15 Kwi 2020 20:00 ] |
Temat postu: | Re: [opinie] budgetair.pl |
@michzak Dzięki za radę, ale niestety nic nie wpłynęło z Supersaver ani w formie zwrotu ani anulowania transakcji. Raczej bym od razu na bieżąco to zauważył, bo kwota ca 1000EUR. W mailu o anulowaniu w dn 07.02.2020 Supersaver napisał mi że: "wnioski o zwrot środków rozpatrywane są według kolejności wpływu. Czas ich obsługi wynosi obecnie 3-5 tygodni. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia." Czekam już 9 tygodni, po 8 tygodniach wysłałem im mail przypominający, ale niestety nadal zwrotu brak. |
Strona 8 z 12 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |