Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 167 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 16 Kwi 2020 11:20 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 166
Manuel napisał(a):
Miałeś taki przypadek w okresie pandemii? Które OTA?


A na jakim temacie jesteśmy, pierwszy to był lot z Berlina przez Guangzou do Sydney, powrót z Auckland przez Chiny do Berlina. Kasa zwrócona w połowie marca. Drugi lot Lotem do Budapesztu 4-5.04 i sami uruchomili procedurę zwrotu. Może teraz dadzą tylko voucher?
Pierwszy lot to linie China Southern
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 14 Maj 2020 21:28 

Rejestracja: 23 Wrz 2018
Posty: 5
Cześć, wie ktoś może jakie kroki prawne można zastosować przeciwko BudgetAir? Po 2 miesiącach oczekiwania na zwrot środków za bilety lotnicze, otrzymaliśmy informacje, że BudgetAir otrzymało pieniądze od linii lotniczej i zleciło zwrot środków na konto, który potrwa do 3 dni roboczych, niestety było to ponad miesiąc temu, a zwrotu na koncie jak nie było tak nie ma.. brak też odpowiedzi na jakiekolwiek próby kontaktu.

Niestety do tej transakcji nie ma możliwości zastosowania chargeback'u.

Będę wdzięczny za pomoc!
Góra
 Relacje PM off  
 
#163 PostWysłany: 27 Cze 2020 16:35 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1694
niebieski
@molen85 dostałeś w końcu zwrot?
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 02 Lip 2020 11:46 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 4
Czy ktoś już otrzymał zwrot z tytułu
"
Twoja rezerwacja została anulowana.

Z powodu obecnej sytuacji spowodowanej koronawirusem linia lotnicza odwołała Twoje loty.

Przejmiemy inicjatywę i rozpoczniemy proces zwrotu środków. Nie musisz w tym celu podejmować żadnych działań. Następnie sprawdzamy u przewoźnika, czy kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy. Jeżeli masz prawo do zwrotu wystąpimy z wnioskiem o zwrot środków do linii lotniczej."

Przewoźnik Qatar

Maila otrzymałem 2 miesiące temu i cisza, budgetair nie odpisuje na maile, brak z nimi kontaktu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 02 Lip 2020 11:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 1942
Loty: 651
Kilometry: 1 617 242
niebieski
Daj im jeszcze trochę czasu, Qatar oddaje pieniądze za anulowane rezerwacje nawet przez takich pośredników, więc ja bym był po prostu cierpliwy.
_________________
Relacje: weekend w Australii i na Alasce.
Góra
 Relacje PM off  
 
#166 PostWysłany: 05 Lip 2020 10:32 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 4
Zwrot wrócił, dla zainteresowanych:

mail z anulacją z budgetair: 08.05
Planowany Lot: 14.06
Przewoźnik: Qatar
Zwrot środków 04.07
Góra
 Relacje PM off  
 
#167 PostWysłany: 08 Lip 2020 22:07 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1484
srebrny
Na jakim etapie (dokładnie) robienia rezerwacji w Budgetair mogę wpisać kod rabatowy?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 167 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group