Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 25 Sty 2017 14:24 

Rejestracja: 25 Sty 2017
Posty: 1
Cześć, dzisiaj zakupiłam bilet poprzez budgetair.pl, ale po kilku godzinach nadal nie dostałam e-maila z potwierdzeniem. Czy Wy też tyle czekaliście na swoje bilety czy odbyło się to szybciej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu Podróż na Okinawę za 3581 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi w 4* hotelu
#22 PostWysłany: 25 Sty 2017 14:53 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
Też czekałem parę godzin.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 25 Sty 2017 15:33 

Rejestracja: 06 Sie 2011
Posty: 118
Zdarzało mi się czekać do następnego dnia nawet, ale ogólnie przychodziły. Jakby co to kontaktuj się z supportem po 24h.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 25 Sty 2017 16:20 

Rejestracja: 22 Sty 2016
Posty: 192
Loty: 118
Kilometry: 241 266
Ja kupowałem w lipcu poprzez BudgetAir - potwierdzenie przyszło bodajże od razu, a bilety 5 minut później. Wszystko było OK, nie było kompletnie żadnych komplikacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 25 Sty 2017 20:10 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 36
Zakupiłem bilety dla trzech osób na trasie Helsinki - Honolulu - Helsinki przez stronę Budgetair.pl (kiedyś kupiłem przez Budgetair.pl do EWR bez problemu poleciałem). Niestety odwołali jeden z odcinków powrotnego lotu (skasowany lot z rozkładu). Zamiast lecieć z Honolulu do San Francisco o 12:45 mam zmieniony bilet na wcześniejszy lot z wylotem o 6:38 , pozostałe odcinki bez zmian. Bilety są wystawione na numerach Air Canada, numery lotów mam Lufthansy a połączenie które zostało anulowane i zastąpione innym wykonuje United.
Zamiast szybkiej przesiadki, mam ponad 6 godzin czekania na lotnisku w San Francisco. Wydaje mi się że zgodnie z prawem unijnym w przypadku zmiany w godzinach lotów o ponad 2 godziny mogę anulować bilety, to mam prawo do pełnego zwrotu. Zdecydowałem się że chce anulować bilety. Napisałem do Budgetair.pl , że nie wyrażam zgody i proszę o zwrot. Najpierw odpisali mi że mam potwierdzić anulację i otrzymam pełny zwrot tyle ile dokładnie zapłaciłem. Niestety jak potwierdziłem anulację przez kilka dni była cisza. Zadzwoniłem do Holandii, bo tam mają infolinię dla polskich klientów. Opowiadałem kilka razy co i jak. Dopiero po kilku telefonach zadzwonili, że nie zwrócą mi pieniędzy i nie mam żadnej innej opcji. Sam skontaktowałem się z przewoźnikami , ale wiedząc że bilet wystawiło biuro wiedziałem że nic nie załatwię. Lufthansa powiedziała, że to nie ich problem bo bilety są na numerach Air Canada , zaś Air Canada poinformowała mnie, że wszystko musi zrobić biuro w którym zakupiłem bilet. Koło się zamyka :(
Sam już nie wiem co mam teraz zrobić ? Wiem jedno, że na pewno nie polecę, bo zmieniły mi się plany. Wylot miałbym już w niedzielę.
Bilety pewnie nie zostaną anulowane bo Budgetair.pl mnie spławia i nie wykonuje moich poleceń.
Czy chargeback zadziała w tej sytuacji ? Przerabiał kiedyś ktoś coś podobnego ? Czy pisać do innych instytucji ?

Dziękuje za pomocne rady :)


Ostatnio edytowany przez Abcn, 25 Sty 2017 20:34, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 25 Sty 2017 20:16 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Atakuj budgetair mailowo, zachowaj wysłane maile. Jak w ciągu kolejnego tygodnia nadal nie anulują biletu i nie przeprocesują zwrotu to zgłoś w banku chargeback.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 25 Sty 2017 20:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Jaki tydzień jak wylot za 3 dni.Czarno to widzę :( Czytać ich regulamin i szukać punktu zaczepienia o ile jest ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 25 Sty 2017 20:22 

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 36
Ciągle tak robię. Codziennie maile i telefony. Na większość wiadomości nie odpowiadają wcale, a jak dzwonię to ciągle informują że sprawę przekazują do supervisora i nic mi pomóc nie mogą. Dwa razy otrzymałem już informację od niby tego supervisor że nic zrobić nie mogą i nie oddadzą kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 25 Sty 2017 23:13 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
a Air Canada zgadza się na zwrot tego biletu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: budgetair.pl
#30 PostWysłany: 13 Mar 2017 16:10 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 77
Loty: 108
Kilometry: 262 558
Witam. Mam pewnego rodzaju problem z rezerwacją na budgetair.pl : zakupiłem bilet DUB-PTY w piątek 10.03. Dostałem potwierdzenie rezerwacji z numerem BPL-0XXXXX. Jest tam PNR, rezerwacja widoczna CMT i na stronie Lufthansy, ale nadal nie wystawili etixów. Wysłałem już dwa maile (w piątek i dziś) z prośbą o wystawienie e-ticketów - zero odpowiedzi :( Chciałbym uniknąć dzwonienia na infolinie 0900 4564560 (przeraża mnie koszt 1€/min. Ktoś coś podpowie ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 13 Mar 2017 16:49 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
To raczej już tych etixów nie dostaniesz.

Ja w ostatnich latach kupowałem u nich kilka razy i zawsze wszystko przebiegało bezproblemowo aż do ostatniego tygodnia, kiedy to próbowałem u nich kupić bilety do Japonii. Również dostałem potwierdzenie, ale nic poza tym, a z oczywistych względów nie mogłem się z nimi kontaktować.
Obecnie status lotu jest już anulowany. Ale to sprawdziłem na CMT i stronie Finnair, bo z Budgetair do tej pory żadnego powiadomienia nie dostałem.
A dziś okazało się, że ściągnęło mi kasę z karty i będę teraz musiał się bujać ze zwrotami lub chargebackiem.
Mając na uwadze Twój podobny przypadek oraz niedawne anulacje u wielu osób, które kupiły u nich loty na Zanzibar, wygląda na to, że nastąpiła u nich zmiana na gorsze i lepiej trzymać się z daleka.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 13 Mar 2017 17:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1661
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Jak miałem problem ze zmianą lotów to zadzwoniłem ze skype na holenderski numer i udało się sprawę załatwić (kupowałem na .pl). Polska obsługa jakoś niewiele mogła zdziałać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 13 Mar 2017 17:16 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
W wyjątkowych sytuacjach, wymagających niezwłocznej interwencji (np. gdy linie lotnicze nie mogą znaleźć rezerwacji w systemie), można skorzystać z naszego numeru alarmowego: +31-23-5176397 (tylko w języku angielskim) Pomoc może być udzielana w języku angielskim. Z tego numeru telefonu należy korzystać wyłącznie w sytuacjach, które muszą być rozwiązane natychmiast. W miarę możliwości pracownicy będą przekierowywać rozmowę na nasz standardowy numeru telefonu, aby zwolnić linię dla nagłych przypadków.

Można próbować na powyższy nr. To nr stacjonarny a więc ze Skype albo innego VoIP dzwonimy za kilka groszy. W miarę szybko odpowiadają, ale trzeba się liczyć z tym że spławią nas jeśli sytuacja nie jest pilna.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 13 Mar 2017 17:21 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 77
Loty: 108
Kilometry: 262 558
@‌smieci‌ Na ten numer dzwoniłeś, czy moze dysponujesz jakimiś innym, nie "alarmowym" ?

Generalnie jestem pełen nadziei, bo bilety na trasie DUB-PTY nadal są do kupienia na budgetair.pl (i nie tylko) za ~1300zl (z tym, że teraz przesiadki są słabe).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 13 Mar 2017 17:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1661
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Dzwoniłem na alarmowy. Już nie pamiętam dokładnie czy to ten ale opis przy nim był dokładnie taki sam.
Góra
 Profil Relacje PM off
mool17 uważa post za pomocny.
 
      
#36 PostWysłany: 13 Mar 2017 17:41 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 77
Loty: 108
Kilometry: 262 558
Dzięki wszystkim za odzew i pomoc. Dosłownie przed chwilą polski oddział przemówił:
"Witam,Panski bilet nie zostal jeszcze wydany. Przepraszamy za niedogodnosci.
Skontaktowalismy sie z naszym glownym biurem w tej sprawie. Jesli tylko uzyskamy jakakolwiek odpowiedz zwrotna, powiadomimy Pana.
Z wyrazami szacunku, BudgetAir.com Obsługa klienta"


...jest mały promyczek nadziei.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 14 Mar 2017 18:30 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 77
Loty: 108
Kilometry: 262 558
No niestety budgetair się nie wykazał :( . Dziś anulacja, teoretycznie z powodu problemów technicznych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 15 Mar 2017 21:51 

Rejestracja: 28 Lut 2017
Posty: 9
Loty: 27
Kilometry: 44 182
Cześć,

Kupiłem przez BudgetAir.pl bilety WAW -> NY (przez Londyn) oraz NY -> WAW (przez Londyn).

Mam numer rezerwacji i po sprawdzeniu na stronach linii United Airlines widzę swoją rezerwacje, wszystko jest ok.

Chciałbym jednak zmienić lot powrotny z San Francisco do Warszawy. Poprzez BudgetAir wychodzi mega drogo, ale z tego co widzę jest taka opcja tańsza bezpośrednio na stronie United Airlines. Czy mogę dokonać takiej zmiany bez konsekwencji? Bo z BudgetAir mam e-ticket i wtedy on już nie będzie ważny? Otrzymam nowe bilety od linii lotniczych?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 15 Mar 2017 22:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Jeśli kupiłeś u pośrednika, zmiany będziesz mógł dokonać tylko u niego.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 15 Mar 2017 22:35 

Rejestracja: 28 Lut 2017
Posty: 9
Loty: 27
Kilometry: 44 182
W takim razie dlaczego na stronach linii lotniczych widzę taką opcję? Czyli jak ją wybiorę to nie przejdzie zmiana czy co się wydarzy?


Ostatnio edytowany przez Zeus, 15 Mar 2017 22:41, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group