Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 162 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 31 Paź 2019 11:11 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 44
[quote="danziger"]
Może i trochę przesadzam z tymi nieprzespanymi, bo od biedy się zapłaci tysiąc więcej i może się uda kupić Qatar lub Emirates. No i z prezentu (wyjazdu) nie wyjdzie lipa :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 31 Paź 2019 15:48 

Rejestracja: 03 Maj 2014
Posty: 347
Loty: 150
Kilometry: 206 444
niebieski
Załącznik:
img2.jpg

A ja próbuje zaplacic za bilety juz nie wiem który dzien. I powoli dostaje kurwicy.
SMS z banku dostaje. Płatnośc przechodzi.
I na stronie BudgetAir wyskakuje error. Ktoś tak miał?
Paypalem tez za bilety nie idzie zapłacic.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 04 Lis 2019 17:06 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 235
niebieski
Dostałem dzisiaj maila od BudgetAir ze moja rezerwacja została anulowana. Linia lotnicza nie zapewniła innych połączeń. Rozpoczęto procedurę zwrotu pieniędzy. Czy ktoś wie jak to wyglada? Czy pomimo tego ze lot został anulowany odlicza sobie swoje koszty anulowania biletów 55 euro za bilet? Bo w moim przypadku to rezerwacja była na 4 biletach czyli łącznie 220 euro.
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 04 Lis 2019 17:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 823
Loty: 73
Kilometry: 147 838
srebrny
powinni zwrócić pełną kwotę bez żadnych potrąceń
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 04 Lis 2019 18:35 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5494
Loty: 817
Kilometry: 775 834
platynowy
Zwróciliby pełną kwotę w przypadku wykupienia u nich usługi zwalniającej z opłat przy zmianach, a tak to kasują. Na tym właśnie zarabiają.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 07 Lis 2019 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Wrz 2018
Posty: 14
-- 07 Lis 2019 12:34 --

wierciu napisał(a):
Dostałem dzisiaj maila od BudgetAir ze moja rezerwacja została anulowana. Linia lotnicza nie zapewniła innych połączeń. Rozpoczęto procedurę zwrotu pieniędzy. Czy ktoś wie jak to wyglada? Czy pomimo tego ze lot został anulowany odlicza sobie swoje koszty anulowania biletów 55 euro za bilet? Bo w moim przypadku to rezerwacja była na 4 biletach czyli łącznie 220 euro.


Miałem to samo. Takie info dostałem 1-go listopada. Dzisiaj właśnie dostałem zwrot całej kwoty jaką zapłaciłem za bilety. Budgetair nie zwrócił mi tylko opłaty premium czyli 107 zł za jakieś ubezpiecznie, chyba żeby nie płacić za wystawienie nowych biletów w razie zmiany harmomogramu. Dobrze, że nic więcej nie wziąłem u nich, bo by nie oddali tego na pewno. Pewnie tylko za bilety oddają.

-- 07 Lis 2019 13:17 --

Mój błąd. Okazało się, że dzięki temu ubezpieczeniu oddali mi całą kasę za bilety. Przepraszam za zamieszanie.

-- 07 Lis 2019 13:22 --

Zrzut ze strony Budgetair.

-- 07 Lis 2019 19:46 --

I jeszcze jeden kwiatek do tego ogródka. Jak widać agentowi opłaca się anulować bilety, bo ma z tego konkretną kasę. Po co bawić się w przebukowywanie biletów skoro można je po prostu anulować i przytulić kasę z anulacji.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 19 Lis 2019 21:25 

Rejestracja: 19 Lis 2019
Posty: 1
We wrześniu miałam nieprzyjemność z firmą Budgetair. Nie polecam.

Kupiłam bilet Warszawa-Bangkok w 2 strony, linie lotnicze Ukrainian airline.
Wraz z biletem zakupiłam pełne ubezpieczenie oraz pakiet premium (brak opłaty w razie anulacji czy tez zmiany terminu).
Zaledwie kilka dni po zakupie otrzymalam informacje o anulacji odcinka Kijów-Warszawa.
Probowałam się skontakotwać z Budgetair przez strone, nie ma szans, zero odzewu.
Szukałam telefonu, znalazłam UK central service, ok więc dzwonie, chyba z milion razy.
Pracownicy przez telefon próbowali mi wmówić że nie ma lotu na który chciałam zmienić moją podróż powrotną (sprawdzalam na stronie lini lotniczych - lot byl dostepny), zmusili mnie do skrócenia wakacji (oczywiście milion telefon,maili,prob zmiany daty powrotu na stronie internetowe). Ogolnie masakra, ale zadowolona ze w koncu cos zalatwilam.

Mijaja 2 tygodnie, dostaje maila o zmianie harmonogramu podrozy, po prostu nie wierze,, biorac pod uwage ze poprzednia zmiana kosztowala mnie mnostwo nerwow i pieniedzy za dzwonienie do UK.
Walka o moj bilet rozpoczyna sie na nowo, budgetAir nie proponuje mi zadnego powrotu do Polski w podobnych warunkach czasowych - kaza mi spedzic ponad 24 h w KIjowie w Sylwestra i dopiero mam wrocić do Polski. Po nieprzyjemnych rozmowach z pracownikami UK dowiaduje sie ze nie zapewnia mi hotelu ani nie zwroca kosztow za jedzenie w tym czasie, co wiecej nie zmienia biletu na inna linie, po prosbie o anulacji loty tylko z Kijowa do Warszawy oczywiscie slysze ze sie nie da tylko tego, albo calosc anuluje albo wcale. Probuje dalej negocjowac i zmusic firme zeby zwrocila sie do lini lotniczych o zmiane. Przeciez znam swoje prawa, nic nie pomaga. Budgetair twierdzi ze to ja mam dzwonic do lini lotniczych. Ostatecznie firma proponuje w obecnej sytuacji anulacje biletu - zgadzam sie, pomimo faktu ze juz nie kupie biletu lotniczego w tak dobrej cenie jak 2 miesiace temu. Dzwonie, potweirdzam anulacje, prosze o zwrot pieniedzy natychmiastowy, slysze ze w ciazu 3 tygodniu, jakas kpina.

Po kilku dniach otrzymuje maila ze zwroca pieniadze tylko za bilet, za pakiet premium oraz ubezpieczenie juz nie (1000zl).
Rece mi juz opadaja. Szykuje maila z pogrozkami ze sprawa pojdzie do sadu jezeli nie zwroca pieniedzy. W miedzy czasie dzwonie do uezpieczyciela, oczywiscie slysze ze zwroca pieniadze i prosze o potweirdzenie anulacji biletu przez Budgetair.
Sle przygotowanego maila - w ciagu kilkunastu godzin dostaje informacje zwrotna ( o dziwo tym razem ktos odpisuje), w tresci informacja ze pieniadze za bilet juz zostaly zwrocone i dodatkowo w ciazu 10 dni maja zwrocic za pakiet premium i ubezpeczenie.

Sprawdzam konto, w ciagu 1 dnia przelali pieniadze, wszystkie.
Jednym slowek - OSZUSCI, czekaja tylko na nieswiadomych klientow.
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 05 Lut 2020 14:46 

Rejestracja: 05 Lut 2020
Posty: 1
Na jaki numer dodzwonić się na budgetair ??? Infolinię jakąś mają ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 05 Lut 2020 15:53 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3165
srebrny
@Policja@#$ +31 202061983
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 14 Mar 2020 19:06 

Rejestracja: 14 Mar 2020
Posty: 1
WITAM. Proszę o pomoc jak starać się o zwrot za kupione bilety do Tajlandii na 13.03.2020 niestety granice zostały zamknięte.
Proszę o informację i jakieś instrukcje jak starać się o zawrót.
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 14 Mar 2020 19:07 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 14167
Loty: 379
Kilometry: 498 173
Zadzwonić do budgetaira
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 15 Kwi 2020 01:39 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1480
srebrny
Czyli Budgetair potrąca 230 zł, gdy linia lotnicza odwoła loty? Nawet z powodu pandemii?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#153 PostWysłany: 15 Kwi 2020 08:35 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 14167
Loty: 379
Kilometry: 498 173
Jak kupiliscie bilety najtańszym pakiecie supportu to tak
Góra
 Relacje PM off  
 
#154 PostWysłany: 15 Kwi 2020 14:53 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1480
srebrny
Można tego uniknąć. Na infolinii LOT-u w 10 minut zmieniłem terminy lotów. Potwierdzenie od Budgetair przyszło szybciej niż oficjalny mail od LOT-u. Żeby nie obciążać linii - to samo można zrobić przez FB LOT-u.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 15 Kwi 2020 15:01 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3165
srebrny
@Arekkk ale tak można tylko w przypadku zmian. Jeśli chcemy zwrot, to musimy wszystko załatwiać przez OTA i oni wtedy potrącają swój haracz.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 15 Kwi 2020 15:48 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 164
Jeżeli to z winy linii lotniczej to nic nie potrącają (OTA), miałem taki przypadek i oddali całość, na drugi zwrot czekam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 15 Kwi 2020 16:38 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 599
Loty: 6
Kilometry: 31 090
niebieski
Miałeś taki przypadek w okresie pandemii? Które OTA?
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 15 Kwi 2020 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1171
srebrny
Mi na infolinii Supersaver zarówno polskiej jak i zagranicznej podczas anulowania Air China z powodu covid19 potwierdzili pełny zwrot/full refund.
Tylko, że było to w połowie lutego, a do dzisiaj jakiegokolwiek zwrotu brak :?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 15 Kwi 2020 19:30 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8013
@danziger Air China zwraca kasę z datą zakupu, nie księguje się to jako zwrot pieniędzy, tylko anulowanie transakcji z tego co miałem u siebie (co prawda kupione z GTG), może sprawdź z dawna data?
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 15 Kwi 2020 20:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1171
srebrny
@michzak
Dzięki za radę, ale niestety nic nie wpłynęło z Supersaver ani w formie zwrotu ani anulowania transakcji. Raczej bym od razu na bieżąco to zauważył, bo kwota ca 1000EUR.
W mailu o anulowaniu w dn 07.02.2020 Supersaver napisał mi że: "wnioski o zwrot środków rozpatrywane są według kolejności wpływu. Czas ich obsługi wynosi obecnie 3-5 tygodni. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia."
Czekam już 9 tygodni, po 8 tygodniach wysłałem im mail przypominający, ale niestety nadal zwrotu brak.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 162 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group