Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 107 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 21 Sty 2019 23:13 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 16
No i sprawa rozwiązana, dzisiaj bilety poszły sporo w dół (dzień po zakończeniu "promocji" ;) ), więc kupiliśmy bezpośrednio na stronie Emirates. Ale dziękuję Wam za rady!!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#102 PostWysłany: 10 Lut 2019 00:12 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 2
Witam, ja nie polecam tego pośrednika. Duzy problem mieliśmy w Doha przy przesiadce.
Od poczatku - kupiliśmy bilety Warszawa - Male z przesiadka w Doha. Lot Qatarair. Ladujac w Doha dostalismy informacje sms iz nasz kolejny lot jest opóźniony o 2 h. Link do ich strony. Sprawdzamy tak jest. No to czekamy na lotnisku. Poniewaz ladowalismy nad ranem, nasza czujnosc koło 7 rano spadła, choc na zmkiane sprawdzalismy wyswietlajace sie loty. Ciagle nie było lotu naszego o 8:25, myslimy ok ma byc o 10. O 8:11 widzimy nagle last call - zryw na równe nogi, widzi nas obsługa, która niby nas szuka, zamieszanie, przekazywanie nas do bramki. Finał - za późno, samolt juz na pasie. I co teraz? Qatar super - przebukowywuja nam nam bilety na nastepny lot ale - trzeba zapłacic za nie. Zaczyna sie "jazda" . Budgatair telefonów nie odbiera. piszemy maila, maile - i co? Stwierdzaja ze to nasza wina, trzeba było pilnowac lotu!!!!, Qatar twierdzi ze nigdy nie wysyłał do nikmogo informacji o opóźnieniu lotu, Budgetair idzie w zaparte ze tak. Prosimy o potwierdzenie takiej informacji - wtedy Qatar zwraca nam kase - wtedy zaczyna sie milczenie. CZyli nie maja takiego potwierdzenia. CZekaliśmy 6 h na takie powterdzenie i cisza. Za bilety dodatkowo zapłaciliśmy prawie 4 tys PLN. Co teraz - Qatar nie pomoże - bo u nich nie kupowane, a Budgatair ma to w nosie?
Miał ktos taka sytuację> Od kogo można dochodzic zwrotu kosztów?
Gdyby nie wysłali smsa, wszystko byłoby ok.
Mamy na szczecie zrzuty ekranu z ich strony gdzie jest informacja o opó,źnionym locie. Mamy tez zachowanego smsa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 10 Lut 2019 14:08 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 553
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
aag0107 napisał(a):
nasza czujnosc koło 7 rano spadła, choc na zmkiane sprawdzalismy wyswietlajace sie loty. Ciagle nie było lotu naszego o 8:25, myslimy ok ma byc o 10.

To w końcu sprawdzaliście ten lot na tablicy, czy nie? Nie było go?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 10 Lut 2019 14:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4156
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@aag0107
Cytuj:
Stwierdzaja ze to nasza wina, trzeba było pilnowac lotu!!!!,

Mają rację.
Cytuj:
Od kogo można dochodzic zwrotu kosztów?

Od nikogo - to koszt nauczki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#105 PostWysłany: 10 Lut 2019 20:46 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 2
To po co wysyłali sms? tego nie rozumiem.
Na ich stronie do mkonca był jako opoźniony, nawet jak juz bylismy przy servis desk, dopiero jak samolot odleciał wskoczył u nich na stronie jako planowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 21 Lut 2019 02:45 

Rejestracja: 21 Lut 2019
Posty: 2
-- 21 Lut 2019 02:27 --

Cześć,
Jak większość z was nie doczytałem za dużo opinii na forach i teraz cierpię. Zabookowałem bilet z jedną przesiadką miesiąc temu, bilety przyszły, elegancko. Przedwczoraj dostałem informację, że zmieniły się godziny przylotu - ok, zdarza się. Zaakceptowałem, wchodzę na stronę rezerwacji i widzę, iż brakuje mi jednego lotu (lotu TAM po przesiadce). Czy ktoś miał podobny przypadek?
Napisałem do biura obsługi, jednak póki co cisza..

Pozdrawiam,
Michał

-- 21 Lut 2019 02:45 --

Nie umiem edytować tu postów, wybaczcie.

Po chwili researchu wychodzi, iż ten lot jest odwołany z jakiegoś powodu tego dnia. No, ciekawe co teraz się stanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:04 

Rejestracja: 21 Lut 2019
Posty: 2
Update :

Na maila odpisali szybko, jednak odpowiedź wymijająca, że u nich wszystko w porządku, a wyjaśniać muszę sam z linią. Telefon bezpośrednio do nich pomógł i kolejnego dnia miałem już wszystkie bilety :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 107 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: radko93 oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group