Autor: | martindothan [ 28 Wrz 2025 23:05 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
joael napisał(a): @Stavros Po wczorajszej promo Azul dziś można upolować bilety w niskiej cenie GOL. Wymagany numer CPF, który oczywiście można obejść generatorem. Bilety lepiej kupować OW. Ja do Iguazu na luty upolowałem za ok. 270R$ za odcinek. A na trasie Sao-Rio można trafić jeszcze pojedyncze terminy styczeń-luty-marzec za 149-169R$, choć z tego co widzę standardowa stawka poza promo to 189-204-221R$, więc wcale nie aż tak sporo drożej. Czy ten generator CPF daje zniżki na loty? |
Autor: | SPLDER [ 29 Wrz 2025 02:20 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
@martindothan Formalnie nie daje, ale często kupując bilety na brazylijskiej stronie linii jest taniej, ale aby w ogóle kupić bilet wymagane jest podanie CPF, czyli coś w stylu naszego PESEL. CPF można wyrobić legalnie, jeśli komuś się chce tracić na to czas. |
Autor: | slaski [ 01 Paź 2025 23:57 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
Z takich ciekawostek dotyczących cen jeżeli chcemy przelecieć bezpośrednio np. z MAO do GIG: 1. Bezpośredni lot około 1k pln 2. Wybieramy inne miasto ze stopoverem w GIG (nie przez multicity bo podbija cenę), np CWB lub NAT; cena spada do 500zł (korzystając z CPF i płatności w realach można jeszcze niżej). 3. Kupujemy i nie robimy drugiego odcinka. |
Autor: | jacek96 [ 02 Paź 2025 06:20 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
Chyba, że rozkład się zmieni i przekierują nas inna trasą i wylądujemy w Kurytybie, zamiast w Rio😅 |
Autor: | jaco027 [ 02 Paź 2025 06:56 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
Dokladnie. A zdaza sie.... I do tego jakis czas temu mocno uszczelnili system i generatory CIF przewaznie nie dzialaja. |
Autor: | slaski [ 02 Paź 2025 12:19 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
No risk - no fun, przy wybraniu opcji >24h na layover w RIO (GOL pozwala na takie coś przy zakupie) powinno zadziałać. Dodatkowo lecąc z takiego Manaus i tak musimy dolecieć do miasta przesiadkowego, bo bezpośrednio do docelowego nas nie dowiozą. Więc jest przestrzeń na rozmowę z obsługą, żeby ułożyła to jak najbardziej pod nas, w przypadku wysypania się rozkładu |
Autor: | jacek96 [ 02 Paź 2025 12:53 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
Wszystko zależy od OTA. Jeśli klepnie zmiany, to nic z obsługą na lotnisku nie załatwisz. |
Autor: | dominiq1920 [ 06 Paź 2025 07:15 ] |
Temat postu: | Re: Brazylia - transport lotniczy (najczęściej zadawane pyta |
slaski napisał(a): Z takich ciekawostek dotyczących cen jeżeli chcemy przelecieć bezpośrednio np. z MAO do GIG: 1. Bezpośredni lot około 1k pln 2. Wybieramy inne miasto ze stopoverem w GIG (nie przez multicity bo podbija cenę), np CWB lub NAT; cena spada do 500zł (korzystając z CPF i płatności w realach można jeszcze niżej). 3. Kupujemy i nie robimy drugiego odcinka. No właśnie - chciałem o to zapytać - czy Latam/Gol mają jakieś choćby teoretyczne kary za no-show na kolejnym segmencie? (Mam u nich kilka NIEZALEŻNYCH rezerwacji, czy mogą mnie obciążyć przy kolejnej/robić problemy?) I czy wykupując tą opcję w Latam że podręczny zmieści się ze mną w samolocie (na końcu rezerwacji za około 30 zeta) - jestem zabezpieczony przed zabraniem bagażu do luku? (nie mam rejestrowanego tylko podręczny) Bo to jest tragedia jak widzę na wybrany termin lot IGU - GIG Latam za 1600 zeta a IGU - GIG - i dalej gdzieś w ch*** daleko za 500 zł Podobnie z Manaus. |
Strona 4 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |