Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 19 Lut 2017 23:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Maj 2014
Posty: 293
Loty: 185
Kilometry: 164 316
Punkty statusowe: 54
srebrny
michal24 napisał(a):
Jak szybko Bravofly wysyła bilety? Zakupiłem 8 godzin temu i nadal nic nie mam na skrzynce oprócz wiadomości z podaniem rezerwacji i tekstem: "Pracownicy zespołu obsługi klienta właśnie je przetwarzają i skontaktują się z Tobą w ciągu 24 godzin."


Też takiego maila dostałem ostatnio. Po czym po kilku godzinach dostałem kolejnego z informacją że niestety taka cena nie jest już dostępna, mimo że oni robią wszystko co w ich mocy aby aktualizować ceny na bieżąco ;) Dopłacać nie miałem zamiaru. Ale to był incydent, zawsze bilet po kilku minutach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#22 PostWysłany: 04 Wrz 2017 13:53 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 324
Punkty statusowe: 3
Kupując na bravofly pojawiają się czasem zniżki, ale i zapis:
"You can only take advantage of this promotion once every 3 months"

Orientuje się ktoś, czy to jest jest liczone na karte, osobe, czy konto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#23 PostWysłany: 04 Wrz 2017 14:08 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2574
Punkty statusowe: 49
srebrny
@bronek40 ciężko stwierdzić bo ten pośrednik ma bardzo dobry algorytm rozpoznawania czy dokonywaliśmy już rezerwacji czy nie. Ciężko jednoznacznie stwierdzić, na pewno jest to ban na kartę płatniczą ale może być też na IP, email, nr tel, imię i nazwisko. Chodzi oczywiście o zakup ze zniżką na daną kartę. Przy zakupie z prowizją nie stosują takich praktyk.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
bronek40 uważa post za pomocny.
 
      
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#24 PostWysłany: 20 Wrz 2017 15:32 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 1738
Punkty statusowe: 48
srebrny
Czy ktoś przerabiał procedurę zwrotu za bilet i uzyskania odszkodowania poprzez Bravofly? Właśnie jeden z lotów Ryanair w październiku miałem kupiony przez nich i mi odwołali. Zwrot muszę wnioskować przez bravofly, a o odszkodowanie pisać do Ryanair indywidualnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Bravofly - opinie
#25 PostWysłany: 20 Wrz 2017 21:15 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 3874
Punkty statusowe: 174
platynowy
O odszkodowanie zawsze się starasz u przewoźnika, niezależnie od tego, gdzie kupiłeś bilet.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group