Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 12 Paź 2016 10:53 

Rejestracja: 04 Lut 2012
Posty: 4
Cześć,

zamieszczam krótki opis sytuacji. Zakupiłem poprzez pośrednika, portal Budgetair.pl bilety na lot Lizbona - Bogota oraz powrotny na ok. rok późniejszy termin. Co do pierwszego lotu to wszystko odbyło się bez problemu, natomiast co do powrotnego to linie TAP Airlines zawiesiły loty na tej trasie.

Początkowo miał być zorganizowany powrót w inny sposób, potem linie stwierdziły że zwrócą pieniądze. Od tego czasu wymieniamy się korespondencją mailową, ale wygląda na to że pośrednik umywa ręcę, argumentując że sam nie dostał zwrotu od linii co trwa już od lutego br.

Co w takim przypadku mogę jeszcze zrobić, bo sytuacja wydaję się nieco bez wyjścia. Do tego pośrednik nie ma siedziby w Polsce, a jedyny nr jaki zdobyłem kieruje do Holandii. Pierwszy raz zdarzyła się taka sytuacja i nie mam pojęcia co zrobić. Może uderzyć z tym bezpośrednio do linii Tap?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 12 Paź 2016 11:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7350
srebrny
Aksu napisał(a):
Może uderzyć z tym bezpośrednio do linii Tap?

W tej sytuacji na pewno warto, choćby po to aby uzyskać potwierdzenie informacji od pośrednika.Faktem jest,że to linie TAP Airlines zawiesiły loty na tej trasie i powinny Ci udzielić informacji co dalej robić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 12 Paź 2016 12:31 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3555
złoty
Od lutego do teraz minęło 8 miesięcy. Zgłoś w banku reklamację chargeback. Więcej o procedurze poczytasz na forum.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group