Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#121 PostWysłany: 22 Sty 2015 12:05 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
@Flipo.pl : po stronie pasażera sytuacja jest jasna: anulowana rezerwacja / część rezerwacji ex UE = prawo do zmiany trasy/lotów tak aby dotrzeć do miejsca docelowego w dogodnym terminie albo prawo do bezkosztowej rezygnacji z całego biletu (wybór pasażera, a nie Wasz czy linii -> 261/2004) - pośrednik za to m.in. bierze prowizję od wystawionego biletu i powinien w związku z tym sprawnie rozwiązywać, tj. w rozsądnym, możliwie szybkim terminie, takie przypadki. Rozsądny termin to tydzień, dwa a nie parę miesięcy. Wzajemne rozliczenia między Wami a liniami nie powinny wpływać na szybki zwrot należności klientowi w sytuacji bezspornej (bo ten zwrot się w tym wypadku w pełnej kwocie należy). Jeżeli Wy pobieracie całą kwotę za bilet, to też Wy powinniście ją szybko zwrócić klientowi, a nie uzależniać ten zwrot od wielomiesięcznego odbijania piłeczki między liniami.
Góra
 Profil Relacje PM off
ATX lubi ten post.
 
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#122 PostWysłany: 23 Sty 2015 23:47 

Rejestracja: 10 Mar 2012
Posty: 12
Ja natomiast o przesunięciu swojego lotu dowiedziałem się na lotnisku (mój lot przesunięto dokładnie o 24h)
Linie lotnicze to SmartWings, bilet zakupiony przez.flipo.pl

W związku z tym pytanie do kogo mam się udać po odszkodowanie?
Do linii lotniczych czy do agenta u którego kupiłem bilet?

Nie wiem kiedy zmieniono termin lotu, nikt mnie o tym nie informował
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#123 PostWysłany: 26 Sty 2015 11:55 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
maksymilian napisał(a):
Ja natomiast o przesunięciu swojego lotu dowiedziałem się na lotnisku (mój lot przesunięto dokładnie o 24h)
Linie lotnicze to SmartWings, bilet zakupiony przez.flipo.pl

W związku z tym pytanie do kogo mam się udać po odszkodowanie?
Do linii lotniczych czy do agenta u którego kupiłem bilet?

Nie wiem kiedy zmieniono termin lotu, nikt mnie o tym nie informował


Cześć Maksymilian,

wyslij mi twój numer rezerwacji jak forum wiadomość

Dziekuje
Jacek

-- 26 Sty 2015 11:57 --

Witam,

linie lotnicze China Eastern Airline wystawiła autoryzację na pełny zwrot ceny biletu, w związku z czym mamy nadziejęm, że w ciągu najbliższych 2 tygodni zamkniemy tą sprawę.

Pozdrawiam
Jacek
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#124 PostWysłany: 26 Sty 2015 12:06 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4039
złoty
Mimo wszystko, szkoda ze nie dowiadujemy sie niczego nowego o rozwiazaniach systemowych, co moze skutkowac pojawianiem sie ciagle nowych wpisow w tym temacie :!:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#125 PostWysłany: 27 Sty 2015 12:16 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 39
Loty: 12
Kilometry: 25 477
W sumie to duże ryzyko, bo na f4f często widać mega hity z flipo jednak widocznie nie zawsze są realizowane i tylko zamrażamy kasę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#126 PostWysłany: 05 Maj 2015 19:10 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
marek2011 napisał(a):
@Flipo.pl : po stronie pasażera sytuacja jest jasna: anulowana rezerwacja / część rezerwacji ex UE = prawo do zmiany trasy/lotów tak aby dotrzeć do miejsca docelowego w dogodnym terminie albo prawo do bezkosztowej rezygnacji z całego biletu (wybór pasażera, a nie Wasz czy linii -> 261/2004) - pośrednik za to m.in. bierze prowizję od wystawionego biletu i powinien w związku z tym sprawnie rozwiązywać, tj. w rozsądnym, możliwie szybkim terminie, takie przypadki. Rozsądny termin to tydzień, dwa a nie parę miesięcy. Wzajemne rozliczenia między Wami a liniami nie powinny wpływać na szybki zwrot należności klientowi w sytuacji bezspornej (bo ten zwrot się w tym wypadku w pełnej kwocie należy). Jeżeli Wy pobieracie całą kwotę za bilet, to też Wy powinniście ją szybko zwrócić klientowi, a nie uzależniać ten zwrot od wielomiesięcznego odbijania piłeczki między liniami.


Wiadomosci od Flipo:
"Dzień dobry,
linie lotnicze proponują Pani, pełny zwrot ceny biletu (... LUB zwrotu całej sumy za zakupiony bilet.). Nie proponują zmiany routingu tylko refundację. W żaden sposób nie próbuję Pani wprowadzić w błąd. P wypełnieniu formularza anulujemy rezerwację i rozpoczniemy procedurę rafundacji z linią lotniczą.
Linie lotnicze nie zgadzają się na zmianę bietu na inny kierunek."
Jest to okolo 15ty email ktory wymieniam z Flipo.pl Zgadzam sie z toba @marek2011 iz nalezy mi sie WYBOR pomiedzy dostaniem zwrotu za bilet lub zmiana trasy. Rozumiem, ze obowiazek ten nalezy do lini lotniczych, ale nie rozumiem dlaczego flipo.pl mowi ze nie jest prawda, ze nalezy mi sie zmiana trasy. W jaki sposob mozna sprawic, iz uhonoruja oni moje prawa? Dodam, ze w poprzednim mailu @flipo.pl klamalo, iz wybor ten nie nalezy do mnie. Dodatkowo mowia ze zwrot pieniedzy trwa 5 tygodni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#127 PostWysłany: 05 Maj 2015 22:53 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
Masz rację - wybór należy do Ciebie. Na dobry początek możesz próbować nabruździć im na Facebooku :) Podobna sytuacja tu:
brzydkie-zagrywki-krotka-historia-z-moralem,1498,70743
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#128 PostWysłany: 06 Maj 2015 00:32 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
Dzieki za odpowiedz. Rozumiem, ze powinnam nabrudzic u lini? Nie maja oni nawet maila kontaktowego na stronie. Mysle ze w takim razie jutro pisze do nich, iz poniewaz oklamali mnie w rozmowie telefonicznej od razu zwroce sie do "higher authorities". Zobaczymy co Flipo odpisze na forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#129 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:15 

Rejestracja: 14 Lis 2011
Posty: 113
Loty: 89
Kilometry: 200 016
Nie wiem, czy temat jest właściwy, jeśli nie, przepraszam.
W okazjach f4f często zdarza się zdanie: bilety kupujemy na flipo.pl lub trochę taniej na flugladen.de
Ten wątek (i historie z zamieszczonych linków) przekonują, że korzystanie z flipo to loteria - a ich motto to: weź pieniądze i zapomnij. Jak jest dobrze to fajnie, jak jest źle to się bujaj, kliencie.
I pytanie do forumowiczów: czy flugladen.de też tak traktuje klientów? Ma ktoś jakieś pozytywne/negatywne opinie o nich? Bardziej sobie ważę opinie forumowiczów niż anonimowe wypowiedzi w sieci.
Czy polecacie jakichś pośredników, którzy nie robią problemów ze zwrotem pieniędzy, nie czekając na linie lotnicze?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#130 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
Ale o Ci właściwie chodzi? Przecież w sytuacji anulowania lotu flipo (i każdy inny pośrednik) tylko przekazuje pasażerowi to co linia lotnicza oferuje. Podobnie jest ze zwrotem za rezerwację. Pośrednik zwraca klientowi pieniądze wówczas jeśli sam dostanie je od linii lotniczej. Akurat flipo z tego co wiem pieniądze zwraca niezwłocznie po ich otrzymaniu od linii w przeciwieństwie do niektórych innych pośredników. Jeżeli wydaje Ci się, że rezerwując na stronie linii lotniczej w sytuacji anulowania lotu możesz sobie przebierać w alternatywnych połączeniach, a ewentualne zwroty dostajesz od ręki, to jesteś w bardzo dużym błędzie.
Pan napisał(a):
Czy polecacie jakichś pośredników, którzy nie robią problemów ze zwrotem pieniędzy, nie czekając na linie lotnicze?
Koniecznie daj znać jak już takiego znajdziesz...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#131 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
na flugladen to dopiero psy wieszają...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#132 PostWysłany: 06 Maj 2015 12:57 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
@scomin czy masz na mysli ze nie mam prawa do alternatywnego srodku transportu?
To co mam do zarzucenia flipo to klamanie w sprawie jakie mam prawa, mowiac ze nie mam tego prawa (jesli mam racje, o czy chce sie dowiedziec). We wczesniejszych emailach cytowali wybrane fragmenty dokumenty, ktory mowi mi o moich prawach. Dopiero gdy dosednie powiedzialam ze znam swoje prawa powiedzieli ze to linia nie zgadza sie na alternatywne rozwiazanie.
Patrzac na innych uzytkownikow forum wiem, iz musze wyslac dosadne pismo do lini lub zwrocic sie do odpowiedniej instytucji, co jestem gotowa zrobic. Sprawdze rowniez jakie zobowiazania ma @flipo.pl i czy moge cos zrobic w sprawie tego iz mnie oklamali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#133 PostWysłany: 06 Maj 2015 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1571
Loty: 565
Kilometry: 709 491
niebieski
malpiatko napisał(a):
@scomin czy masz na mysli ze nie mam prawa do alternatywnego srodku transportu?
Oczywiście masz prawo do zmiany planu podróży na porównywalnych warunkach z tym, że sformułowanie "porównywalne warunki" daje przewoźnikom spore pole do interpretacji i niestety w większości przypadków ciężko wyegzekwować korzystne dla siebie rozwiązanie. Ale trzymam kciuki i powodzenia życzę :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#134 PostWysłany: 10 Maj 2015 01:31 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
jedna uwaga : zmiana planu podróży w tym wypadku to nie zmiana miejsca docelowego tzn. linia nie musi (choć zawsze może) zgodzić się w razie anulowania lotu do Y na wysłanie pasazera do Z.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#135 PostWysłany: 03 Wrz 2015 19:26 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 5
Witam,
mam problem z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za rezygnację z lotu spowodowana zmiana trasy.

kupiłam bilet u flipo.pl kilka mies przed data powrotu poinformowano mnie o zmianie trasy, która mi nie pasowała więc złożyłam wniosek o anulowane biletu powrotnego i zwrot pieniędzy. Poinformowano mnie o wysokości zwrotu oraz, że procedura zwrotu środków przez linie lotnicze trwa od 4 do 9 tygodni a szarpię się już od marca...

Wymieniłam z ta firma tysiąc maili i w każdym informują mnie, że a to przelali środki na inne konto mimo iz informowałam, że karta którą płaciłam z bilety jest juz dawno zamknięta, wysłałam tez odpowiedni dokument wystawiony przez bank. prosiłam o potwierdzenie przelewu ale otrzymałam tylko notę kredytową, która potwierdzeniem przelewu nie jest!!
W którejś wiadomości poradzili mi żebym skontaktowała się z bankiem bo oni wysłali pieniądze a bank im nie oddał. Żadnego przelewu oczywiście nie było, bank nie zanotował takiej transakcji....

Ręce mi opadają, co robić??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#136 PostWysłany: 04 Wrz 2015 10:59 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
kat_1987 napisał(a):
Witam,
mam problem z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za rezygnację z lotu spowodowana zmiana trasy..........

?

Cześć kat_1987,

czy mogę prosić Cię o podanie numeru rezerwacji w prywatnej wiadomości? Następnie postaram się rozwiązać sprawę z naszym centrum obsługi klienta.

Timo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#137 PostWysłany: 04 Wrz 2015 16:51 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 5
Flipo.pl napisał(a):
kat_1987 napisał(a):
Witam,
mam problem z uzyskaniem zwrotu pieniędzy za rezygnację z lotu spowodowana zmiana trasy..........

?

Cześć kat_1987,

czy mogę prosić Cię o podanie numeru rezerwacji w prywatnej wiadomości? Następnie postaram się rozwiązać sprawę z naszym centrum obsługi klienta.

Timo



Niestety ale nie mogę napisać wiadomości prywatnej, mam mniej niż 5 postów...
Proszę aby flipo skontaktowało się ze mną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#138 PostWysłany: 04 Wrz 2015 17:30 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Na stronie flipo jest podany kontakt mailowy: info@flipo.pl
Co za problem wysłać do nich maila..? (i ewentualnie przedzwonić potwierdzając wysłanie..)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#139 PostWysłany: 04 Wrz 2015 17:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
DMW napisał(a):
Na stronie flipo jest podany kontakt mailowy: info@flipo.pl
Co za problem wysłać do nich maila..? (i ewentualnie przedzwonić potwierdzając wysłanie..)

Może tylko taki:
Cytuj:
Wymieniłam z ta firma tysiąc maili

;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#140 PostWysłany: 04 Wrz 2015 17:47 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Trzeba brać dużą poprawkę na opisy takich przypadków... ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group