Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 01 Paź 2015 20:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
Większym problemem jest to, że są ludzie, którzy wierzą, iż pośrednik utrzymujący się z zysku z ich rezerwacji będzie w przypadku problemów działał w interesie klienta.
Wierzą, że firma egzystująca dzięki nim będzie szanować źródło przychodu i pomagać rozwiązywać problemy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#182 PostWysłany: 01 Paź 2015 20:50 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1249
Loty: 715
Kilometry: 1 086 990
srebrny
singielka_1976 napisał(a):
Flipo.pl napisał(a):
Cześć

Pisałam na poprzedniej stronie ale zapewne Wam umknęło a Twój tekst do boots mnie nie przekonuje.
Mnie zastanawia jedna rzecz: wątek ma już rok a problem ze zwrotem kasy czy brakiem odpowiedzi ze strony F. powraca jak bumerang.
Żenujące jest to, że klienci muszą pisać na forach swoje żale albo na FB żeby odzyskać to co im się należy.
Dobrze wiedzieć, takiego pośrednika będą omijać szerokim łukiem, nawet gdybym gdzie indziej miała zapłacić nieco drożej.


Szczerze mówiąc też mnie to zastanawia...
Być może wynika to stąd, że Flipo jest aktywne na F4F i poszkodowani mają możliwość tu na portalu "publicznie" się poskarżyć.
Na kilkaset biletów które kupiłem (z tego ponad połowa u pośredników) najwięcej wtop miałem z bravofly i gotogate. I gdyby ci oraz inni pośrednicy byli aktywni na tym portalu też pewnie sporo niezadowolonych userów interweniowałoby właśnie tutaj. I też byśmy to czytali i dochodzili do wniosku że taki czy inny pośrednik jest bee :)
Zauważyłem, że nikt z poszkodowanych nie odezwał się więcej i nie napisał jak się jego sprawa zakończyła. Dlaczego?? Albo zawstydzone Flipo załatwiło wreszcie skargę jak należy - albo też okazało się że "poszkodowany" coś po drodze sknocił i teraz głupio mu się przyznać... A znam sporo takich przypadków z podobnie funkcjonujących branż (np. ubezpieczeniowej) gdzie klient ma wielkie pretensje kompletnie nie rozumiejąc co właściwie kupił i jak to rzeczywiście powinno funkcjonować.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#183 PostWysłany: 01 Paź 2015 20:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
boots napisał(a):
Większym problemem jest to, że są ludzie, którzy wierzą, iż pośrednik utrzymujący się z zysku z ich rezerwacji będzie w przypadku problemów działał w interesie klienta.
Wierzą, że firma egzystująca dzięki nim będzie szanować źródło przychodu i pomagać rozwiązywać problemy.

no tak, przecież to logiczne, że firma chce by klient tylko raz skorzystał z ich usług.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#184 PostWysłany: 01 Paź 2015 20:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
DMW napisał(a):
Obawiam się, że nie ma takich którzy mają siedzibę (nie filię) w Polsce, a przynajmniej ja nie znam.

Chociażby empiktravel z typowo lotniczych. Jeśli dodać biura podróży jak esky, będzie ich więcej.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Relacje PM off
DMW lubi ten post.
 
 
#185 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:02 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1249
Loty: 715
Kilometry: 1 086 990
srebrny
Racja! i Rainbowtours również :)
Ale gros tych największych to są jednak "wirtualne", zarejestrowane i mające siedzibę gdzieś tam...
Góra
 Relacje PM off  
 
#186 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:07 

scomin napisał(a):
@singielka_1976
Podaj nam proszę listę pośredników, którzy natychmiast zwracają środki za odwołany lot, nawet przed ich uzyskaniem z linii lotniczej...


Na moje szczęście nie korzystam z wirtualnych wynalazków i nie miałam sytuacji, żeby mi lot odwołano.
Natomiast zmianę lotu o raptem kilka minut od mojego pośrednika dostałam -niby nic, zmiana niemal kosmetyczna ale informacja była.Poza tym mój pośrednik jest dla swoich kluczowych klientów pod telefonem również poza godzinami pracy czy w weekendy i niejednokrotnie trzeba było awaryjnie zrobić rebooking i dodatkowej fv za to nie dostałam.

Co nadal nie zmienia faktu, że to dość znamienne iż sytuacja się powtarza i albo Flipo ma problem z komunikacją (podobno nie odpowiadają na maile) albo ze zwrotem pieniędzy-jak można tu poczytać, jak również zastanawiają mnie przypadki, że nie informują klientów o zmianie daty czy godziny lotu, mimo iż sami poinformowani byli.

Powtarzam: wpadki mogą zdarzać się wszystkim, kwestia jak w takiej sytuacji zachowają się wobec klienta.

Po edycji: czy naprawdę uważasz, że klienci powinni na forach dopominać się o swoje? Bo mnie się zawsze wydawało, że droga formalna, bez dodatkowego audytorium powinna zadziałać ale pewnie się nie znam :P .
Góra
 PM off
marmur lubi ten post.
 
 
#187 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7589
srebrny
namteH napisał(a):
boots napisał(a):
Większym problemem jest to, że są ludzie, którzy wierzą, iż pośrednik utrzymujący się z zysku z ich rezerwacji będzie w przypadku problemów działał w interesie klienta.
Wierzą, że firma egzystująca dzięki nim będzie szanować źródło przychodu i pomagać rozwiązywać problemy.

no tak, przecież to logiczne, że firma chce by klient tylko raz skorzystał z ich usług.

Naprawde nie zrozumiales, co napisalem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#188 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:26 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1249
Loty: 715
Kilometry: 1 086 990
srebrny
[quote="singielka_1976]
Po edycji: czy naprawdę uważasz, że klienci powinni na forach dopominać się o swoje? Bo mi się zawsze wydawało, że droga formalna, bez dodatkowego audytorium powinna zadziałać ale pewnie się nie znam :P .[/quote]
Ja się z Tobą generalnie zgadzam. Tylko tak sobie analizuję dlaczego z dziesiątek różnych pośredników akurat takie huzia jest na Flipo? które mi wydaje się być jednym z lepszych pośredników.
Góra
 Relacje PM off  
 
#189 PostWysłany: 01 Paź 2015 21:42 

@ DMW - mnie po prostu zaintrygował ten wątek i fakt, że Flipo się tutaj udziela.
Pocieszające jest to, że inni mają z nimi tylko dobre doświadczenia ;) .
Góra
 PM off  
 
 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group