Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 04 Wrz 2015 17:48 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 5
DMW napisał(a):
Na stronie flipo jest podany kontakt mailowy: info@flipo.pl
Co za problem wysłać do nich maila..? (i ewentualnie przedzwonić potwierdzając wysłanie..)


Dziękuję za błyskotliwą odpowiedź....
korzystam z tego i innych maili od kilku mies i nadal nie mam zwrotu!!

-- 04 Wrz 2015 17:50 --

DMW napisał(a):
Trzeba brać dużą poprawkę na opisy takich przypadków... ;)


Ty możesz brać poprawkę a ja nie chcę czkać kolejnych siedmiu miesięcy.
Za tego typu podpowiedzi z góry dziękuję, szkoda naszego czasu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#142 PostWysłany: 04 Wrz 2015 18:01 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1243
Loty: 710
Kilometry: 1 077 512
srebrny
Mój sceptycyzm jest podyktowany tym, że na kilkanaście podróży zakupionych przeze mnie na flipo - trzy nie doszły do skutku - i nie miałem najmniejszych problemów z odzyskaniem pieniędzy...! Więc albo ja miałem wyjątkowe szczęście a Ty masz pecha, albo... :?:
Ale oczywiście naprawdę życzę ci powodzenia i trzymam kciuki!
Góra
 Relacje PM off  
 
#143 PostWysłany: 05 Wrz 2015 14:03 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Cześć kat_1987,

dziękuje za twoją odpowiedź.
Czy możesz w takim wypadku napisać prywatną wiadomość na naszym profilu facebookowym? Podaje link https://www.facebook.com/Flipopl

Dziękuje

Timo
Góra
 Relacje PM off  
 
#144 PostWysłany: 09 Wrz 2015 16:23 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
Probowal sie ktos z nimi sadzic?
Sytuacja z tymi zwrotami mnie po prostu zalewa. Jak moze firma, ktora tak ignoruje swoich klientow wciaz dzialac?
Wyslalam maile, najpierw z zapytaniem o korespondecje pomiedzy Flipo.pl i Smartwings, zostalam kompletnie zignorowana.
Zaczelam pisac do obu stron na raz, oczywiscie zostalam zignorowana przez Flipo.pl. Smartwings mowi ze Flipo.pl moze bezposrednio zrefundowac, Flipo.pl mowi ze Smartwings sie nie odzywa (co to ma do rzeczy?). Moje wakacje zaczynaja sie za tydzien a ja nie bede miala na nie budzetu.

Prosze mi powiedziec dlaczego ja jako klient Flipo musze czekac az cos stanie sie pomiedzy Flipo a jakas inna firma? Moja umowa jest bezposrednio z Flipo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#145 PostWysłany: 09 Wrz 2015 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
malpiatko napisał(a):
Prosze mi powiedziec dlaczego ja jako klient Flipo musze czekac az cos stanie sie pomiedzy Flipo a jakas inna firma? Moja umowa jest bezposrednio z Flipo.
Dlatego:
Cytuj:
3. BILET LOTNICZY - umowa kupna-sprzedaży między klientem i przewoźnikiem lotniczym o przewozie lotniczym klienta, ew. jego bagażu z miejsca wylotu do celowej destynacji. W chwili zapłacenia biletu lotniczego klient automatycznie zawiera umowę kupna z przewoźnikiem lotniczym i wyraża zgodę z warunkami przewozu tego przewoźnika. Flipo jest w trakcie zawarcia umowy kupna pośrednikiem i nie jest odpowiedzialny za ewentualne reklamacje dotyczące usług oferowanych przewoźnikiem lotniczym.
Źródło: https://www.flipo.pl/regulamin
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#146 PostWysłany: 09 Wrz 2015 16:53 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
To dlaczego nie moge odzyskac zwrotu od lini lotniczej?
Góra
 Relacje PM off  
 
#147 PostWysłany: 09 Wrz 2015 16:55 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7577
srebrny
To jest urok kupowania u takich pośredników.
Góra
 Relacje PM off  
 
#148 PostWysłany: 09 Wrz 2015 16:56 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19422
No ja już 5 albo 6 razy miałem okazje kupić od flipo, i nigdy nie było problemu. Kontakt bardzo dobry i szybki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#149 PostWysłany: 09 Wrz 2015 17:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
malpiatko napisał(a):
To dlaczego nie moge odzyskac zwrotu od lini lotniczej?
Czasem linie lotnicze bardzo przeciągają zwrot. Flipo z tego co wiem zwraca środki klientowi niezwłocznie po ich uzyskaniu z linii lotniczej. Sprawdź w regulaminie linii ile mają czasu na zwrot...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#150 PostWysłany: 09 Wrz 2015 17:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7577
srebrny
Zeus napisał(a):
No ja już 5 albo 6 razy miałem okazje kupić od flipo, i nigdy nie było problemu. Kontakt bardzo dobry i szybki.

Bo kupowałeś, a nie czekałeś na zwrot. ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#151 PostWysłany: 09 Wrz 2015 17:30 

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 7
Loty: 24
Kilometry: 47 410
Jest prawo ktore chroni uzytkownikow lini lotniczych przed takim traktowaniem. Nie wierze, ze jesli chodzi o posrednikow to nie mam zadnych praw. Linia lotnicza ma 7 dni na zwrot pieniedzy. Nawet nie moge na nich zlozyc skargi poniewaz nawet nie wiem czy Flipo sie z nimi skontaktowalo. Jesli kontaktuje sie z linia i posrednikiem, wysylam wszystkie maile do obu stron, po czym Flipo mnie po prostu ignoruje jest to zla wola.

Poprosilam o ich korespondencje, jesli to rzeczywiscie wina lini, mogliby z dobrej woli przekazac mi korespondencje.

Prawo turystyczne mowi:
"Jeżeli agent turystyczny występuje jako pośrednik przy sprzedaży pojedynczych usług takich jak miejsce w hotelu czy bilet lotniczy (nie całej imprezy turystycznej) sytuacja jest podobna. Za świadczenie odpowiada jego mocodawca (np. hotel, linie lotnicze), a agent jako profesjonalista może odpowiadać tylko gdy udowodniona mu zostanie wina. W takim przypadku sąd zbada czy sprawdził on solidność usługodawcy. "

Jestem ciekawa jak Flipo sprawdzilo solidnosc uslugodawcy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#152 PostWysłany: 09 Wrz 2015 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
@malpiatko
Czy linie smartwings potwierdziły dokonanie zwrotu do flipo?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#153 PostWysłany: 09 Wrz 2015 18:23 

Mnie zastanawia jedna rzecz: wątek ma już rok a problem ze zwrotem kasy czy brakiem odpowiedzi ze strony F. powraca jak bumerang.
Żenujące jest to, że klienci muszą pisać na forach swoje żale albo na FB żeby odzyskać to co im się należy.
Dobrze wiedzieć, takiego pośrednika będą omijać szerokim łukiem, nawet gdybym gdzie indziej miała zapłacić nieco drożej.

@Zeus -firmę/dostawcę poznaje się po tym jak się zachowuje w sytuacjach awaryjnych, bo to że sprzedaż przebiega gładko jakoś mnie nie dziwi.
Góra
 PM off  
 
#154 PostWysłany: 09 Wrz 2015 18:28 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19422
No to polecam Customer Service Bravofly/Rumbo albo Edreamsa.

Jak coś potrzebuje pilnie pomocy flipo, to polecam dodawanie @Flipo.pl i odpiszą. Tak jak tu: pilny-kontakt-z-flipo-anulacja,135,79441&hilit=flipo
Góra
 Relacje PM off  
 
#155 PostWysłany: 09 Wrz 2015 18:29 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7577
srebrny
To proste - Flipo chce zarabiać kasę bez angażowania własnych środków i bez ponoszenia ryzyka. I dopóki ludzie będą u niego kupować, to niewiele się zmieni.
Góra
 Relacje PM off  
 
#156 PostWysłany: 09 Wrz 2015 22:17 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 5
To co robi flipo.pl to jest jakaś kpina. Twierdzą, że kase wysłali ale to bank nie chce jej zwrócić!! Moje prośby o potwierdzenie przelewu nadal są ignorowane!! Mam dość wymiany jałowych maili i ciągłego zrzucania winy na bank!!
Góra
 Relacje PM off  
 
#157 PostWysłany: 09 Wrz 2015 22:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7577
srebrny
To kupa kasy dla takiej firmy. Kiedys uzbieraja....
:D
Góra
 Relacje PM off  
 
#158 PostWysłany: 09 Wrz 2015 22:32 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 5
Jak można powiedzieć klientowi, żeby sobie tamat wyjaśnił z bankim skoro nie są w stanie udowodnić, że je przelali? Nie rozumiem co to za problem wysłać potwierdzenie przelewu, czy to boli??
Góra
 Relacje PM off  
 
#159 PostWysłany: 09 Wrz 2015 22:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7577
srebrny
To nie problem - o ile sie takie ma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#160 PostWysłany: 09 Wrz 2015 22:47 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1243
Loty: 710
Kilometry: 1 077 512
srebrny
boots napisał(a):
Zeus napisał(a):
No ja już 5 albo 6 razy miałem okazje kupić od flipo, i nigdy nie było problemu. Kontakt bardzo dobry i szybki.

Bo kupowałeś, a nie czekałeś na zwrot. ;-)

Kilka postów wyżej pisałem wyraźnie, że również ja - nie tylko kupowałem ale też czekałem na zwrot i się doczekałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group