Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 02 Sie 2014 20:59 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
cześć,
w grudniu 2013 kupiłam dwa bilety na Seszele, przez flipo.pl.
Lot Ethiopian Airlines został odwołany i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Czekam już ponad pół roku i nikt nie potrafi mi powiedzieć kiedy pieniądze zostaną zwrócone.
Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją ?
czy ktoś wie jak można odzyskać te pieniądze ?
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 02 Sie 2014 23:54 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
nie wiem czy rada sie przyda ale jak kupilam bilety przez posrednika i lot zostal odwolany to zadzwonilam do linii tego samego dnia i poprosilam o zwrot pieniedzy, linia Air Europa zatwierdzila zwrot i w tym samym dniu zadzwonilam do posrednika i powiedzialam, ze linia zwrocila kase. Odpowiedziano mi, ze kasa zostanie zwrocona do 7 dni. Pieniadze byly na koncie juz nastepnego dnia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 03 Sie 2014 00:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 480
Loty: 53
Kilometry: 142 596
niebieski
Po pierwsze dzwoń/pisz do pośdrednika.

Jeśli ten Ci nie pomoże/nie będzie odbierał/odpisywał - dzwoń/pisz do Ethiopian.

Jeśli dalej nic z tego nie wyjdzie, a jeśli płaciłaś kartą kredytową to dzwoń do banku i przedstaw sytuację, powinni zrobić charge back.


Jeśli płaciłaś kartą debetową to nie znam innego wyjścia, może ktoś inny zna jakąś inną drogę???
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 03 Sie 2014 00:49 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
Debetową tak jak kredytową. Gorzej jeśli było płacone przelewem. Zawsze zostaje pewnie droga sądowa... Ale flipo nie ma chyba złej reputacji. Może po prostu jakoś zapomnieli o Tobie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
ATX lubi ten post.
ATX uważa post za pomocny.
 
 
#5 PostWysłany: 03 Sie 2014 08:04 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Dzięki za odpowiedzi.
no właśnie dzwonię , piszę i nadal nic.
Flipo się tłumaczy, że to linie lotnicze im jeszcze pieniędzy nie zwróciły.
A linie lotnicze wysyłają maile z prośbą o cierpliwość.
I tak w kółko...
Płatność była robiona przelewem.
Myślę o wkroczeniu na drogę sądową, ale szukam jakiegoś paragrafu na to ...
Gdzie np. jest napisane po jakim czasie muszą być zwrócone pieniądze ...
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 03 Sie 2014 09:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
Niestety sprawa nie jest taka łatwa. Według mnie odpowiedzialność spada na Ethiopian. Flipo nie ma obowiązku zwracać pieniędzy jeśli nie otrzymało ich jeszcze od linii lotniczych. Zresztą wielu pośredników pisze o tym wprost w swoich regulaminach. Naciskać i pisać trzeba zatem przede wszystkim do Ethiopian. Wkroczenie na drogą sądową, nawet z pomocą prawnika, może być niezwykle trudne, bo specjalistów od prawa etiopskiego w tym kraju (a pewnie i w tamtym) raczej zbyt wielu nie ma. Oczywiście gdyby transakcja była opłacona kartą sprawa byłaby dużo łatwiejsza i pewnie już dawno zakończona. Rezerwując bilet na loty przewoźników pozaunijnych zawsze warto się zabezpieczyć na każdy możliwy sposób, zwłaszcza w przypadku tak egzotycznych linii... W każdym razie powodzenia!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 05 Sie 2014 16:02 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Sprawa wygląda jak błędne koło.
Flipo tłumaczy się tym, że nie dostało pieniędzy od Ethiopian Ailines, dlatego nam ich nie oddaje. I generalnie od jakiegoś czasu nie odpowiada na moje maile.
A Ethiopian Airlines pisze, że mamy kontaktować się z Flipo, aby zwrócili nam pieniądze.
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 05 Sie 2014 16:15 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Mod. Przeniesione z innego wątku ---

odradzam korzystanie z serwisu Flipo, jeżeli lot się odbędzie, to nic się nie stanie. Mój lot został odwołany i od pół roku czekam na zwrot pieniędzy od Flipo !!!!
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 05 Sie 2014 16:27 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19422
kienia napisał(a):
odradzam korzystanie z serwisu Flipo, jeżeli lot się odbędzie, to nic się nie stanie. Mój lot został odwołany i od pół roku czekam na zwrot pieniędzy od Flipo !!!!



A ja polecam. 4 razy kupiłem od nich, i nie było żadnego problemu. Uważam ze się zachowali mega profesjonalnie
Góra
 Relacje PM off  
 
#10 PostWysłany: 05 Sie 2014 16:39 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
kienia napisał(a):
Sprawa wygląda jak błędne koło.
Flipo tłumaczy się tym, że nie dostało pieniędzy od Ethiopian Ailines, dlatego nam ich nie oddaje. I generalnie od jakiegoś czasu nie odpowiada na moje maile.
A Ethiopian Airlines pisze, że mamy kontaktować się z Flipo, aby zwrócili nam pieniądze.


Szanowna Pani ,

oczywiście jest nam nezmiernie przykro, że nie otrzymała jeszcze Pani zwrotu za anulowane bilety. Przekazaliśmy Pani wszystkie posiadane przez nas informacje dotyczące tej sprawy. Informacje te potwierdził również przedstawiciel linii lotniczych Ethiopian bezpośrednio w wiadomości przesłanej do Pani. Po zakupieniu przez Panią biletów pieniądze były niezwłocznie przekazane na konto linii lotniczych, a po anulacji nie zostały one jeszcze zwrócone. W związku z powyższym nie możemy Pani zwrócić pieniędzy, których nie posiadamy.
Serwis flipo.pl jest częścią grupy pelicantravel.com, która obsługuje prawie całą Europę Środkową z ponad 150 tysiącami klientów rocznie, a nasza działalność postawiona jest na sprzedaży najwyższej jakości usług w sektorze transportu lotniczego.
Poniżej zamieszczamy odpowiedź linii lotniczych:

on behalf of Ethiopian Airlines I would like to appologize for any inconvenience caused by unauthorised Refund application from Ethiopian Airlines side.

Our company acts as their General SAles Agent and we relay on the head office of the airline. We always have to wait for the authorisation of refund application from their side.

We´ve contacted the head office again to remind them what is still pending and we hope for the soon reply and the authorisation.

with my personal regards

GSA ETHIOPIAN AIRLINES


Ostatnio edytowany przez Abcn, 06 Sie 2014 09:07, edytowano w sumie 1 raz
Usuwam nazwisko po SZ. Pani -
Góra
 Relacje PM off  
 
#11 PostWysłany: 05 Sie 2014 18:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
kienia napisał(a):
odradzam korzystanie z serwisu Flipo, jeżeli lot się odbędzie, to nic się nie stanie. Mój lot został odwołany i od pół roku czekam na zwrot pieniędzy od Flipo !!!!
Bardzo niesprawiedliwa opinia! Oczekiwanie wynika z tego, że pieniędzy nie zwróciły jeszcze linie Ethiopian Airlines. W przypadku zakupu biletu na stronie linii sytuacja byłaby prawdopodobnie analogiczna, zatem nie rozumiem jak można obwiniać pośrednika. Pomijam, że płatność za bilet poszła przelewem, a nie kartą. Warto byłoby też w końcu zapoznać się z regulaminem serwisu Flipo, gdzie na samym początku czytamy:
Cytuj:
3. BILET LOTNICZY - umowa kupna-sprzedaży między klientem i przewoźnikiem lotniczym o przewozie lotniczym klienta, ew. jego bagażu z miejsca wylotu do celowej destynacji. W chwili zapłacenia biletu lotniczego klient automatycznie zawiera umowę kupna z przewoźnikiem lotniczym i wyraża zgodę z warunkami przewozu tego przewoźnika. Flipo jest w trakcie zawarcia umowy kupna pośrednikiem i nie jest odpowiedzialny za ewentualne reklamacje dotyczące usług oferowanych przewoźnikiem lotniczym.
Więcej na temat tej sprawy (wraz z odpowiedzią serwisu Flipo):
http://www.fly4free.pl/forum/zwrot-pieniedzy-za-odwolany-lot-flipo,1498,52962
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#12 PostWysłany: 05 Sie 2014 18:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
Ja od siebie też polecam flipo, kupowałem tam kilka lotów i nigdy nie było problemów.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#13 PostWysłany: 05 Sie 2014 20:34 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
kienia napisał(a):
odradzam korzystanie z serwisu Flipo, jeżeli lot się odbędzie, to nic się nie stanie. Mój lot został odwołany i od pół roku czekam na zwrot pieniędzy od Flipo !!!!


Szanowna Pani ,

oczywiście jest nam nezmiernie przykro, że nie otrzymała jeszcze Pani zwrotu za anulowane bilety. Przekazaliśmy Pani wszystkie posiadane przez nas informacje dotyczące tej sprawy. Informacje te potwierdził również przedstawiciel linii lotniczych Ethiopian bezpośrednio w wiadomości przesłanej do Pani. Po zakupieniu przez Panią biletów pieniądze były niezwłocznie przekazane na konto linii lotniczych, a po anulacji nie zostały one jeszcze zwrócone. W związku z powyższym nie możemy Pani zwrócić pieniędzy, których nie posiadamy.
Serwis flipo.pl jest częścią grupy pelicantravel.com, która obsługuje prawie całą Europę Środkową z ponad 150 tysiącami klientów rocznie, a nasza działalność postawiona jest na sprzedaży najwyższej jakości usług w sektorze transportu lotniczego.
Poniżej zamieszczamy odpowiedź linii lotniczych:

on behalf of Ethiopian Airlines I would like to appologize for any inconvenience caused by unauthorised Refund application from Ethiopian Airlines side.

Our company acts as their General SAles Agent and we relay on the head office of the airline. We always have to wait for the authorisation of refund application from their side.

We´ve contacted the head office again to remind them what is still pending and we hope for the soon reply and the authorisation.

with my personal regards

GSA ETHIOPIAN AIRLINES
Góra
 Relacje PM off  
 
#14 PostWysłany: 05 Sie 2014 20:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2013
Posty: 1168
Loty: 104
Kilometry: 466 167
niebieski
Flipo.pl napisał(a):
kienia napisał(a):
odradzam korzystanie z serwisu Flipo, jeżeli lot się odbędzie, to nic się nie stanie. Mój lot został odwołany i od pół roku czekam na zwrot pieniędzy od Flipo !!!!


Szanowna Pani ,

oczywiście jest nam nezmiernie przykro, że nie otrzymała jeszcze Pani zwrotu za anulowane bilety. Przekazaliśmy Pani wszystkie posiadane przez nas informacje dotyczące tej sprawy. Informacje te potwierdził również przedstawiciel linii lotniczych Ethiopian bezpośrednio w wiadomości przesłanej do Pani. Po zakupieniu przez Panią biletów pieniądze były niezwłocznie przekazane na konto linii lotniczych, a po anulacji nie zostały one jeszcze zwrócone. W związku z powyższym nie możemy Pani zwrócić pieniędzy, których nie posiadamy.
Serwis flipo.pl jest częścią grupy pelicantravel.com, która obsługuje prawie całą Europę Środkową z ponad 150 tysiącami klientów rocznie, a nasza działalność postawiona jest na sprzedaży najwyższej jakości usług w sektorze transportu lotniczego.
Poniżej zamieszczamy odpowiedź linii lotniczych:

on behalf of Ethiopian Airlines I would like to appologize for any inconvenience caused by unauthorised Refund application from Ethiopian Airlines side.

Our company acts as their General SAles Agent and we relay on the head office of the airline. We always have to wait for the authorisation of refund application from their side.

We´ve contacted the head office again to remind them what is still pending and we hope for the soon reply and the authorisation.

with my personal regards

GSA ETHIOPIAN AIRLINES



jesli klient zaplacil flipo przelewem to flipo nie zaplacilo pewnie przelewem linii lotniczej tylko karta i flipo moglo dokonac charge back - kwestia dobrej woli posrednika i dobrego imienia
_________________
Europa /USA /Kanada /Dominikana /Martynika /Gwadelupa/ St.Lucia /Barbados /Brazylia /Argentyna /Chile /Urugwaj /Egipt /Izrael /ZEA /Dubai /Katar /Etiopia /RPA /Suazi /Tanzania /Singapur /Tajlandia /Indonezja /Filipiny /Australia /Nowa Zelandia /Fidżi /Hawaje /Korea /Japonia
Góra
 Relacje PM off
Agata37 lubi ten post.
 
 
#15 PostWysłany: 05 Sie 2014 20:51 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Musiałam napisać na forum, żebyście się odezwali, bo na maile i smsy nie odpowiadacie, dosyć ciekawa forma korespondencji ...
Ja od Ethiopian Airlines dostałam taką informację:
if you want to get a refund for your ticket you have to contact the travel agent who issued the ticket for you. they are the only one to process the refund for you. kindly acknowledge.
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
 
#16 PostWysłany: 05 Sie 2014 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1557
Loty: 479
Kilometry: 615 649
niebieski
Po pierwsze, jak się ma to zdanie...
kienia napisał(a):
Musiałam napisać na forum, żebyście się odezwali, bo na maile i smsy nie odpowiadacie, dosyć ciekawa forma korespondencji...
...do tego napisanego wcześniej?
kienia napisał(a):
Flipo się tłumaczy, że to linie lotnicze im jeszcze pieniędzy nie zwróciły.
W jaki jeszcze inny sposób Flipo może Cię poinformować, że nie dostali pieniędzy od Ethiopian Airlines? Bo zrobili to już co najmniej na dwa sposoby...

Po drugie, z informacji którą dostałaś od Ethiopian Airlines nie wynika, że linie przekazały pieniądze do Flipo.
Po trzecie, niestety nie w każdym kraju obowiązują prawa konsumenckie, do których przyzwyczailiśmy się w Europie...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#17 PostWysłany: 06 Sie 2014 08:28 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
Czekam na pieniądze od pół roku, i nie chodzi tu o 50 zł na paczkę cukierków.
Firma Flipo jest mi winna pieniądze, to na ich konto je wysłałam.
Najpierw mnie zwodzili, że pieniądze będą za 6 tygodni, potem za 9 tygodni...
Firma Flipo nie odpowiada na smsy, telefony i maile od ponad tygodnia, to co ja mam o tym myśleć ???
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off
ATX lubi ten post.
 
 
#18 PostWysłany: 06 Sie 2014 11:19 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
scomin napisał(a):
W jaki jeszcze inny sposób Flipo może Cię poinformować, że nie dostali pieniędzy od Ethiopian Airlines? Bo zrobili to już co najmniej na dwa sposoby...

Sytuacja jest jaka jest, być może Pani się nie należy natychmiastowy przelew od flipo, bo zawarła umowę z Ethiopian... Jednak moim zdaniem po prostu pośrednik, który pretenduje do tego, żeby mieć dobrą opinię zaufanej firmy, ma psi obowiązek odpowiadać (i to szybko) na wszystkie maile i telefony. Zwłaszcza w sprawie, w której ktoś komuś jest winny dużo pieniędzy.
Poza tym nie wydaje mi się po opisie sytuacji, żeby przykładali się do odzyskania pieniędzy od Ethiopian tak mocno, jak mogliby.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Roku, 06 Sie 2014 21:24, edytowano w sumie 1 raz
Kosmetyka
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#19 PostWysłany: 06 Sie 2014 12:07 

Rejestracja: 02 Sie 2014
Posty: 81
dj3500 napisał(a):
scomin napisał(a):
W jaki jeszcze inny sposób Flipo może Cię poinformować, że nie dostali pieniędzy od Ethiopian Airlines? Bo zrobili to już co najmniej na dwa sposoby...

Sytuacja jest jaka jest, być może Pani się nie należy natychmiastowy przelew od flipo, bo zawarła umowę z Ethiopian... Jednak moim zdaniem po prostu pośrednik, który pretenduje do tego, żeby mieć dobrą opinię zaufanej firmy, ma psi obowiązek odpowiadać (i to szybko) na wszystkie maile i telefony. Zwłaszcza w sprawie, w której ktoś komuś jest winny dużo pieniędzy.
Poza tym nie wydaje mi się po opisie sytuacji, żeby przykładali się do odzyskania pieniędzy od Ethiopian tak mocno, jak mogliby.


No właśnie odnoszę też wrażenie że te starania są bardzo zminimalizowane.
"Głupia baba kupiła bilety bo się połasiła na promocję, samolot nie poleciał, to niech sobie teraz czeka"
Do Warszawy do siedziby nie pojadę, do Bratysławy, ani do Etiopii też się nie wybieram, więc mogę tylko czekać.
Ale ile można czekać ???
Czuję się jak piłeczka ping-pongowa, pomiędzy Ethiopian Airlines a Flipo.
_________________
http://pieczatki-w-paszporcie.blogspot.com/


Ostatnio edytowany przez Roku, 06 Sie 2014 21:25, edytowano w sumie 1 raz
Kosmetyka
Góra
 Relacje PM off  
 
#20 PostWysłany: 06 Sie 2014 12:25 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 19422
Ja jestem pod wrażeniem, ze czekałaś pół roku. Ja po 2-3 tygodniach bym napisał skargę do UCL...
Góra
 Relacje PM off
ATX lubi ten post.
ATX uważa post za pomocny.
 
 
 [ 189 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group