Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 27 Gru 2011 15:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Witam,
Dokonałem rezerwacji hotelu na stronie booking.com otrzymałem od nich maila, że Hotel nie może przyjąć Państwa karty kredytowej. Dzwoniłem do booking i powiedzieli, że musi to być karta kredytowa a nie debetowa jaką podałem. Niestety karty kredytowej ani ja ani nikt z moich bliskich nie posiada. Czy w inny sposób można dokonać rezerwacji? Co należy zrobić?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez BZG, 27 Gru 2011 18:40, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN
Nowość! Wakacyjne loty Ethiopian Airlines do RPA i Tanzanii z bagażem z Warszawy od 2376 PLN Nowość! Wakacyjne loty Ethiopian Airlines do RPA i Tanzanii z bagażem z Warszawy od 2376 PLN
#2 PostWysłany: 27 Gru 2011 15:51 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
Zasadniczo wymagana jest karta kredytowa, w praktyce każda karta która działa w interncie tzn umżliwia autoryzację na odległość. Najprościej będzie porosić kogoś ze znajomycch o zagwarantowanie rezerwacji kartą kredytową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 27 Gru 2011 15:54 

Rejestracja: 08 Sie 2011
Posty: 1251
niebieski
Spróbuj zarezerwować przez http://www.hotels.com. Hotel jest w takiej samej cenie jak na booking.pl. Sprwadziłem przypadkowy termin na http://www.hotelscombined.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 27 Gru 2011 18:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Niestety nikt ze znajomych nie ma karty kredytowej - studenci ;)
Na stronie hotels.com też wymagana jest karta kredytowa ;/

Czy orientujecie się ile będzie kosztował przelew około 70E z Polski do Włoch?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 27 Gru 2011 18:53 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
pierwsze slysze - zawsze rezerwuje debetowka, nawet kilkukrotnie preautoryzowali i wszystko bylo w porzadku.

bzg - dokladnie jakiej tresci maila dostales od booking.com?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 27 Gru 2011 18:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Szanowna Pani/Szanowy Panie [imie i nazwisko],

Otrzymaliśmy od Hotel [nazwa hotelu] informację, że prawdopodobnie dane karty kredytowej, które Państwo podali, są niewłaściwe.

Co należy zrobić:

Aby zmienić szczegóły rezerwacji, należy zalogować się do zakładki Moja Rezerwacja. Dane potrzebne do logowania znajdą Państwo w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

Aby otrzymać pomoc w tej sprawie, mogą Państwo także skontaktować się z Hotel [nazwa hotelu].

Ważne: Prosimy zrobić to w ciągu 24 godzin, aby hotel nie próbował obciążyć Państwa karty lub odwołać rezerwacji.

Państwa rezerwacja w tym hotelu jest aktualna dopóki nie otrzymają Państwo wiadomości e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji.

Państwa karta może zostać obciążona przez hotel:

W przypadku niepojawienia się w hotelu
W przypadku późnego odwołania rezerwacji
Na poczet przedpłaty

Wszystkie płatności są przetwarzane przez hotel.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Z poważaniem,

Booking.com
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 27 Gru 2011 18:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Może wystąpił ten problem, bo nie mam na koncie takiej kwoty, która odpowiadałaby pierwszej nocy lub całości rezerwacji?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 27 Gru 2011 19:04 

Rejestracja: 18 Gru 2010
Posty: 452
bzg - dokladnie tak! :) wszystko jasne - po prostu nie miales na karcie odpowiednich srodkow. hotel chcial dokonac preautoryzacji, tj. czasowego (zazwyczaj tydzien) zablokowania okreslonej kwoty, aby sprawdzic, czy dane karty sa poprawne. wystarczy, ze zmienisz karte na inna albo wplacisz pieniadze na obecna i wyslesz do hotelu e-maila, aby sprobowali ponownie.

jak najbardziej moze byc zwykla debetowka. wazne, aby posiadala odpowiednie srodki na koncie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 27 Gru 2011 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Dzięki, zaraz piszę do hotelu i dam znać jak się sprawa rozwiązała ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 27 Gru 2011 20:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 374
Kilometry: 444 935
srebrny
Wszystko działa ;-)
Nie miałem wystarczającego salda.
Mam nadzieję, ze kwotę którą teraz pobrali zwrócą mi szybko ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 29 Gru 2011 12:13 

Rejestracja: 10 Sty 2011
Posty: 29
Miałem to samo ostatnio... Kasę odblokowali po paru dniach, choć pani z hotelu pisała, że czasem bank blokuje kasę nawet na miesiąc. Myślę, że to jednak sporadyczne przypadki...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 30 Gru 2011 01:25 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2174
niebieski
Jurassic napisał(a):
Miałem to samo ostatnio... Kasę odblokowali po paru dniach, choć pani z hotelu pisała, że czasem bank blokuje kasę nawet na miesiąc. Myślę, że to jednak sporadyczne przypadki...

Chyba na miesiąc nie mogą bo standardowo banki po 14 dniach bez obciążenia odblokowują środki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 30 Gru 2011 02:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lis 2010
Posty: 81
No albo ci kwote zwroca albo sobie ja zostawia do twojego przyjazdu , tak mialem w Bologni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 31 Sty 2012 16:02 

Rejestracja: 30 Wrz 2011
Posty: 363
niebieski
Też dostałem takiego maila dzisiaj mimo potwierdzonej rezerwacji.
Wpisałem im jeszcze raz dane z karty. Karte mam normalna i środki były na pewno na karcie. Robiłem wcoraj 2 rezerwacje w serwisie i z jednego hotelu tylko przyszedł mail.

edit: Ponownie 2 mail z innego hotelu ,tej samej treści. Na infolini Pan powiedział , że musze miec karte kredytową.Hotel moze odrzucic rezerwację , chyba,że będą wolne miejsca to zostawią i zapłace na miejscu. Bezsens,za wszystko płace tą kartą,czy za easybusa itd czy za hotel w Hiszpanii. Mam zwykłą kartę płatniczą
_________________
https://www.youtube.com/user/MrDziewon
Życie w Andaluzji

www.amigoucieka.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 26 Kwi 2012 02:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2012
Posty: 32
podpinając się pod temat, to booking zwróci tę kasę i na miejscu trzeba opłacić całość w gotówce? mi z karty kredytowej zeszło 50% kwoty i taki tytuł operacji:

HOTELES ORME ARENAL ES
-325,10
-75,60 EUR

z tego wynika, że kasa poleciała do hotelu i wydawało mi się, że już na miejscu będę musiał zapłacić tylko drugą połowę ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 13 Sie 2012 00:26 

Rejestracja: 07 Sie 2012
Posty: 2
Ktos wie o co moze chodzic z ponizszym komunikatem? place karta kredytowa, sa dostepne srodki, limity na transakcje internetowe sprawdzone. dzwonilem do banku i nie bylo zadnych "zapytan" ani transakcji odrzuconych. zaplacilem za telefon ta karta przed chwila i tez ok. a hotel odrzuca...

"Szanowna Pani/Szanowy Panie

Otrzymaliśmy od Hotel Positano informację, że prawdopodobnie dane karty kredytowej, które Państwo podali, są niewłaściwe.

Co należy zrobić:

Kliknij tutaj, aby zaktualizować dane swojej karty kredytowej: MyBooking

Aby otrzymać pomoc w tej sprawie, mogą Państwo także skontaktować się z Hotel Positano.

Ważne: Prosimy zrobić to w ciągu 24 godzin, aby hotel nie próbował obciążyć Państwa karty lub odwołać rezerwacji.

Państwa rezerwacja w tym hotelu jest aktualna dopóki nie otrzymają Państwo wiadomości e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji.

Państwa karta może zostać obciążona przez hotel:

W przypadku niepojawienia się w hotelu
W przypadku późnego odwołania rezerwacji
Na poczet przedpłaty

Wszystkie płatności są przetwarzane przez hotel.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Z poważaniem,

Booking.com"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 31 Sie 2012 15:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
To, że kupiłeś pobyt w hotelu za niską cenę, akurat nie ma znaczenia. Jest to standardowy mail.
To była oferta non-refundable czy z możliwością anulowania? Musisz zmienić kartę, najlepiej na kredytową, a nie debetówkę czy prepaid. Jeśli nie masz innej karty, zapytaj czy jest możliwość zapłaty z góry przelewem.
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com


Ostatnio edytowany przez Astrid, 31 Sie 2012 15:17, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 31 Sie 2012 15:17 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 46
U mnie pomogła zmiana limitów na karcie w transakcjach korespondencyjnych i telefonicznych czy coś w tym rodzaju ale ja rezerwacji dokonywałem kartą debetową.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 31 Sie 2012 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
marian30 napisał(a):
Oferta była z możliwością anulowania.
Zmieniłem już raz kartę.
Na starym prepaidzie było 0pln.
Jako nową podałem kartę kredytową i mam odpowiednie limity otwarte

więc co robić?

Zapytaj, czy możesz zapłacić przelewem. Ja miałam 2 razy taką sytauację, że hotele odrzucały moją kartę debetową mimo, że limity miałam wystarczające. Poprosiłam właśnie o możliwość zapłaty przelewem i w obu przypadkach hotele się zgodziły (były to hotele 4*).
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 31 Sie 2012 15:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
I właśnie - za jaką kwotę kupiłeś ten nocleg, że uważasz, że cena była błędem?
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 45 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group