Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2661 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 184
Loty: 118
Kilometry: 205 856
Uwielbiam takich ludzi.

1. Anulował rezerwację po czasie
- winny booking
2. Odpisał na niepoprawnego maila (choć w nim wyraźnie jest napisane:
"Potwierdzamy, że Twoja rezerwacja w obiekcie xxx została odwołana. Nie musisz podejmować dodatkowych działań. Jeśli masz pytania, prosimy o kontakt z obiektem pod numerem: xxx"
dodatkowo jest link: Wyślij e-mail do obiektu)
- winny booking
3. Nie skontaktował się z obiektem (bo - tu zawsze jakiś dobry powód się znajdzie)
- winny booking
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto Lato w Algarve za 2131 PLN. Loty KLM z Warszawy, 6 noclegów w hotelu + auto
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
#2662 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:48 

Ròwnież mnie booking zaskoczył.
Jestem aktualnie w Stambule i korzystając z tutejszego wifi ( sprawdzone w ròżnych sieciach) nie moźna kompletnie przeglądać hoteli w Turcji. Wyświetla się taki mniej więcej komunikat.
" Przepraszamy, pracujemy nad tym ,ale obecnie nie ma możliwości rezerwacji hoteli w Turcji przez osoby przebywające w tym kraju."
Ciekawe.
Inne multi typu hotelcombined działają, ale w wynikach wyszukiwania jest wszystko typu hotels.agoda itd ,ale bez bookingu.
Góra
 PM off  
      
#2663 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
@jacakatowice
słabą masz-li pamięć:
https://www.fly4free.pl/to-koniec-booki ... je-strone/
Głośno o tym było swego czasu.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2664 PostWysłany: 29 Sty 2018 20:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 843
srebrny
@Zumko

Nie booking Cię zrobił w balona tylko sam się zrobiłeś.

Gdy uczyłem się w szkole, a również gdy w niej pracowałem, dzieciaki miały zwyczaj mówić "to nie moja wina, że dostałem pałę, to nauczycielka źle nauczyła". Chyba stąd to się bierze.

Nie wiem natomiast jakiego maila napisałeś do hostelu (choć radzili Ci, że lepiej zadzwonić), ale po tym co już przeczytałem to wcale bym się nie zdziwił, gdybyś napisał im "oddajcie mi moje pieniądze oszuści!" :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2665 PostWysłany: 29 Sty 2018 21:06 

krasnal napisał(a):
@jacakatowice
słabą masz-li pamięć:
https://www.fly4free.pl/to-koniec-booki ... je-strone/
Głośno o tym było swego czasu.

Czy to człowiek wszystko może wiedzieć i pamiętać?
Jeszcze tydzień tu mamy , a noclegi nie zaklepane. Tylko do jutra i koniec
, A tu taka niespodzianka. Że nawet przeglądać nie można.
.o nic. No problem. Hoteli tu pełno, niedrogo , a inne multi działają,
Góra
 PM off  
      
#2666 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:11 

Mam takie niezbyt ogarnięte pytanie.

Zarezerwowałem nocleg przez booking.com. Hostel przy rezerwacji wymagał podania numeru karty. Podałem, wszystko odbyło się normalnie i zarezerwowałem pokój. Jeszcze tego samego dnia hostel pobrał sobie z karty opłatę za pobyt.

I teraz pytanie ;) Czym się legitymować przy zameldowaniu ? to znaczy skąd będą wiedzieć, że opłata już została pobrana, skoro na rezerwacji booking.com nie ma tego napisanego.

Wiem, że pytanie durne, ale wolę się upewnić co i jak robić, tym bardziej, że nigdy nie płaciłem w ten sposób za nocleg ;)
Góra
 PM off  
      
#2667 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 184
Loty: 118
Kilometry: 205 856
To normalna procedura.
To hostel Cię obciążył, więc wie, że zapłaciłeś.
Jak chcesz się czuć pewniej, to weź potwierdzenie obciążenia karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2668 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@AMF W ich systemie powinno figurować,że rezerwacja opłacona.Możesz jak masz obawy zrobić bankowy wydruk transakcji.A swoją drogą w warunkach było,że mogą pobrać opłatę w dowolnym momencie,czy płatność miała być na miejscu.Czasami hotel tylko preautoryzuje kartę i jest to chwilowa blokada,a nie zaksięgowana płatność,sprawdź sobie dokładnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2669 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:38 

miriam napisał(a):
@AMF W ich systemie powinno figurować,że rezerwacja opłacona.Możesz jak masz obawy zrobić bankowy wydruk transakcji.A swoją drogą w warunkach było,że mogą pobrać opłatę w dowolnym momencie,czy płatność miała być na miejscu.Czasami hotel tylko preautoryzuje kartę i jest to chwilowa blokada,a nie zaksięgowana płatność,sprawdź sobie dokładnie.


Było w warunkach, że mogą pobrać w dowolnym momencie. Na koncie figuruje jako transakcja kartą płatniczą. Natomiast jak wchodzę na booking to w rezerwacji nie mam żadnej wzmianki, że rezerwacja opłacona. Więc już sam nie wiem, czy to ta chwilowa blokada...(wszystko w dniu 25 stycznia się działo)
Góra
 PM off  
      
#2670 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 184
Loty: 118
Kilometry: 205 856
Spokojnie, wszystko jest OK.
Jak nie jest to płatność od razu przez booking, to nie będzie widać, że zapłaciłeś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2671 PostWysłany: 29 Sty 2018 23:58 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 304
niebieski
Zależy na kiedy masz tą rezerwację -jak masz czas do przyjazdu - napisz do hotelu/hostelu za pośrednictwem booking - czy mogą Ci przysłać potwierdzenie wpłaty za pobyt. Jeżeli nie napiszesz lub nie odpiszą to weź ze sobą potwierdzenie przelewu z konta i po problemie. Ale ja bym napisał do nich pierwsze - nic to nie kosztuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2672 PostWysłany: 30 Sty 2018 09:31 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ale po co? Kilkanaście razy płaciłem z góry, nigdy nie było żadnych problemów, obiekt wie, co sprzedaje i że opłata została pobrana. Na wszelki wypadek możesz sobie wydrukować potwierdzenie wpłaty (przecież widać, na jakie konto i przez kogo została pobrana) ale obstawiam, że i to nie będzie potrzebne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2673 PostWysłany: 30 Sty 2018 21:08 

Rejestracja: 30 Sty 2018
Posty: 1
Witam ja dziś miałem taka sytuację,rano wykupiliśmy wypoczynek nad Polskim morzem 3 noce od czwartku do niedzieli za 700zl
Rano rezerwacja przeszła,kasę z karty zabrało po czym około 17 zadzwonił chyba właściciel obiektu i stwierdził że w sezonie to minimum 7 dni i on to anuluje chyba ze przyjeżdzamy na 7 dni to trzeba dopłacić.
Trochę to dziwna akcja bo w tym samym budynku mają takie apartamenty prywaciarze czyli ten człowiek wyżej jak i jest hotel w którym takowy apartament kosztuje 1150zl co można zrobić w takim wypadku wydaje mi się to trochę nie fair , dodam fakt że właściciel odwołał rezerwację po czym zmienił cenę i terminy pobytu teraz cena za 7 dni to 2100zl :))) niezła zwyżka do bookingu dzwoniłem mieli coś wyszukać w podobnej cenie niestety nie ma czegoś innego jak tylko apartament za 2100 myślicie że jak się skończy taka sytuacja ?
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2674 PostWysłany: 30 Sty 2018 21:35 

@waka18 - booking.com stosuje różne standardy, jednak z reguły booking.com stara się być prokliencki (przynajmniej ja poznałem booking.com z tej lepszej strony w przypadku spornych sytuacji). Myślę, że masz szansę na pomyślne rozwiązanie z strony booking.com. Poczekaj cierpliwie, jeśli masz do wyjazdu jeszcze dużo czasu - booking.com może próbować wyjaśnić sprawę z właścicielem tego obiektu.

U Ciebie o tyle wszystko gra na korzyść, że właścicielowi obiektu w mniejszym stopniu przeszkadzała cena, a bardziej ilość dni jaką obejmowała rezerwacja. Jeśli booking.com uzna, że właściciel obiektu zachował się nieodpowiednio, to może obciążyć go dodatkowymi kosztami z tytułu anulacji dokonanej przez niego (dopuszczają taką możliwość regulaminy booking.com dla obiektów). Np. booking.com pokryje różnicę w cenie w interesującym Ciebie obiekcie, a kosztami obciążyć właścicielami tego obiektu, który anulował Twoją rezerwację.
Góra
 PM off  
      
#2675 PostWysłany: 30 Sty 2018 21:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@waka18 Nie spotkałam się z tym, aby właściciel samodzielnie bez pośrednictwa i akceptacji booking.com mógł anulować rezerwację w ich systemie.Owszem może ci wysłać maila,że nie uzna z takich,czy innych względów i masz problem,w którym booking stara się pomóc poprzez znalezienie jakiegoś kompromisowego rozwiązania.Jeśli jednak fizycznie anulacja jest wysłana ,to znaczy,że stanęli po stronie hotelarza lub sami mieli błąd w systemie rezerwacji i stąd taka decyzja.Wyjazd na pojutrze, więc może dopłacą do innego obiektu,ale już powinni złożyć taką deklarację na piśmie, inaczej zostaniesz skazany na własną inwencję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2676 PostWysłany: 06 Lut 2018 00:57 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
Jeśli booking.com pokazuje, że w obiekcie godziny zameldowania są między 14 a 22 to będzie problem jak się zjawię koło północy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2677 PostWysłany: 06 Lut 2018 00:59 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Może tak albo może i nie.
Musisz skontaktować się z obiektem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2678 PostWysłany: 06 Lut 2018 01:00 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Może być problem. Ustal to z obiektem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2679 PostWysłany: 06 Lut 2018 01:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@ind_globtroter Zawsze jeśli nie mieścimy się w oficjalnie podanych godzinach trzeba poinformować i zapytać czy zgodzą się na późniejsze zameldowanie.Spotkałam się z przypadkiem,że odmówili.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2680 PostWysłany: 06 Lut 2018 09:40 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 228
niebieski
Często, między innymi we Włoszech, trzeba się liczyć z dodatkową opłatą za późny check-in.
Nie zmienia to faktu, że tak jak pisali poprzednicy - obowiązkowy kontakt z wynajmującym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group