Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2421 PostWysłany: 02 Lis 2017 14:45 

vince89 napisał(a):
CZESC! Witajcie,mam problem z booking.com..Zarezerwowalem na jedna noc apartament w Eilat (Izrael) dla 6osob. Koszt 110zl (cena z bookingu) 50$ za sprzątanie,czyli łącznie 294zł. Troche zawyzona ta kwota, wiec pewnie na tym dorabiaja. Wychodzi lacznie ok 50zl/os. Teraz mi napisali po kilku dniach maila,ze wystapil blad w cenie i zamiast 30$(110zl) to za jedna noc chca 294$ (plus oczywiscie 50$ sprzatanie)...344$ za 1 noc to troche kpina z ich strony..Wychodzi 250zl/os!!! Co mogę zrobić w takiej sytuacji?? Przeciez wg. prawa jak na półce w sklepie jest cena np.jogurtu 2,50zl to placisz 2,50zl i nie obchodzi Cie,ze kosztuje 3,50zl. Czy tak samo moge sie ubiegac o to? To jest ewidentnie blad bookingu,wiec dlaczego ja mam byc teraz stratny tyle?(zwlaszcza,ze noclegow prawie tam juz nie ma (najtanszy pokoj 230zl/noc). Dziekuje z gory za jakakolwiek podpowiedz!

ich wiadomosc:
"Dear Tomasz Wiacek,

Thank you for choosing Booking.com.

My name is Daniel and i would have tried to contact you by telephone to discuss an error in the rates for your booking with Hufsha Berama, but found the time to have been inappropriate to call.

We apologise on behalf of Booking.com and Hufsha Berama for this error. The actual rate for Hufsha Berama is $265 USD per night ,for 6 people and not $30 USD per night as mentioned on your reservation.

As Apartments that accommodate 6 people cant reasonably be booked for $30 a night we consider this an obvious error and hope for your understanding of the situation.

Please consider this offer to accept the actual rate of $220 USD for the 6 people , and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it.

That is a significant discount off the actual rate of $265 nitely for 6 people to use this apartment.

If we don't hear from you within 24 hours, this reservation is apt to be cancelled around that time.

We thank you for your understanding and we are available 24 hours a day to help reach an agreeable solution.

Thank you again for choosing Booking.com.

Kind regards,

--
Daniel S.
Booking.com Customer Service Team"



A i ktoś nie wie jakie ceny wynajmu obowiązują w IZRAELU, mały plus, iż mu to hotelarz grzecznie uświadomił :)

Osobna kwestia to błąd i wtedy wytyczne z postu wyżej, choć chyba jednak forma pisemna będzie lepsza
Góra
 PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#2422 PostWysłany: 02 Lis 2017 15:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@vince89 Powołują się na oczywisty błąd cenowy i w takim przypadku klient jest na straconej pozycji.Musisz zaakceptować to co proponują lub szukać innej alternatywy.W tej cenie nie znajdziesz na pewno nic,ale taniej niż proponuje ten obiekt pewnie będzie jakiś hostel .Reklamację możesz złożyć,ale nie licz na utrzymanie tej rezerwacji w pierwotnym kształcie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2423 PostWysłany: 02 Lis 2017 16:02 

Rejestracja: 14 Paź 2014
Posty: 21
Pierwszy raz byłem zmuszony odwołać rezerwację apartamentu zarezerwowanego przez Booking. Zmusiła mnie do tego sytuacja rodzinna. Anulacja miała być obciążona kwotą 50 Euro ale dostałem informację od Booking, że mogę napisać do hosta apartamentu i wyjaśnić dlaczego chcę zrezygnować. Po wymianie informacji z właścicielem apartamentu, odstąpił on od kwoty, którą miałem zapłacić za anulację. Po chwili dostałem z Booking informację, że w ciągu 7-12 dni powinienem dostać zwrot pieniędzy (zapłaciłem całość w momencie rezerwacji).
Moje pytanie może wydać się błahe, ale taka sytuacja spotkała mnie pierwszy raz. Gdzie Booking zwróci te pieniądze? Płaciłem kartą kredytową jakiś czas temu - teraz jest na niej maksymalna ilość środków. Czy Booking będzie chciał ode mnie numer konta, czy będzie próbował zwrócić pieniądze na kartę? I co w takim przypadku zrobi bank, skora na karcie są środki w maksymalnej wielkości?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2424 PostWysłany: 02 Lis 2017 16:05 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1963
platynowy
Dostaniesz zwrot na kartę.
Kwota która wpłynie będzie nadwyżką do wykorzystania na kolejne zakupy.
Góra
 Profil Relacje PM off
yorgil lubi ten post.
yorgil uważa post za pomocny.
 
      
#2425 PostWysłany: 02 Lis 2017 19:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@yorgil Jeśli to booking będzie zwracał środki ,a nie bezpośrednio obiekt,to najpierw dostaniesz maila z szyfrowanym połączeniem do podania nr karty, na którą chcesz zwrot.Można podać nawet nr karty wystawionej na inną osobę,akceptują karty visa i chyba master card.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
yorgil uważa post za pomocny.
 
      
#2426 PostWysłany: 03 Lis 2017 01:31 

Rejestracja: 14 Paź 2014
Posty: 21
Dziękuję bardzo za odpowiedzi. Dzisiaj pieniądze wpłynęły na kartę - prawdopodobnie od właściciela obiektu - nie musiałem podawać żadnych danych. Jeszcze raz dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#2427 PostWysłany: 09 Lis 2017 16:23 

Rejestracja: 09 Lis 2017
Posty: 1
Mnie niestety potraktowano beznadziejnie we Wrocławiu.

Apartament miałam na 6.11 tego roku, przez cały tydzień. Zaliczkę wpłaciłam wg potrzeb wynajmującego w kwocie 400zł.

Przyjechałam.. no i zaczęło się. Dostałam uczulenia. Gęba zaczyna piec i puchnąć. Zadzwoniłam do osoby która mi wynajmowała czy jest możliwość bym zapłaciła za jedną noc, a resztę by mi zwrócono
na konto, bo chciałabym być fair wobec nich. Jako że byłam u nich tylko 2h... co pewnie też na ich monitoringu jest.

Niestety. Wyszli z propozycją że będę musiała zapłacić za dwie doby, a resztki będę mogła wykorzystać w przyszłości w jakimś ich apartamencie.
No to niezły mi deal, kiedy śmiertelnie rzadko coś gdziekolwiek wynajmuję.. pokłóciłam się, że chociaż te 150 zł chcę na konto.

Babka przestała się odzywać. I podała numer jej szefa. Szef zaczął mi się odgrażać, że zapłacę pełną kwotę za wynajem na Booking.com. Gdyż odwołanie było pełnopłatne.
(Sprawdziłam na internecie że to człowiek po uniwersytecie prawnym), gdzie babka przed nim zaznaczyła!!!: Dobrze, niech pani odwoła, a ja skontaktuje się z panią jutro odnośnie tej zaliczki.

Zwykłe naciąganie ludzi. Czy mogę podać tutaj nazwiska tych osób? Nie rezerwujcie mieszkania Mozaika III, chyba że w razie problemów chcecie być traktowani jak śmieć który się nadaje jedynie do jednej inwestycji.

Rozumiem że pani która była pośrednikiem jest niewiele winna.. ale traktowanie tak ludzi na życzenie wynajmującego jest karygodne. Gospodarz: Rafał. W internecie łatwo znaleźć o nim informacje.

Omijajcie szerokim łukiem. Jestem stratna 400zł. + te groźby :)..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2428 PostWysłany: 09 Lis 2017 17:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Cytuj:
Zwykłe naciąganie ludzi.

Dlaczego próbujesz kogoś szkalować? Postępowanie jest zgodne z prawem.
Cytuj:
Czy mogę podać tutaj nazwiska tych osób? Nie rezerwujcie mieszkania Mozaika III, chyba że w razie problemów chcecie być traktowani jak śmieć który się nadaje jedynie do jednej inwestycji.

Możesz. I zapewne poniesiesz tego konsekwencje prawne. Ale przecież jesteś dorosła i na pewno się z tym liczysz...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2429 PostWysłany: 09 Lis 2017 17:24 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
@weronika94
Zresztą to nie jest wątek o Rafale, ale bookingu. Z treści postu nie wynika byś się kontaktowała z portalem, więc trudno sobie wyrobić o nim opinię w oparciu o twój post.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2430 PostWysłany: 09 Lis 2017 18:19 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
@Weronika94 i poczułaś nagłą potrzebę, żeby dzisiaj się zarejestrować na f4f i podzielić się z nami tą informacją? Dlaczego się dziwisz postępowaniu wynajmującego? Miał mieć zagwarantowaną płatność za tydzień wynajmu lokalu, którego najprawdopodobniej nie wynajmie z dnia na dzień. I tak jak piszą przedmówcy – gdzie tutaj jest wina booking.com? Zakładając, że sytuacja rzeczywiście miała miejsce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2431 PostWysłany: 09 Lis 2017 19:39 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Dla następnych Geniusów Booking.com :
https://www.booking.com/content/terms.p ... 2e88c48b73
Prosimy pamiętać, że w zależności od zasad danego obiektu dotyczących anulowania rezerwacji przedpłaty/płatności i niepojawienia się Gości w obiekcie, anulowanie rezerwacji może się wiązać z koniecznością uiszczenia dodatkowych opłat lub mogą Państwo nie mieć prawa do otrzymania zwrotu przedpłaconej/wpłaconej kwoty. Sugerujemy, aby przed dokonaniem rezerwacji szczegółowo zapoznali się Państwo z zasadami dotyczącymi anulowania rezerwacji, przedpłaty/płatności i niepojawienia się Gości obowiązującymi w danym obiekcie.
Firma Booking.com nie jest odpowiedzialna za żadne konsekwencje opóźnionego przyjazdu ani związane z tym odwołania lub opłaty naliczone przez dostawcę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2432 PostWysłany: 12 Lis 2017 21:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 1422
Loty: 167
Kilometry: 304 855
złoty
Chciałem zrobić rezerwację z dość dużym wyprzedzeniem, bo na 2019, w opcji 2 x 1 pokój 2-os. Jedną rezerwację już mam, na siebie. I pytanie, czy druga rezerwacja może być na inne nazwisko (które można chyba zmienić w razie czego) ? Termin odległy i różne okoliczności mogą zaistnieć. Dane osób chciałbym dlatego podać bliżej wyjazdu.
Rozumiem, że użyczam swoich danych karty. Płatność na miejscu, bezpłatna rezygnacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2433 PostWysłany: 12 Lis 2017 21:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1388
niebieski
Druga też może być na Ciebie. Nie ma znaczenia jakie nazwisko podasz - można zmieniać w dowolnym momencie i ile chcesz razy. Albo anulować w zakresie warunków.

Ja np. teraz mam 2 rezerwacje w tym samym obiekcie na to samo nazwisko i w tych samych datach - inne pokoje. Czasami przychodzą maile z bookingu w stylu "czas się zdecydować", ale póki jest 2017 rok, a rezerwacja w połowie 2018 - nic z tym nie robię i oni też nie zrobią.
Góra
 Profil Relacje PM off
pabloz uważa post za pomocny.
 
      
#2434 PostWysłany: 12 Lis 2017 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 1422
Loty: 167
Kilometry: 304 855
złoty
Widzę w rezerwacji, że mogę dodać pokój. Może lepiej byłoby odzielną rezerwację zrobić, w razie anulowania np. jednego pokoju ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2435 PostWysłany: 12 Lis 2017 22:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@pabloz Mając rezerwację na dwa pokoje zawsze możesz anulować tylko jeden z nich, a zachować drugi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2436 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Sty 2013
Posty: 1422
Loty: 167
Kilometry: 304 855
złoty
To jeszcze jedna sprawa. Cena obejmuje moją zniżkę Genius. Nie będzie problemu, jeśli później rezerwację na drugi pokój przekażę innym osobom ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2437 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:13 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nie będzie,masz prawo zabrać znajomych,rodzinę itp. nawet jak tobie coś wypadnie i nie pojedziesz rezerwacje są honorowane i nikomu nie każą dopłacić 10%
Góra
 Profil Relacje PM off
pabloz uważa post za pomocny.
 
      
#2438 PostWysłany: 13 Lis 2017 00:15 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Nie będzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2439 PostWysłany: 14 Lis 2017 13:43 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 1
Dzień Dobry,
Mam jedno pytanie dotyczące bookinga i karty.
Na wyjeździe skradziono mi cały portfel (karta kredytowa, wszystkie dokumenty ) a za chwilę lecę do Włoch gdzie mam zarezerwowany hotel poprzez booking. Hotel wykupiony w najtańszej opcji bez mozliwości rezygnacji z rezerwacji. Na rezerwacji jest podany numer skradzionej karty kredytowej.
Mogę nie zdążyć z wyrobieniem nowych dokumentów więc chyba zrezygnuję z wyjazdu.
Teraz pytanie czy w chwili rezygnacji z rezerwacji hotelu, booking będzie w stanie ściągnąć mi należnośc za pobyt z karty (lub może w innej formie) kiedy karta kredytowa jest zablokowana przez bank?
Zastanawiam się jak wybrnąć z tej sytuacji,m żeby nie stracić więcej pieniędzy ;/
Może ktoś się spotkał z taką sytuacją?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2440 PostWysłany: 14 Lis 2017 13:48 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
W pierwszej kolejności spróbuj skontaktować się z bookingiem i przedstawić sytuację, a nuż coś to da.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group