Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

Booking.com - noclegi - opinie, problemy, doświadczenia
booking-com-noclegi-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154
Strona 161 z 297

Autor:  kubasmen [ 18 Maj 2018 01:09 ]
Temat postu:  Re: POMOCY

Zadzwoń na infolinię. O tej porze porozmawiasz po angielsku z tego co wiem.

Autor:  ibartek [ 18 Maj 2018 01:21 ]
Temat postu:  Re: POMOCY

@Mylcia ale to zaplacilas i wciaz mozna bylo anulowac za darmo?

1. zarezerwuj inny hotel, gdzie platnosc na miejscu
2. zarezerwuj ten sam lub inny i zaplac karta kredytowa a splacisz pozniej

Autor:  Mylcia [ 19 Maj 2018 00:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:

Autor:  Kashpir [ 19 Maj 2018 00:38 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

ale jak cię kosztował 190 zł, bo nie rozumiem? O tyle jest teraz drożej na nowej rezerwacji?

Autor:  cccc [ 19 Maj 2018 13:54 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Mylcia napisał(a):
ten mój błąd kosztował mnie 190 zł, po skontaktowaniu się z hotelem udało się przywrócić rezerwacje, oczywiście z zadatkiem . niestety hotel nie ma dostępu do mojego przyjazdu do pieniędzy które wpłaciłam na booking i kazali mi skontaktować się z nimi. infolinia non stop zajęta, na emaila nie odpowiadają , co robić? :cry:

Infolinia nic tu nie zdziala, anulowanej rezerwacji z booking.com nie da sie przywrocic, jak rowniez nie transferuja kasy z anulowanej rezerwacji do innej.
Mialem podobny przypadek i kolejna rezerwacja byla niestety drozsza.
Pozdr.

Autor:  traveller [ 22 Maj 2018 09:35 ]
Temat postu:  Re: 40$ zwrotu od booking.com (min.80$)

nie wiem gdzie spytać - czy jest możliwość przefiltrowania wyników wyszukiwania tak aby wykluczyć lub włączyć do ceny opłaty za sprzątanie apartamentu?

Autor:  michzak [ 22 Maj 2018 09:45 ]
Temat postu:  Re: 40$ zwrotu od booking.com (min.80$)

Niestety nie widziałem takiej opcji

Autor:  BusinessClass [ 26 Maj 2018 08:36 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Cytuj:

Dear Partner,

We want to let you know that due to a temporary technical error our extranet is not accessible and that we are facing some issues with our website as well.

We are doing our utmost to solve the problem as soon as possible to enable you to properly manage your reservations.

In the meantime we kindly request that you honor reservations received during the outage as much as possible. Please do not reach out to Customer Service because they are at their full capacity right now.

We’re really sorry for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding. We will keep you informed.

Kind regards,
Your Booking.com Team


Na Waszym miejscu chwilowo bym się wstrzymał z rezerwacjami...

Autor:  bizqit [ 30 Maj 2018 12:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

od wczoraj próbuje się dodzwonić na polski numer i brak sygnału, coś jest na rzeczy?

Autor:  MarBlo [ 30 Maj 2018 12:57 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

A ja dziś szukałem noclegu na drugą połowę grudnia br. w Pradze. Zdziwiła mnie różnica dochodząca do 50% między płatnością z góry, a tą z możliwością bezpłatnego anulowania w interesujących mnie hotelach.
Finalnie się wstrzymałem, a dopiero teraz zobaczyłem post @BusinessClass.
Poczekam na rozwój sytuacji.

Autor:  madej [ 30 Maj 2018 13:37 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

a ja dziś akurat pozytywnie z booking.com. Otóz jakiś czas temu zarezerwowałem 4 łożka w pokoju 12 osobowym w Moskwie na mundial za niecałe 40 zl od osoby w centrum. Warunki takie se ale oczywiscie pare dni później odpisali ze problem i zebym odwołał bo maja tylko 3 łożka. Nic z tym nie robilem, w koncu zadzwoniłem na booking a oni do hostelu. Po 2 dniach znowu zadzwoniłem i stwierdzili ze nie mogą się skontatkować z hostelem. Dostałem wiec alternatywę, pokoj 4 os. 200pln za osobe w samym centrum. Oczywiście booking dopłaca różnicę. Fart.

Autor:  krist20 [ 30 Maj 2018 14:26 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Odnośni zwracania różnicy - jak to wygląda w praktyce ? Ktoś przerabiał ?
Też miałem alternatywny nocleg i po przyjeździe miałem wysłać rachunek w celu zwrócenia różnicy.

Wróciłem, wysłałem rachunek na obsluga.klienta@booking.com i w sumie cisza, żadnego odzewu z ich strony (minął tydzień).

Autor:  Elmo Reserve [ 30 Maj 2018 15:01 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

Do bookingu lepiej dzwonić. Mail to porażka. Albo nie odpiszą wcale albo poproszą o numer rezerwacji i pin, choćby nawet pytanie nie dotyczyło rezerwacji. I choćbyś odpisał to potem i tak już zazwyczaj cisza. Szkoda nerwów, gdy można zadzwonić.

Autor:  madej [ 30 Maj 2018 15:03 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia

potwierdzam, na maile nie odpisują, radzę zadwonić najlepiej 8-10 to prawie nie ma czekania.

Autor:  kazimjez [ 30 Maj 2018 19:43 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Wlasnie mamy problem z booking - jestesmy w Gruzji, dzis zarezerwowalem nocleg a po dojechaniu miejsce okazalo sie ze nie ma takiego pensjonatu a podany nr telefonu to lipa bo nalezy do jakiejs babki ktora o niczym nie wie.
Tel do polskiego booking - weszystkie linie zajete przez 5 min.
My mamy 2 malych dzieci i czekac nie moglismy i bylismy zmuszeni skorzystac z innego noclegu w drozszej cenie..
Rezerwacja bez karty.
spotkaliscie sie z czyms takim i czy reklamacja cos da?
Sorry za pismo ale klikam z telefonu z angielska klawiatura

Autor:  Pacyfa [ 30 Maj 2018 20:20 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Bierz faktury i będziesz reklamował całość po powrocie. Szkoda czasu i kasy na wydzwanianie do Polski i rozmowę z automatem. Póki co ciesz się Gruzją ;)

Autor:  boots [ 30 Maj 2018 20:28 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

@Pacyfa
Nie sądzę, żeby Twoja porada była prawidłowa. Powinien pilnie skontaktować się z bookingiem.

Autor:  Pacyfa [ 30 Maj 2018 20:45 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Oczywiście, że powinien, ale jeśli konsekwencją tego będzie dalsze generowanie kosztów, to trzeba się zastanowić, czy warto. Czasu i kasy zmarnowanej na próby kontaktu nikt nie odda (no chyba, że wifi znalazł i siedzi na Skype czy jakimś innym Viberze sącząc spokojnie i nieśpiesznie gruzińskie dary natury).

Z reklamacjami w booking mam raczej dobre doświadczenia. Także po fakcie jest to wykonalne, tylko trzeba być stanowczym i nie dać się zbyć.

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Autor:  miriam [ 31 Maj 2018 01:13 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

W tak podbramkowej sytuacji ,nawet jak jutro się skontaktuje na spokojnie i przedstawi sprawę ,powinni respektować rachunek i wyrównać różnicę .Chociaż rozsądniej byłoby zdeklarować się tylko na jedną noc ,a dalej po ew.kontakcie z Booking.com ,bo tak wg.tego co mi kiedyś odpisali to za nic nie odpowiadają,a każdy "ukłon" w stronę klienta to wyłącznie ich dobra wola :shock: "Pragniemy Państwa poinformować, że zgodnie z treścią Ogólnych Warunków Handlowych:

Dostarczając nasze Usługi turystyczne, prezentujemy informacje, które otrzymaliśmy od Dostawców usług turystycznych. Dostawcy usług turystycznych, którzy wprowadzają i promują Produkt turystyczny na Platformie, mają dostęp do naszych systemów i extranetu, poprzez który zobowiązani są do uaktualniania wszystkich cen/opłat, dostępności, zasad i warunków oraz innych istotnych informacji, które pojawiają się na naszej Platformie. Chociaż staramy się profesjonalnie i niezwykle starannie dostarczać nasze Usługi turystyczne, nie jesteśmy w stanie sprawdzić i zagwarantować, że wszystkie informacje nam dostarczone są dokładne, kompletne i poprawne. Nie możemy być także pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy (włącznie z błędami merytorycznymi i językowymi) oraz za jakiekolwiek przerwy (tymczasowe i/lub częściowe) w funkcjonowaniu naszej platformy związane z awarią, naprawą, uaktualnieniem lub konserwacją naszej platformy, za niedokładne, mylące lub nieprawdziwe informacje oraz za ich brak. Każdy Dostawca usług turystycznych przez cały czas pozostaje odpowiedzialny za dokładność, kompleksowość i poprawność (opisowych) informacji (włącznie z cenami/opłatami, zasadami i warunkami oraz dostępnością) wyświetlanych na naszej platformie. Nasza Platforma nie stanowi i nie powinna być traktowana jako rekomendacja czy wskazanie jakości, poziomu usług lub oceny któregokolwiek z Dostawców usług turystycznych (albo udostępnianych przez niego udogodnień, obiektów, pojazdów, (głównych lub dodatkowych) produktów lub usług) dostępnych na naszej Platformie. "

Autor:  Elmo Reserve [ 02 Cze 2018 20:19 ]
Temat postu:  Re: Booking.com - opinie, problemy, doświadczenia

Czy ktoś z was miał sytuację, że po dokonaniu rezerwacji obiekt zażądał "depozytu celem potwierdzenia rezerwacji" dokonanego bezpośrednim przelewem na konto? Nie wiem czy to powszechna praktyka czy może jednak uważać.

Strona 161 z 297 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/