Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3081 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
Wcześniej dzwoniła babka, drugi raz facet. Wiem na 95%, bo pytałem go o jaki mu dokładnie chodzi (5% zostawiłem, aby napisać do 2 innych rezerwacji na wszelki wypadek), o jaki mu nocleg chodziło - mam go w rezerwacji, ale:

- to inny numer tel niż w rezerwacji
- nie można na niego oddzwonić
- numer tel na rezerwacji wiecznie zajęty

Zapytałem więc poprzez e-mail ten obiekt i mi odpisali, że wszystko OK, że nie muszę niczego odwoływać. Nie rozumiem tych heheszków? Przecież napisałem, że to dziwna sytuacja. Taty nie potrzebuje dawać do telefonu, śmieszki.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Profil Relacje PM off
Elmo Reserve lubi ten post.
 
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#3082 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:48 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2187
złoty
I tu właśnie dochodzimy do sedna. Booking przekazuje otwartym tekstem numer karty, datę ważności i CVV z informacją o rezerwacji. W hotelu ktoś to drukuje i trzydzieści osób włącznie ze sprzątaczką ma do tego dostęp, bo leży to sobie na jakiejś kupce na recepcji (sam wielokrotnie widziałem). Gdyby te dane były jakoś zabezpieczone nie miałbym problemu.
Sam w rezerwacjach podaje numer karty jeszcze ważnej w sensie daty, ale zastrzeżonej, nie dlatego, że chcę kogoś oszukać, a dlatego że nie podoba mi się polityka bookingu w kwestii przekazywania numerów kart do hoteli.
Nawiasem mówiąc zablokowana karta, którą podaje przy rezerwacjach została zablokowana na 99,9% po rezerwacji hotelu na bookingu, skąd ktoś wykradł dane.
W ostatnim czasie miałem dwie albo trzy sytuacje kiedy pisał do mnie hotel, że podana karta nie daje się obciążyć i mam 24 godziny na zmianę, ja odpisywałem że kartę zablokowałem ze względu na fraud, podawałem działającą, hotel potwierdzał utrzymanie rezerwacji i nie było problemu.
Kolejna rzecz to kwestia zaliczek, która nijak ma się z opisem. Często w informacjach od hotelu nie ma o tym ani słowa, a po rezerwacji przychodzi mail że nie mogli pobrać, choć nie powinni i nie mówię o blokadzie 1 EUR dla sprawdzenia karty a o obciążeniu na 50% wartości rezerwacji mającej się odbyć za pół roku z możliwością odwołania przez kolejne 5 miesięcy. Takie rzeczy mają miejsce i mi osobiście to przeszkadza. I znowu nie jest to dlatego że ktoś potrzyma moje pieniądze (choć nie powinien), ale dlatego że nie mam kart rozliczanych w malediwskich rupiach czy brazylijskich realach co przy ewentualnych zwrotach będzie się wiązało z przewalutowaniem w drugą stronę. Tutaj znowu sprawdza się podanie niedziałającej karty. Jeśli hotel próbował obciążyć a nie powinien, kasuje rezerwacje i szukam innego.
Nie mam problemu moralnego z podawaniem zablokowanej karty. Nikogo nie oszukuję, a sam chronię siebie przed oszustwem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
hicarian uważa post za pomocny.
 
      
#3083 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:52 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
hicarian ...a tak na poważnie to masz dwa wyjścia. Strzelisz focha na to forum lub zaczniesz logicznie myśleć. Oferta była bezzwrotna zatem zostałeś już obciążony kosztami. Domniemywam , że jednak dzwoniono z Polski? Może Hotel lub pensjonat lub apartament ma recepcje gdzie pracują bardzo ,,zmeczeni,, ludzie i najzwyczajniej pomylili osoby do której mieli wykonać tel. Trafiło na Ciebie chociaż to nie Ty byłes targetem. Wszystkie zmiany jak ewentualnie maja się dokonać nie rób poprzez tel tylko za potwierdzonym mailem. Wtedy masz prawo do roszczeń. Kto pobrał kasę od Ciebie? Booking czy obiekt? Nie kontaktuj się bo to nie ma sensu. Jak zajdzie coś istotnego to będą się kontaktować z Toba mailowo :oops: :oops: :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off
hicarian uważa post za pomocny.
 
      
#3084 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:57 

Rejestracja: 09 Paź 2015
Posty: 22
Nie zgadzasz sie z zasadami funkcjonowanie - nie korzystaj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3085 PostWysłany: 22 Mar 2018 17:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2233
złoty
Kwestia niesłusznie pobranej zaliczki nie wygląda w Bookingu tak tragicznie.

Hotel w Pradze ściągnął mi z karty 50% wartości rezerwacji, oferta na stronie była bez przedpłaty.
Jeden telefon do Booking i po kilku dniach kasę miałem z powrotem na koncie.
W przypadku niekorzystnego przewalutowania (CZK->PLN) prosili o ponowny kontakt i, że wyegzekwują od obiektu dodatkowo różnice.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3086 PostWysłany: 22 Mar 2018 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Hose napisał(a):
Kwestia niesłusznie pobranej zaliczki nie wygląda w Bookingu tak tragicznie.

Dla tych co pobieraja, czy dla tych co podaja karte? 8-)
Btw na zwrot zaliczki, ktora pobrano 2 x za ten sam hotel, czekalem ponad 2 tyg. i musialem sie upominac.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3087 PostWysłany: 22 Mar 2018 17:35 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
tasma napisał(a):
ja odpisywałem że kartę zablokowałem ze względu na fraud, podawałem działającą, hotel potwierdzał utrzymanie rezerwacji i nie było problemu.


I uważasz, że wtedy tych danych nie można "wydrukować i położyć na kupce w recepcji"?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3088 PostWysłany: 22 Mar 2018 17:37 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
A to ma być jakiś konkurs? Mamy zgadywać kto dzwonił i w jakim celu? Są jakieś nagrody przewidziane? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3089 PostWysłany: 22 Mar 2018 18:02 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2187
złoty
le_szek napisał(a):
tasma napisał(a):
ja odpisywałem że kartę zablokowałem ze względu na fraud, podawałem działającą, hotel potwierdzał utrzymanie rezerwacji i nie było problemu.


I uważasz, że wtedy tych danych nie można "wydrukować i położyć na kupce w recepcji"?

Można. Ale zamiast na około 40-50 hoteli, które rezerwowałem na przestrzeni ostatniego roku, dane karty którą można obciążyć ma tylko dwa. Przynajmniej dla mnie jest różnica.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3090 PostWysłany: 22 Mar 2018 19:26 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Wróciłem z pracy i juz tyle postów się namnożyło... Powiem tak. Gdybym nie przeżył różnych historii (związanymi przeważnie z preautoryzacjami choć zdarzały się i o wiele trudniejsze przypadki gdy moje dane karty wyciekły w hotelu w Niemczech i kasę mi ktoś z konta bankowego pociągnął) hotelami i booking, miałbym pewnie to wszystko gdzieś. Naprawdę staram się tylko w wyjątkowych przypadkach rezerwować noclegi tam gdzie trzeba podać kod CVV ale to też nie zawsze zabezpieczy mnie przed ściągnięciem kasy w najmniej odpowiednim momencie. Raz mi jeden obiekt ściągnął bez CVV ale to już odrębna historia. Blokowanie kasy na koncie przez preautoryzację (mylnie tu interpretowaną przez jedną z osób jako przedpłata) niesie za sobą spore ryzyko zablokowania Wam sporej ilości kasy jeśli robicie kilka rezerwacji w krótkim okresie. Dziś dostałem kolejną odpowiedź z booking. Pani zrobiła testowo rezerwację i zaznaczyła mi żółtą ramką "płatność dziś"
Image

A tu moja testowa, dziś zrobiona rezerwacja. Zwracam uwagę na to samo pole...

Image

Powyższą rezerwację robiłem jako niezalogowany użytkownik. Czemu u pani pojawia się płatność dziś a u mnie nie? Cholera go wie. Daty są inne, to fakt ale nie zmienia to też faktu, że na kilka dni naprzód więc jeśli jest tak jak twierdzi pani w emailu, mnie też powinna wyskoczyć kwota różna od zera w w/w polu. Ciul z tym, leję już na to bo nerwów szkoda, ale przynajmniej człowiek bogatszy w doświadczenie, teraz, zanim coś zarezerwuję, będę robić zrzuty ekranu i gromadzić dowody do ewentualnych reklamacji :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3091 PostWysłany: 23 Mar 2018 01:05 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
tmk napisał(a):
Daty są inne, to fakt ale nie zmienia to też faktu,

Zmienia dużo i tu masz odpowiedź dlaczego jest u pani tak ,a inaczej u pana tmk ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3092 PostWysłany: 23 Mar 2018 15:44 

Rejestracja: 02 Gru 2017
Posty: 68
Witam

Jakie możliwości ma hotel/hostel etc możliwości anulowania rezerwacji? Pytam się ponieważ godzinę po rezerwacji pokoju hotel prosi o anulowanie rezerwacji i zastanawiam się czemu sami tego nie zrobią? Podejrzewam raczej że cena była za niska bo to centrum moskwy lub że rezerwowałem tylko na 1 dzień podczas mundialu, a ich tłumaczenie są takie że te pokoje nie istnieją. Jest jakaś możliwość wystawienia im opinii?
Otrzymałem również maila od booking.

Cytuj:
Szanowni Państwo!
Gospodarz obiektu XXX chciałby odwołać Państwa rezerwację (xxx), data zameldowania: 2018-06-17. Gospodarz zgodził się zrezygnować z opłaty za odwołanie tej rezerwacji.
Otrzymaliśmy od personalu obiektu XXXX informację, że chcieliby Państwo odwołać swoją rezerwację.

Nie muszą Państwo płacić za odwołanie rezerwacji. Aby potwierdzić bezpłatne odwołanie, należy kliknąć:
Bezpłatnie odwołaj moją rezerwację Zobacz rezerwację
Jeśli chcą Państwo zatrzymać tę rezerwację, prosimy zignorować ten e-mail. Rezerwacja pozostanie potwierdzona, dopóki nie klikną Państwo przycisku BEZPŁATNIE ODWOŁAJ MOJĄ REZERWACJĘ.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3093 PostWysłany: 23 Mar 2018 15:47 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Namawia Cię do odwołania, aby nie płacić kary booking.com - zapłaci, jeśli to on odwoła rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3094 PostWysłany: 23 Mar 2018 15:58 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 221
niebieski
Z tego co obiło mi się o uszy, są problemy żeby właściciel obiektu sam anulował rezerwację robioną przez booking.com, stąd takowy @ do Ciebie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3095 PostWysłany: 23 Mar 2018 20:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Nie ma możliwości bez błogosławieństwa Booking.com anulować .Jeśli im zgłosi,że wystawił nieistniejące noclegi, pewnie zaproponują ci alternatywę a jego obciążą kosztami różnicy ceny.Jednak powinieneś to zgłosić bookingowi aby coś poszukali póki jeszcze coś w tym okresie jest.Czasami po interwencji booking jednak noclegi się odnajdują ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3096 PostWysłany: 23 Mar 2018 20:43 

Rejestracja: 02 Gru 2017
Posty: 68
Po tym jak zapytałem czy mają chociaż 2 pokoje bo rezerwowałem 4 i napisałem ze mogę zapłacić nawet więcej to podali że nie mają a następnie przyszła informacja że moja karta kredytowa nie działa i mam 24h na dodanie nowej czyli próbują mnie zmusić do odwołania takim sposobem. Czyli za 24h rezerwacja sama zniknie..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3097 PostWysłany: 23 Mar 2018 20:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Dzwoń do Booking.com bo ewidentnie cwaniakują.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3098 PostWysłany: 23 Mar 2018 21:20 

Rejestracja: 02 Gru 2017
Posty: 68
zadzwoniłem i szczerze mówiąc jestem zaskoczony tą miłą obsługą : ) zobaczymy jak sprawa potoczy się dalej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3099 PostWysłany: 23 Mar 2018 21:25 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
No to może pochwal się, co załatwiłeś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3100 PostWysłany: 23 Mar 2018 21:50 

Rejestracja: 02 Gru 2017
Posty: 68
Pani powiedziała, że bardzo dobrze że to zgłosiłem bo hotel nic nie zgłaszał że jest jakiś problem, następnie zadzwoniła do hotelu, a po rozmowie powiedziała że zostanie mi zaproponowana alternatywa. Powiedziała też żeby nie anulować tej rezerwacji ani nie dodawać nowej karty. Nie wiem co z tego będzie, ale mam nadzieję że narobiłem im problemów bo bardzo mnie wkurzyli tą informacją że moja karta nie działa. Serio mogą zaproponować mi coś podobnego? raczej będzie to trudne bo troszkę mniej jak kilometr do placu czerwonego i to podczas mundialu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group