Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2541 PostWysłany: 01 Sty 2018 20:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8594
złoty
Dziwnie to wygląda. Zwróć się z tym pytaniem do bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#2542 PostWysłany: 01 Sty 2018 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
Czy jest bezpieczne dokonywanie płatności przez Paypal? Tak.

Czy obiekt może prosić o dokonanie przedpłaty? Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2543 PostWysłany: 01 Sty 2018 21:36 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1800
niebieski
@kain

Dlacmnie to podejrzane, a przynajmniej nie powinno miec miejsca: po to booking oferuje rozne sposoby platnosci, aby z nich korzystac a nie wymuszac jakies transfery poza platforma. Ja bym nie przelewal

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2544 PostWysłany: 02 Sty 2018 00:36 

Rejestracja: 13 Cze 2013
Posty: 191
Rezerwując pobyt z bezpłatną anulacją do 5 lutego (nie podaję danych karty - płatność na miejscu) , w kolejnym kroku pojawiają się informacje:
*Obiekt pobierze opłatę w walucie kraju, w którym się znajduje (kurs wymiany walut może ulec zmianie): Dzisiejszy kurs wymiany walut: £40 = € 45

Twój bank może pobrać opłatę za transakcję w obcej walucie.

Twój plan płatności
Płatność po 6 lutego £40
Skoro rezerwacja jest bez użycia karty, to dlaczego dostaję info o płatności? Poproszą później o nr karty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2545 PostWysłany: 02 Sty 2018 00:50 

Rejestracja: 12 Kwi 2010
Posty: 681
niebieski
Nie poproszą o numer karty, tylko o 40£, które masz zapłacić na miejscu.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2546 PostWysłany: 02 Sty 2018 00:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
Bo porównujesz ceny w Euro, a na miejscu płacisz w Funtach (lub na odwrót). Nie bardzo rozumiem pytanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2547 PostWysłany: 02 Sty 2018 01:19 

Rejestracja: 13 Cze 2013
Posty: 191
Rezerwacja jest bez użycia karty, hotel przyjmuje wyłącznie gotówkę. To znaczy płatność na miejscu chyba :) . Niepokoi mnie zapisek o płatności po 6 lutym. Jak przyjadę, to zapłacę gotówką, tak?
Szukając informacji o tym hotelu na innych stronach, zauważyłam zapisek, że hotel może preautoryzować kartę przed przyjazdem. Skoro przyjmuje tylko gotówkę, to po co preautoryzacja? I jak jej dokonać bez karty klienta? Na stronie Bookingu nie ma takich informacji. I to mnie myli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2548 PostWysłany: 02 Sty 2018 01:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
Zapłacisz w gotówce na miejscu w walucie obiektu.

Jeśli podajesz dane karty (a nie podajesz), to obiekt może preautoryzować kartę w dowolnym momencie, nawet gdy rezerwacja jest z bezpłatną anulacją.
W przypadku braku preautoryzacji obiekt może rezerwację anulować, aby uniknąć no-show (ale wtedy zawsze się otrzymuje maila z 24-godzinami na reakcję).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2549 PostWysłany: 02 Sty 2018 09:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
W grudniu chciałem dokonać rezerwacji noclegu w Londynie na marzec. Znalazłem ofertę pokoju za 100zł i rozpocząłem procedure zapłaty. Jednak po wpisaniu danych karty i zatwierdzeniu, (pomimo że cały czas miałem cenę do zapłąty podaną 100 zł) otrzymałem potwierdzenie z bookingu że koszt wyniósł 500 zł i tyle zostanie pobrane. Od razu dzwoniłem na infolinię i stwierdzono że hotel zmienił cenę w trakcie dokonywania mojej płatności i ma prawo do zmiany ceny w dowolnym momencie. Więc na dzień dzisiejszy oprócz zapewnienia bookingu że napisał do hotelu prosbe o anulowanie rezerwacji i zwrócenia pieniędzy oraz potwierdzenia z działu technicznego że zmiana ceny nastąpiła w trakcie mojej płatności żadnej pomocy od nich nie otrzymałem. Oczywiście do hotelu również wysłałem meila przez booking w sprawie oddania pieniędzy gdyż pobrana kwota jest 5x większa od tej którą akceptowałem i też na razie zero odpowiedzi.

Więc co robić dalej? Według polskiego prawa mam racje bo jak biorę z półki towar za 100 zł i w kasie mnie kasują na 500 (bo w międzyczasie im się w systemie zmieniła cena) to mają mi oddać pieniądze, albo sprzedać za cenę z półki. Nie wiem jak tu wygląda sytuacja w prawie angielskim w takim przypadku. Czy nie zastanawiać się nad ichnim prawem i poruszaniem ich systemu tylko występować o chargeback dołączając na dowód princscreeny oferty z chwili płatności?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2550 PostWysłany: 02 Sty 2018 11:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@lot Jaki czas upłynął od rezerwacji?Jeśli kilka dni to zadzwoń na razie do booking z przypomnieniem.Raczej w tej sytuacji pieniądze ci zwrócą,procedurę chargeback zostaw na ewentualność,gdyby odmówiono, w co wątpię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2551 PostWysłany: 02 Sty 2018 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
Od rezerwacji minęły już dwa tygodnie, booking dostał meila z przypomnieniem o sprawie i pytaniem czy coś wiedzą (do tej samej osoby która napisała wyjaśnienie po moim telefonie) ? Też bym wolał dostać jakąkolwiek odpowiedz bo ważne czy mam czekać bo zwrócą różnice w cenie czy też szukać sobie innego hotelu (bo anulują całkowicie albo odmówią i trzeba będzie w banku załatwiać zwrot) bo ceny z czasem będą raczej rosły niż spadały. Wiem że były święta w tym czasie dlatego poczekam jeszcze pewnie do końca tygodnia zanim cokolwiek więcej będę robił, może jakaś odpowiedź nadejdzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2552 PostWysłany: 02 Sty 2018 13:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@lot Radzę zadzwonić na polską infolinię ,szybciej wyjaśnisz sprawę tel.22 3060857.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2553 PostWysłany: 02 Sty 2018 13:22 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
@lot czemu pytasz o angielskie rozwiązania prawne? Booking chyba ma centralę w Beneluxie (Amsterdam?), więc raczej prawo holenderskie ;)
Dostaniesz zwrot całości i anulację zgodnie z prawem, chyba że zrobią ukłon w twoją stronę i pozostawią rezerwację, a zwrócą różnicę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2554 PostWysłany: 02 Sty 2018 13:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
Skoro na polskiej infolini powiedzieli że to nie ich sprawa i hotel ma prawo zmienić cenę w dowolnym momencie, i mogą jedynie poprosić hotel o anulowanie zamówienia to dla mnie wygląda na "bujaj się pan sam z hotelem to nie nasza sprawa". Dlatego pisałem o prawo angielskie bo tam jest hotel i on pobrał pieniądze. Booking może tylko co najwyżej odpowiadać za brak zabezpieczenia ceny pomiędzy wybraniem oferty na stronie a momentem rzeczywistego zatwierdzenia płatności z karty (gdyż to on odpowiada za tą część transakcji i on tworzy platformę do tego), ale to raczej spór prawny cywilny o odszkodowanie z dobrymi prawnikami niż moja mała sprawa.

Oczywiście bardzo mnie ucieszy zwrot pieniędzy i na to czekam, ale jak pisałem wolę się wcześniej dopytać jakie można dodatkowe środki podjąć oprócz tel/meili do bookingu i meili za pomocą ich strony do hotelu (oraz ile czekać na odpowiedzi i reakcje zanim uznam że się nie doczekam).

Jestem dopiero początkującym podróżnikiem i pierwszy raz mnie taka sytuacja spotkała więc moje zaniepokojenie wydaje się byc zrozumiałe.

Teraz już będę wiedział że zanim klepnę zatwierdź to należy jeszcze odświeżyć stronę poprzednią z ofertą czy się przez te 3 minuty wpisywania danych karty nic nie zmieniło oraz zrobić print screena ekranu z płątnością kartą a w przypadku potwierdzenia rezerwacji na inną kwotę od razu blokować kartę nie czekając na łaskawą reakcję bookingu czy zwrot z hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2555 PostWysłany: 02 Sty 2018 14:15 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Na przyszłość polecam ustawianie limitów na karcie, w większości przypadków już będzie wystarczające
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2556 PostWysłany: 02 Sty 2018 14:26 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 149
Loty: 93
Kilometry: 212 272
@michzak nie zawsze jest to wystarczające, tak jak @lot napisał najlepiej zawsze robić PrtScr z rezerwacji, ponieważ różne są przypadki. Np. transfer z lotniska miał być za darmo, a jednak trzeba płacić, albo w przypadku płatości na miejscu jednak chcą większą kwotę. Ja w takich przypdkach grzecznie płacę, a potem dzwonię do booking. Telefoniczny kontakt do tej pory zawsze wystarczał, nadpłaconą kwotę zwrócili bez problemu. @lot w Twoim przypadku mógłbyś nawet po odbytym noclegu domagać się od booking zwrotu i myślę że nie byłoby z tym problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2557 PostWysłany: 02 Sty 2018 14:48 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
W tym przypadku byłoby, mając limit ustawiony na 110 zł obciążenie na 500 by nie przeszło, strona by się odświeżyła (bo nie przeszło) i nowa cena byłaby widoczna
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2558 PostWysłany: 02 Sty 2018 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
Ustawianie limitu też jest jakimś sposobem zabezpieczenia, jednak nie wiem czy zawsze zadziała. Bo jak za coś płacę od razu i wtedy przychodzi mi kod dsecure i go wpisuję to płatność idzie od razu wiec by nie przeszło. Jednak tutaj tylko podaję dane a nie jest od razu kasa z karty brana i kod do płatności mi nie przychodzi, więc nie wiem czy za 2-5 dni jak hotel by zażądał takiej kwoty to czy by bank odrzucił czy też i tak zatwierdził poniżej limitu (zresztą w następny dzień to i limit miałbym już ustawiony inny bo nie do tej konkretnej transakcji a do innego zakupu np.), jedynym pewnym sposobem jest płacenie kartą prepaidową zasilaną tylko na taką transakcję, ale to znowu powoduje że tracisz korzyści z normalnej karty (paybaki, wizairy, czy inne programy lojalnościowe) i musisz ten przelew na nią robić przed transakcją. Ja godzę się na pewne ryzyko dla mojej wygody i korzyści ale kiedy tylko się da to straty staram się zniwelować jak prawo na to pozwala (czasem przecież tez nie zauwazy się jakiśc drobnych druczków czy dodatkowych opłat, ale dobra wola sprzedawcy coś pozwala załatwić.)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2559 PostWysłany: 02 Sty 2018 15:39 

Rejestracja: 13 Sty 2013
Posty: 149
Loty: 93
Kilometry: 212 272
@michzak nie wszystkie karty/banki pozwalają na natychmiastową zmianę limitów. Print screen pozwala na późniejsze dochodzenia swojej racji, także w pozostałych przypadkach.
Góra
 Profil Relacje PM off
p.wl lubi ten post.
 
      
#2560 PostWysłany: 02 Sty 2018 15:58 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4065
złoty
@lot Polska infolinia booking, to dno totalne.
W tym przypadku, to oni ponoszą odpowiedzialność a nie hotel, więc nie słuchaj niedouczonego pracownika callcenter, tylko kasę mają zwrócić i nie ma tu żadnej dobrej woli hotelu, tylko obowiązek.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group