Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 126  Następna
Autor Wiadomość
#2381 PostWysłany: 02 Paź 2017 09:43 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 822
Punkty statusowe: 63
złoty
Pobrano ode mnie większy podatek miejski, niż w informacji na stronie obiektu i potwierdzeniu rezerwacji. Co dziwne, każdego dnia jest inny - w sumie jestem w plecy jakieś 15€. Warto do nich pisać w tej sprawie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2382 PostWysłany: 02 Paź 2017 09:47 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 971
Punkty statusowe: 82
złoty
Oczywiście że tak.
Dołącz tylko fakturę albo jakiś dokument zawierający ten podatek.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2383 PostWysłany: 02 Paź 2017 09:50 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 822
Punkty statusowe: 63
złoty
Mam. Widzę, że przez formularz nie da się załączyć skanu, ale napiszę i poczekam na odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2384 PostWysłany: 02 Paź 2017 11:04 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 264
Loty: 60
Kilometry: 104 660
Punkty statusowe: 23
niebieski
Nie mogę znaleźć polskiego numeru kontaktowego do booking.com

Poratuje ktoś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2385 PostWysłany: 02 Paź 2017 11:07 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 971
Punkty statusowe: 82
złoty
Tel. 223060857
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2386 PostWysłany: 02 Paź 2017 11:08 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 10325
Loty: 242
Kilometry: 341 376
http://bfy.tw/EF6r
_________________
Proszę jak macie jakieś pytanie o Ateny to najpierw szukajcie na forum a ewentualnie następnie pytajcie w odpowiednim dziale.
https://www.facebook.com/SladyZeus/

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2387 PostWysłany: 02 Paź 2017 11:21 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 822
Punkty statusowe: 63
złoty
Prawdą jest, że ciężko się do niego dokopać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2388 PostWysłany: 04 Paź 2017 22:45 

Rejestracja: 04 Paź 2017
Posty: 1
Punkty statusowe: 0
-- 04 Paź 2017 22:31 --

lucy00 napisał(a):
Zarezerwowałam nocleg w Giardino Del Corso, Rzym, 3 miesiące przed przyjazdem.
4 dni przed wylotem hotel podał, że nie może pobrać pieniędzy z karty, zatem podałam nowe dane [karta, którą płaciłam wielokrotnie bez problemu].
Próbowałam się z nimi także skontaktować poprzez booking oraz telefonicznie, kilkukrotnie, niestety nikt nie odpowiadał, ale stwierdziłam "ee, podałam nowy nr karty to nie będzie problemu".
Sytuacja z rzekomo nieprawidłową kartą się powtórzyła i hotel anulował rezerwację.
Zadzwoniłam do bookingu, odpowiedzieli, że to moja wina że nie próbowałam w tej sprawie wcześniej kontaktować się z obiektem (próbowałam, ale pozostawał niemy). Ponadto, nie są w stanie nic wyegzekwować od obiektu, jeżeli bank nie potwierdzi, że istniała próba pobrania pieniędzy przez obiekt zaakceptowana [a nie odrzucona jak twierdzi obiekt] przez bank, widoczna w historii karty. Bank stwierdził, że nie istnieje taki dokument i nie bardzo jest co potwierdzać, skoro do transakcji nie doszło. Więc ponownie kontakt z bookingiem, który odpowiedział coś w stylu "no trudno, Twoja wina, pocałuj się w tyłeczek i zarezerwuj coś innego".
Obiekt wystawił te same noclegi w cenie 3x tyle co moja rezerwacja.

Ten obiekt działa tak widzę od dłuższego czasu. booking.com właśnie mnie na tydzień przed wyjazdem powiadomił, że hotel anulował rezerwację. Zrobiłam i w 100% opłaciłam ją (opcja bezzwrotna) w sierpniu. Obecnie booking szuka dla mnie alternatyw, ale są średnio ciekawe i/lub daleko. Czego w tej sytuacji mogę się od nich domagać? Pomoże ktoś? Ogromne dzięki :)

-- 04 Paź 2017 22:45 --

Sorki, że post pod postem - może tytułem wyjaśnienia. booking obiecał, że pensjonat zwróci pieniądze (zobaczymy...). Mają mi przedstawić alternatywę - tyle, że ta o której dziś usłyszałam jest oddalona o 5km od Starego Miasta (pierwotny pensjonat był w samym obrębie starego miasta). Już wiem, że zgadzają się na wyrównanie różnicy - znalazłam pensjonat o podobnych parametrach o 2,5 km bliżej starego miasta, ale droższy o ok. 1/3 od pierwotnej opcji. Jestem zdenerwowana/skołowana i nie wiem co robić...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2389 PostWysłany: 04 Paź 2017 23:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2840
Punkty statusowe: 320
HON fly4free
@meggiefm Nie denerwuj się.Jeśli pensjonat,który znalazłaś ci odpowiada to w przedstawionej sytuacji bez problemu po powrocie i przesłaniu scanu rachunku do booking zwrócą ci różnicę w cenie.Nawet jeśli znajdziesz porównywalny z rezerwowanym, inny obiekt 100% droższy też są w stanie ci wyrównać,bo ściągają sobie tę kwotę z obiektu,który nie wywiązał się z umowy,zwłaszcza jak rezerwacja była bezzwrotna i już opłacona.Dopilnuj,aby pieniądze za odwołaną rezerwację wróciły na twoje konto jeszcze przed wyjazdem,bo musisz opłacić nową rezerwację.Powodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2390 PostWysłany: 06 Paź 2017 17:21 

Rejestracja: 29 Lut 2012
Posty: 42
Punkty statusowe: 10
niebieski
zdeneksme napisał(a):
Taka sytuacja, potomnym ku przestrodze:
1. Pod koniec sierpnia 2017 rezerwuję na booking.com hotelik La Fuente De La Flora na Gran Canarii, termin przyjazdu: grudzień 2017. Rezerwacja ma darmowe odwołanie do miesiąca przed przyjazdem.
2. Wymagane jest potwierdzenie rezerwacji kartą, więc podaję numer karty debetowej EUR z Alior Kantor.
3. Zaraz potem na ww karcie robi się blokada na 198€.
4. Niecały dzień później znajduję lepszą ofertę gdzieś indziej, anuluję rezerwację booking.com.
5. Mijają 2-3 dni.
6. Blokada na karcie zamienia się na transakcję opisaną "ESP,ZARAGOZA RESERVA EN BOOKING.COM", kod MCC 7011.
7. Mijają 3 tygodnie, nic nie robię zakładając, że hotel lub booking.com zrobi zwrot na kartę.
8. Nic się nie dzieje - piszę do booking.com "gdzie moja kasa?" (parafrazując).
9. Booking.com chce potwierdzenia, że transakcja miała miejsce. OK, no problemo - wysyłam pdf z Alior Kantor: transakcja, data, kwota, opis jw.
10. Booking.com mówi, że oni nie wiedzą, co to za transakcja i żeby udowodnić, że to ten konkretnie hotel zrobił transakcję.
11. Odpowiadam (parafrazując): puknijcie się w głowę: taki dowód jest niemożliwy do wykonania. Skoro bierzecie prowizję za bycie pośrednikiem, to skontaktujcie się z waszym hotelem i wyjaśnijcie, czy to oni pobrali kasę, a jeśli tak - to dlaczego jej nie oddali.
12. Booking.com brnie w zaparte, że to nie ich sprawa i "reklamację uznajemy za zakończoną".
13. Widzę, że szkoda czasu na dyskusje z amebami, dzwonię do hotelu. Hotel najpierw mówi, że rezerwacji nie widzi, potem że sprawdzi, potem nagle traci umiejętność posługiwania się językiem angielskim.
14. Składam wniosek o chargeback w Aliorze, zastrzegam kartę, zamawiam nową.
15. Kurtyna.
(...)


Życie z czasem dopisało drugi akt tragikomedii:

16. Dostaję odpowiedź z AliorBank/Kantor, że będą kontynuować mój telefonicznie zgłoszony chargeback, potrzebują jednak kompletu informacji na standardowym pdf-owym wniosku o takowy.
17. Zarobiony jestem, więc zwlekam z odsyłaniem wniosku przez 2-3 dni, aż tu nagle...
17. Otrzymuję e-mail z hotelu, że oddadzą pobrane wcześniej 198€ (ha, jednak to oni!)
18. Środki wracają na kartę po kolejnych 2-3 dniach.

Właściwie trudno powiedzieć, co zainicjowało zwrot środków:
- może w supporcie booking.com jakiś homo sapiens pociągnął dalej sprawę (ja się więcej do nich nie odzywałem, ale może sami aktywnie monitorują fly4free.pl/forum i tripadvisor.com)
- może hotel samoistnie wybudził się z letargu i przetworzył reklamację
- może Alior/Mastercard jeszcze przed sformalizowaniem chargebacka zaczął pingować acquirera karty, a ten z kolei merchanta(hotel)

Najbardziej podejrzewam to ostatnie. W każdym razie konkluzja jest taka, że: (a) sprawa zwrotu nietknięta przez 3 tygodnie sama się nie rozwiązała (b) wartość serwisu booking.com bywa wątpliwa (c) warto mieć kartę w banku, który szybko i bez ceregieli przetwarza chargebacki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2391 PostWysłany: 06 Paź 2017 23:23 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 401
Punkty statusowe: 38
srebrny
Taka uwaga - zmieniając ustawienie na uk i będąc zarejestrowanym z brytyjskiego ip coraz częściej mam możliwość płatności przez PayPal. Wydaje mi się, że to znacznie pewniejsze rozwiązanie. Byłem już dwa razy w sytuacji gdy ktoś próbował opróżniać moją kartę jakiś czas po rezerwacji poprzez pośredników typu booking/hotels itp. Nie rozumiem dlaczego z polskich kont na booking.com PayPal jest praktycznie niedostępny :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2392 PostWysłany: 11 Paź 2017 16:20 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 822
Punkty statusowe: 63
złoty
d-t-x napisał(a):
Pobrano ode mnie większy podatek miejski, niż w informacji na stronie obiektu i potwierdzeniu rezerwacji. Co dziwne, każdego dnia jest inny - w sumie jestem w plecy jakieś 15€. Warto do nich pisać w tej sprawie?

Z przyjemnością informuję, iż booking.com pozytywnie rozpatrzył moją reklamację i zwrot wpłynął dziś na moje konto.
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#2393 PostWysłany: 12 Paź 2017 17:01 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 72
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Punkty statusowe: 6
Od kilku miesięcy miałem zarezerwowany nocleg w Budapeszcie na Sylwestra. Dzisiaj przychodzi e-mail:

"Szanowni Państwo!
Dziękujemy za skorzystanie z usług Booking.com. Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji o numerze XXX w obiekcie Welcome Hostel.
Personel obiektu poinformował nas, że nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Obiekt zakończył współpracę z booking.com W związku z zaistniałą sytuacją Booking.com jest zmuszony odwołać tę rezerwację bez żadnych dodatkowych opłat z Państwa strony. Wkrótce wyślemy e-mail z potwierdzeniem odwołania.
Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności z tym związane.
Nie chcielibyśmy pozostawiać Państwa bez żadnej alternatywy, dlatego zachęcamy do dokonania nowej rezerwacji na stronie Booking.com. Wystarczy kliknąć poniższy link:
ciach
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Jesteśmy do Państwa dyspozycji całą dobę.
Z wyrazami szacunku
--
Giovanni
Booking.com Customer Service Team"

...po minucie rezerwacja odwołana. Obecnie ceny na Sylwestra są dużo wyższe. Dlaczego ja mam ponosić konsekwencje tego, że obiekt zakończył współpracę z Booking.com?


Ostatnio edytowany przez michzak, 12 Paź 2017 21:12, edytowano w sumie 1 raz
link
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2394 PostWysłany: 12 Paź 2017 17:15 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 971
Punkty statusowe: 82
złoty
Zadzwoń do booking.com i wynegocjuj rezerwację nowego hotelu o podobnym standardzie.
Nawet jak będzie droższy to powinni zwrócić ci różnicę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2395 PostWysłany: 12 Paź 2017 17:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 2840
Punkty statusowe: 320
HON fly4free
@jabollus Przy zakończeniu współpracy jest ciężej coś wynegocjować, bo nie mają z kogo ściągnąć ew.dopłaty.Zdarza się jednak,że z własnej puli dorzucą jakieś 20-30 E na otarcie łez ;) Opisz całą sytuację lub zadzwoń i może coś ugrasz jak trafisz na kogoś empatycznego. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2396 PostWysłany: 12 Paź 2017 22:07 

Rejestracja: 06 Kwi 2012
Posty: 2688
Loty: 15
Kilometry: 12 258
Punkty statusowe: 132
platynowy
Niemożliwe :-) Miałem podobno sytuację z obiektem w Międzyzdrojach,obiekt w moim terminie zakończył już działalność. Zwrócili różnicę.

Booking.com usuwa nielicencjonowane obiekty na Balearach
http://www.rp.pl/artykul/1340840-Bookin ... .html#ap-1
Góra
 Profil Relacje PM off
domenico_xl lubi ten post.
 
      
#2397 PostWysłany: 15 Paź 2017 15:16 

Rejestracja: 25 Lut 2012
Posty: 205
Loty: 23
Kilometry: 72 725
Punkty statusowe: 15
niebieski
Ukazał się artykuł o pewnych "sztuczkach" stosowanych przez booking.com. Ostatnio pisaliśmy o części z nich:
https://businessinsider.com.pl/lifestyl ... li/2mwjgdk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2398 PostWysłany: 15 Paź 2017 15:43 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 822
Punkty statusowe: 63
złoty
Te bajeczki o spadającej liczbie pokoi (8 miesięcy przed planowaną datą wizyty) od zawsze traktowałem z uśmiechem, ale zauważyłem inną prawidłowość: zdarza mi się bywać na weekend w Berlinie, średnio co kwartał. Nigdy nie nocowałem 2 razy w tym samym hotelu, z prostej przyczyny - już nigdy nie udało mi się znaleźć na ten sam obiekt takiej ceny, jak płaciłem poprzednio. Zawsze jest drożej. Kontrolnie sprawdziłem teraz ceny moich ostatnich noclegów (Amsterdam, Bolonia) - za każdym razem jest o 20% drożej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2399 PostWysłany: 15 Paź 2017 16:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 4460
Punkty statusowe: 116
złoty
julk1 napisał(a):
Ukazał się artykuł o pewnych "sztuczkach" stosowanych przez booking.com. Ostatnio pisaliśmy o części z nich:
https://businessinsider.com.pl/lifestyl ... li/2mwjgdk

W prasówce juz 01ERES wrzucił z dodatkowym komentarzem
:arrow: viewtopic.php?f=135&t=73600&p=991756#p991756
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2400 PostWysłany: 15 Paź 2017 21:31 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 233
Loty: 66
Kilometry: 65 973
Punkty statusowe: 9
pytanie dotyczy linku polecajacego - pamiętacie jaka ma być minimalna kwota noclegu? dokładnie - w zł, euro ? Przeglądam regulamin i nie widze żadnej wzmianki o kwocie :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2506 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 126  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group