Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2321 PostWysłany: 31 Sie 2017 19:18 

Rejestracja: 28 Lip 2015
Posty: 71
Sytuacja podobna do opisanej kilka stron wcześniej.

Zarezerwowany nocleg na Seszelach. Cena: 75 EUR pobierane w walucie lokalnej (SEZ) z możliwością bezpłatnej anulacji na 14 dni przed, rezerwacja na maj 2018 r. Hotel ma możliwość pobrania kwoty rezerwacji w dowolnym momencie od dokonania rezerwacji.

Jako że płatność miała być pobrana w SEZ podałem dane karty USD (kantor Alior Bank).

2 tygodnie temu hotel obciążył moją kartę kwotą 230 EUR co bank przeliczył sobie jako 314 dolarów, obciążenie taką kwotą nijak miało się do warunków rezerwacji i przekraczało trzykrotnie kwotę rezerwacji.

Napisałem do hotelu o zwrot - zero odpowiedzi.

Zadzwoniłem do bookingu - opisałem sprawę, poprosiłem o kontakt z hotelem i spowodowanie zwrotu.

Zarówno hotel jak i booking uczuliłem na różnice kursowe i powiedziałem, że najlepiej byłoby anulować transakcję.

Po interwencji bookingu dostałem od hotelu maila z przeprosinami, upgradem do pokoju o wyższym standardzie oraz informacją, że otrzymamy bezpłatne śniadania a niezasadnie pobrana kwota zostanie zwrócona.

Stosunkowo szybko otrzymałem zwrot 230 EUR, które Alior Bank tym razem przeliczył sobie jako 234 USD, jestem więc 80 USD w plecy (więc prawie tyle ile wynosi kwota rezerwacji).

Zwróciłem się do hotelu i do bookingu o zwrot różnicy.

Złożyłem też reklamację w Alior Banku. Konsultant powiedział, że bank przeliczył transakcję prawidłowo i to mój problem, więc uparłem się że reklamację złożę. Powołałem się na to, ze hotel przyznał się do błędu, transakcja jest więc nieważna a skoro jest nieważna to nikt nie może na niej zarabiać i bank powinien mi 80 USD zwrócić. Co z tego wyjdzie to sam jestem ciekaw. Chociaż pewnie będzie odmowa.

Wczoraj dostałem maila od obiektu, który po interwencji bookingu zdecydował się zwrócić mi te 80 USD. Pani z bookingu jest ze mną w stałym kontakcie, dzwoniła już ze 3 razy.

Jeśli bank mi zwróci różnicę oddam kasę hotelowi, bo na mnie najprawdopodobniej hotel i tak nic nie zarobi (bilety z Error Fare Air Seychelles anulowane przez linie, chociaż w tickets.pl widoczne jako potwierdzone i opłacone).

Jak z powyższego przykładu widać zależy na kogo się trafi. W mojej sytuacji zarówno pensjonat jak i booking.com zachowały się moim zdaniem wzorowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#2322 PostWysłany: 01 Wrz 2017 22:15 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 290
niebieski
Chciałbym przedstawić swoją opinię o Booking.com

Pisałem juz wcześniej posty o tym portalu, zazwyczaj były to dobre opinie, chociaż czasami bywały także neutralne. Ogólnie byłem zadowolony z ich usług - bez wahania dokonywałem kolejnych rezerwacji.

Ale do rzeczy:

Kilka tygodni temu wraz z żoną i kuzynką przez booking.com zarezerwowałem hotel w Rzymie (3 osoby na 3 noce). Osobno dokupione bilety lotnicze, autokarowe itd....
Hotel ze śniadaniami z opcją bezpłatnej rezygnacji do 2 dni przed wyjazdem - zero tzw kaucji.
Dzień przed wyjazdem (pakujemy się), nagle telefon.....
Zmarł najbliższy członek rodziny - do wylotu kilkanaście godzin.... oczywiście nie lecimy, żałoba, urwanie głowy, załatwianie spraw pogrzebowych itd...

W chwili odetchnięcia przypominam sobie że przecież mam hotel który w obecnej chwili jest już "bez darmowej rezygnacji - czytaj opcja BEZZWROTNA. Pieniądze będą musiały być "na koncie" żeby można było opłacić wyjazd. Nie mam takiej kwoty na koncie (miała być płatność gotówką w hotelu). Do tego mam limit na koncie więc i tak nie pobiorą mi należnej kwoty.

Kolega namawia mnie na kontakt z booking.com (chociaż przekaż że nie dasz rady być, żeby chociaż odsprzedali Twój pokój, żeby nie czekali specjalnie na Ciebie).
Przebudzam się w nocy, nie mogę spać, mówię: a dobra zadzwonię. Linia polskojęzyczna "bez odbioru". Przełącza mnie na anglojęzyczną....Pani odbiera telefon.
Łamanym angielskim - jakoś dogaduję się z konsultantką. Przedstawiam całą sytuację - na ile tylko byłem w stanie się wysłowić i pytam co mam zrobić w takiej sytuacji i czy Pani jest w stanie mi jakoś pomóc.
Zostaje poproszony o chwilę oczekiwania (konsultantka kontaktuje się z hotelem). Ok 4-5 minut czekania na słuchawce (jest już prawie 2 w nocy).
Konsultantka wraca na linię. Otrzymuję informację iż moja rezerwacja została anulowana. Pytam czy muszę pokryć jakieś koszty. Nie, wszystko zostało załatwione, nie musi się Pan o nic martwić. Nie dowierzam, przecież powinienem zapłacić (myślałem że za całość, połowę lub min 1 noc) , a tutaj informacja że wszystko jest OK i że Pani współczuje mi i mojej rodzinie.
Nadal trochę sceptycznie podchodzę do informacji. Konsultantka przekazuje mi że wysłani mi maila potwierdzającego darmowe wycofanie rezerwacji. Wszystko się zgadza. Konsultantka życzy mi miłej nocy.
Ja bardzo dziękuję za takie rozwiązanie sytuacji.

Co by nie było - po tej całej sytuacji stwierdzam że nie spotkałem się jeszcze z taką życzliwością (człowiek załamany stratą bliskiego, cała masa załatwień, tutaj wychodzi sprawa z kosztami hotelu ponad 1600zł), a Booking.com tak miło "rozwiązuje" sytuację. Wiadomo, pewnie dużo zależało jeszcze od hotelu, musieli wyrazić zgodę (nie będę podawał nazwy hotelu bo nie chodzi mi o reklamę). Ale samo wstawienie się booking.com za mną, załatwienie sprawy, przecież mogli powiedzieć że się "NIE DA" - przecież mają prowizję z każdej zrealizowanej rezerwacji, ale nie, podejście godne profesjonalistów.

Podkreślam nie była to żadna "ściema" że auto mi się zepsuło, czy zmieniłem sobie plany....czy inne tego typu bajeczki. Sytuacja wyglądała tak jak opisałem wcześniej. Nie chciałbym by ktoś próbował sobie tak "kasować rezerwacje" bo mu się nie chce lecieć czy tego typu.

Sam mam status Genius i kilkanaście zrealizowanych rezerwacji. Po tej ostatniej sytuacji nawet kolega który mnie namawiał na telefon nie mógł uwierzyć że wszystko się tak ułożyło i że jest wszystko w porządku.

Na tą chwilę muszę stwierdzić że Booking.com kolejny raz mnie zaskoczył, zaskoczył i to MEGA POZYTYWNIE. Nie ma opcji bym rezerwował w przyszłości przez inny portal.
To co Oni zrobili dla mnie w ciężkiej chwili jest nie do opisania. Miało być pięknie w Rzymie, zakończyło się żałobą w domu, Booking.com zrobił ile mógł w mojej sprawie i za to im WIELKI SZACUN !
Profesjonalizm w 200%

Dziękuje Booking !
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
p.wl uważa post za pomocny.
 
      
#2323 PostWysłany: 06 Wrz 2017 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 698
Loty: 165
Kilometry: 305 966
złoty
Dużo stron ma ten temat, więc sorry jeśli już jest odpowiedz, ale nie dam rady tego całego przeczytać.

Przyjechałem dzisiaj do jednego marokańskiej Essaouira. Pokój rezerwowany przez booking. Na miejscu się okazuje że nie mają miejsc. Tłumaczą że to wina bookingu, bo oni mają także Airbnb. No wolne żarty. Żeby dokonac rezerwacji konieczne było użycie karty kredytowej, choć płatność na miejscu.

Hotel polecił więc usługi po sąsiedzku, w tej samej cenie. No ale okazało się teraz wieczem, że pokój jednak droższy o około 50zł.

Co można zrobić w takiej sytuacji? Co może booking zdziałać? Poradzi ktoś?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2324 PostWysłany: 06 Wrz 2017 21:31 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
proste, skontaktuj sie z booking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2325 PostWysłany: 08 Wrz 2017 18:35 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 7
Na 10 dni przed wylotem, od rezerwowanego przez booking hotelu dostałem SMS że mieli u siebie przypadek zapalenia wątroby typu B. Rezerwacja była bezzwrotna, więc napisali że w tym przypadku oczywiście nie poniesiemy żadnych kosztów, że możemy zrezygnować nie ponosząc konsekwencji. Ponad to poinformowali nas, że jeśli jednak zdecydujemy się na przyjazd to będziemy musieli podpisać oświadczenie, że jesteśmy świadomi ryzyka i zostaliśmy uprzedzeni o przypadku w/w choroby. Zadzwoniłem wiec do bookingu, Pani skontaktowała się z hotelem, okazało się że osoba zarażona mieszkała dokładnie w pokoju, w którym mieliśmy nocować. Zaproponowała więc relokację, najpierw hotel w którym docelowo mieliśmy się znaleźć ma czas żeby coś znaleźć, jeśli nie to booking się tym zajmie. Sprawa miała miejsce wczoraj w południe, zostałem nieco uspokojony - wiadomo pierwszy wyjazd, loty ogarnięte oddzielnie etc, ale dzisiaj cały dzień cisza, ani kontaktu ze strony właściciela hotelu ani bookingu. Ktoś miał podobny przypadek, jak długo można czekać na kontakt z ich strony. Być może panikuję, ale do wyjazdu pozostało 9 dni, a na chwilę obecną zostaliśmy bez noclegu. Nie jestem z tych natarczywych, więc nie chce dzwonić do nich dzisiaj, zrobię to po weekendzie, ale ciekaw jestem czy ktoś spotkał się z czymś podobnym.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2326 PostWysłany: 08 Wrz 2017 18:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A zorientowałeś się chociaż, w jaki sposób można się zarazić WZW typu B? Bo przez przebywanie w tym samym pomieszczeniu na pewno nie ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2327 PostWysłany: 08 Wrz 2017 18:45 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 7
Zapoznałem się i powiem szczerze, gdyby nie hotel który w kilku mailach naciskał, że zdrowie gości jest dla nich najważniejsze, żebym lepiej zrezygnował i do tego jeszcze to oświadczenie to pewnie bym się nie przejął i ze spokojem wyczekiwał urlopu ;)


Ostatnio edytowany przez michzak, 08 Wrz 2017 19:06, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2328 PostWysłany: 08 Wrz 2017 18:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Wciskają Ci kit.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2329 PostWysłany: 09 Wrz 2017 15:02 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Ja rozumiem jakaś choroba przenoszona drogą kropelkową, np. SARS... ale HBV !? Dobrze że nie powiedzieli że ktoś z gości miał cukrzycę :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2330 PostWysłany: 09 Wrz 2017 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1386
niebieski
Jaką ocenę ma ten przybytek? Coś czuję, że poniżej 7.

Widać, że ewidentnie coś knują. Ja bym się tak czy inaczej bał tam jechać.

Dzwoń dzisiaj po relokację. Najlepiej teraz - po ~22 jest tylko obsługa anglojęzyczna (chyba że lubisz znudzone amerykanki). Nie zgadzaj się na niższą ocenę, klasę lub gorszą lokalizację i dopłatę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2331 PostWysłany: 12 Wrz 2017 00:09 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 7
Ocenę mają 7 z haczykiem, ale też miałem przeczucie że coś knują, zadzwoniłem dziś do bookingu okazało się, że jednak znaleźli dla nas jakiś inny pokój w tym przybytku i możemy przyjeżdżać. Jednak po tych mailach i całej tej sprawie, powiedziałem gościowi że nie chcemy tam jechać, bo to nie poważne i nie ma pewności czy chwile przed wyjazdem znowu coś nie wyskoczy. Nie było możliwości bezpłatnego odwołania rezerwacji, więc poprosiłem gościa z bookingu, żeby to zrobił z racji tego, że miałem dostać relokację. Dodatkowo Pan powiedział, ze w ramach rekompensaty mogą nam dopłacić 25euro do innego - droższego hotelu, jeśli zarezerwujemy poprzez ich stronkę ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2332 PostWysłany: 14 Wrz 2017 11:19 

Rejestracja: 08 Sie 2012
Posty: 21
Loty: 9
Kilometry: 10 731
Hej, mam pewne pytanie, zarezerwowalem nocleg w Neapolu, w początkowej fazie rezerwacji aż do jej samego końca możliwość check inu była od 11 do 00 wiec podczas rezerwacji wpisałem ze będę miedzy 23-00 co jest zgodne z prawda bo mam późny przylot. Problem polega na tym, ze hotel zmienia godziny możliwego check inu aż do dzisiaj czyli dnia przyjazdu i aktualnie możliwy meldunek jest do 22. Pisałem do obiektu ze będę później, ale nic konkretnego mi nie odpisali i teraz obawiam się, ze mogą mi policzyć za późne zameldowanie poza godzinami (zaznaczam tutaj ze do tej pory nie widnieje na stronie obiektu informacja o ewentualnej opłacie za późniejsze zameldowanie) robić coś z tym teraz czy liczyć, ze nic sobie nie policzą i spokojnie przyjechać do obiektu? Czy w przypadku jakby policzyli jest sens pisać do Booking.com?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2333 PostWysłany: 14 Wrz 2017 11:24 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
A jakie godziny zameldowania masz na potwierdzeniu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2334 PostWysłany: 14 Wrz 2017 11:26 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@zysio
Zadzwoń w tej sprawie do booking.com.
Oni skontaktują się z hotelem i przekażą ci informacje.
Będziesz wiedział czy poniesiesz jakies koszty i w jaki sposób odbierzesz klucze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2335 PostWysłany: 14 Wrz 2017 11:30 

Rejestracja: 08 Sie 2012
Posty: 21
Loty: 9
Kilometry: 10 731
W mailu potwierdzającym rezerwacje mam :
Check-in
Thursday 14 September 2017 (11:00 - 00:00)

Ale w potwierdzeniu które wygenerowaniem teraz w pdfie do wydrukowania mam już 11-22
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2336 PostWysłany: 14 Wrz 2017 12:00 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
Ile * ma hotel? Jak 1-2, to w nocy moze byc tylko ochrona. Zaplaciles z gory?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2337 PostWysłany: 14 Wrz 2017 12:08 

Rejestracja: 08 Sie 2012
Posty: 21
Loty: 9
Kilometry: 10 731
@ibartek

Jest to zwykłe B&B, same pokoje. Po napisaniu wiadomości, że będę po 23 obiekt odpisał " Ok we are waiting for you " więc o sam odbiór kluczy bym się nie martwił. Płatność w obiekcie więc i o kasę się względnie nie martwię, ale łazić i szukać ewentualnego noclegu o po 23 mi się nie widzi tak jak ewentualne dopłacanie powyżej 10 euro za późny check in też mnie nie rajcuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2338 PostWysłany: 14 Wrz 2017 12:13 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
Jak odpisali, to luz. Jakby mieli pobrac za late checkin, to by napisali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2339 PostWysłany: 20 Wrz 2017 08:08 

Rejestracja: 23 Lip 2014
Posty: 57
Loty: 16
Kilometry: 28 434
hej! wynająłem apartament, w momencie składania rezerwacji nie było żadnych opłat za sprzątanie itp. (zwracałem na to uwagę)
teraz sobie sprawdzam wyświetlając zakładkę "zasady działalności" ze jest opłata za sprzątanie 15E
tak więc wydaje mi się że apartament zaktualizował swoje zasady działalności (już po złożeniu przeze mnie rezerwacji) a zakładka zostaje wyświetlana online czyli z aktualnymi zasadami (nie ma tam daty modyfikacji)
oczywiście nie zakładam z góry że ta opłata zostanie ode mnie pobrana ani nie posądzam własciciela o złe intencje ale co w przypadku jak zechce ode mnie pobrać tą kwotę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2340 PostWysłany: 20 Wrz 2017 09:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@dzako071 Zadzwoń do Booking już teraz i to wyjaśnij.Oni widzą kiedy właściciel ostatnio dokonywał zmian na stronie obiektu.Miałam podobną sytuację dot. zaliczki.Wymóg takowy wprowadzono sporo po tym jak zarezerwowałam, i wkrótce potem mailowo poproszono o wpłatę na poczet rezerwacji.Po telefonie i rozmowie konsultanta z obiektem stwierdzono,że mam na starych zasadach ,bez przedpłaty.Druga sprawa to,że w takiej sytuacji,gdyby obiekt chciał jednak byś zapłacił coś, czego nie było w warunkach, masz prawo zrezygnować nawet jak to jest rezerwacja bezzwrotna.
Góra
 Profil Relacje PM off
dzako071 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group