Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2301 PostWysłany: 28 Sie 2017 23:55 

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 14
zsexdrcftcftvgy napisał(a):
Płaciłem za hotel kartą w euro - hotel miał pobrać z karty walutę euro - 280 EUR. Przez pomyłkę pobrał złotówki (1280zł) przez co byłem stratny na przewalutowaniu ponad 40 euro, bo z karty zeszło 320 EUR!
Dzwoniłem do bookingu zeby sprawe wyjasnic. Skontaktowali się z hotelem i hotel cofnal platnosc w zlotowkach - zamiast 320 euro zwrotu, dostalem 280 (przewalutowanie ze złotówek). Jestem 40 euro w plecy, a z obslugi klienta każą mi negocjować kurs z bankiem. ŻARTY jakieś. Paranoja. Co mam zrobić w tej sytuacji. To jakieś niepojęte co oni odpierdzielają. Po to użyłem karty w euro, żeby pobrali euro, a nie złotówki!


A w jaki sposób przekazałeś informację do hotelu, że chcesz płacić w Euro? Jeżeli był to email to możesz go przestawić jako dowód, napisz jeszcze raz na spokojnie do hotelu opisując całą syutację, prześlij też kopie wcześniejszej wiadomości i wytłumacz, że ignorując Twoją prośbę narazili Cię na stratę 40€ i czekasz, aż rozwiążą ten problem. Nawet obciążając kartę na odległość, na terminalu jest opcja wyboru waluty, więc to czy karta została rozpoznana jako złotówkowa nie ma znaczenia, bo złotówki to była jedna z 2 opcji. Booking nie ma tu nic do gadania, bank zresztą też nie, jest to ewidentnie wina hotelu. Niech prześlą Ci też skan potwierdzenia z terminalu, tam będzie widać jaka waluta została wybrana i wtedy możesz zapytać czemu tak skoro chciałeś w €. I zalecam opanowanie, rzucając się [ciach] nic nie ugrasz, wierz mi :)


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 29 Sie 2017 08:23, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2302 PostWysłany: 29 Sie 2017 08:10 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Jeśli w warunkach rezerwacji jest wyraźnie napisane, że obiekt pobierze opłatę w lokalnej walucie (tu: euro) to wina hotelu jest ewidentna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2303 PostWysłany: 29 Sie 2017 08:28 

Rejestracja: 01 Maj 2015
Posty: 73
@vanja @d-t-x
W warunkach rezerwacji jest napisane, że kwota rezerwacji zostanie pobrana w walucie lokalnej (EUR).
Z hotelem ja nie mam żadnego kontaktu, nie odpisuja na wiadomosci, telefon jest głuchy. Zareagowali dopiero na interwencje bookingu.

Zloze reklamacje w banku, chociaz ciemno to widze, ze zostanie uznana, bo przeciez hotel "zwrocil" srodki :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2304 PostWysłany: 29 Sie 2017 08:31 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Reklamujesz właśnie to ze hotel zwrócił środki z transakcji X. W związku z czym bank powinien zwrócić kwotę z transakcji X. Zazwyczaj banki na to idą...

Gorzej jeśli hotel zastosował DCC - wtedy swoje również bierze operator terminala hotelowego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2305 PostWysłany: 29 Sie 2017 17:23 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
Czy hotel ma prawo żądać skanu/zdjęcia dowodu osobistego przed zameldowaniem? Wraz z dziewczyną i znajomymi zarezerwowaliśmy hotel przez bookingu na Majorce i dzisiaj ktoś z hotelu zadzwonił do kolegi na którego jest rezerwacja, żeby przesłać im skan naszych dowodów osobistych. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Zwykle pokazywało się dowód przy zameldowaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2306 PostWysłany: 29 Sie 2017 17:30 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Jak to uzasadnili?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2307 PostWysłany: 29 Sie 2017 19:04 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
Nie podali żadnego uzasadnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2308 PostWysłany: 29 Sie 2017 19:08 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Niczego na razie nie wysyłaj, kontaktuj się z booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off
woland9 uważa post za pomocny.
 
      
#2309 PostWysłany: 29 Sie 2017 19:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@woland9
To się zapytaj.
Napisz, że byłeś wielokrotnie w Hiszpanii i że nigdy Cię o to nie proszono przed przyjazdem.
Jeśli się będą pluć to od razu pisz do bookinga i opisz sytuacje.

Ewentualnie zrób jak pisze @d-t-x
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
woland9 uważa post za pomocny.
 
      
#2310 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:27 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
Teraz jeszcze wysłali koledze maila z którego wynika, że akceptują tylko gości, których dane wcześniej otrzymają. A dokładnie wygląda on tak:

Cytuj:
WHAT YOU MUST CONSIDER/SEND US!

1.- Confirm us your telephone number & email
2.- Send us your flight schedule, both arrival & departure
3.- As soon as you land in Mallorca, contact Maria to +34 619 68 61 83(also Whatsapp)
4.- Have your money, in cash, prepared for your arrival, please checkthe details above
5.- Send us a copy of every travelers’ passport (just the 1st page where the photo and your data are). We will accept only the guests who have send us their data beforehand
6.- Send us the Ecotax form fulfilled with the exact amount of adults & kids (considered adult over 16 y.o.)


Co to w ogóle jest ten formularz Ecotax? Chodzi pewnie o coś związanego z podatkiem klimatycznym, ale pierwszy raz spotykam się z czymś takim :/


Ostatnio edytowany przez woland9, 29 Sie 2017 20:31, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2311 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@woland9
Wyślij to do bookinga, najlepiej już.
Na +/-40 rezerwacji w Hiszpanii nikt nigdy nie wspominał o żadnym formularzu ecotax (oplata klimatyczna); to zawsze jest obowiązek hotelu.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2312 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@woland9 Co za hotel zarezerwowaliście? chyba jakiś pod specjalnym nadzorem dla dygnitarzy :P Bo rozumiem,że zwykła osoba niejako"z marszu" tam nie wynajmie ,skoro wcześniej nie przysłała im zdjęcia i danych do weryfikacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2313 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@woland9
Rezerwacja była opłacana/gwarantowana kartą kredytową?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2314 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:49 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
miriam napisał(a):
@woland9 Co za hotel zarezerwowaliście? chyba jakiś pod specjalnym nadzorem dla dygnitarzy :P Bo rozumiem,że zwykła osoba niejako"z marszu" tam nie wynajmie ,skoro wcześniej nie przysłała im zdjęcia i danych do weryfikacji ;)

Puerto Pollensa Villas and Apartments w Port de Pollenca :roll: Rezerwacja praktycznie miesiąc temu, a dzisiaj wyskoczyli z takimi "atrakcjami". Trochę już rezerwacji mieliśmy, ale też pierwszy raz spotykamy się z czymś takim. Akurat tu rezerwował kolega i to była jego pierwsza rezerwacja na bookingu, więc może przez to? Próbuję sobie to jakoś racjonalnie wytłumaczyć, ale nic nie przychodzi mi do głowy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2315 PostWysłany: 29 Sie 2017 20:57 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Oni nie wiedzą, że to jego pierwsza rezerwacja. Można z tego zrezygnować i zarezerwować inny obiekt? Wyobraź sobie, co się będzie działo na miejscu, jeśli już przed przyjazdem chcą od Ciebie aktu chrztu i świadectwa szczepień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2316 PostWysłany: 29 Sie 2017 21:05 

Rejestracja: 10 Kwi 2016
Posty: 21
Loty: 21
Kilometry: 37 384
Niestety bezzwrotna zaliczka już wpłacona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2317 PostWysłany: 29 Sie 2017 21:13 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
A co zrobią, jak im nie przyślesz skanów? Przecież rezerwacja jest już opłacona. W razie, gdyby robili na miejscu jakieś problemy, dzwonisz do booking.com i prosisz ich o wsparcie.
A na razie, sugeruję kontakt z bookingiem lub odpisanie hotelowi, iż danych z dokumentów nie dostaną do czasu zameldowania. Rezerwacja jest już opłacona i mają numer Twojej karty, to powinno im wystarczyć.
Coś mi też podpowiada, że oni to wysyłają wszystkim, z automatu. I chodzi tu głównie o osoby, które dokonały rezerwacji z płatnością na miejscu - chcą zgromadzić maksymalnie dużo danych na wypadek "no-show", ale mogę się mylić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2318 PostWysłany: 29 Sie 2017 21:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
W komentarzu po holendersku na bookingu też narzekają na przekazywane informacje.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2319 PostWysłany: 29 Sie 2017 23:12 

Rejestracja: 04 Sie 2016
Posty: 24
Loty: 25
Kilometry: 86 997
Jako osoba, która z racji zawodu ma dużo wspólnego z Bookingiem (dział rezerwacji w jednym z lepszych hoteli w Polsce) mogę dać kilka rad:
1. najprawdopodobniej obiekt nie będzie chciał rozmawiać z Tobą bezpośrednio:
- zrobiłeś rezerwację przez pośrednika, wszelkie zmiany przez pośrednika (musimy zapłacić prowizję, nie pójdziemy na rękę)
- jeśli masz jakieś obiekcje co do rezerwacji, sposobu przeprowadzenia transakcji, załatwiaj to przez pośrednika.
niestety, tak to działa, jeśli decydujesz się na rezerwację poprzez agenta, wszystko, co możesz wywalczyć musi przejść przez niego.
2. Atakuj booking, chociaż z doświadczenia wiem, że niekoniecznie musi to przynieść oczekiwany skutek. Niesety, agenci bookinga niespecjalnie walczą o gościa. Bardziej zależy im na współpracy z obiektem, bo to przynosi większe zyski niż pojedynczy rezerwujący.
3. jeśli jest to jakiś mały, regionalny obiekt, nie będzie go interesowało to, czy będziesz zadowolony, czy też nie. Ważne jest to, na ile Cię zrobi. Jednak, jeśli jest to międzynarodowa sieciówka, z pewnością będzie próbowała dojść do porozumienia i załagodzić sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
      
#2320 PostWysłany: 31 Sie 2017 17:42 

Rejestracja: 22 Sie 2011
Posty: 101
kontrol napisał(a):
@jacek1973 Dzwoniłeś na polski numer booking? Strasznie ukryty mają ten numer na stronie i trzeba się przebić przez centrum pomocy żeby go znaleźć.


Nr telefonu miałem na rezerwacji .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group