Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2261 PostWysłany: 22 Sie 2017 16:29 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4055
Zobacz jeszcze raz w szczegółach rezerwacji, czy nie było drobnym druczkiem jakiś podatków, czy dodatkowych opłat za sprzątanie lub zwrotnej kaucji.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu
Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie Relaks na Cyprze za 963 PLN. Loty do Pafos z Katowici 5 nocy w apartamencie
#2262 PostWysłany: 22 Sie 2017 16:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
@zsexdrcftcftvgy
A gdzie ten hotel? Najlepiej podaj od razu linka.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2263 PostWysłany: 22 Sie 2017 17:42 

Rejestracja: 01 Maj 2015
Posty: 73
@namteH @Japonka76 @miriam

Hotel: (link skrocony)
http://tinyurl.com/yct28rxy

Nie ma żadnych małych druczków, kruczków, kaucji, depozytów itp. Taxy wliczone w cene.
Sam konsultant z bookingu stwierdził, że coś to jest nie tak i pobrana kwota jest za wysoka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2264 PostWysłany: 22 Sie 2017 17:55 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4055
Rzeczywiście w ofercie jest napisane, że podatek 10% wliczony w cenę. A pobrali Ci 13% więcej. Musisz uparcie w takim razie negocjować z hotelem przez booking o wyjaśnienie tej sytuacji. Może po prostu się pomylili, i zwrócą Ci tę równicę.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2265 PostWysłany: 22 Sie 2017 17:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
@zsexdrcftcftvgy A czasami kluczem nie jest zdanie "Kwota w oryginalnej walucie operacji: 1289,06 PLN" Może błąd ,to jakieś przewalutowanie,które nie powinno wystąpić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2266 PostWysłany: 22 Sie 2017 18:38 

Rejestracja: 22 Sie 2017
Posty: 4
Witam Państwa
W prawdzie od niedawna korzystamy z rezerwacji zdalnej przez stronę: booking.com ale odwiedziliśmy już parę hoteli. Mam jakieś doświadczenie i pojęcie z czym to jeść.
Wszystkie Hotele były deklarowanym standardem 3 gwiazdkowym (i w górę)
1. Pierwsza sprawa! Stan hotelu przy rezerwacji przez booking.com w naszym przypadku parokrotnie odbiegał od deklarowanego. Od skrajnie odmiennego (co uważam za skandal) do szczegółowego (do wybaczenia)

W skrajnym przypadku (np: Pewien Hotel w Gdańsku - nie chcę podawać nazwy ze względów dyplomatycznych) hotel 3 gwiazdkowy, wewnątrz przydzielonego pokoju wyglądał po prostu jak podstawowy motel 1-dno gwiazdkowy z lat 80-tych (ze śmiesznych rzeczy: lustro powieszone na ścianie powieszone na wysokości siedzącej osoby, przeglądać się tylko ok, ale na siedząco! Widocznie ktoś przykręcał do ściany w tej właśnie pozycji ;)) Na dole grała głośna muzyka. Męczący płacz malutkich dzieci w pokojach obok irytował, męczył. Krzyki małych dzieci na porannym śniadaniu dobijały. Na szczęście można było wyjść z talerzem i kawą do stolika na zewnątrz. O dziwo śniadanie pod względem kulinarnym wyśmienite! (śniadanie na piątkę lub 3 gwiazdki, reszta niestety na jedną) Brak fajnego parkingu dla gości hotelu z 3 gwiazdkami też zaskakuje (cytuję Panią z Recepcji: "tu pod hotelem już parkują auta, nie mamy wpływu czyje, z przypadku, proszę poszukać miejsca tam dalej, wzdłuż płotu, gdzieś powinno być..., a tam dalej jest plac na trawie) Plac znalazłem, na trawniku pod płotem ;) Dobrze że wypakować bagaże z auta pod hotelem pozwolono, jednak trzeba było szybko odjechać z pod hotelu. Okolica w zasadzie ok. Deklarowany dostęp do plaży morskiej mocno przesadzony. Trzeba wyjść po za teren hotelu, iść kawałek uliczką obok zabudowań. Potem między siatką parkanów, domami, przez wydmy,dalej wysypane bez składu betonowe umocnienia falochronu, wreszcie dotrzeć na plażę. Śmieci po drodze, no ale to już nie wina hotelu) Od strony wody (Wisły) ostro pogrodzone parkanami innych właścicieli zabudowań, dojścia do morza pieszo nie znaleźliśmy.

Jeżeli komuś to nie przeszkadza (akurat to / dojście nam nie przeszkadzało) można pominąć. Widziałem Niemki (goście hotelu), które były tym faktem mocno zażenowane. Kluczyły za nami poszukując przejścia, komentując przy tym głośno rzeczywistość ;( (a, szkoda!)

Oczywiście jakoś można przeżyć ale cena mocno nie adekwatna do rzeczywistości przedstawianej na booking.com! 1 prawdziwa gwiazdka zamiast wydumanych 3 gwiazdek zmieniała by oczekiwania, nie narażała na niespodzianki! (no i pewnie cenę ;))

Czytając deklarowane należało by przyjąć że czas leci, więc takie informacje się dezaktualizują.

2. Wyposażenie w hotelach również odbiegało od deklarowanego.
W hotelu 3 gwiazdkowym (za 480zł/ 2 os.), z dobę brak deklarowanych leżaków w pokojach, brak stoliczka i krzesełek na terasie na który zresztą i tak nie można było wyjść bo drzwi były zepsute to gruba przesada! Deklarowany w opisie taras (balkon) na morze lub zatokę (hotel prawie na plaży) to nieporozumienie! Wprawdzie w oddali (między dachami) widać było kawałek zatoki jednak widok taki sobie ;)
W niniejszym hotelu (3 gwiazdkowym za 480zł/ doba) mimo że była lodóweczka nie było nawet małej, jednej wody mineralnej. Co jak co ale mała buteleczka wody kosztuje pewnie 1zł. Czy tak trudno hotelowi zaserwować na powitanie wody. Gdzie indziej (i to w 1-2 gwiazdkach) dają nawet więcej (fanta/ Cola itd) Tu może czepiam się ale mała rzecz, a psuje... ;)

3. Brak możliwości dodania własnych ocen do każdego hotelu. W niektórych jest , w innych nie ma takiej opcji ;(
Nie wiemy dlaczego przy niektórych skonsumowanych rezerwacjach na booking.com nie można dodać własnej (naszej) opinii o pobycie, hotelu. Czy to nie dziwne...?

4. Zauważyliśmy że nie wszystkie oceny wyświetlają z takim natężeniem i częstotliwością jak inne (same pozytywne) Świeży - niewprawny człowiek/ klient booking.com nie wpadnie na to, że trzeba wejść dużo głębiej i mocno poszperać żeby opinie (te niepochlebne/ często rzeczywiste) przeczytać. To moim zdaniem tworzenie sztucznej rzeczywistości, coś jak promowanie nieprawdy. Dla mnie strona pośrednicząca w rezerwacji powinna być bezstronna, dbać i rzetelną informację jaka by ona nie była. Nie promować tylko tych pochlebnych i nie ukrywać gorszych!
Głównie to (moim zdaniem: tworzenie sztucznej rzeczywistości) mnie zniechęciło do dalszego korzystania z booking.com. Smutne ale prawdziwe.

Pozdrawiam Państwa serdecznie
:)
Góra
 Profil Relacje PM off
Aero uważa post za pomocny.
 
      
#2267 PostWysłany: 22 Sie 2017 18:45 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ja mam jedną zasadę i dzięki niej, na ponad 40 odbytych noclegów z booking.com, nigdy się nie naciąłem - nawet nie biorę pod uwagę hoteli z oceną niższą, niż 8.0. A celuję w obiekty z oceną w okolicach 9.0.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2268 PostWysłany: 22 Sie 2017 18:53 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1239
Loty: 114
Kilometry: 156 105
niebieski
Cyt. "mimo że była lodóweczka nie było nawet małej, jednej wody mineralnej, nie było stoliczka...." jak ja kocham swoich rodaków. :D I to wina Booking, dobrze, że jest winny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2269 PostWysłany: 22 Sie 2017 19:00 

Rejestracja: 22 Sie 2017
Posty: 4
-- 22 Sie 2017 18:55 --

d-t-x napisał(a):
Ja mam jedną zasadę i dzięki niej, na ponad 40 odbytych noclegów z booking.com, nigdy się nie naciąłem - nawet nie biorę pod uwagę hoteli z oceną niższą, niż 8.0. A celuję w obiekty z oceną w okolicach 9.0.

Witam
Ale w naszym przypadku to były hotele ze średnią ok: 7,9 - 9,5, więc nie tak nisko!
Nasuwa się pytanie skąd te wysokie noty mają, kto je naprawdę umieszcza? :roll:

Pozdrawiam
:)

-- 22 Sie 2017 19:00 --

krystoferson112 napisał(a):
Cyt. "mimo że była lodóweczka nie było nawet małej, jednej wody mineralnej, nie było stoliczka...." jak ja kocham swoich rodaków. :D I to wina Booking, dobrze, że jest winny.

Panie Kolego!
Wyrywasz sprawy/ frazy z kontekstu całych wypowiedzi zmieniając sens w/w
:oops:

P.S.
Gdyby booking.com zadbała o rzetelność informacji sami (np: admin strony) by interweniowali. Pisaliśmy booking.com o tych wszystkich sprawach, ale się jakoś nie przejęli chyba ;(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2270 PostWysłany: 22 Sie 2017 19:01 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Dobre pytanie. Aczkolwiek ja czytam tylko negatywne opinie i staram się wyciągnąć z tego wnioski. Jeśli jakiś temat się przez nie przewija to znaczy, że coś jest na rzeczy. Pozytywne opinie z zasady mnie nie interesują, bo zazwyczaj potwierdzają tylko to, co jest w opisie. Negatywne natomiast wspominają o sprawach, nie wymienionych w opisie lokalu, jak np. duchota, albo hałas z ulicy.
Ale człowiek naciąć może się zawsze - i właściwie co wtedy? Procesować się z obiektem? W moim przypadku odpada. Na rekompensatę od booking.com też nie można liczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#2271 PostWysłany: 22 Sie 2017 19:06 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
@konicaminolta Wyobraź sobie ,że tak się zdarza niestety u większości pośredników.Trudno korzystać tylko ze sprawdzonych (osobiście lub kogoś zaufanego)obiektów.Na przyszłość nie tyle patrz na gwiazdki ,co na opinie i zaczynaj sortując od najniższych punktowo.Po odbyciu rezerwacji zawsze można dodać swoją ocenę(dziwne,że ty nie masz tej możliwości) tyle,że nie zawsze muszą ją zamieścić ;) Niedogodności wynikające z winy hotelu mogłeś reklamować też na miejscu. Życzę byś następnym razem trafił znacznie lepiej :)
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#2272 PostWysłany: 22 Sie 2017 19:08 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1239
Loty: 114
Kilometry: 156 105
niebieski
konicaminolta, przejechałeś się na bookingu, ok...wybieraj inne wyszukiwarki hoteli, z których w większości trafisz do tych samych obiektów. Chyba, że będziesz spał od teraz w Mariotach itp. Życzę więcej wytrwałości w szukaniu idealnych miejsc spełniających Wasze oczekiwania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2273 PostWysłany: 22 Sie 2017 19:27 

Rejestracja: 22 Sie 2017
Posty: 4
krystoferson112 napisał(a):
konicaminolta, przejechałeś się na bookingu, ok...wybieraj inne wyszukiwarki hoteli, z których w większości trafisz do tych samych obiektów. Chyba, że będziesz spał od teraz w Mariotach itp. Życzę więcej wytrwałości w szukaniu idealnych miejsc spełniających Wasze oczekiwania.


Witam
1. Tak, właśnie zrobiliśmy. Czekam na wyjazd, zobaczymy jak gdzie indziej to działa, jakie są różnice?
2. Cytuję:
Cytuj:
"...Chyba, że będziesz spał od teraz w Mariotach itp..."
A, wiesz ze już mieliśmy rezerwować miejsce w Mariocie, w Gdyni (przy samym Skwerze K.)?
I cena za to samo w Mariocie w porównaniu z tym hotelikiem, który okazał się bardzo drogą przygodą wcale nie była dużo wyższa (o dziwo)! I gdyby nie sugestia Partnerki podróży, że plaża to jednak plaża, a nie centrum miasta wzięlibyśmy Mariota. Dla uściślenia: Plaża w Hoteliku przy plaży okazała się kamienista/ żwirowa (zatoka), "taka sobie" w czystości otoczenia, a sam Hotel (mimo że nowy, z zewnątrz ładny) mocno przeszacowany ceną za pokój!

Pozdrawiam
:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2274 PostWysłany: 22 Sie 2017 20:08 

Rejestracja: 29 Lip 2016
Posty: 120
Sprawdzaj opinie nt. danego hotelu także na innych serwisach pozwoli to zminimalizować ryzyko niemiłych niespodzianek w przyszłości..

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2275 PostWysłany: 23 Sie 2017 06:16 

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 14
Można też po prostu sprawdzić na mapie/street view położenie hotelu i uniknąć w ten sposób rozczarowań, polegając na opisach na stronie obiektu można założyć, że wszystkie hotele znajdują się przy plaży, co np. w Gdyni mogłoby być naprawdę trudne :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2276 PostWysłany: 23 Sie 2017 10:51 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
zsexdrcftcftvgy napisał(a):
Kwota w walucie rachunku: -325,65 EUR
Kwota w oryginalnej walucie operacji: 1289,06 PLN
.......
O co chodzi? Hotel nie odbiera telefonów, booking ma się z nimi skontaktować.


Powyższe ewidentnie wskazuje na to że hotel obciążył jednak kartę w walucie PLN.

W Hiszpanii na terminalach płatniczych jest możliwość wyboru waluty transakcji wg kraju pochodzenia karty albo EUR, pewnie nie zastanawiając się wiele kliknęli PLNy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2277 PostWysłany: 23 Sie 2017 11:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
@konicaminolta oczywiście wszyscy mamy wysokie (bądź czasem świadomie niskie, jeśli zależy nam wyłącznie na niskiej cenie) oczekiwania wobec rezerwowanych obiektów, niezależnie od tego czy robimy to przez booking.com czy przez innego pośrednika czy bezpośrednio przez stronę hotelu czy pensjonatu. Czasem zdarzy się tak, że rzeczywistość odbiega od deklaracji na www. Temat pisania opinii na booking przez pracowników obiektu był też poruszany na forum f4f - dlatego nigdy nie traktuję tych opinii jako jedynej podstawy do wyboru danego miejsca. Patrzę na opinie u innych pośredników, czytam też na tripadvisor - wszystko filtruję szukając przede wszystkim opinii osób, które piszą ich więcej, a nie mają tylko jedną.

Co do innych rzeczy:
- jeśli wyposażenie pokoju nie odpowiada temu, co masz w rezerwacji, to po prostu trzeba iść z reklamacją na miejscu i domagać się swojego. Jeśli to nie pomaga, to wtedy telefon/mail do booking.
- wiem, że płacz dzieci może irytować, ale czy to wina hotelu?
- jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, żebym nie mógł dodać na booking.com opinii o obiekcie. Natomiast z tego, co pamiętam jest na to chyba 30 dni od zakończenia pobytu – może po prostu się spóźniłeś
- akurat booking daje spore możliwości przeszukiwania, z których korzystam: po cenie, po opiniach, po cenie i opiniach, po odległości od centrum, po ilości gwiazdek. Jest też sporo możliwości filtrowania potrzebnych udogodnień. Myślę, że nawet świeży użytkownik intuicyjnie jest w stanie sobie poradzić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2278 PostWysłany: 23 Sie 2017 12:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2015
Posty: 45
Loty: 22
Kilometry: 35 530
Co więcej - możliwości przeszukiwania noclegów różnią się filtrami w zależności od kraju / strony / aplikacji, więc warto próbować wyszukiwać na bookingu noclegi w różny sposób :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2279 PostWysłany: 23 Sie 2017 14:49 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
@konicaminolta, co ma do rzeczy booking do twoich zastrzeżeń? Masz zastrzeżenia do usług pośrednictwa czy do samych obiektów?
Czy wg oficjalnej kategoryzacji hotel miał 3 gwiazdki (ten o którym piszesz że wyglądał na 1*)?
Czy na oficjalnej stronie albo u innych pośredników jest deklarowany jako jednogwiazdkowy, a tylko booking błędnie przedstawia go jako trzygwiazdkowy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2280 PostWysłany: 23 Sie 2017 16:34 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11346
Loty: 482
Kilometry: 757 010
Takie pytanie: mam potwierdzenie rezerwacji i tak:
- na górze (nad szczegółami rezerwacji) dużą czcionką "Zapłacisz bezpośrednio w obiekcie",
- poniżej w Szczegółach płatności "Rezerwacja została potwierdzona. Opłata zostanie pobrana w dniu dokonania rezerwacji." (dodam, że nie podawałem numeru karty - więc odpada).
- jeszcze niżej w Ważnych informacjach "Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji."

Jednym słowem mętlik. Która informacja jest wiążąca? w powiadomieniach zaczęło mi wyskakiwać "twój gospodarz poprosił o przedpłatę" ale nie mam żadnych szczegółów ani na koncie booking ani w mailu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group