Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2141 PostWysłany: 12 Lip 2017 08:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Jak masz screeny lub potwierdzenie tych warunków w rezerwacji, to reklamacja w Booking, jeżeli nie ma przyznania racji to wzywasz do zwrotu niesłusznego obciążenia hotel (on obciążał), jak nie pomoże to chargeback. A swoją drogą oczekiwałbym od Booking reakcji.

Przecież nawet ten tekst z drobnym druczkiem średnio daje podstawy w stosunku do info o bezpłatnej anulacji do 60 dni przed:
Cytuj:
W przypadku anulowania rezerwacji w terminie zgodnym z zasadami odwoływania rezerwacji obiekt pobierze kwotę w wysokości 75 USD.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN Przygoda w Afryce: Nairobi, Mombasa, Zanzibar i Dar es Salaam w jednej podróży z Warszawy za 3029 PLN
Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Playa del Carmen za 3720 PLN. Loty z Warszawy (z bagażem) i 7 nocy ze śniadaniami w 4* hotelu
#2142 PostWysłany: 12 Lip 2017 09:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Maj 2012
Posty: 1517
srebrny
co lepiej - na dole jest 30 dni na bezpłatną anulację, u góry wychodzi, że 60.

Niezłe naciągactwo :/
Chyba bym próbowała procedury chargeback.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2143 PostWysłany: 12 Lip 2017 11:56 

Rejestracja: 11 Mar 2015
Posty: 11
Loty: 188
Kilometry: 538 099
Całość dla mnie jest niezłym naciągactwem, przy cenie powinny być warunki specjalne a nie bezpłatne anulowanie.
Ale nauczka i przestroga dla wszystkich : czytać całość, rozwijać każdą możliwą opcję
Booking umywa ręce, bo było napisane :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2144 PostWysłany: 12 Lip 2017 12:03 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3531
srebrny
w aplikacji widze special conditions, ani slowa o bezplatnej anulacji. Natomiast warunki ogolne i obiektu sie roznia, wiec mozna probowac powalczyc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2145 PostWysłany: 12 Lip 2017 14:41 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Jak dla mnie to jawne oszustwo (a właściwie takim się stanie jeżeli booking nie weźmie tego na klatę, bo teraz to bardziej jakieś ich przeoczenie). Jak w jednym miejscu widzę, że jest jasno napisane, że odwołanie za darmo, to nie widzę sensu w przeszukiwaniu całej strony w poszukiwaniu, czy na pewno jest za darmo.
Góra
 Profil Relacje PM off
Marysiek lubi ten post.
 
      
#2146 PostWysłany: 12 Lip 2017 15:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3536
srebrny
kasia6691 napisał(a):
jekyll: no to zobacz tą ofertę:
https://www.booking.com/hotel/bz/tropic ... al;ucfs=1&
Jest wyraźnie : bezpłatne anulowanie?
A teraz poszukaj " drobnym drukiem"

jak dla mnie dziadostwo, niemniej jest wyraźnie napisane ze kasują za odwołanie
w dodatku w zakładce"ważne informacje", nie jest napisana małym drukiem
nauczka na przyszłość by czytać wszystko, zwłaszcza informacje "ważne"
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez krasnal, 12 Lip 2017 15:25, edytowano w sumie 1 raz
Zdublowana treść
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2147 PostWysłany: 12 Lip 2017 17:31 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1745
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
kasia6691 napisał(a):
jekyll: no to zobacz tą ofertę:
https://www.booking.com/hotel/bz/tropic ... al;ucfs=1&
Jest wyraźnie : bezpłatne anulowanie?
A teraz poszukaj " drobnym drukiem"

Nie spotkałam się jeszcze z takim czymś na bookingu :shock: Pisałabym do bookingu.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2148 PostWysłany: 12 Lip 2017 17:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2337
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
Inna denerwująca sprawa - $ za sprzątanie wynosząca prawie tyle co nocleg :)

Załącznik:
21.jpg
21.jpg [ 78 KiB | Obejrzany 1181 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2149 PostWysłany: 12 Lip 2017 17:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8592
złoty
Przeważnie jest 40-50 euro, nawet jak nocka kosztuje 20. Dlaczego ma to być denerwujące?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2150 PostWysłany: 12 Lip 2017 17:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2337
Loty: 26
Kilometry: 45 127
platynowy
Bo wolę mieć to zawarte w cenie która jest podana przy wyszukiwaniu, niż szukać czegoś małym druczkiem przy każdej ofercie. To jest niepoważne.

Wyskakuje Ci taka cena 150 EUR na np 2 pozycji wyszukiwania, a okazuje się że jest to tak naprawdę 250 EUR, czyli coś co powinno być na 10-tej stronie i coś na co byś nie zawracał sobie głowy.

Załącznik:
22.jpg
22.jpg [ 78.87 KiB | Obejrzany 1186 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#2151 PostWysłany: 13 Lip 2017 09:24 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 504
Zbanowany
Nolimit napisał(a):
Bookingowi placi HOTEL. Booking pobiera prowizje (wysoka siegajaca 50% wartosci rezerwacji) od hotelu.

Dlatego tak cięzko cokolwiek od nich uzyskac. Nie maja tez interesu poprawiania ofert oraz dązenia do usuwania ewidentnych klamstw. Duzo jezdze po swiecie i w kilku przypadkach oferta hotelu prezentowana na booking zupelnie niezgadzala sie ze stanem faktycznym. Nigdy nie zauwazylem zeby na stronie zostala wprowadzona zmiana. W opiniach sporo klientow tez o tym informowalo. Niestety booking 'przepuszcza' tylko negatywne opinie jesli sa maksymalnie srednio-zle.

Na stronie chwala sie ze sa to wiarygodne opinie. Niestety sa moderowane w sposob znaczny. Jesli napiszesz prawde ktora nie pasuje bookingowi taka opinia nie zostanie wyswietlona. Mimo ze booking wysle ci e-mail ze twoja opinia zostala wprowadzona i widnieje na stronie. W istocie jest niestety tak, ze tresc opini zostaje wykasowana a zostaja tylko punkty... wiadomo ze ocenia sie nie tylko hotel ale tez lokalizacje itd wiec nikt nie da samych 1 - jesli jest uczciwy. Wtedy ze sredniej wychodzi nie taka zla ocena...

Jesli ma sie jakies 'zale' do bookingu to pierwsze co mowia to ze klient nic na tym nie stracil gdyz uslugi booking sa dla klienta darmowe. Po wytlumaczeniu ze gdyby nie klient to by nie mogli brac prowizji od hotelu i tym samym by nie zarabiali dalej wmawiaja ze reklamacje nie maja sensu gdyz uslugi sa bezplatne dla klienta. Troche chamstwo bo wg mnie to jest ze strony bookingu nastawienie takie ze kazdy klient to debil i jak mu powiemy ze on nic nie placi to klient to lyknie i bedzie grzeczny.

Trzeba sobie jasno powiedziec ze booking nic nie gwarantuje. Zamawiasz apartament, w hotelu okazuje sie ze nie ma miejsc wiec daja ci wolny pokoj (z łaską) i dla bookingu jest wszystko ok gdyz on ma ci zapewnic pokoj. A pokoj masz. Hotel tylko pisze wyjasnienie do booking ze otrzymany pokoj byl rowny lub lepszy standardem i wszystko ok.

Kiedys mialem sytuacje ze zamawialem pokoj na najwyzszym pietrze z widokiem na morze (pierwsza linia). Otrzymalem pokoj na 1 pietrze (z bocznym widokiem na morze - ledwo co widac) tylko mial 3 metry wiecej i booking uznal ze wszystko jest ok gdyz dostalem pokoj o wyzszym standarcie. Jest to mega-smieszne. W koncu zamawiam konkretny pokoj a nie o wyzszym standarcie.


Radzę nadal sprawdzać po pewnym czasie swoje opinie na bookingu bo trochę się zmienił system kontroli opinii. Moją (pozytywno-negatywną) opinię wstawili w całości, wisiała nie zmieniona trochę czasu, teraz przegladajac opinie (czy poziom obsługi coś się zmienił) natrafiłem na swoją opinię i... całość opinii negatywnej jest wycięta, mało tego - na miejsce tejże wstawilii "flexible staff"... . To w skrócie znaczy że jeśli wystawicie jakąkolwiek opinię, oni mogą wam ją edytować zmieniając jej znaczenie o 180 stopni. Bezsens.
_________________
Nadgorliwy user (na prośbę becka)
Jeśli podczas lądowania robi się ciemno - znaczy że możesz dokończyć flightdiary, nigdzie już nie polecisz!

Moje najciekawsze posty rowniez znajdziesz w koszu. Lub u maschacry w domu. Trzyma je w piwnicy żeby nikt nie przeczytał. "Porządkuje forum"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2152 PostWysłany: 19 Lip 2017 15:49 

Rejestracja: 19 Cze 2017
Posty: 6
Mam pytanie - czy do wynajecia pokoju w bookingu wystarczy karta debetowa z odpowiednią ilością środków? Kiedyś miałem sytuację żę hotel odrzucił rezerwację (jak się wcześniej okazało moja dziewczyna nie miała na 24h przed przyjazdem wystarczających środków na karcie). Czy konieczna może jest jednak karta kredytowa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2153 PostWysłany: 19 Lip 2017 15:51 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Nie, wystarczy zwykła debetowa. Swoją drogę, mogliby tą niefortunną nazwę zmienić.
Góra
 Profil Relacje PM off
kukiel91 uważa post za pomocny.
 
      
#2154 PostWysłany: 19 Lip 2017 16:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
Konieczna jest taka,która działa i na której są środki na pokrycie rezerwacji.Nie jest istotne czy to debetowa ,czy kredytowa.Jeśli z jakiegoś powodu hotel nie jest w stanie preautoryzować użytej karty
booking wysyła ci maila z powiadomieniem i masz minimum 24 godz na podanie innej karty lub sprawdzenie jaki jest powód ,że ta którą podałeś nie zadziałała.Anulacja nie jest natychmiastowa,chyba że dotyczy to rezerwacji płatnych już na etapie procesu rezerwowania.
Góra
 Profil Relacje PM off
kukiel91 uważa post za pomocny.
 
      
#2155 PostWysłany: 19 Lip 2017 16:03 

Rejestracja: 19 Cze 2017
Posty: 6
Okej, dzieki panowie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2156 PostWysłany: 19 Lip 2017 17:47 

Rejestracja: 13 Cze 2016
Posty: 342
d-t-x napisał(a):
Nie, wystarczy zwykła debetowa. Swoją drogę, mogliby tą niefortunną nazwę zmienić.

Ta niefortunna nazwa nie dotyczy tylko Bookingu, a w zasadzie całego świata, może poza Polską. Wynika to z tego, że przez długie lata nie istniało cos takiego jak karta debetowa, były tylko karty kredytowe. Dlatego też ta nazwa tak bardzo się upowszechniła, że do teraz w większości krajów używa się zazwyczaj stwierdzenia karta kredytowa, nawet jeśli nią nie jest. W wielu krajach zaś polskie karty debetowe, embosowane są traktowane jak kredytowe, co nie robi w zasadzie żadnej różnicy tylko może wprowadzić w błąd. Pamiętajmy, że Polska jest daleko, daleko przed resztą świata jesli chodzi o bankowość, tak więc absolutnie nie trzeba się bać stwierdzenia "płatność kartą kredytową", bo w praktyce to oznacza normalną, polską debetówkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2157 PostWysłany: 19 Lip 2017 18:12 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Tak, jak o tym wszystkim wiem, ale co 2 tygodnie któryś ze znajomych, po raz pierwszy korzystających z usług booking.com, pyta mnie, czy musi to być kredytówka. Wystarczyłoby napisać "zapłać dowolną kartą płatniczą" i byłoby po sprawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2158 PostWysłany: 19 Lip 2017 18:26 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 996
niebieski
Zawsze jak robiłem rezerwacje to nie kazali podawać kodu CVV na etapie wprowadzania karty a teraz upatrzyłem sobie jeden z hoteli a tam jest pole na ten kod. Czy to bezpieczne czy raczej radzicie użyć jakiejś innej karty niż główna? Jakby to było przez booking do zapłaty jak rezerwacja lotów, że wpisuję kod, ściąga kasę to ok, ale to chyba nie o to chodzi i te dane trafią do hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2159 PostWysłany: 19 Lip 2017 21:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7799
złoty
@chris0o Zawsze warto uważać,różnie to bywa z podawaniem danych karty .W 95% wszystko jest dobrze,ale czasami jednak trafiają się przecieki.Jeśli masz inną kartę, na której nie trzymasz dużo pieniędzy ,to będzie bezpieczniej podać właśnie taką.
Góra
 Profil Relacje PM off
chris0o lubi ten post.
 
      
#2160 PostWysłany: 21 Lip 2017 16:17 

Rejestracja: 10 Lip 2017
Posty: 7
Witam,

Jako że nigdy wcześniej nie korzystałem z żadnego serwisu typu booking, mam pytanie. Otóż zarezerwowałem hotel poprzez booking prawie dwa tygodnie temu, zapłaciłem, otrzymałem potwierdzenie rezerwacji i postanowiłem skorzystać z możliwości zadania hotelowi kilku pytań. Wysłałem za pośrednictwem bookingu i nic, cisza. Od prawie dwóch tygodni nikt nie odpowiada, napisałem więc do bookingu 4 dni temu, że nie mogę skontaktować się z hotelem i tutaj znów głucha cisza. Dodam że obiekt wygląda na pewny według bookingu czy też tripadvisora, kilka negatywnych opinii ale to raczej detale związane z pobytem. Chciałem więc dowiedzieć się czy to normalne, że booking tak długo nie odpisuje, wyjazd mamy dopiero we wrześniu, ale powoli zaczynamy się martwić co jest grane.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group