Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#1841 PostWysłany: 26 Lut 2017 13:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 817
Loty: 69
Kilometry: 196 395
Zbanowany
Ostatnio odrzuciło mi próbę preautoryzacji mojej karty. Hotel bez problemu zgodził się na płatność gotówką przy check in.
Co do limitów, to jest jeszcze limit na transakcje korespondencyjne, tak hotele też obciążają karty i to chyba nawet najczęściej.
_________________
Jak żyć, to nie jako widz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#1842 PostWysłany: 26 Lut 2017 15:51 

Rejestracja: 31 Gru 2015
Posty: 36
MaPS napisał(a):
Ostatnio odrzuciło mi próbę preautoryzacji mojej karty. Hotel bez problemu zgodził się na płatność gotówką przy check in.
I na to liczę w przypadku ewentualnych problemów.
MaPS napisał(a):
Co do limitów, to jest jeszcze limit na transakcje korespondencyjne, tak hotele też obciążają karty i to chyba nawet najczęściej.
Ale co to znaczy dokładnie?? Wujek Google podaje mi definicje MO/TO/IO, ale co z tego skoro wyskakują mi same linki do mbanku, a w Inteligo mam przy wypukłej debetówce tak:
Kod:
Karta debetowa Visa payWave (Visa Electron)
  Dzienne limity operacji
   Wypłata gotówki:
   Płatności kartą:
   Transakcje internetowe:
  Opcje dodatkowe
   Usługa 3D-Secure:  Aktywna – pełna autoryzacja z logowaniem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1843 PostWysłany: 26 Lut 2017 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 817
Loty: 69
Kilometry: 196 395
Zbanowany
@marcin-

Najprosciej to jedna z metod obciazenia karty. Jesli dobrze kojarze to nie jest do tego potrzebny kod cvv2 ;)
_________________
Jak żyć, to nie jako widz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1844 PostWysłany: 27 Lut 2017 10:12 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 304
niebieski
Sytuacja z wczoraj:

Rezerwuję kolejny hotel - błąd podczas rezerwacji w aplikacji mobilnej.... przechodzę na rezerwację na kompa - także błąd i prośba o kontakt z obsługą klienta.
Dzwonię do bookinga- polska konsultantka odbiera dopiero po 7:30 (dzwoniłem od 5 rano).

Okazuje się że na moim koncie miałem bardzo dużo "anulowanych" rezerwacji i system zablokował moje konto na kolejne rezerwacje.

Świadomie anulowałem dużą ilość rezerwacji bo miałem taką (bezpłatną) możliwość.
Wyszło na to że przez okres 5 lat albo i więcej anulowałem razem 70 rezerwacji, oraz dokonałem 11 a kolejne 4 są zaplanowane.
Konsultantka odblokowała moje konto. Nawet nie wiedziałem że blokują konta z powodu odwołania (przy większości rezerwacji pisze że można za darmo odwołać rezerwację, więc rezerwuję kilka hoteli a później wybieram ten z najlepszą opcją (położenia, stosunku ceny do jakości itp). Miałem nawet sytuację że pokój 5 miesięcy przed wyjazdem był w cenie wyższej niż 2 miesiące przed wyjazdem (może akurat ktoś zrezygnował i cena się obniżyła w stosunku do tej która była na obecną chwilę).

Tak czy siak informacja może się komuś przydać na przyszłość. Nie otrzymałem żadnej informacji że przekroczyłem "dozwoloną" ilość anulowań rezerwacji czy tego typu. Po prostu nie mogłem dokonać kolejnej rezerwacji ale już jest ok. Trzeba uważać przy kolejnych rezerwacjach
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1845 PostWysłany: 27 Lut 2017 10:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌photolucas84‌ A to ciekawostka.Czy ty trzymasz te anulowane rezerwacje na koncie,czy je usuwasz a oni i tak je widzą w systemie?
photolucas84 napisał(a):
Wyszło na to że przez okres 5 lat albo i więcej anulowałem razem 70 rezerwacji, oraz dokonałem 11 a kolejne 4 są zaplanowane.
dokonałem w znaczeniu wykorzystałem,tak?
Góra
 Profil Relacje PM off
savoj uważa post za pomocny.
 
      
#1846 PostWysłany: 27 Lut 2017 10:36 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 304
niebieski
miriam napisał(a):
@‌photolucas84‌ A to ciekawostka.Czy ty trzymasz te anulowane rezerwacje na koncie,czy je usuwasz a oni i tak je widzą w systemie?


Tzn nie usuwałem ich z mojego konta ale wszystkie miały status "anulowane". Są widoczne w moim koncie w zakładce "odwołane rezerwacje".
Wszystkie rezerwacje anulowane były w czasie gdy można było anulować - tzn żadna po okresie bezpłatnego anulowania.

edit:

Tak wykorzystałem dotąd 11 rezerwacji, w ciągu najbliższych miesięcy zrealizuje kolejne 4, anulowalem 70 rezerwacji w przeciągu kilku lat ale w ostatnim roku najwięcej :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1847 PostWysłany: 27 Lut 2017 10:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
To może warto pousuwać,by nie rzucało się im w oczy ;) Dobrze wiedzieć na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1848 PostWysłany: 27 Lut 2017 10:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3711
srebrny
ciekawe, @‌photolucas84‌ a miałeś geniusa?
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1849 PostWysłany: 27 Lut 2017 11:03 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
miriam napisał(a):
To może warto pousuwać,by nie rzucało się im w oczy ;) Dobrze wiedzieć na przyszłość.

Myślisz, że kasując listę na swoim koncie, wymazujesz historie z serwerów booking :?: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1850 PostWysłany: 27 Lut 2017 11:36 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Myślę,że nie, ale to już trzeba trochę chcieć a tak to mają na talerzu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1851 PostWysłany: 27 Lut 2017 11:38 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Myślę, że bez chcenia mają wszystko i zawsze na talerzu.
To, że ty zamkniesz oczy, nie znaczy, że świat wokół znika.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1852 PostWysłany: 27 Lut 2017 23:39 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 304
niebieski
cypel napisał(a):
ciekawe, @‌photolucas84‌ a miałeś geniusa?


tak mam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1853 PostWysłany: 26 Mar 2017 15:11 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 33
No mnie trochę hotel na Seszelach wczoraj wyprowadził z równowagi i nadal wyprowadza. Ogólnie w tych guest house-ach fajny klimat taki rodzinny bym powiedział. Wczoraj check-in w Islander Hotel na Praslin, który był polecany przez przewodniki - a mówimy sobie weźmiemy jakiś fajny hotelik na kilka dni. Podczas meldowania zabici zostajemy pytaniem czy chcemy klimatyzacje 8€ za noc. Mowię babce, ze mamy w cenie i na potwierdzeniu nawet po angielsku jak wół stoi, ze jest wliczona. Na to wywód jak to oni z bookingiem sie spierają i kazali im to poprawić. Rezerwacja robiona w styczniu, na booking nadal AC w cenie. Oczywiście na nic tłumaczenie, ze na ich stronie www gdzie cena jest taka sama tez jest wliczona. Wiec na razie powiedziałem, ze zapłacę i napisałem do booking ale od wczoraj bez odpowiedzi. Dzwonić mi sie nie chciało. Pierwszy raz mam jakikolwiek problem z nimi.

Pozdr
Michał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1854 PostWysłany: 26 Mar 2017 15:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌8am‌ Obiekt wyraźnie chce cię naciągnąć.Po reakcji bookingu pewnie zmienią zdanie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1855 PostWysłany: 26 Mar 2017 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1389
niebieski
Nie wiem, jakie konsekwencje może obiekt ponieść za takie machloje, ale raczej się bookingu boją.

Ja w przypadku takich "jazd" dzwonię do bookingu, booking do hotelu i w ciągu 30 sekund sprawa jest załatwiona. :) I najlepiej od razu takie rzeczy wyjaśniać.

A zmiana oferty to kwestia jednego dnia. Hotel sam z resztą ma panel, gdzie może takie rzeczy zmieniać afaik.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1856 PostWysłany: 27 Mar 2017 08:14 

Rejestracja: 03 Mar 2017
Posty: 16
Witam

Czy jest taka możliwość, że rezerwuję hotel na bookingu a potem na tą rezerwacje jedzie mój znajomy?

Mam rezerwacje na majówkę we Lwowie ale miedzy czasie zarezerwowałem na innym portalu lepsza miejscówkę a na bookingu mogę odwołać za free do 22 kwietnia
Góra
 Profil Relacje PM off
savoj uważa post za pomocny.
 
      
#1857 PostWysłany: 27 Mar 2017 08:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@‌rm_125‌ Na bookingu masz możliwość zmiany danych gościa, więc może jechać ktoś inny na twoją rezerwację. Dokonując rezerwacji ze swojego konta też masz prawo rezerwować nie dla siebie,a np.dla znajomych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1858 PostWysłany: 27 Mar 2017 11:12 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
@‌rm_125‌ Dokonując rezerwacji wpisujesz imię i nazwisko osoby, na którą zostanie utworzona rezerwacja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1859 PostWysłany: 27 Mar 2017 14:03 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 33
Beton, ale chociaż Booking stanął na wysokości zadania.

Szanowni Państwo,

Dziękujemy, że wybrali Państwo Booking.com.

Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr xxxxx w obiekcie The Islander Hotel (zameldowanie: 2017-03-xx, wymeldowanie: 2017-03-xx).

Skontaktowaliśmy się z obiektem w sprawie opłaty za klimatyzację.

Niestety nasze próby wytłumaczenia sytuacji, póki co nie powiodły się.

Dlatego prosimy Państwa o zapłacenie rachunku za klimatyzację i przesłanie skanu bądź zdjęcia dowodu zapłaty nam. Zorganizujemy wtedy zwrot kosztów.

Przepraszamy za niedogodności spowodowane tą sytuacją.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.

Z wyrazami szacunku


8am napisał(a):
No mnie trochę hotel na Seszelach wczoraj wyprowadził z równowagi i nadal wyprowadza. Ogólnie w tych guest house-ach fajny klimat taki rodzinny bym powiedział. Wczoraj check-in w Islander Hotel na Praslin, który był polecany przez przewodniki - a mówimy sobie weźmiemy jakiś fajny hotelik na kilka dni. Podczas meldowania zabici zostajemy pytaniem czy chcemy klimatyzacje 8€ za noc. Mowię babce, ze mamy w cenie i na potwierdzeniu nawet po angielsku jak wół stoi, ze jest wliczona. Na to wywód jak to oni z bookingiem sie spierają i kazali im to poprawić. Rezerwacja robiona w styczniu, na booking nadal AC w cenie. Oczywiście na nic tłumaczenie, ze na ich stronie www gdzie cena jest taka sama tez jest wliczona. Wiec na razie powiedziałem, ze zapłacę i napisałem do booking ale od wczoraj bez odpowiedzi. Dzwonić mi sie nie chciało. Pierwszy raz mam jakikolwiek problem z nimi.

Pozdr
Michał
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1860 PostWysłany: 27 Mar 2017 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 174
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Akcja z Bookingiem (póki co - na plus).

Rezerwacja przez Booking hotelu w Pradze - nocleg około weekendu majowego.
Przy rezerwacji (21.03.2017) informacja - płatność zostanie pobrana w walucie lokalnej. Nic z tego - zabrali w euro z karty w PLN - już mnie wkurzyli, bo mam karte w euro..
Dzisiaj dostaję maila z hotelu, że są w trakcie zmiany właściciela, mają częściowy remont - przekształcają się w hostel... W związku z czym, moga zaproponować pokój z łóżkami pietrowymi - Kiler miał lepszą celę, niż fotka którą dostałem. Hotel 3* 7,8 pozytywów - masakra normalnie.

Nie dyskutuję z hotelem- telefon do Bookinga. Kilkanaście minut na telefonie -bardzo merytorycznie. Za chwilę - po kontakcie z hotelem - Pani z Bookinga oddzwania i mówi, że hotel przywrócił rezerwację w zamawianym pokoju (57euro/doba)..
Z akcji Bookinga - bardzo się cieszę, nie wiadomo co będzie, jak stanę pod hotelem. Niemniej jednak, dostałem mailem potwierdzenie z Bookinga, że rezerwacja w zamawianym pokoju jest podtrzymana..


I teraz gwóźdź programu - włażę na stronę BOOKING - a tutaj:
"Przykro nam, ale tego obiektu nie można obecnie rezerwować przez naszą stronę. Nie martw się, mamy wiele innych opcji dostępnych w pobliżu. Kliknij tutaj, aby je zobaczyć."

To jakaś lepsza jazda musi być z hotelem, że go zablokowali...
Nazwy hotelu nie ujawniam, bo wyjazd kwiecień/maj - więc nie wiem, jak to naprawdę będzie :) Może faktycznie jakieś remonty mają - niemniej ja się poczułem, jakby mnie w zad chcieli kopnąć..

Temat o Bookingu - jak wrócę, to napisze, czy się do końca spisał :)

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group