Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5281 PostWysłany: 23 Cze 2022 11:40 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
farciarz napisał(a):
Przerabiałem podobny przypadek - anulowałem rezerwację po to żeby skorzystać z kodu -10%. Dostępność pokoju od razu wraca i można go rezerwować.

Farciarz, nie zawsze jednak tak to działa. 8-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
#5282 PostWysłany: 23 Cze 2022 11:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2014
Posty: 396
Loty: 160
Kilometry: 348 799
srebrny
Pawel Rakoczy napisał(a):
Dzięki za odpowiedzi, zastanawiałem się czy system działa właśnie w ten sposób, a skoro działa, to tak zrobię (jeśli nie znajdę nic lepszego).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.

Na forum wdzięczność wyraża się poprzez kliknięcie Lubię lub Pomocny Post. ;)
Załącznik:
f4f.PNG
f4f.PNG [ 2.6 KiB | Obejrzany 2736 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
      
#5283 PostWysłany: 27 Cze 2022 20:40 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Miało być 2 euro cashbacku z tytułu linka Mastercard, a w mailu taki zonk :?
Załącznik:
booking_MC_zero.PNG
booking_MC_zero.PNG [ 11.42 KiB | Obejrzany 2600 razy ]

Zastanawiałem się jak sprawdzać czy już wpłynęło to zero :lol: ale jednak dzisiaj pojawiło się uznanie na karcie w kwocie 2 EUR 8-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5284 PostWysłany: 29 Cze 2022 12:20 

Rejestracja: 29 Cze 2022
Posty: 2
Cześć! Ma ktoś aktualne info czy pokój z anulowanej rezerwacji zaraz wróci do puli? W obiekcie nie ma innych wolnych pokoi, booking kontaktował się już z właścicielem i niestety skrócenie rezerwacji nie jest możliwe, więc pozostała próba odwołania i zarezerwowania ponownie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5285 PostWysłany: 29 Cze 2022 12:24 

Rejestracja: 16 Lip 2014
Posty: 156
Loty: 80
Kilometry: 188 383
niebieski
kilka postów wyżej była prowadzona dyskusja. Tam nie znalazłeś odpowiedzi ?
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5286 PostWysłany: 01 Lip 2022 18:34 

Rejestracja: 12 Lis 2011
Posty: 772
Loty: 391
Kilometry: 612 796
srebrny
Dostałem takiego maila z booking.com, w odpowiedzi na moją reklamację.

Załącznik:
booking.jpg
booking.jpg [ 84.22 KiB | Obejrzany 2329 razy ]


Moje pytanie brzmi. Jak mogę wypłacić te środki? Znalazłem info, że mam wybrać opcję: „Wypłata środków w formie gotówki”. Niestety nigdzie nie mogę zlokalizować takiej opcji w moim portfelu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5287 PostWysłany: 03 Lip 2022 02:49 

Rejestracja: 29 Cze 2022
Posty: 2
farciarz napisał(a):
kilka postów wyżej była prowadzona dyskusja. Tam nie znalazłeś odpowiedzi ?


Znalazłam. Najwyraźniej nieaktualną lub niekompletną. Pokój nie wrócił do puli a ja zmarnowałam ogromną ilość czasu na odświeżanie/ponowne wyszukiwanie i finalnie zostałam bez noclegu (z czym liczyłam się odkąd usłyszałam że rezerwacji nie można skrócić - zarówno od bookingu jak i od właściciela). Być może właściciel może zablokować pokój na wypadek odwołania czy wprowadzić dodatkową rezerwację na dany termin, która wskakuje w przypadku odwołania pierwszej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5288 PostWysłany: 03 Lip 2022 21:34 

Rejestracja: 03 Lip 2022
Posty: 6
Cześć, taka sytuacja

Obiekt w Budapeszcie chce odwołać nocleg dla 5osob w terminie 27-30 lipiec. Podobno z powodu awarii klimatyzacji. Dzień wcześniej przyszedł dziwny mail z prośbą o zrobienie obiektowi przedpłaty w ciągu 24 godzin.

Oczywiście jej nie zrobiłem, pobyt mam opłacony od kwietnia a rezerwowalem w listopadzie 2021.

Termin taki, że nie ma już ofert w podobnej cenie bo w tym terminie jest GP F1.

Czy obiekt ma mi zagwarantować inny nocleg jeśli nie da się znaleźć w tym okresie nic w tej samej kwocie? Booking jakoś wspiera klientów w takiej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5289 PostWysłany: 03 Lip 2022 22:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@mc007 Jeśli od kwietnia masz opłaconą tę rezerwację to skontaktuj się z bookingiem i przedstaw sytuację. Zazwyczaj są pomocni i sami ustalą czy faktycznie obiekt was nie przyjmie. Jeśli to się potwierdzi spróbują znaleźć i zaproponują coś alternatywnego a ew. różnicą w cenie obciążą obiekt który odmówił przyjęcia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5290 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:24 

Rejestracja: 03 Lip 2022
Posty: 6
miriam napisał(a):
@mc007

Czy na tą sytuację wpływa fakt, że mam możliwość bezpłatnego odwołania do 26 lipca?
Czy z punktu widzenia bookingu obojętnie czy mam możliwość bezpłatnego odwołania czy nie?

Bookingowi zgłosiłem już wczoraj, ale brak odzewu. Niby powinni odpowiedzieć w ciągu 24h ale może w weekend nie pracują? :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5291 PostWysłany: 03 Lip 2022 23:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Nie ma znaczenia,że ty masz możliwość bezpłatnej rezygnacji.Jutro możesz telefonicznie próbować się kontaktować tel. 22 3060857
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5292 PostWysłany: 04 Lip 2022 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2014
Posty: 171
Loty: 814
Kilometry: 2 753 202
Booking zaczyna kombinować. Cena pokoju dla człowieka "z ulicy" 411zł, a dla Genius 3 z przekierowania z Wizzair cena wzrasta do 447zł.
Załącznik:
Bez nazwy-2.jpg
Bez nazwy-2.jpg [ 156.09 KiB | Obejrzany 1850 razy ]

Załącznik:
Bez nazwy-1.jpg
Bez nazwy-1.jpg [ 162.46 KiB | Obejrzany 1850 razy ]


Ostatnio edytowany przez m55, 04 Lip 2022 21:03, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
onufry_z lubi ten post.
 
      
#5293 PostWysłany: 04 Lip 2022 21:03 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1864
Loty: 273
Kilometry: 310 928
srebrny
Przekierowanie z wizza często podbija cenę niezależnie od geniusa. Sprawdź jeszcze w appce mobilnej.

Tapniete z Samsunga S66+ PRO
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5294 PostWysłany: 04 Lip 2022 21:06 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22324
Albo z goodie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5295 PostWysłany: 04 Lip 2022 21:58 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 354
Ale dostaniesz 5 punktów Wizz, może to jest więcej warte niż te 36 zł :D

P.S. a na poważnie, może przez to 5 punktów w ogóle nie łapie Genius, trzeba by sprawdzić w regulaminie czy czasem "promocje się nie łączą z innymi".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5296 PostWysłany: 05 Lip 2022 07:12 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Łącza się, na 20 rezerwacji tylko raz nie mogłem tego zarezerwować jako mix Genius + Wizz, ale dlaczego wtedy nie zaskoczyło to nie wiem :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5297 PostWysłany: 05 Lip 2022 07:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
marrak napisał(a):
Ale dostaniesz 5 punktów Wizz, może to jest więcej warte niż te 36 zł :D
.


Przekierowania z Wizza bardzo często windują cenę. Ktoś te 5 procent zwrotu musi pokryć. I jest to wynajmujący;-)
Od jakiegoś roku przekierowania przez Wizza stały się zupełnie nieopłacalne, bo bez reklamacji nie otrzymamy tych środków. Za wynajem samochodu Wizz wypłaca mi środki na drugi dzień po zwrocie, za wynajem hotelu po pół roku, a i to po 2 reklamacjach i wymianie 10 maili udowadniających że rezerwowałam z linku. Najbardziej opłacają się teraz w booking.com rezerwacje ze zwrotem do portfela (środki do użycia przy następnej rezerwacji), bo to rzeczywiście działa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#5298 PostWysłany: 05 Lip 2022 07:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2240
Kwestia zniżki "booking płaci", która znika przy przekierowaniach z casbacków itp. Na niektóre (całkiem sporo) obiekty tak jest
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#5299 PostWysłany: 11 Lip 2022 12:00 

Rejestracja: 03 Lip 2022
Posty: 6
miriam napisał(a):
@mc007 Jeśli od kwietnia masz opłaconą tę rezerwację to skontaktuj się z bookingiem i przedstaw sytuację. Zazwyczaj są pomocni i sami ustalą czy faktycznie obiekt was nie przyjmie. Jeśli to się potwierdzi spróbują znaleźć i zaproponują coś alternatywnego a ew. różnicą w cenie obciążą obiekt który odmówił przyjęcia.


Zaproponowali coś alternatywnego a cenie ponad 1400€ a koszt dotychczasowego to ok 250€.

Mam wiadomość od obsługi, że mam odwołać obecny nocleg i zarezerwować podany przez nich i "jeżeli rezerwacja będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami, prosimy o przesłanie rachunków abyśmy mogli dokonać zwrotu środków".

Czyli 1150€ muszę teraz dopłacić (co jest dla mnie bardzo dużą kwotą jak na 3 dni noclegu, nawet licząc dla 5 osób) i Booking ma mi zwrócić różnicę w dniu wymeldowania. Czy ktoś już tak robił i faktycznie Booking zwraca różnicę bezproblemowo?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5300 PostWysłany: 11 Lip 2022 12:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Nie ty powinieneś odwołać a oni sami powinni to zrobić to raz, dodatkowo różnica w cenie jest tak duża, że ja bym nie zaryzykowała. Może sam poszukaj coś w niższej cenie i zaproponuj im jako alternatywę. Jeśli zaakceptują (a powinni jeśli to będzie sporo poniżej tego co sami zaproponowali) to zarezerwuj i napisz,że mogą odwołać poprzednią i zanotować sobie alternatywę.Zwrot różnicy jest najmniej problemowy jeśli płatność za obiekt,który jest alternatywny odbywa się za ich pośrednictwem.Nie trzeba wtedy przedstawiać rachunków.Jest w niektórych obiektach opcja "Booking pobiera opłatę w imieniu obiektu" A swoją drogą cóż oni ci zaproponowali ,że za 3 noce 1400 E?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group