Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 5318 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266  Następna
Autor Wiadomość
#5261 PostWysłany: 17 Cze 2022 13:30 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 70
Loty: 13
Kilometry: 35 509
Rok temu we Włoszech to samo mnie spotkało. Niby brak autoryzacji na kilku kartach przez obiekt, bookingowi sprawdzanie chodziło.
Zerwali rezerwację i wystawili o ponad 50% drożej.
Za to w pobliżu znalazłem coś jeszcze lepszego za mniejsze pieniądze.



Image



Image



Image
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5262 PostWysłany: 17 Cze 2022 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2899
Loty: 277
Kilometry: 473 216
platynowy
Jeśli ma bezplatne anulowanie to zaakceptuj dopłatę, znajdź sobie inne miejsce gdzie naprawdę będziesz spał, a u chama anuluj na dzień przed przyjazdem.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Biko uważa post za pomocny.
 
 
#5263 PostWysłany: 18 Cze 2022 19:20 

Rejestracja: 16 Cze 2022
Posty: 3
Kashpir napisał(a):
Opcje są różne. Dla mnie pierwszą rzeczą byłoby zrobienie rezerwacji rezerwowej (oczywiście z darmowym anulowaniem) - w razie kombinowania przez właściciela, masz zabezpieczenie w postaci innej rezerwacji.

Biorę to pod uwagę. Na bookingu, z tego co kojarzę, nie można w tym samym terminie zrobić rezerwacji z tego samego konta. Na szczęście mam jeszcze jedno.


Kashpir napisał(a):
Jeśli to rezerwacja, w której będzie przedpłata ileś dni przed przyjazdem, to możesz zrobić ją już teraz

7 dni przed przyjazdem muszę całość zapłacić (automatyczna płatność z przypisanej karty). Może faktycznie zapłacę wcześniej. Kasa nie zginie bo jednak booking bierze na siebie jakąś tam odpowiedzialność


Kashpir napisał(a):
trikiem stosowanym przez obiekty w przypadku chęci "wysadzenia" klienta z rezerwacji jest fałszywe info, że chcieli obciążyć kartę, ale było to niemożliwe i potem odwołują rezerwację

Z tym się nie spotkałem, zobaczymmy


Kashpir napisał(a):
Opcja nr 3 - jeśli masz darmowe anulowanie, to od razu olej właściciela skoro ma takie podejście i weź inny obiekt.

Mogę do 7 dni bezpłatnie odwołać. Na spokojnie coś awaryjnego zacznę szukać ale niecałe 2 miesiące przed wyjazdem (i to w moim budżecie) w sezonie będzie ciężko.


FUX napisał(a):
Rok temu we Włoszech to samo mnie spotkało. Niby brak autoryzacji na kilku kartach przez obiekt, bookingowi sprawdzanie chodziło.
Zerwali rezerwację i wystawili o ponad 50% drożej.

Pewnie o to im chodzi. Może mają klienta przez inny portal pośredniczący.


marcin.krakow napisał(a):
Jeśli ma bezplatne anulowanie to zaakceptuj dopłatę, znajdź sobie inne miejsce gdzie naprawdę będziesz spał, a u chama anuluj na dzień przed przyjazdem.

Ale nie proponowano mi dopłaty. Dostałem tylko info, że "cena w tych terminach jest zwykle znacznie wyższa. Dokonałeś rezerwacji, kiedy właśnie otworzyłem ten profil i nie udało mi się zmienić cen. myślałem o anulowaniu tej rezerwacji. To za mało na 15 dni....Za sprzątanie i zmianę pościeli pobieramy opłatę."
Góra
 Relacje PM off  
 
#5264 PostWysłany: 18 Cze 2022 19:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2899
Loty: 277
Kilometry: 473 216
platynowy
Możesz miec kilka rezerwacji na jednym koncie tylko będą przychodziły maile na ten temat

Edit: @piekara114 ja tak miałem nawet kiedy 2x robiłem dla kogoś innego


Ostatnio edytowany przez marcin.krakow, 18 Cze 2022 22:06, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#5265 PostWysłany: 18 Cze 2022 21:37 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 586
Loty: 22
Kilometry: 29 338
niebieski
Jeśli w jeden rezerwacji zaznaczy się "jestem głównym gościem" a w innych rezerwacjach w tym samym terminie da się "rezerwuję dla innej osoby" to przynajmniej do mnie maile nie przychodziły. Tak przynajmniej miałam rok temu jak miałam 2 rezerwację na ten sam termin.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5266 PostWysłany: 18 Cze 2022 23:15 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9927
Loty: 358
Kilometry: 602 800
Maile nie przychodzą, ale na koncie - mimo zaznaczenia innego gościa na drugiej rezerwacji - wciąż wyświetlają komunikat "Aktualnie masz 2 rezerwacje w tym samym terminie."
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5267 PostWysłany: 19 Cze 2022 15:25 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 121
Dzisiaj niestety i mnie spotkało. Rezerwacja znaleziona za 132zl, a z karty ściągnięte 220zl w potwierdzeniu na maila to samo. Zauważyłem to dopiero po zameldowaniu. Na infolinii zaporoponowali zwrot 20% ceny. Niestety nie miałem zrzutu ekranu. Nauczka na przyszłość...
Góra
 Relacje PM off  
 
#5268 PostWysłany: 19 Cze 2022 19:30 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 586
Loty: 22
Kilometry: 29 338
niebieski
Czyli w potwierdzeniu miałeś to 220 zł? Pewnie kosztów dodatkowych, manipulacyjne były drobnym drukiem napisane...
Góra
 Relacje PM off  
 
#5269 PostWysłany: 21 Cze 2022 12:23 

Rejestracja: 25 Paź 2016
Posty: 121
Tak w potwierdzeniu było 220zł, mój błąd, że nie sprawdziłem po dokonaniu rezerwacji.
W tym przypadku to ewidentnie błąd apki. Prezentowana kwota była całkowita. Dodatkowo prezentowana była w formie przekreślonej kwoty 220 i nowej ceny 132. Co ciekawe oferta była dostępna w ten sam sposób na dwóch telefonach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5270 PostWysłany: 21 Cze 2022 17:00 

Rejestracja: 21 Cze 2022
Posty: 1
Apartament w Rzymie niezgodny z opisem. Booking pieniądze bierze, ale odpowiedzialności już nie.

Wczoraj wróciłem z rodziną z Rzymu. Spałem w Luxury apartment. Opis apartamentu nie zgadzał się z rzeczywistością. Brak wifi, brak telewizji, brak nawet noża do pokrojenia chleba, apartament miał mieć pokoje, był otwartą przestrzenią bez drzwi (oprócz jedynych drzwi do ubikacji), brak dodatkowej ubikacji, brak czajnika elektrycznego, ściany wcale nie są dźwiękoszczelne, słychać nawet rozmowę półgłosem sąsiadów itd. Napisałem do właściciela z prośbą o naprawienie braków (żeby zapewnił wifi, telewizję i dał nóż do pokrojenia chleba), nie odpisywał. Napisałem do Booking.com, wtedy właściciel zaczął odpisywać, ale obiecywał wszystko, że zaraz, dziś będzie wszystko. To nieprawda, pisał tak do ostatniego dnia. A gdy ponownie napisałem do Booking.com ze skargą, to człowiek z działu obsługi napisał, że według jego wiedzy, którą ma od właściciela apartamentu to wszystko już zostało naprawione. Co było NIEPRAWDĄ. Tak też odpisałem do Booking.com, na co otrzymałem odpowiedź, że oni zrobili już wszystko, resztę mam omówić z właścicielem sam. Booking.com pośredniczy w sprzedaży apartamentu i bierze za to pieniądze. Właściciel apartamentu może napisać w opisie apartamentu nieprawdę, a Bookingu to nie interesuje, oczywiście zwodzą mnie, piszą na okrągło te same bzdety, żeby zmęczyć klienta pisaniną. Nic nie wynika z pisaniny pracowników Booking. Żadnego posuwania sprawy naprzód. NIC! Właściciel zgarnął moje pieniądze, Booking zabrał swoją działkę i wypinają się na klienta. NIE POLECAM BOOKING.COM. Nachapali się pieniędzy i mają ludzi gdzieś. Proponuję zacząć korzystać z innych portali: Airbnb, Revolut Stays i inne.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5271 PostWysłany: 21 Cze 2022 17:06 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 88
Booking to tylko pośrednik, tak samo jak airbnb etc
A przeczytałeś chociaż opinie przed zakupem? Daj linka do tego obiektu :) Poza tym na Airbnb obsługa też nigdy nie pojedzie do właściciela i nie przystawi mu broni do głowy.
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#5272 PostWysłany: 21 Cze 2022 17:08 

Rejestracja: 27 Sie 2021
Posty: 75
Trzeba było zrobić zdjęcia i podesłać do Bookingu.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#5273 PostWysłany: 23 Cze 2022 08:02 

Rejestracja: 23 Cze 2022
Posty: 1
Witam.
Mam niezbyt komfortową sytuację. Miesiąc temu wykupiłem apartament w Chorwacji i od razu zarezerwowałem bilety lotnicze (bez możliwość rezygnacji) i teraz dostałem informację o anulowaniu mojego pobytu w apartamencie, gdyż zamyka się on/kończy współpracę z booking.
Na infolinii konsultantka zapewniła mnie o relokacji, którą zapewni booking, jednak po dwóch dniach dostałem maila z informacją, że otrzymam zwrot środków.
Kolejna konsultantka stwierdziła, że nie ma opcji, aby booking zorganizował relokację.

Miał ktoś podobną sytuację? Jak z tego wybrnąć? Bilety lotnicze kupione, a noclegu brak. Dostępnych obiektów też zbyt wiele już nie zostało (wyjazd od 8 sierpnia)
Góra
 Relacje PM off  
 
#5274 PostWysłany: 23 Cze 2022 08:38 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 70
Loty: 13
Kilometry: 35 509
Szukaj innej kwatery.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5275 PostWysłany: 23 Cze 2022 08:43 

Rejestracja: 23 Cze 2022
Posty: 2
-- 23 Cze 2022 08:40 --

Witam,
czy ma ktoś wiedzę - doświadczenie, czy można tak zrobić, aby zarezerwować pokój z darmową możliwością anulowania na bookingu płacąc kartą, a później zrezygnowa z rezerwacji i zamówić go od razu w tańszej opcji jako oferta bezzwrotna. Pytanie jest stricte o to, czy w momencie gdy rezygnuję z rezerwacji na bookingu, dany pokój trafia z powrotem na listę i czy ja jako osoba, która anulowała rezerwację, mogę ponownie skorzystać z jego rezerwacji po niższej cenie jako oferta bezzwrotna.
Dzięki z góry. Pozdrawiam

-- 23 Cze 2022 08:43 --

oczywiście chodzi tutaj o zaklepanie sobie interesującego pokoju, dając sobie czas na znalezienie innego, a jeśli to się nie uda, ostatecznie zarezerwować dany pokój po niższej jednak cenie (oferta bezzwrotna)
Góra
 Relacje PM off  
 
#5276 PostWysłany: 23 Cze 2022 08:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Paź 2014
Posty: 315
Loty: 120
Kilometry: 259 827
niebieski
Teoretycznie można tak zrobić. Z drugiej strony nigdy nie masz gwarancji, że obiekt pojawi się w tej samej cenie. Cena noclegu tuż przed wyjazdem może być dużo wyższa niż jak dokonujemy rezerwacji z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5277 PostWysłany: 23 Cze 2022 09:01 

Rejestracja: 16 Lip 2014
Posty: 100
Loty: 41
Kilometry: 102 208
Przerabiałem podobny przypadek - anulowałem rezerwację po to żeby skorzystać z kodu -10%. Dostępność pokoju od razu wraca i można go rezerwować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5278 PostWysłany: 23 Cze 2022 09:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2011
Posty: 320
Loty: 125
Kilometry: 218 160
niebieski
Kilka dni temu przypadkowo skasowałem sobie zarezerwowany nocleg w Budapeszcie. Chciałem odkrecic przez booking ale nie mogli. Telefon w hotelu nie odbierał. No ale mogłem na nowo zarezerwować i był tańszy... więc przypadkowo zaoszczedzilem. Różnie może jednak być, a wyjątkowo mi zależało na mieszkaniu, bo było z oddzielnymi pokojami i kuchnią, a wyjazd z dwiema rodzinami.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5279 PostWysłany: 23 Cze 2022 09:09 

Rejestracja: 23 Cze 2022
Posty: 2
Dzięki za odpowiedzi, zastanawiałem się czy system działa właśnie w ten sposób, a skoro działa, to tak zrobię (jeśli nie znajdę nic lepszego).
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5280 PostWysłany: 23 Cze 2022 11:31 

Rejestracja: 23 Wrz 2019
Posty: 70
Loty: 13
Kilometry: 35 509
Możesz dostać drożej... :mrgreen:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 5318 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group