Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 5318 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266  Następna
Autor Wiadomość
#5241 PostWysłany: 25 Maj 2022 13:04 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3326
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Konieczny kontakt z Booking np telefoniczny

22 3060857

Złóż reklamację

ZbyszekP napisał(a):
Mam rezerwację w Tajlandii hotel Sheraton Samui Resort dla trzech dorosłych w opcji all inclusive na 6 nocy.W korespondencji z hotelu ( dotyczącej innych kwestii) była informacja ze rezerwacja jest dla 2 osób. Po rozmowie z infolinią booking.com, konsultant napisał do hotelu o wyjaśnienie i otrzymałem maila z hotelu, że muszę zapłacić za 3 osobę( łóżko i wyżywienie). Podpowiedzcie co w takiej sytuacji robić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5242 PostWysłany: 25 Maj 2022 13:15 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 5029
HON fly4free
ZbyszekP napisał(a):
Mam 3 osoby dorosłe.
i tego się trzymaj w kontaktach z booking
złóż reklamację (booking - to oni są stroną w sprawie) i poproś o wyjaśnienie tego z obiektem
Góra
 Relacje PM off  
 
#5243 PostWysłany: 25 Maj 2022 14:13 

Rejestracja: 07 Sty 2017
Posty: 16
rozmawiałem 2 razy z booking i sprawa 2razy była wyjaśniana w obiekcie. Obiekt na maile z booking ( nie znam treści maili wysyłanych przez booking) przysyła informacje o konieczności zapłaty za łóżko i wyżywienie dla 3 osoby. Pomimo, ze zarezerwowałem junior suitę, gdzie jest łóżko małżeńskie, rozkładana sofa i druga sofa ( taki jest opis na booking). Będę składać oficjalną reklamację. Dziękuję za odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5244 PostWysłany: 25 Maj 2022 22:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2899
Loty: 277
Kilometry: 473 216
platynowy
Czy jest sposób by sprawdzić czy dany obiekt akceptuje płatności z portfela nie mając w nim nic?
Ew. czy ktoś ma środki i mi może sprawdzić?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5245 PostWysłany: 25 Maj 2022 22:03 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18615
Jeżeli na końcu masz opcje zapłać teraz, to powinno być opcja płatność z portfela.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5246 PostWysłany: 25 Maj 2022 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 2899
Loty: 277
Kilometry: 473 216
platynowy
nie będzie tej opcji bo portfel mam pusty
jakbym coś w nim miał, to wystarczy wyszukać po obiektach akceptujących płatność bez przeklikiwania się do płatności - problem w tym, ze nie mam, więc nie wiem czy rezerwować teraz czy jak mi coś do portfela wpadnie
Góra
 Relacje PM off  
 
#5247 PostWysłany: 30 Maj 2022 14:08 

Rejestracja: 17 Lis 2016
Posty: 10
Cześć, czy macie jakieś doświadczenia z taksówką na transfer z lotniska do hotelu wynajętą przez Booking?
Potrzebuję fotelika dla niemowlaka i co prawda jest okienko do wpisania życzeń specjalnych, ale czy one rzeczywiście są uwzględniane?
Ponadto może ktoś wynajmował minivana (7 os.) i jest w stanie określić czy wózek- (duża spacerówka) zmieści się do bagażnika, gdy wszystkie fotele będą rozłożone? Podróżujemy w 5 os. dorosłych + 1 niemowlę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5248 PostWysłany: 30 Maj 2022 14:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 3868
Raz się skusiłam na wynajęcie taxi z lotniska do hotelu przez booking. Było to rok temu na Santorini. Cena była akceptowalna, żadnych dodatkowych życzeń nie miałam, samochód to był minivan, ale oprócz naszej pary, z lotniska także zostały zabrane inne dwie osoby, które zostały wysadzone po drodze. @housewife w tym minivanie, którym my jechaliśmy, nie było miejsca na wózek.
_________________
Ιαπόνκα76
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5249 PostWysłany: 30 Maj 2022 16:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 3326
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
housewife napisał(a):
Cześć, czy macie jakieś doświadczenia z taksówką na transfer z lotniska do hotelu wynajętą przez Booking?
Potrzebuję fotelika dla niemowlaka i co prawda jest okienko do wpisania życzeń specjalnych, ale czy one rzeczywiście są uwzględniane?
Ponadto może ktoś wynajmował minivana (7 os.) i jest w stanie określić czy wózek- (duża spacerówka) zmieści się do bagażnika, gdy wszystkie fotele będą rozłożone? Podróżujemy w 5 os. dorosłych + 1 niemowlę.

W kwietniu w Máladze, zero problemów.
Masz wybór limuzyn według potrzeb.
Jedyny problem to fakt, że walutą rozliczenia, przynajmniej u mnie, nie było euro, a funt brytyjski.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5250 PostWysłany: 31 Maj 2022 23:07 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 42
Ludziska,
Zaklepałam sobie bezzwrotną rezerwację i nie naliczyła mi się zniżka. Czaiłam się na ten obiekt 2 dni, zniżka pokazywała się jako "booking.com płaci" i tak widniała do ostatniego momentu (przeklikiwałam się w apce). Po czym płatność poszła na pełną kwotę (durna ja, nie sprawdziłam przy autoryzacji transakcji).
Teraz śladu po tej zniżce nie ma, ja nie mam screenów, obiekt jest zarezerwowany praktycznie do wrześni i ma pełne stawki.
Mam jakąkolwiek szansę skutecznie reklamować tą transakcję? Kwota spora, bo ponad 600 zł :(
Pisałam na czacie z babką, wskazała mi punkt regulaminu w którym sugerują robienie screenów, ale kazała po zakończeniu pobytu założyć reklamację. Tylko nie wiem, czy mam szansę cokolwiek ugrać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5251 PostWysłany: 01 Cze 2022 00:37 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5425
platynowy
Skoro nie masz screenów itp. pokazujących, że pobrali więcej niż miało być to pozostaje droga reklamacyjna wskazana przez konsultantkę no bo co innego?
Góra
 Relacje PM off  
 
#5252 PostWysłany: 01 Cze 2022 14:58 

Rejestracja: 26 Sie 2014
Posty: 42
Wiem, że nie pozostało mi nic innego, tylko zastanawiam się, czy w ogóle mam szansę coś ugrać nie mając screenów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5253 PostWysłany: 01 Cze 2022 15:17 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 88
A nie chodzi czasem o zniżkę "tylko dla urządzeń mobilnych" ? może klikałaś na telefonie a rezerwacje zrobiłaś z komputera?
Bo jeśli chodzi o zniżkę "Genius" to zawsze możesz wybrać jakiś inny termin na tym samym hotelu i zobaczyć czy zniżka się pojawia (nie możliwe raczej żeby znikła z dnia na dzień)
Podaj nazwę tego hotelu albo linka to może uda się coś więcej ustalić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5254 PostWysłany: 01 Cze 2022 15:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2373
Loty: 290
Kilometry: 556 363
srebrny
@Baszka Jest jeszcze inna zniżka na Bookingu. Taka, że płacisz pełną cenę, a po pobycie środki (jakieś 10% wartości rezerwacji wracają do bookingowego portfela. Przeczytaj dokładnie mailowe potwierdzenie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#5255 PostWysłany: 01 Cze 2022 15:44 

Rejestracja: 01 Lut 2019
Posty: 72
Miałem ostatnio podobną sytuację, co koleżanka, cena była ze zniżką około 80 zł, a przy podsumowaniu nagle w magiczny sposób znikała... I też w apce! Na szczęście wychwyciłem to i przerzuciłem się na stronę, gdzie zniżka już nie "uciekała". Ewidentnie mają jakiś błąd w aplikacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5256 PostWysłany: 11 Cze 2022 10:32 

Rejestracja: 01 Lut 2019
Posty: 72
No i kolejny błąd... Dwie rezerwacje, obie robione dla trzech osób i w obu przypadkach na potwierdzeniach widnieje informacja, że dla dwóch osób. Przy drugiej specjalnie na każdym kroku sprawdzałem ile mam osób. Masakra jakaś z nimi... Napisałem x 2 i czekam na odpowiedzi.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5257 PostWysłany: 16 Cze 2022 17:29 

Rejestracja: 16 Cze 2022
Posty: 3
Dzień Dobry
To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. Możliwe, że słabo googlowałem ale nie znalazłem odpowiedzi co w takiej sytuacji. Dlatego pytam tutaj.

Z booking.com korzystałem wiele razy. Do tej pory nie miałem problemu zarówno z serwisem jak i obiektami wynajmującymi pokój.
Ponad miesiąc temu dokonałem rezerwacji pokoju w interesującym mnie miejscu.
Standardowo na maila przyszło potwierdzenie dokonania rezerwacji.
Na początku tego miesiąca poprzez stronę booking wysłałem zapytanie do obiektu.
Oprócz odpowiedzi na zadane pytanie było następujące info:
"The price is usually much higher for these dates,. You made the reservation when i just opened this profile and didnt manage to change the prices. i was thinking about canceling this reservation. This is too small amount for 15 days."
Wysłałem kolejne zapytanie min. o co chodzi z opłatą za sprzątanie i zmianę pościeli. Od ponad tygodnia cisza.
Zastanawiam się teraz jakie mam opcje i jak to rozegrać. Cena i miejsce bardzo mi odpowiadają i na pewno nic innego już w okolicy za podobne pieniądze nie znajdę. Równocześnie wolałbym uniknąć sytuacji nie wpuszczenia do obiektu.
Wynajmujący nie odwołał (jeszcze) rezerwacji.
O opłacie za zmianę pościeli i sprzątanie nie było mowy w treści ogłoszenia. Zastanawia mnie co na to booking.
Będę do nich pisał lub dzwonił ale najpierw chciałbym się poradzić forumowiczów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5258 PostWysłany: 16 Cze 2022 18:12 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5425
platynowy
Czy cena tej rezerwacji jest rzeczywiście znacząco niższa niż zwykłe ceny w tej lokalizacji / porze roku?
Generalnie booking zrobił się mało pomocny w podobnych przypadkach, chyba że problem z rezerwacją pojawia się w ostatniej chwili np. w dniu wyjazdu czy już na miejscu.
Inna sprawa, że prywatni właściciele mieszkań czy małych obiektów często kombinują, jeśli okazuje się, że przyjęli rezerwacje, a potem mogą sprzedać dane miejsca drożej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5259 PostWysłany: 16 Cze 2022 18:36 

Rejestracja: 16 Cze 2022
Posty: 3
Szukałem w Chorwacji noclegu do 50e/noc. Zarówno w zeszłym jak i tym roku sporo ofert można znaleźć w takiej cenie w sezonie.
Wspomniany apartament oferował cenę 44e/noc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5260 PostWysłany: 16 Cze 2022 22:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9927
Loty: 358
Kilometry: 602 800
Opcje są różne. Dla mnie pierwszą rzeczą byłoby zrobienie rezerwacji rezerwowej (oczywiście z darmowym anulowaniem) - w razie kombinowania przez właściciela, masz zabezpieczenie w postaci innej rezerwacji.
Jeśli to rezerwacja, w której będzie przedpłata ileś dni przed przyjazdem, to możesz zrobić ją już teraz - trikiem stosowanym przez obiekty w przypadku chęci "wysadzenia" klienta z rezerwacji jest fałszywe info, że chcieli obciążyć kartę, ale było to niemożliwe i potem odwołują rezerwację (miałem takie przypadki w zeszłym roku).
Opcja nr 3 - jeśli masz darmowe anulowanie, to od razu olej właściciela skoro ma takie podejście i weź inny obiekt.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
 
 [ 5318 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group