Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5221 PostWysłany: 18 Maj 2022 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3398
Loty: 416
Kilometry: 719 918
platynowy
Przecież masz nawet tabelkę z rysunkami i przedziałami wiekowymi.... :roll:

Załączniki:
Clipboard02.jpg
Clipboard02.jpg [ 23.98 KiB | Obejrzany 1730 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
 Temat postu: booking problem
#5222 PostWysłany: 24 Maj 2022 13:25 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Cześć, to mój pierwszy wpis tutaj :)
Mam problem z bookingiem.
Zrobiłem rezerwację noclegu w Stanach. Oferta partnerska. Pojawiłem się pod adresem noclegu. Na terenie obiektu przebywała grupa ludzi pod wpływem narkotyków, jedna z osób byłą w kominiarce. Zachowywali się niebezpiecznie. Patrzyli na nasz bagaż.
Po zgłoszeniu się do hosta, host nic nie zrobił z tym aby zapewnić nam bezpieczeństwo.
Natychmiast oddaliłem się z grupą moich znajomych z powodu narażenia naszego bezpieczeństwa.

Po zgłoszeniu całej sytuacji właścicielowi obiektu dostałem informacje, że z jego strony nie widzi problemu aby oddać nam pieniądze za nie wykonaną usługę. Musi tylko dostać takie zapytanie ze strony firmy, która jest na umowie, zrobiła rezerwacje, oraz przyjęła płatność

Tu zaczęła się przepychanka. Booking mówi ze mam zgłosić się do obiektu. Obiekt ze do Bookingu.

Pieniądze ściągnął booking. W regulaminie "oferty partnerskiej" nie ma słowa o tym, że Booking nie jest stroną transakcji, itd.

Co mam zrobić w takiej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5223 PostWysłany: 24 Maj 2022 13:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
dostałem informacje, że z jego strony nie widzi problemu aby oddać nam pieniądze za nie wykonaną usługę

Masz na to jakiś dowód?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5224 PostWysłany: 24 Maj 2022 13:58 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Rozmowa prowadzona drogą telefoniczną. Booking mówi, żeby się z nimi skontaktować a nie podają żadnego adresu mail. W internecie również jest brak informacji dotyczących hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5225 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:02 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
A jaki to hotel? Nazwa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5226 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
masz czat do bookinga:
https://www.booking.com/customer-service.en-gb.html

bedziesz mial dowód na dalsza rozprawe
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5227 PostWysłany: 24 Maj 2022 14:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
No to zadzwoń znowu.
W takiej sytuacji moim zdaniem jednak powinieneś pożegnać się z kasą. I wyciągnąć wnioski na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5228 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:00 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Jakie wyciągnąć wnioski? O czym Ty wgl piszesz...? Wnioski na to, że ktoś chciał mi zrobić krzywdę? Miałem tam, czekać, ryzykować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5229 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:08 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
ty jesteś jakimś botem booking czy o co chodzi?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5230 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:25 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Miałem taką sytuację i zostałem okradziony. Potrafię rozsądnie ocenić sytuację kiedy moje bezpieczeństwo jest zagrożone. Hotel to instytucja, która ma to zapewnić za pieniądze. Zamiast się głupio mądrzeć lepiej wyjdź z tego wątku i daj możliwość wypowiedzenia się normalnie, trzeźwy myślącym użytkownikom tego forum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5231 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:32 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Ale jaki to w końcu obiekt? bo raz piszesz hotel, innym razem o "hoście". Hotel z założenia powinien dysponować recepcją i problem powinieneś zgłosić obsłudze recepcji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5232 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:35 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Host - osoba na recepcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5233 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:35 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
A podasz który? Pracownik recepcji, to recepcjonista a nie host...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5234 PostWysłany: 24 Maj 2022 16:41 

Rejestracja: 12 Lis 2016
Posty: 8
Loty: 101
Kilometry: 173 943
Moje pytanie dotyczyło tego co mogę jako klient booking od nich wymusić. Obecnie jestem pozostawiony na pastwę losu. Zero pomocy. Każą mi się kontaktować z hotelm bez dania kontaktu do nich. Napisali mi abym sobie poszukał sam w internecie. Nie ma tego nigdzie.
Nie rozumiem w jakim celu mam tu podawać dane hotelu. Czy są tu pracownicy booking? Czy o co tu chodzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5235 PostWysłany: 24 Maj 2022 21:37 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7790
@rafaelswora zawsze najlepiej wszystkie reklamacje załatwiać na piśmie, inaczej nie ma się dowodów na żadne ustalenia
Jeśli czułeś się zagrożony to dobrze że nie skorzystałeś z noclegu (gdybyś skorzystał i coś się by stało to usłyszałbyś od boots że "czy nie masz własnego rozumu że nocowałeś w niebezpiecznym miejscu i że masz nauczkę" ;) ), jednak należało niezwłocznie skontaktować się z pośrednikiem od którego wynająłeś nocleg i poinformować o sytuacji (znów - najlepiej pisemnie - chat / wiadomość / mail), często wiele rzeczy ciężej załatwić po fakcie.
W obecnej sytuacji możesz jedynie reklamować nocleg, jak to nie pomoże spróbować opisać sytuację na mediach społecznościowych (często łatwiej coś uzyskać w ten sposób), w ostateczności jeśli płaciłeś kartą - spróbować procedury chargeback (choć nie ma gwarancji powodzenia - bo nie do końca jest tak że nie dostarczono Ci usługi tylko raczej jej jakość Ci nie odpowiadała).
A dane hotelu warto podać na forum by inni wiedzieli gdzie nie polecasz nocować
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#5236 PostWysłany: 24 Maj 2022 21:51 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Popieram w całej rozciągłości :!:
Ze swojej strony dodam, że nigdy nie rozumiałem i nigdy nie zrozumiem dziwnego - powiedziałbym infantylnego - zwyczaju nie podawania danych w odniesieniu do sytuacji złej, niebezpiecznej czy też w inny sposób powodującej takie czy inne - potencjalne lub rzeczywiste - straty dla klienta, który nie dość, że zapłacił, to jeszcze jest stratny. I jeszcze na dodatek chroni - przez brak podania danych - tego złego! Po co!??
Po to -> żeby kolejny klient "się nadział" i również stracił? Trochę wyobraźni ludzie :!: :!: :shock: :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5237 PostWysłany: 24 Maj 2022 21:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A na czym polega wina hotelu w sytuacji, gdy jeden gość subiektywnie obawia się innego gościa? I dlaczego taki hotel ma niby być napiętnowany?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5238 PostWysłany: 25 Maj 2022 12:06 

Rejestracja: 07 Sty 2017
Posty: 16
Mam rezerwację w Tajlandii hotel Sheraton Samui Resort dla trzech dorosłych w opcji all inclusive na 6 nocy.W korespondencji z hotelu ( dotyczącej innych kwestii) była informacja ze rezerwacja jest dla 2 osób. Po rozmowie z infolinią booking.com, konsultant napisał do hotelu o wyjaśnienie i otrzymałem maila z hotelu, że muszę zapłacić za 3 osobę( łóżko i wyżywienie). Podpowiedzcie co w takiej sytuacji robić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5239 PostWysłany: 25 Maj 2022 12:15 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
a ile osób masz na potwierdzeniu z bookingu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5240 PostWysłany: 25 Maj 2022 12:58 

Rejestracja: 07 Sty 2017
Posty: 16
Mam 3 osoby dorosłe.

Załączniki:
Zrzut ekranu 2022-05-25 o 12.56.40.png
Zrzut ekranu 2022-05-25 o 12.56.40.png [ 14.49 KiB | Obejrzany 1187 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group