Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5081 PostWysłany: 10 Sie 2021 13:30 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
dg72 napisał(a):
Są obiekty zastrzegające maksymalną godzinę przybycia, ale też nie to jest istotą tego wątku

Forumowiczowi Booking zwróci to na co się umówili, a może i tą resztę o ile grzecznie poprosi wskazując dlaczego zmienił warunki umowy

Tak prawdę mówiąc to ja wykupiłem usługę noclegu od 15:00 do 10:00, a nie od 1:00 do 10:00, ale zdaję sobie sprawę z tego że booking jest tylko pośrednikiem więc o ewentualne roszczenia musiałbym się zwrócić do obiektu czego nie zrobię bo czas nie wart kosztów.
Mnie chodzi o zwrot różnicy kosztów co już jest umową z booking i do czego się zobowiązują, dokonałem rezerwacji dokładnie tych pokoi w takiej opcji, jaką w mailu wysłał mi booking, zmieniłem ilość osób, czy potrzebnie? Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób, uważam że zrobiłem to co musiałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#5082 PostWysłany: 10 Sie 2021 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
Truedomel napisał(a):
Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób,

Może i Twoje przekonanie jest słuszne, ale w przypadku wtopy trzeba starać się minimalizować wszelkie straty, w tym również stresu i czasu. Ja jestem przekonana, że posiedzenie sobie na recepcji i poczekanie aż hotel wszystko wyjaśni z Bookingiem byłoby mniej stresujące, niż samodzielne poprawianie rezerwacji, a potem reklamacje. Poza tym uważam jednak za możliwe, że hotel dałby Wam klucze do tych dwóch pokoi, a dopiero później zajął się kwestią wyjaśniania z Bookingiem jaka ostatecznie ma być za nie płatność. W hotelach też można spotkać normalnych i empatycznych ludzi, którzy są skłonni pomóc swoim gościom, a nie tylko "maksymalnie wydoić ich na kasę".
Generalnie i tak uważam, że trafiłeś na zaangażowanego konsultanta w Bookingu, bo nie raz w podobnych wypadkach innym osobom Booking zaoferował tylko zwrot kasy i zostawił ich samym sobie z szukaniem sobie noclegu czy opcją spania w aucie.
Na przyszłość radziłabym wybierać na nocleg tranzytowy obiekty z bardziej elastyczna kwestią dotyczącą godzin zameldowania. Mam na myśli po prostu obiekty, gdzie przynajmniej w przewidywanych godzinach zameldowania, jest czynna typowa recepcja. To oszczędza dużo niepotrzebnych nerwów, czy ryzykownej jazdy podczas spieszenia się na trasie.
Wracając do samej kwestii reklamacji to sprawdź na Bookingu w różnych datach ceny noclegów w tym hotelu zastępczym za te same pokoje dla 2 i 3 osób. Jeśli ceny będą pasować do tych Twoich to jest spora szansa, że Booking uzna Twoje argumenty, zwłaszcza jak im napiszesz, że rezerwację zmieniłeś pod wpływem zmęczenia i stresu po wielu godzinach prowadzenia auta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5083 PostWysłany: 10 Sie 2021 16:57 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
Cicha_Woda napisał(a):
Truedomel napisał(a):
Jestem przekonany że hotel nie przekazałby mi kluczy do pokoju dopóki nie zapłacę za ilość faktycznie przebywających i zameldowanych osób,

Może i Twoje przekonanie jest słuszne, ale w przypadku wtopy trzeba starać się minimalizować wszelkie straty, w tym również stresu i czasu. Ja jestem przekonana, że posiedzenie sobie na recepcji i poczekanie aż hotel wszystko wyjaśni z Bookingiem byłoby mniej stresujące, niż samodzielne poprawianie rezerwacji, a potem reklamacje. Poza tym uważam jednak za możliwe, że hotel dałby Wam klucze do tych dwóch pokoi, a dopiero później zajął się kwestią wyjaśniania z Bookingiem jaka ostatecznie ma być za nie płatność. W hotelach też można spotkać normalnych i empatycznych ludzi, którzy są skłonni pomóc swoim gościom, a nie tylko "maksymalnie wydoić ich na kasę".
Generalnie i tak uważam, że trafiłeś na zaangażowanego konsultanta w Bookingu, bo nie raz w podobnych wypadkach innym osobom Booking zaoferował tylko zwrot kasy i zostawił ich samym sobie z szukaniem sobie noclegu czy opcją spania w aucie.
Na przyszłość radziłabym wybierać na nocleg tranzytowy obiekty z bardziej elastyczna kwestią dotyczącą godzin zameldowania. Mam na myśli po prostu obiekty, gdzie przynajmniej w przewidywanych godzinach zameldowania, jest czynna typowa recepcja. To oszczędza dużo niepotrzebnych nerwów, czy ryzykownej jazdy podczas spieszenia się na trasie.
Wracając do samej kwestii reklamacji to sprawdź na Bookingu w różnych datach ceny noclegów w tym hotelu zastępczym za te same pokoje dla 2 i 3 osób. Jeśli ceny będą pasować do tych Twoich to jest spora szansa, że Booking uzna Twoje argumenty, zwłaszcza jak im napiszesz, że rezerwację zmieniłeś pod wpływem zmęczenia i stresu po wielu godzinach prowadzenia auta.

W tym konkretnym przypadku ważniejszym i mniej stresującym niż utrata kilkuset złotych była właśnie kwestia jak najszybszego położenia się do łóżka, jakiekolwiek rozmowy z obsługą hotelu i siedzenie na recepcji nie wchodziły w grę o północy gdy pobudka o 5 i dalsza trasa, ten nocleg i tak tracił już sens, jakiekolwiek dodatkowe opóźnienia uczyniłyby go totalnie mijającym się z celem i planem. Próba wejścia do pokoju w trójkę gdy zapłaciłem za dwóch, no to mi nawet do głowy nie przychodziło, to dla mnie jak próba wejścia na koncert bez biletu skacząc przez płot. Ogólnie jest to nauczka na przyszłość przy wybieraniu noclegu, choć z tego co wiem to w tym sezonie i duże hotele nie poradziły sobie z systemami rezerwacji i overbookingiem.
Trochę zdziwiłem całą sprawą, mimo wszystko złą mam teraz opinię o booking, jakby nie było ich klient został w nocy w szczerym polu bez noclegu, nie z jego winy a jednak robi mu się problem z odzyskaniem kasy której nie powinien wydać.
Ceny w tym hotelu..... nie ma takiej możliwości by za dwa pokoje przy trzyosobowym obłożeniu zapłacić 219e , sprawdziłem teraz, termin w środku tygodnia 245e, w weekend tak jak rezerwowałem, na tą chwilę to 302e, przy rezerwacji jednoosobowej dwóch pokoi to właśnie wychodzi ok 210, a teraz zastanawiam się jak pociągnąć i czy w ogóle jest to możliwe, do pokrycia kosztów właściciela apartamentu który anulował mi nocleg o 21, nie po to by wydębić 50e, tylko po to by wyeliminować i nie pozostawiać bez konsekwencji nieuczciwych przedsiębiorców
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5084 PostWysłany: 10 Sie 2021 17:35 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@Truedomel Całym zwrotem różnicy w cenie jaki otrzymałeś od Booking.com zostanie obciążony właściciel obiektu,który nie zrealizował twojej rezerwacji.Booking potrąci to sobie w wewnętrznych rozliczeniach.Gdyby nie byli w stanie tego sobie ściągnąć prawdopodobnie dostałbyś co najwyżej 25 E w ramach przeprosin. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5085 PostWysłany: 10 Sie 2021 17:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Nie sugeruj się tymi cenami, które sprawdziłeś - booking mógł wynegocjować inne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5086 PostWysłany: 10 Sie 2021 17:39 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
miriam napisał(a):
@Truedomel Całym zwrotem różnicy w cenie jaki otrzymałeś od Booking.com zostanie obciążony właściciel obiektu,który nie zrealizował twojej rezerwacji.Booking potrąci to sobie w wewnętrznych rozliczeniach.Gdyby nie byli w stanie tego sobie ściągnąć prawdopodobnie dostałbyś co najwyżej 25 E w ramach przeprosin. :)

No to tym bardziej nie rozumiem oporu ze strony Booking co do zwrotu pełnej kwoty różnicy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5087 PostWysłany: 10 Sie 2021 17:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Dla zasady ;) Wyznaczyli kwotę i nie uzyskałeś ich akceptacji na więcej :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5088 PostWysłany: 10 Sie 2021 18:14 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
-- 10 Sie 2021 18:10 --

Kashpir napisał(a):
Nie sugeruj się tymi cenami, które sprawdziłeś - booking mógł wynegocjować inne.

Być może jest tak jak mówisz, teraz dociera do mnie że mogło być tak.....
Konsultant wynegocjował dwa 2 osobowe pokoje dla trójki w cenie jak przy jednoosobowym obłożeniu pokoi , w takiej sytuacji wszyscy powinni być zadowoleni:
-hotel sprzedaje o północy pokój który na pewno pozostałby bez obłożenia gdyby nie mój przypadek, więc pomimo niższej ceny niż standardowa odnoszą zysk
-booking zadowolony, bo obciąży swojego partnera (tego co anulował mi nocleg) niższą kwotą niż przy nominalnej cenie hotelu alternatywnego
-klient czyli ja, zadowolony bo ma noclegi bez dodatkowych kosztów

W takim razie zabrakło jednej małej informacji od konsultanta, że pokoje zarezerwowane są dla dwóch a nie trzech osób i tak mam zostawić, a konsultant na moje pytanie czy to on zarezerwuje mi ten nocleg a ja mogę w tym czasie udać się w drogę do hotelu (zależało mi na każdej minucie) uzyskałem odpowiedź że to ja sam muszę dokonać tej rezerwacji z linka który mi wysłał, a skoro ja sam muszę coś zrobić to staram zrobić się to dobrze, czyli jeśli mam do przenocowania 3 osoby, to klikam że 3, nie 2 nie 1 nie 5, tylko 3

-- 10 Sie 2021 18:14 --

miriam napisał(a):
Dla zasady ;) Wyznaczyli kwotę i nie uzyskałeś ich akceptacji na więcej :)


Tak, masz rację, tak to teraz wygląda, nawet konsultant mi powiedział wprost.... nie mam akceptacji od przełożonych na wyższą kwotę.
Ale.....w mailu od nich, z tą alternatywną, oprócz przewidywanej kwoty 219e jest....
"Jeśli nowa rezerwacja będzie wiązać się z dodatkowymi kosztami, prosimy o przesłanie nam rachunków, abyśmy mogli dokonać zwrotu środków. Możliwe, że będziemy musieli udostępnić rachunki obiektowi w celu potwierdzenia płatności"
Przesłałem rachunek, zwrotu kosztów nie ma
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5089 PostWysłany: 29 Sie 2021 08:51 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 215
Kłaniam się.
Opiszę swoje ostatnie doświadczenia z tytułową firmą.
Rezerwuję przez booking od daaawna. Jakoś tak przyzwyczaiłem się do nich - do ich strony, opisów obiektów, zdjęć itd. Dotychczas nie było większych zgrzytów - chyba miałem szczęście. Jednak w tym roku wszystko się zmieniło.
Wyjazd pierwszy - Gruzja. Zarezerwowany nocleg w Batumi. Napisałem do obiektu godzinę przyjazdu, nikt nie odpisał. Potem nikt nie odbierał telefonu, Potem nikogo nie było na miejscu. Chat booking martwy, dzwonienie nie wchodzi w grę ze względu na koszty. Prawdopodobnie obiekt w ogóle nie istnieje. Nic to, myślę - ofert na dziś wszak do wyboru do koloru. Rezerwuję pierwszy wybrany z długiej listy. Po trzech minutach odpowiedź "nie możemy przyjąć, awaria wody". No pech, myślę. Kolejny obiekt - błyskawiczna odpowiedź "mamy problem z apartamentem". I tak ładnych kilka razy. Godzina 20.00, leje deszcz, ja z dwójką dzieci. Weszła dopiero szósta (!) rezerwacja. Wszystkie niedoszłe rezerwacje zostały 'wrzucone' do korespondencji z booking jako overbooking. Oczywiście nikt od nich nie zareagował. Wniosek taki więc, że dostępność obiektów na stronie to zwykła ściema, oni nic z tym nie robią i ogólnie mają gdzieś wiarygodność wynajmujących i swoich klientów.
Wyjazd drugi - Lanzarote. Wybrałem hotel, w którym dostępne były różne opcje pokoi rodzinnych, w tym "dwa łóżka podwójne + sofa". Dodatkowo formularz umożliwiał check-in już od 13.00, co bardzo nam pasowało. Na miejscu pierwszy zonk - check-in jest od 15.00 a hotel nic nie wie o tym, że booking umożliwia inny wybór. No trudno - dwie godziny jakoś zleciały.
Po pobraniu kluczy okazało się, że dostaliśmy dwa _pojedyncze_ łóżka + sofa. Szybki nabieg do recepcji, Pani popatrzyła na screen z rezerwacji i odpowiedziała że to pomyłka i że w całym obiekcie NIE MA takiej konfiguracji (co najwyżej mogą zsunąć dwa łóżka i zrobić w ten sposób podwójne :DD). Tak więc ewidentna niezgodność usługi z umową. Pani zanotowała sobie moje zgłoszenie, jak również ten wcześniejszy check-in i tyle. W obiekcie zostaliśmy bo trochę późno było na zmiany.
Poinformowałem booking o powyższym. Odpowiedzieli mi z grubsza po miesiącu z okładem. Napisali, że nie ma możliwości wynajmu w tym obiekcie takiej konfiguracji łóżek o jakiej ja piszę. Sprawdziłem - faktycznie JUŻ nie ma (prawdopodobnie tyle zajęła im zmiana w ofercie po moim zgłoszeniu). Oczywiście ja screen ze swojej rezerwacji posiadam. Dopisali także, że w trakcie pobytu NIE ZGŁASZAŁEM nikomu z obsługi żadnych uwag.
Nooooo, k.....a. I tym mnie zagotowali do reszty. Odpisałem im grzecznie, że mijają się z prawdą, wysłałem im screena z mojej rezerwacji i... cisza. I czekam, choć pewnie się nie doczekam. I zastanawiam się teraz - gdzie mogę poskarżyć się na booking? Bo ewidentnie nie chcą załatwić sprawy a ja dla zachowania poziomu swojego komfortu psychicznego nie chcę im tym razem odpuścić. I już nawet nie chodzi o kasę, którą być może spróbuję odzyskać przez charge-back jako niezgodność usługi z umową, jednak to nie załatwia dziadowskiej postawy booking.
Proszę o podpowiedź - kto nadzoruje takie podmioty i komu mógłbym się wypłakać?
Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5090 PostWysłany: 29 Sie 2021 10:32 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4052
No, nam na forum już się wypłakałeś. Mam nadzieję, że pomogło.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#5091 PostWysłany: 29 Sie 2021 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 1316
Loty: 104
Kilometry: 191 467
srebrny
@Laczek Feluś - napisz co to za obiekt na Lanzarote - niefajnie jest, jeśli wrzucają do oferty jakąś konfigurację łóżek, która w ogóle nie istnieje, a także to, że nie respektują godziny check-inu podanej na rezerwacji
_________________
Moje relacje: Bolonia & Trapani 2022Münster 2022
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5092 PostWysłany: 29 Sie 2021 12:02 

Rejestracja: 04 Lis 2018
Posty: 215
@Japonka76
No, ja tez mam nadzieję, że wyprodukowanie tak głęboko merytorycznego posta jakoś tam Ci pomogło.
@Raphael
Apartamentos Mirador Papagayo The Home Collection
W innych okolicznościach napisałbym, że obiekt godny polecenia - było spokojnie, pustawo i przyzwoicie. Jak pisałem - poprawili ofertę i "mojej" konfiguracji nie można już zarezerwować.


Ostatnio edytowany przez Laczek Feluś, 29 Sie 2021 15:43, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
#5093 PostWysłany: 29 Sie 2021 13:37 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 184
Cześć! Mieliście taką sytuacją, że macie zarezerwowany hostel przez booking. Po pewnym czasie (jakieś dwa miesiące od rezerwacji) przyszła wiadomość, że "hotel w tym okresie przyjmuje grupy i niestety nie może Państwa przyjąć. Prosimy o anulowanie rezerwacji na nasze pokoje hotelowe. "
Na booking'u rezerwacja wisi jako potwierdzona, oraz przy wyszukiwaniu noclegu w tym samym hostelu na te same daty są dwa wolne pokoje! Tylko oczywiście w wyższej cenie.
Cała ta sytuacja dotyczy hostelu w Batumi. Co zrobilibyście w takim wypadku?
Pozdrawiam 🙂

Załączniki:
Przechwytywanie.JPG
Przechwytywanie.JPG [ 24.27 KiB | Obejrzany 1582 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5094 PostWysłany: 29 Sie 2021 13:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Powiadom booking.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5095 PostWysłany: 30 Sie 2021 11:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1991
srebrny
Odezwij się do bookingu, jest szansa że zapropnują Ci coś innego (może lepszego)
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5096 PostWysłany: 30 Sie 2021 12:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4825
Loty: 307
Kilometry: 514 401
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Nie wiem czy mozna "zwalic" cala sprawe na Covid, ale moim odczuciu Booking troche moglby sie podciagnac.
Nie wiem moze braki kadrowe, trudnosci z komunikacja na lini Booking obiekt/klient, a moze zwyczajnie tłusty kot ktoremu sie juz chce mniej.
2021 -
Alicante/Sewilla - dwukrotnie bledne godziny zakwaterowania w tym kluczowa dla mnie informacja "check-in do"
Sarafovo - bledny numer telefonu do "zakwaterowania"
Malaga - brak łozka w hostelu

Jedynie w zwiazku z problemem braku wolnego lozka w Maladze usilowalem sie skontaktowac z Booking, telefonicznie poleglem, na wyslany email odpowiedzieli tydzien po noclegu z zapytaniem w czym moga pomoc.
Wsrod moich znajomych zwrot "szukac noclegu" jest tozsame z marka Booking. Nie dziwia mnie wiec negatywne opinie, gdy poszlo cos nie tak.

Jesli beda wygrywac cena po kodach/zwrotach itp pewnie nadal bede z nich korzystal, ale nie jestem na tym etapie, ze doplace wzgledem innego portalu kilkanascie % do ceny by miec Bookingowa rezerwacje dla spokojnej glowy bo problemy pojawia jak na kazdej innej stronie do rezerwacji noclegow.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5097 PostWysłany: 31 Sie 2021 00:35 

Rejestracja: 31 Sie 2021
Posty: 2
Witajcie

W czwartek raniutko wyjazd do Warszawy, wszystko już zaplanowane, bilety na pociąg, i nawet pobyt w tym obiekcie jest już opłacony - pobrało mi pieniądze z karty.
Nagle dzisiaj wieczorem dostaje takiego emaila :evil: . Co robić w takim przypadku :roll: ?


Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5098 PostWysłany: 31 Sie 2021 00:39 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6218
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Zadzwon do obiektu
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5099 PostWysłany: 31 Sie 2021 00:41 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4052
Możesz, zignorować tę wiadomość i zachować rezerwację.
Jeśli zaś na miejscu się okaże, że jest apartament niedostępny to wtedy booking jest zobowiązany znaleźć Ci inne zakwaterowanie w tej samej cenie.
Ale na wszelki wypadek sam sobie jeszcze przejrzyj oferty na ewentualny plan B.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5100 PostWysłany: 31 Sie 2021 00:54 

Rejestracja: 31 Sie 2021
Posty: 2
Jutro zadzwonię, no tak, a jak będzie mnie "facet" namawiać na anulowanie ? ;/

Dla mnie taki wyjazd to spory stres, hmmm... pierwszy raz korzystam z serwisów typu Booking, i od razu problem, mam pecha. "Apartament" nie był drogi, ogólnie nie chodzi o pieniądze, tylko, że był w bardzo dogodnym miejscu dla mnie - blisko miejsca w którym muszę pewne sprawy załatwić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group