Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5041 PostWysłany: 15 Lip 2021 19:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
jasiub napisał(a):
@Kashpir, jak CI zależy dzwoń do bookingu. Na 99% chcą Cię wydymać, a booking po 24h powie, że nic nie może zrobić bo termin minął.


Booking w przypadkach błędów cenowych nigdy mi nie pomógł. Właściciel obiektu najpierw prosił mnie bym sama odwołała bezzwrotną rezerwację. Jeżeli tego nie chciałam zrobić, to specjalnie wpisywał błędne dane karty i dostawałam informację, że płatność odrzucona. Przez 7 dni dostawałam kolejne maile, że moich 7 różnych kart zostało odrzuconych. A limity na nich mam duże. Skarga do bookingu nic nie dała. Stają po stronie wynajmującego. Moja wina, bo środków nie da się pobrać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
#5042 PostWysłany: 15 Lip 2021 22:14 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
@elwirka tu nawet nie ma błędu cenowego. Dodam aktualne info: obiekt do rana nie odpowiedział na moją wiadomość, zmieniłem więc dzisiaj kartę w rezerwacji, godzinę później zadzwoniłem do bookingu (pół godziny czekania na infolinii), porozmawiałem z konsultantką prosząc o odnotowanie mojego zgłoszenia i potwierdzenie, że nikt nie powinien pobierać jeszcze żadnej opłaty, bo mam płatność na miejscu. Pani potwierdziła, poprosiła o chwilę, żeby jeszcze coś posprawdzać i potem powiedziała, że obiekt ponoć już autoryzował nową kartę i wszystko z rezerwacją jest OK. Wygląda więc, że to był fałszywy alarm - mam nadzieję, że nocleg dojdzie do skutku, bo szukanie czegoś na ostatnią chwilę na Santorini raczej tanio nie wyjdzie 8-) W każdym razie dzięki za podpowiedzi :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#5043 PostWysłany: 18 Lip 2021 16:55 

Rejestracja: 18 Lip 2021
Posty: 1
Czesto czytam forum ale jeszcze nigdy nie pisalam . Mam nadzieje na porade. Mialam rezerwacje nad morzem na 3 osoby dorosle plus pies
jedna noc w domku z dwoma sypialniami. Gdy dojechalismy okazalo sie ze nie wplynela oplata za domek
od booking dostalam potwierdzenie ze zaplacono 418zl. Jednak gdy sprawdzilam konto to faktycznie nie bylo wyplaty . To nie jest glowny problem;) . Okazalo sie ze domki nie są gotowe poniewaz oni nie maja personelu aby posprzatac po ostatnich gosciach I moga nam dac pokoj dwu-osobowy I dac wstawke. Pokazali nam pokoj ktory byl maly I jedna osoba spałaby na fotelu . Rodzice sie nie zgodzili , powiedzieli ze placili za domek. Na koncu zrezygnowali poniewaz nie dalo sie zameldowac do domku czyli za co bylo placone . Na koncu Pan powiedzial ze na booking mamy zaznaczyc ze sie nie pojawilismy w obiekcie. Czy w takiej sytuacji ma prawo hotel sciagnac pieniadze jesli nie mieli zaookowanej uslugi? To z ich winy nie z naszej. Mieli moze panstwo podobne sytuacje?

Pozdrawiam Paulina
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5044 PostWysłany: 19 Lip 2021 09:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
Jak zaznaczycie brak pojawienia się to pewnie mogą pobrać pieniądze bo wtedy stwierdzicie że z Waszej winy to było.
Dzwonić do bookingu z reklamacją i też opisywać sytuacje na stronie obiektu i w informacjach do nich
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5045 PostWysłany: 26 Lip 2021 12:25 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Kashpir napisał(a):
@elwirka tu nawet nie ma błędu cenowego. Dodam aktualne info: obiekt do rana nie odpowiedział na moją wiadomość, zmieniłem więc dzisiaj kartę w rezerwacji, godzinę później zadzwoniłem do bookingu (pół godziny czekania na infolinii), porozmawiałem z konsultantką prosząc o odnotowanie mojego zgłoszenia i potwierdzenie, że nikt nie powinien pobierać jeszcze żadnej opłaty, bo mam płatność na miejscu. Pani potwierdziła, poprosiła o chwilę, żeby jeszcze coś posprawdzać i potem powiedziała, że obiekt ponoć już autoryzował nową kartę i wszystko z rezerwacją jest OK. Wygląda więc, że to był fałszywy alarm - mam nadzieję, że nocleg dojdzie do skutku, bo szukanie czegoś na ostatnią chwilę na Santorini raczej tanio nie wyjdzie 8-) W każdym razie dzięki za podpowiedzi :)

No i jednak mnie wysadzili z rezerwacji... :twisted: Sobota wieczór - info, że obiekt znowu nie mógł przetworzyć mojej karty (mimo, że wcześniej autoryzacja przeszła) i żeby znowu podać dane nowej karty, bo rezerwacja zostanie anulowana. W niedzielę zmieniam kartę - status rezerwacji zmienia się na potwierdzoną. Piszę kolejną wiadomość do obiektu z pytaniem co znowu jest nie tak? Byłem akurat zagranicą, więc do bookingu miałem dzwonić dzisiaj z rana, bo wiem, że zawsze trzeba się naczekać na połączenie. Niestety obiekt był szybszy i o 8:42 skasował rezerwację. W mailu "odwołana z powodu nieważnej karty kredytowej", a w szczegółach rezerwacji "the maximum number of update attempts (1) has been reached" :roll: Na moją wiadomość oczywiście nie odpowiedzieli. Do bookingu dodzwoniłem się po 11 i zgłosiłem nieuczciwy obiekt - nie chce mi się więcej użerać, bo na szczęście w rezerwie mam inne miejsce, nawet tańsze.
EDIT: proszę bardzo - ten obiekt to Carlos Pension w Akrotiri. Żeby było zabawniej - klepnąłem ten tańszy nocleg na bookingu i 3 minuty później prośba o anulowanie, bo "I have no room free on that date and does not accept bookings for 1 night" :roll: odpisałem, że był dostępny i nie było nigdzie informacji, że nie przyjmują na jedną noc. Na razie czekam na odpowiedź. Ciekawe co z tego wyjdzie, bo tutaj rezerwacja bezzwrotna opłacona z góry. Jeszcze nie poleciałem, ale już jestem zniesmaczony całą otoczką wyjazdu...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#5046 PostWysłany: 26 Lip 2021 13:04 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
W takich sytuacjach z automatu powinniśmy podawać nazwy tych nieuczciwych obiektów.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#5047 PostWysłany: 26 Lip 2021 13:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Dodaj nazwę obiektu jak dostaną z 5 opinii negatywnych to im od razu włączy się pro kliencie działanie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
ZENNNEK lubi ten post.
ZENNNEK uważa post za pomocny.
 
      
#5048 PostWysłany: 26 Lip 2021 14:50 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1842
srebrny
Opinie na booking mogą pozostawić jedynie goście, którzy odwiedzili dany obiekt. Odwołanie rezerwacji (przez którąkolwiek ze stron) uniemożliwia pozostawienie komentarza na bookingu.
Oczywiście można bawić się w google czy inne tripadvisory ale wiadomo, że to już nie to samo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5049 PostWysłany: 26 Lip 2021 14:51 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
zla opinie i tak pewnie zmoderuja albo usuna. prowizja nie smierdzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5050 PostWysłany: 26 Lip 2021 16:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Jak nie to samo? Właśnie Google boli najbardziej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5051 PostWysłany: 26 Lip 2021 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1307
niebieski
Dokładnie. Między innymi dlatego, że nie zmoderują jak w bookingu.

z taptaka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5052 PostWysłany: 28 Lip 2021 15:32 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Ciąg dalszy mojej santoryńskiej sagi...
Drugi obiekt (również podam nazwę - Spiridoula Villa) odezwał się po 2 dniach i pisze "sorry something went wrong, we do not accept bookings for one night, you will have to cancel". Rozumiem, że w takim wypadku najlepiej odpisywać, żeby to oni wnioskowali do bookingu o skasowanie, bo to nie mój błąd? Rolują klientów, to nie będę im ułatwiał sprawy.
Oczywiście szukam już trzeciego obiektu. Może od razu poszukam też dla niego rezerwowego?... ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Booking problem
#5053 PostWysłany: 03 Sie 2021 08:07 

Rejestracja: 03 Sie 2021
Posty: 1
-- 03 Sie 2021 08:03 --

Witam czy ktos miał podobna sytuacje.. Zarezerowałam hotel w Chorwacji przez Booking i opłaciłam odrazu nocleg tylko taka była mozliwość. Nie dostałam potwierdzenia na maila z rezerwacja , a z banku zostały zabrane srodki. Opłacilam rezerwacje z konta holenderskiego i pierwsza moja mysl była ze tu powstał problem . Dostałam za to zwrotna odpowiedz która załacze pozniej.Podobno dostane zwrot pieniedzy choc dziwi mnie ze tak dlugo mam czekac !
Troche sie przeraziłam ze to oszustwo teraz na kazdym kroku sie słyszy ze podrabiaja strony typu olx itp. moze ktos korzysta z booking i kojarzy chociaz czy mail jest prawidłowy?

-- 03 Sie 2021 08:04 --

maila to:
noreply@booking.com

-- 03 Sie 2021 08:07 --

a mail to:
noreply@booking.com

Załączniki:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 122.85 KiB | Obejrzany 1752 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5054 PostWysłany: 03 Sie 2021 08:46 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7790
Wszystko jest ok, asekuracyjnie podają dłuższe terminy zwrotu, zazwyczaj jest szybciej
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5055 PostWysłany: 07 Sie 2021 00:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2017
Posty: 78
Hej,
czy ktoś mógłby doradzić co mam zrobić, bo to nagła sytuacja. Apartament zarezerwowany na booking, zameldowanie o 14:00. Przybywam o 23:00 na miejsce, czytam wiadomość, że mam odwołać rezerwację, bo nie ma prądu w apartamencie cały dzień. Obiekt nie odbiera telefonów...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5056 PostWysłany: 07 Sie 2021 00:24 

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 806
platynowy
Kontaktowałeś się z Bookingiem?
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5057 PostWysłany: 07 Sie 2021 09:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2017
Posty: 78
Od wczoraj próbuję, ale ciężko się do nich dodzwonić oraz złapać ich na czacie. Przyszedł jedynie e-mail dziś rano, że obiekt odwołał rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5058 PostWysłany: 10 Sie 2021 11:02 

Rejestracja: 20 Lip 2019
Posty: 11
Zarezerwowałem nocleg na 1 noc, był to nocleg tranzytowy w związku z czym bardzo istotną kwestią było dla mnie zarówno miejsce jak i godziny zameldowania.
Próbowałem będąc w trasie skontaktować się z obiektem by umówić odebranie kluczy (w rezerwacji miałem podane info że właściciel przekaże klucze na miejscu oraz mail od booking że moja prośba o zameldowanie o 19 została zaakceptowana przez obiekt).
Dojazd na miejsce o 20, właściciel nie odpowiada na telefon ani mail, ok 21 zaczynam dzwonić na infolinię booking, o 22 odbiera konsultant i informuje że oddzwoni do 30 minut, czekam godzinę, robi się 23, w tym czasie rezerwacja zostaje anulowana, booking też nie dodzwonił się do obiektu.
Znaleziono mi alternatywny nocleg, wg. konsultanta 21 km od pierwotnego miejsca, jak się potem okazało było to 28km, musiałem cofać się z trasy co w tym przypadku miało duże znaczenie biorąc pod uwagę fakt że to nocleg tranzytowy planowany na konkretny czas i miejsce, 2 pokoje 2 osobowe dla trójki osób.
Dostaję maila do rezerwacji alternatywnej i info o zwrocie w różnicy kosztów
Nocleg anulowany cena 73e
Nocleg alternatywny cena 219e (takie info w mailu od booking z nową rezerwacją)
Pomimo iż ze względu na uciekający czas nocleg traci sens, akceptuję go by rodzina nie spała pod gołym niebem albo w zapakowanym po brzegi aucie. Klikam wysłąny przez booking link do alternatywy, widzę że są dwa pokoje dwuosobowe tak jak informował konsultant (jedyne dostępne, nie było żadnej innej opcji) ale zauważam też że rezerwacja została skalkulowana dla 2 zamiast 3 osób.
By uniknąć kolejnych problemów prawdopodobnie sam zmieniam rezerwację tak by były w niej 3 osoby, cena oczywiście wzrasta z zakładanych przez booking 219e do 258e no i teraz booking nie chce zwrócić całej różnicy pomiędzy 258e a 73e, tylko tą do wysokości 219e bo jak twierdzą rezerwacja tych dwóch pokoi miała kosztować 219 i nie mają pojęcia czemu zapłaciłem 258
Na chwilę obecną dostałem zwrot 73e za ten anulowany i maila z odnośnikiem do odebrania zwrotu 148e więc będę w plecy 36e. Nie jest to wielka kwota ale biorąc pod uwagę fakt ogromnego poirytowania całą sytuacją nerwami w nocy i tym że na noclegu zamiast o 20 byłem po północy to jakoś nie zamierzam odpuścić, pytanie tylko do zaawansowanych podróżników jak to zrobić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5059 PostWysłany: 10 Sie 2021 11:37 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Przedstawić bookingowi dowód, że źle dokonali kalkulacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5060 PostWysłany: 10 Sie 2021 11:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Tylko grzecznie i ładnie prosić, bo wszystko powyższe nastąpiło wyłącznie z Twojej winy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group