Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4521 PostWysłany: 06 Lut 2020 16:48 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Powiadam Wam: bądźcie zimni albo gorący! Bo letni nie jest ani zimny ani gorący... - taki pośrodku ;)
Bez urazy. :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#4522 PostWysłany: 06 Lut 2020 18:15 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 584
Przeciez to wlasciciel obiektu ustala warunki - czy chce przedplate, preautoryzacje, czy z gory kasuje calosc i kiedy i na jakich warunkach mozna anulowac pobyt itd...
Ludzie sa rozni po obu stronach tego biznesu. Osobiscie bookujac noclegi biore pod uwage formy i terminy platnosci w odniesieniu do prawdopodobienstwa, ze dany wyjazd dojdzie do skutku i biezacych finansow. Jesli nawet zabookuje noclegi platne na miejscu (robie tak, gdy nie jestem w 100% pewien, ze wyjazd dojdzie do skutku), to w momencie kiedy okazaloby sie, ze jednak nie jade (zwykle okazuje sie to ze sporym wyprzedzeniem), to z miejsca anuluje rezerwacje, przepraszam i tyle, dajac wlascicielowi czas.
Nawet fakt oplacenia z gory noclegu wcale nie gwarantuje, ze nocleg rzeczywiscie bedzie dostepny.
Kiedys np. w dniu noclegu dostalem maila, ze obiekt jest w remoncie itd itp... Po kontakcie bezposrednio z obiektem pokoj okazal sie byc jednak dostepny.
Kazdy, kto oferuje noclegi i kilka razy zostanie wystawiony, bo ktos jest imbecylem i nie odwolal rezerwacji mimo zmiany planow - bedzie chcial zabezpieczyc sie na taka ewentualnosc - to jasne.
Bez wzgledu czy jest sie gosciem, czy gospodarzem wypadaloby wczuc sie w sytuacje drugiej strony - tak powinny wygladac relacje miedzyludzkie na kazdej plaszczyznie... wiem, wiem UTOPIA.
_________________
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off
Marcin Kamiński lubi ten post.
 
      
#4523 PostWysłany: 06 Lut 2020 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 640
niebieski
boots napisał(a):
Najwidoczniej nie wiecie, na czym polega bycie rzetelnym i poważnym.


Ty no popatrz. Jestem człowiekiem poważnym i tym bardziej rzetelnym, a bez skrupułów rezerwuję noclegi z odroczoną płatnością i możliwością bezpłatnego odwołania. Skoro obiekt daje mi taką możliwość to korzystam.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#4524 PostWysłany: 06 Lut 2020 19:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
I gwarantujesz go kartą prepaidową bez środków?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4525 PostWysłany: 06 Lut 2020 19:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 640
niebieski
Gwarantuję go kartą przedpłaconą o różnym saldzie - od 0 do kilkuset złotych w zależności od tego czy chce mi się doładowywać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4526 PostWysłany: 06 Lut 2020 19:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Jeśli z saldem ZERO, to nie zachowujesz się ani poważnie, ani rzetelnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
Marcin Kamiński lubi ten post.
 
      
#4527 PostWysłany: 06 Lut 2020 19:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 640
niebieski
Oczywiście, że się zachowuję i twoje urojenia nic w tej kwestii nie zmieniają.

Zresztą, wiele noclegów nawet nie wymaga danych karty więc proszę cię, idź być malkontentem gdzie indziej.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4528 PostWysłany: 06 Lut 2020 21:11 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
boots napisał(a):
Jeśli z saldem ZERO, to nie zachowujesz się ani poważnie, ani rzetelnie.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry, nie mogłem się powstrzymać. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4529 PostWysłany: 06 Lut 2020 21:32 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Mam dylemat moralny: jeśli podepnę kredytówkę z minusowym saldem konta i rezerwacja tylko powiększa ten minus, to jest poważne, czy niepoważne? :D
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#4530 PostWysłany: 06 Lut 2020 21:45 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Ja zdecydowanie wolę, jak płatnością zajmuje się Booking. Wtedy wiem kiedy karta będzie obciążona i w jakiej wysokości. Gdy anuluję rezerwację (w opcji elastycznej), to pieniądze automatycznie do mnie wracają. Wtedy też mamy gwarancję, że rezerwacja nie zostanie anulowana - kilka razy już miałem sytuację, że obiekt anulował mi rezerwację z powodu (rzekomo) karty bez pokrycia, a po telefonie do banku okazywało się, że hotelarz nawet nie próbował obciążyć tej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4531 PostWysłany: 09 Lut 2020 18:30 

Rejestracja: 09 Sty 2014
Posty: 12
Czy booking.com ma prawo podnieść cenę potwierdzonej *rezerwacji*? Co na ten temat mówi regulamin?

Mam za sobą kilkadziesiąt udanych pobytów przez booking.com a tu taki case:
w styczniu zarezerwowałem na booking.com malutki apartament na jedną noc w Jerozolimie za ok. 270zł
rezerwację mi potwierdziło, cena była atrakcyjna ale nie podejrzanie niska.

Po 2 tygodniach dostałem wiadomość od booking.com, że "w cenie był błąd" cena wzrasta o 60zł plus dodatkowe opłaty za dzieci i czy się na to zgadzam.

Napisałem, że się nie zgadzam i proszę o zrealizowanie potwierdzonej rezerwacji zgodnie z oryginalną ceną.

Booking.com anulował mi rezerwację i zaproponował inne miejsce za blisko 400zł.

Po dalszej wymianie wiadomości stwierdzili, że ewentualnie zwrócą mi różnicę ale po zrealizowaniu droższego pobytu. Niesmak i poczucie niepewności pozostało :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4532 PostWysłany: 09 Lut 2020 18:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 653
Loty: 290
Kilometry: 723 470
niebieski
Miałem to samo jeśli chodzi o pobyt w Rio na tegorocznego sylwestra.
Zarezerowalem pol roku przed pobytem apartament na 6 dni przy samej plazy w bardzo atrakcyjnej cenie cca 1200 PLN ( atrakcyjnej jak na sylwestra , normalnej jesli chodzi o zwykle terminy ). Po czasie wlasciciel sie zapewne zorientowal ze nie wrzucil sylwestrowej stawki.

Odwolali mi rezerwację , wymienialem sie z nimi mailami chyba miesiac , gdzie proponowali mi alternatywne obiekty i ze zwroca roznice w cenie , ale kazdy z nich mi w jakis sposob nie odpowiadal glownie jesli chodzi o lokalizację.

W koncu zaproponowali zebym sobie sam zabukowal pobyt a oni zwrócą roznice w cenie do wysokosci najwyzszej cenowo ich propozycji a bylo to cca 2800 PLN.

Skorzystałem , wyszukałem , zabukowalem i oplacilem w cenie w okolicy wlasnie 2800 hotel BestWestern przy samej Copacabanie , potwierdzilem z nimi nr rezerwacji , po zakonczonym pobycie przeslalem skan faktury z hotelu i zwrocili sprawnie 1600 PLN.

Doswiadczenie pozytywne , jesli masz taka mozliwosc - korzystaj.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez marcinsss 10 Lut 2020 15:31, edytowano w sumie 3 razy
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
rw30 lubi ten post.
 
      
#4533 PostWysłany: 09 Lut 2020 18:43 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Nie wiem czy pisałem, ale w grudniu zarezerwowałem w Jerozolimie pobyt na 2 noce dla 5 osób za niewiele ponad 400 zł - za całość! Co prawda było to przez Airbnb (czyli OT :mrgreen: ) - ale do dzisiaj zastanawiam się czy była to "promocja" celem uzyskania dobrej opinii dla nowego lokalu czy może po prostu pomyłka, w ten sposób że - i owszem - ~400 zł miało być, ale od osoby dorosłej.
Niemniej - wszystko odbyło się bez zarzutu, mimo iż bodaj 2-3 dni od rezerwacji cena wzrosła (coś o ok. 300-400%) a do przyjazdu miałem jakieś 2-3 m-ce. :D
Czasem warto skorzystać z okazji, bo IMHO taka cena w Jerusalem to "za darmo", ale czasem jest wtopa.
Kto nie ryzykuje, ten nie jedzie. ;)

Niemniej - mimo kosztów, gdzie często to jest sporo drożej (choć często - sporo taniej!), to warto mieć takiego "dużego" pośrednika jak Booking i Airbnb, bo nie jesteśmy sami. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4534 PostWysłany: 09 Lut 2020 18:44 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Booking nie odpowiada za "oczywiste błędy" (włącznie z literówkami), ale Twoja sytuacja zdecydowanie nie spełnia tego warunku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4535 PostWysłany: 12 Lut 2020 22:06 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 1445
złoty
Czy ktoś miał z bookingiem problem z anulowaniem noclegu w okresie darmowej anulacji? Potrzebuję anulować nocleg, mam jeszcze na to 3 dni. W aplikacji po wybraniu anulowania pojawia się "wystąpił błąd", a na stronie internetowej w ogóle zniknęła ikonka z anulowaniem. Rezerwacja cały czas wyświetla się jako potwierdzona.
Napisałem wczoraj do ich customer service, ale nie odpowiadają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4536 PostWysłany: 12 Lut 2020 22:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Dzwoń na polską infolinię 22 3060857
Góra
 Profil Relacje PM off
meczko uważa post za pomocny.
 
      
#4537 PostWysłany: 12 Lut 2020 22:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2014
Posty: 99
Loty: 84
Kilometry: 171 198
Nie miałam problemu z anulowaniem ale z doświadczenia powiem że najlepiej do nich zadzwonić, mi chyba nigdy nie odpisali na zgłoszenie on-line a przez telefon załatwiłam szybko i bez problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off
meczko uważa post za pomocny.
 
      
#4538 PostWysłany: 12 Lut 2020 22:36 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 1445
złoty
Hmm, z dzwonieniem mam pewien problem, bo jestem na Cabo Verde i przy typowym wiszeniu na infolinii mogłoby się to okazać mocno kosztowne. Orientujecie się, czy da się do nich dzwonić whatsappem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4539 PostWysłany: 12 Lut 2020 22:45 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Dzwoń ze Skype'a.
Góra
 Profil Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
      
#4540 PostWysłany: 13 Lut 2020 00:50 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 1445
złoty
Udało się załatwić przez live chat. Dzięki za rady!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group