Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221  Następna
Autor Wiadomość
#4341 PostWysłany: 27 Sie 2019 17:20 

Rejestracja: 27 Sie 2019
Posty: 3
Rezerwacja była 2.08-5.08. W moim portfelu, jak na zrzucie widnieje że przetworzona została 2.05. Wtedy opłaciłem rezerwację. Zwrotu nie dostałem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4342 PostWysłany: 27 Sie 2019 17:30 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1673
złoty
Czekaj, do mnie nagroda zawsze docierała następnego dnia po przetworzeniu, a ostatnio czekałem ponad tydzień na zwrot (ciągle ta sama karta). Ile już idzie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4343 PostWysłany: 27 Sie 2019 17:34 

Rejestracja: 27 Sie 2019
Posty: 3
2tyg po rezerwacji mijają...
Góra
 Relacje PM off  
 
#4344 PostWysłany: 16 Wrz 2019 17:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lis 2015
Posty: 184
Loty: 66
Kilometry: 93 191
niebieski
hej mam pytanie czy ktoś wie co znaczy "wygasła", jeśli poleciłem obiekt nowy do zarejestrowania i na moim profilu w zakładce o poleconych obiektach przy nazwie nowego obiektu widnieje słowo "wygasła" - nadmienię, że obiekt został utworzony dziś i jeszcze nie jest zweryfikowany, ale normalnie powinno być chyba coś w stylu ":oczekuje na weryfikację" lub coś w tym stylu???


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4345 PostWysłany: 17 Wrz 2019 13:39 

Rejestracja: 16 Wrz 2019
Posty: 2
Hej,

na Bookingu można przeczytać: "Zrealizuj 2 dowolne pobyty w ciągu 2 lat, aby odblokować poziom Genius 1."

Zrealizowałam 2 pobyty w ciągu pół roku i w moim statusie mam powiadomienie: "Od zniżki Genius dzieli Cię tylko 1 pobyt! Gdy wrócisz ze swojej następnej podróży, odblokujesz zniżki Genius."

Jednocześnie są widoczne moje 2 pobyty, oznaczone, więc system je widzi.

Spotkaliście się z podobną sytuacją?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4346 PostWysłany: 17 Wrz 2019 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 342
Loty: 14
Kilometry: 32 130
niebieski
Nic nie zrobisz. Możesz napisać do nich, ale oni jakoś dziwnie to rozpatrują. Zobacz czy przez aplikacje też nie masz statusu? Czasami zdarza się, że jest w aplikacji, a nie ma na stronie i na odwrót. Czasami zabierają członkom status, a później znowu przywracają. Dziwna polityka tak samo jak wypłacanie nagród. Dodatkowo mogę podpowiedzieć Ci, że status genius nie zawsze daje zniżkę. Czasami sprawdzałem na stronie bez statusu i miałem tą samą cenę co na drugim koncie ze statusem z "niby" 10% zniżką : ). Czasami w aplikacji jest inna cena niż na stronie. Ogólnie z bookingiem jest tak, że trzeba sprawdzać na różnych urządzeniach i różnych kontach : ) Wtedy zobaczysz jak jest najtaniej i można rezerwować :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4347 PostWysłany: 17 Wrz 2019 15:06 

Rejestracja: 16 Wrz 2019
Posty: 2
Napisałam do nich 2 dni temu i cisza. Próbowałam zadzwonić, ale przyjmują zgłoszenia tylko z nr rezerwacji i PINem, bo za dużo zgłoszeń (nie dziwię się). Sprawdzałam i na desktopie i na mobile, wszędzie tak samo. No właśnie się wczytałam w różne wątki i faktycznie ładnie robią w bambuko :) Średni program lojalnościowy hehe, a myślałam, że wierność się opłaca :D No nic, trzeba zacząć patrzeć również na konkurencję. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4348 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:38 

Rejestracja: 21 Sie 2012
Posty: 48
Loty: 43
Kilometry: 133 148
Sytuacja awaryjna - w związku z leczeniem medycznym nie będę w stanie dotrzeć do zabookowanego ośrodka. Niestety, ale termin bezpłatnej rezygnacji już minął, więc jestem skazany na łaskę lub niełaskę właścicieli.

Jako że nocleg jest stosunkowo drogi, to czy w przypadku użycia i zablokowanie karty Revolut jestem w stanie uchronić się przed ściągnięciem kwoty?

Sytuacja jest awaryjna, a do mojego przybycia jest ponad tydzień, więc dla właściciela obiektu to nie powinien być problem, aby pozwolić mi bezpłatnie zrezygnować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4349 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2260
złoty
Napisz, albo zadzwoń do niego. Może Ci np. przełoży termin.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4350 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:52 

Rejestracja: 21 Sie 2012
Posty: 48
Loty: 43
Kilometry: 133 148
Już napisałem prośbę z wytłumaczeniem, ale tak czy inaczej jestem skazany na łaskę osoby trzeciej.

Rok temu miałem podobny problem i właściciele innego obiektu wykazali się pełnym zrozumieniem i anulowali moją rezerwacje. Oczywiście, że zdaje sobie sprawę, że mogłem zarezerwować coś innego z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji, ale czasami po prostu nie ma innych opcji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4351 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5453
HON fly4free
W razie odmowy całkowicie bezpłatnej anulacji,warto ponegocjować celem uzyskania kompromisu.Blokowanie karty to trochę dziecinne rozwiązanie. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4352 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4956
platynowy
Blokowanie karty nic nie da.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4353 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:18 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1106
srebrny
Deshri...jako facet powinieneś przyjąć sytuację na klatę(nawet jak wątła).Podjąłes ryzyko będąc w pełni świadomym(lub nie) , że losowe sytuacje zazwyczaj zdarzają się w najmniej spodziewanych momentach. Ponegocjuj ale postaw się także w sytuacji właścicieli. Co mają zrobić? Uwierzyć Tobie w pełni zrozumienia i sami anulować a nawet dopłacić do Twojego leczenia bo przecież tego nie przewidziałeś? Miej kolego troszku ...eggs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#4354 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:30 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 913
srebrny
Deshri napisał(a):
a do mojego przybycia jest ponad tydzień, więc dla właściciela obiektu to nie powinien być problem, aby pozwolić mi bezpłatnie zrezygnować.

Dlaczego tak sądzisz?
Umówiliście się wspólnie na jakieś warunki, termin bezpłatnej rezerwacji już minął, pokój będzie zapewne gotowy. W czym zawinił hotelarz? Po prostu takie rzeczy się zdarzają, mogłeś wykupić od nich ubezpieczenie (istnieje takie na rynku). Szczególnie, że jak piszesz, to już nie pierwszy raz w Twojej historii. Wystarczyło odżałować kilka PLN na ubezpieczenie i wszystkie warunki anulacji na booking stałyby się bez znaczenia.
Nie rozumiem roszczeniowego podejścia do tematu, to że jesteś klientem nie oznacza, że nie ponosisz odpowiedzialności za swoje wybory.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4355 PostWysłany: 20 Wrz 2019 20:22 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 274
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Dostałem email od booking.com, że nie mógł obciążyć mojej karty (miałem ustawiony za niski limit). Zwiększyłem limit, zaktualizowałem dane karty w systemie, po czym dostałem od nich potwierdzenie, że "Udało się pomyślnie zaktualizować dane Twojej karty". Po dwóch dniach dostaję kolejny email, o treści "Rezerwacja została odwołana z powodu nieważnej karty kredytowej". Dzwonię do banku, a tam mi mówią, że booking nawet nie próbował obciążyć tej karty po zaktualizowaniu przeze mnie danych w systemie booking. Infolinia booking - szkoda gadać...
Góra
 Relacje PM off  
 
#4356 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:28 

Rejestracja: 24 Wrz 2019
Posty: 2
Piszę z pozycji partnera Booking.com...Jestem bardzo rozczarowany sytuacją, jaka wynikła po kilku tygodniach współpracy...Otóż, od kilku miesięcy jestem nowym dzierżawcą hotelu. Poprzedni obiekt został zamknięty z powodu niewywiązywania się właściciela z umowy dzierżawy. Na mocy wyroku sądu dokonano eksmisji i zamknięto hotel na stałe.
Następnie, przejąłem obiekt od właściciela hotelu na mocy umowy dzierżawy. Jestem nowym właścicielem, otworzyłem obiekt pod nową nazwą i nie mam nic wspólnego z tamtą firmą...
Booking.com - po dokonaniu weryfikacji - otworzył obiekt. Współpraca przebiegała bez żadnych zastrzeżeń. Napływały rezerwację, za które naliczono prowizję (oczywiście FV za nie opłaciłem terminowo). Po 2 tygodniach, nagle Booking zamknął mój obiekt, powołując się na to, iż rzekomo jest duplikatem poprzedniego hotelu i nie może zostać uruchomiony z powodu zaległości poprzednika... Przypisano zadłużenie do obiektu, a nie do właściciela firmy, która prowadziła hotel.
Od miesiąca próbuję wyjaśnić sytuację - bez efektu. Booking twierdzi, iż powinienem uregulować zaległości poprzedniego właściciela. Są to ogromne koszta ! Dodam, iż poprzedni właściciel prowadził jeszcze dwa inne hotele w okolicy. Nie rozumiem dlaczego nie przypisali długu tamtym hotelom (aktualnie również są zamknięte). Dlaczego nie ścigają dłużnika, tylko wymagają spłaty cudzego długu od nowego właściciela ?
Tłumaczą się polityką firmy. Prawnicy są bezradni, gdyż jest to firma prywatna i może mieć zasady jakie chce...
Może ktoś miał podobną sytuację ? Albo ma pomysł co jeszcze mogę zrobić, aby ponownie obiekt został otwarty ?
Booking to główne źródło rezerwacji...Bez tego hotel praktycznie nie funkcjonuje...
Góra
 Relacje PM off  
 
#4357 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:38 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 1636
platynowy
Czy jest ta sama nazwa?
Czy klienci z booking to duzy procent ?

Tapniete z telefonu
Góra
 Relacje PM off  
 
#4358 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:41 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 260
Loty: 82
Kilometry: 115 662
niebieski
celuj w hotels.com, expedia i inne
Góra
 Relacje PM off  
 
#4359 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:53 

Rejestracja: 24 Wrz 2019
Posty: 2
brzemia napisał(a):
Czy jest ta sama nazwa?
Czy klienci z booking to duzy procent ?

Tapniete z telefonu



Nazwa jest inna, jednak obiekt funkcjonuje pod tym samym adresem i w tym tkwi problem...
Booking był głównym źródłem rezerwacji...Od chwili zamknięcia obiektu na booking.com hotel świeci pustkami... Ciężko zaistnieć na rynku jako nowy obiekt bez Booking.com.
Rozesłałem oferty gdzie tylko się dało, ale efekt marny. Dlatego zależy mi , aby jak najszybciej ponownie udostępniono mój obiekt do rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4360 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:57 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 1636
platynowy
No to jestem w szoku jak jedna strona www moze utrudnić biznes.
Pewnie cos musi byc wspólnego ze starym obiektem poza adresem. Wlasnosc obiektu zostala pewnie stara. Tylko nowy najemca. Booking pewnie takich przypadkow braku platnosci za prowizję i potem zmiana najemcy i szyldu ma duzo....

Pozostaje ci dogadac sie z nimi.

Tapniete z telefonu
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group