Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4900 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 245  Następna
Autor Wiadomość
#4281 PostWysłany: 03 Sie 2019 21:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6291
HON fly4free
Więc nie ma szans na próbę dochodzenia ew. zwrotu różnicy w cenie.Rachunek w takim przypadku to podstawa.W przypadku odwołania rezerwacji z powodu problemów technicznych powinni ci zaproponować alternatywne zakwaterowanie i dokonać zwrotu różnicy w cenie ( jeśli by wystąpiła) po przesłaniu scanu rachunku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4282 PostWysłany: 03 Sie 2019 22:51 

Rejestracja: 03 Sie 2019
Posty: 4
Rozumiem, a co z pierwszą rezerwacją która została odwołana z powodu błędu w systemie płatności? Wtedy booking nie zaoferował mi żadnej alternatywy zrzucili wine na bank ale uzyskałem odpowiedni dokument z banku który potwierdza to że booking nawet nie spróbowal pobrać należności poprostu odwołał rezerwację, dodam jeszcze że aktualizowałem dane karty, otrzymałem email o poprawności danych karty oraz potwierdzeniu rezerwacji a dzień później ta rezerwacja została odwołana.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4283 PostWysłany: 03 Sie 2019 23:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6291
HON fly4free
Możesz dla zasady napisać do nich zażalenie i załączyć potwierdzenie z banku,tyle tylko ,że prawdopodobnie skutek będzie identyczny jakbyś napisał zażalenie do Pana Boga ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4284 PostWysłany: 04 Sie 2019 00:19 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1618
srebrny
@pawel93 zazwyczaj ścieżka wyglada tak, że po odwołanym noclegu kontaktujesz się z booking. On jest pośrednikiem. Booking proponuje Ci coś alternatywnego, w podobnej cenie, na co przystajesz lub nie. Jeśli nie, proponujesz coś swojego (pewnie droższego), uzasadniasz a booking na to się godzi. Po wszystkim wysyłasz do nich rachunek. Zwracają różnicę.
Ty wybrałeś inna ścieżkę, to albo ja kontynuuj, albo odpuść.
Moje zdanie jest takie jak @miriam.
Ps. Mnie też odwołali rezerwację z powodu braku możliwości obciążenia karty. Co dziwne, ja już bylam zameldowana w hotelu 2 dni. Co śmieszne, zapłaciłam ta sama karta, która podałam w prośbie o aktualizację. Po kontakcie z infolinią mniemam, że to nie booking a hotel. Tylko nie wiem, czy jakiś automat, czy ktoś jednak musi coś kliknąć.
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#4285 PostWysłany: 04 Sie 2019 10:03 

Rejestracja: 03 Sie 2019
Posty: 4
Przy pierwszej rezerwacji płatnością zajmował się booking, wiem na 100% ze to błąd w ich systemie. Poprostu odwołali mi rezerwację nie oferując nic w zamian ponieważ uznali ze to z mojej winy, zobaczymy co odpowiedzą. Dzięki za pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4286 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 1786
Loty: 213
Kilometry: 433 542
złoty
Cytuj:

Ja dopiero kilka razy zamawiałem nocleg przez booking. Zawsze było dobrze ale do czasu. Ostatnio zamawiałem nocleg w miejscowości Janskie Laznie. Do dnia 31 lipca mogłem zrezygnować z noclegu bez dodatkowych opłat. I tak też zrobiłem. Dnia 30 lipca zrezygnowałem z noclegu. Następnego dnia otrzymałem maila (plik w załączeniu). Po 2 dniach przelali mi kasę z powrotem.
Kolejną rezerwację miałem też w tym terminie. I na tą rezerwację się zdecydowałem. Tylko była opcja rezygnacji za darmo do 7 lipca. Już wczoraj czyli 5 lipca ściągneli mi całą kwotę za nocleg. Nie kumam zbytnio na jakiej podstawie oni to robią. Ktoś ma podobne doświadczenia?



W rezerwacji masz dokładną datę, kiedy środki zostaną pobrane. Wybierasz sobie czy chcesz zapłacić teraz czy później.Możliwość rezygnacji z zakwaterowania nie ma tu znaczenia.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#4287 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1207
Loty: 86
Kilometry: 109 703
złoty
@dembin jeśli chcesz zrezygnować z tego noclegu to możesz to jeszcze zrobić, a pieniądze zostaną Ci zwrócone. Jeśli zamierzasz tam nocować to tym bardziej nie ma sprawy. A co do terminu pobierania pieniędzy to jest on różny i zależy czy robi to Booking czy też obiekt bezpośrednio. W tym drugim wypadku hotel czasem pobiera zapłatę przed końcem okresu zwrotnego, czasem w dzień przyjazdu, a czasem nawet dopiero po wyjeździe ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4288 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:22 

dembin napisał(a):
Witam.
Ja dopiero kilka razy zamawiałem nocleg przez booking. Zawsze było dobrze ale do czasu. Ostatnio zamawiałem nocleg w miejscowości Janskie Laznie. Do dnia 31 lipca mogłem zrezygnować z noclegu bez dodatkowych opłat. I tak też zrobiłem. Dnia 30 lipca zrezygnowałem z noclegu. Następnego dnia otrzymałem maila (plik w załączeniu). Po 2 dniach przelali mi kasę z powrotem.
Kolejną rezerwację miałem też w tym terminie. I na tą rezerwację się zdecydowałem. Tylko była opcja rezygnacji za darmo do 7 lipca. Już wczoraj czyli 5 lipca ściągneli mi całą kwotę za nocleg. Nie kumam zbytnio na jakiej podstawie oni to robią. Ktoś ma podobne doświadczenia?


U Ciebie nic się nie zgadza w podanych datach poza tą 30 lipca, osobna kwestia to wczoraj był 5 sierpnia

Booking jasno informuje choćby w potwierdzeniu kiedy i jaka będzie ewentualna zapłata z blokadą środków, co więcej przychodzi przed stosowne przypomnienie na przypisany do konta adres e-mail
Góra
 PM off  
 
#4289 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:33 

Rejestracja: 06 Sie 2019
Posty: 3
Gorny77,

To jest mail po rezerwacji od Booking. Gdzie jest w nim napisane kiedy będzie blokada środków? Jest tylko napisane, że 31 lipca jest 0 Euro za rezygnacje i od 1 sierpnia 360E. A ja zrezygnowałem 30 lipca więc byłem pewien, że nic z konta mi nie ściągną.

-- 06 Sie 2019 11:33 --

Cicha_Woda napisał(a):
@dembin jeśli chcesz zrezygnować z tego noclegu to możesz to jeszcze zrobić, a pieniądze zostaną Ci zwrócone. Jeśli zamierzasz tam nocować to tym bardziej nie ma sprawy. A co do terminu pobierania pieniędzy to jest on różny i zależy czy robi to Booking czy też obiekt bezpośrednio. W tym drugim wypadku hotel czasem pobiera zapłatę przed końcem okresu zwrotnego, czasem w dzień przyjazdu, a czasem nawet dopiero po wyjeździe ;)

Skoro mi teraz ściągnęli środki i chcę tam nocować to muszę jeszcze informować Booking albo hotel, że pobrano mi już całą kwotę? Chcę uniknąć sytuacje, jak przyjadę na miejsce że hotel nic nie będzie wiedział o opłacie i będę musiał jeszcze raz zapłacić na miejscu


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 06 Sie 2019 15:02, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4290 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:33 

Nie ma nazwy hotelu czy co tam zarezerwowałeś, jego polityki płatności, całego potwierdzenia itp itd

Ja tam e-maile od Booking kiedy będzie i jaka blokada otrzymuję, bym "się przygotował"

U Ciebie problemem jest dość krótki termin "do rezerwacji" zapewne jesteś w "terminach dozwolonych blokad środków"
Góra
 PM off  
 
#4291 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1207
Loty: 86
Kilometry: 109 703
złoty
dembin napisał(a):
Skoro mi teraz ściągnęli środki i chcę tam nocować to muszę jeszcze informować Booking albo hotel, że pobrano mi już całą kwotę?

Nie musisz nikogo informować. Dla jasności sytuacji możesz wydrukować sobie potwierdzenie pobrania płatności i w razie czego pokazać je w hotelu.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
dembin uważa post za pomocny.
 
 
#4292 PostWysłany: 06 Sie 2019 11:43 

Rejestracja: 06 Sie 2019
Posty: 3
Anonymous napisał(a):
Nie ma nazwy hotelu czy co tam zarezerwowałeś, jego polityki płatności, całego potwierdzenia itp itd

Ja tam e-maile od Booking kiedy będzie i jaka blokada otrzymuję, bym "się przygotował"

U Ciebie problemem jest dość krótki termin "do rezerwacji" zapewne jesteś w "terminach dozwolonych blokad środków"


Jest takie info.
A ja byłem pewien, że jak zrezygnuję przed 31 lipca to poprostu nie będzie mi ściągnięta kasa z konta.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4293 PostWysłany: 06 Sie 2019 12:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6291
HON fly4free
@dembin Z tego co widzę to obie płatności są w imieniu obiektów pobierane przez booking.com.Zasadę zazwyczaj mają taką,że pobierają opłatę na1 -2 dni przed upłynięciem terminu darmowej anulacji.Uprzedzają mailowo minimum tydzień przed pobraniem .Jeśli ktoś rezygnuje jeszcze w opcji bezpłatnej ale już po pobraniu zapłaty kasa wraca na konto.Ten sposób pobierania opłat skutkuje tym,że obiekty dostają pieniądze od Bookingu dopiero po realizacji rezerwacji i to hurtowo za dany miesiąc w miesiącu następnym.Dlatego za rezerwacje z początku danego miesiąca obiekt ma płacone czasem kilkadziesiąt dni później.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4294 PostWysłany: 06 Sie 2019 13:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 7370
Loty: 143
Kilometry: 256 138
dembin napisał(a):
Skoro mi teraz ściągnęli środki i chcę tam nocować to muszę jeszcze informować Booking albo hotel, że pobrano mi już całą kwotę? Chcę uniknąć sytuacje, jak przyjadę na miejsce że hotel nic nie będzie wiedział o opłacie i będę musiał jeszcze raz zapłacić na miejscu

Nikogo nie musisz informować. W przypadku gdy rezerwacja jest opłacona, to na wydruku potwierdzenia rezerwacji jest wielkimi literami napisane "PAID" albo "OPŁACONE" albo w innym języku.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4295 PostWysłany: 06 Sie 2019 13:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1672
Loty: 443
Kilometry: 710 242
platynowy
dembin napisał(a):
Witam[...]
Booking

Usuń dane rezerwacji z obrazka. Złośliwych nie brakuje, także na forum f4f.
I na przyszłość pamiętaj, że wita gospodarz, nie gość ;)
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
 
#4296 PostWysłany: 06 Sie 2019 14:28 

Rejestracja: 06 Sie 2019
Posty: 4
Hej, pierwszy raz użyłem booking com i nie ogarniam za bardzo. Zarezerwowałem pobyt, przyszedł i mil potwierdzający ale przy rezerwacji nie podałem danych z karty. Kiedy i jak mam to zrobić? I w takim wypadku ogę wcale nie zapłacić i nie ponieść konsekwencji za rezygnacje z noclegu? (napisali że muszę za nią zapłacić jak za jedną dobę)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4297 PostWysłany: 06 Sie 2019 14:42 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 219
niebieski
Wejdź przez link w e-mailu na panel rezerwacji , albo bezpośrednio na swoim koncie Booking i sprawdź warunki odwołania rezerwacji. Pewnie do pewnej daty jest to 0 zł, dlatego nic nie zostało pobrane. Ale i tak w pewnym momencie będziesz musiał dodać kartę w Ustawieniach.
K.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4298 PostWysłany: 06 Sie 2019 14:54 

Rejestracja: 06 Sie 2019
Posty: 3
p.wl napisał(a):
dembin napisał(a):
Witam[...]
Booking

Usuń dane rezerwacji z obrazka. Złośliwych nie brakuje, także na forum f4f.
I na przyszłość pamiętaj, że wita gospodarz, nie gość ;)

Nie mogę znaleźć opcji edycji postu :-(
Góra
 Relacje PM off  
 
#4299 PostWysłany: 06 Sie 2019 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 1672
Loty: 443
Kilometry: 710 242
platynowy
Juz nie musisz, podziekuj koledze @Abcn.
_________________
Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Tak, że = tak bardzo, że / w taki sposób, że
Góra
 Relacje PM off
dembin lubi ten post.
 
 
#4300 PostWysłany: 06 Sie 2019 16:53 

Rejestracja: 06 Sie 2019
Posty: 4
kate1974 napisał(a):
Wejdź przez link w e-mailu na panel rezerwacji , albo bezpośrednio na swoim koncie Booking i sprawdź warunki odwołania rezerwacji. Pewnie do pewnej daty jest to 0 zł, dlatego nic nie zostało pobrane. Ale i tak w pewnym momencie będziesz musiał dodać kartę w Ustawieniach.
K.

w warunkach rezygnacji jest 70 zl (cena za jeden nocleg).
a co jeśli nie dodam danych z karty?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4900 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 245  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group