Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4893 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 245  Następna
Autor Wiadomość
#4261 PostWysłany: 25 Lip 2019 13:20 

Rejestracja: 22 Paź 2011
Posty: 109
#gorny77, #miriam i inni .... DZIĘKI za taki odzew w sprawie prośby o anulowanie przez obiekt :-) Piszę teraz, bo dopiero dziś booking podjął decyzje. Jak radziliście - zadzwoniłem, Pani wysłuchała i obiecała, że się odezwie z propozycją ugody. ...no i się odezwała (na marginesie dzwoniła z Francji).
Niestety ku mojemu zaskoczeniu nie miała żadnej propozycji, powiedziała, że booking uznał to za błąd -ludzka sprawa- i wg. jakichś tam wytycznych ANULOWAŁA rezerwację, nie dając nic w zamian (w tym przypadku tak postępują).
Nie walczyłem - choć miałem inne zdanie - bo znalazłem na innym portalu podobnie atrakcyjną ofertę ;-) Tak- że nie zawsze jest tak różowo.
DZIĘKI WSZYSTKIM za podjęcie tematu i za rady :-). Pozdro


Ostatnio edytowany przez Abcn, 25 Lip 2019 18:52, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#4262 PostWysłany: 25 Lip 2019 18:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 645
niebieski
To ja miałem ostatnio taki przypadek (razem ok 150 rezerwacji, wszystkie bez problemu). Zamówiłem apartament we Włoszech bez możliwości anulowania. Kasa pobrana tydzień przed przyjazdem (Curve). W potwierdzeniu była klimatyzacja w cenie, ale na stronie drobnym druczkiem że z dopłatą. Właściciel zachęcał mnie do anulowania rezerwacji w bookingu - to wtedy byłaby w gratisie. Po przyjeździe wyraziłem swoje niezadowolenie, ale w końcu zapłaciłem tą samą karta bez anulowania, również zapłaciłem kk 100euro depozytu, zgłosiłem tez to do bookingu. Po trzech dniach właściciel sam anulował za darmo rezerwację (bezzwrotną). Kontakt z booking - sprawdzą sprawę, podobno karta była nieważna (ale za klimę płatność przeszła), po pobycie kaucja wróciła na kk.
Po 10 dniach przyszły 2 maile z bookingu 1 -
Jako że obiekt, w którym zarezerwowali Państwo pobyt, nie był w stanie zaoferować satysfakcjonującego rozwiązania zgłoszonej przez Państwa sprawy, przekazaliśmy Państwa sprawę Zespołowi Relacji z Klientem.
i drugi - Zwrot w wysokości 2 058,20 zł za rezerwację o numerze XXXXXXXXX jest gotowy do odbioru..

Dziś dzwoni Włoch i prosi by mu zapłacić drugi raz :roll:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
igor.fly4free lubi ten post.
 
 
#4263 PostWysłany: 25 Lip 2019 19:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
Czy ten zwrot dostałeś czy nadal jest potencjalnie do odbioru?Czy tydzień przed przyjazdem to była płatność za pośrednictwem booking, czy bezpośrednia?Dodatkowo właściciel sam bez pośrednictwa booking nie mógł anulować.Mógł co najwyżej prosić o anulowanie podając jakiś powód a booking mógł to zaakceptować ,ale powiadamiając ciebie wcześniej o przyczynie.Sytuacja doprawdy zagadkowa.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4264 PostWysłany: 25 Lip 2019 19:54 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1616
srebrny
I jak mógł anulować po 3 dniach od zameldowania? Czy ja czegoś nie rozumiem :roll:
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#4265 PostWysłany: 25 Lip 2019 20:10 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
paweł p napisał(a):
apartament we Włoszech bez możliwości anulowania. Kasa pobrana tydzień przed przyjazdem (Curve). ...Po trzech dniach właściciel sam anulował za darmo rezerwację (bezzwrotną). Kontakt z booking - sprawdzą sprawę, podobno karta była nieważna

Jak to możliwe,że pobrano opłatę za rezerwację przed przyjazdem a potem jako powód anulacji podają,że karta była nieważna ;)


Ostatnio edytowany przez miriam, 25 Lip 2019 21:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4266 PostWysłany: 25 Lip 2019 20:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lut 2014
Posty: 645
niebieski
też pierwszy raz się z tym spotkałem, płatność była przez stronę bookingu, aby odebrać zwrot mam wejść na link z maila od bookingu i podać numer karty). Booking twierdzi, że to hotel anulował rezerwację. Podobno hotel nie był w stanie przetworzyć płatności kartą bo była nieważna, ale 4 inne hotele przetworzyły bezproblemowo, za tą nieszczęsną klimę też udało im się pobrać kasę, karta również nie była przeze mnie blokowana w żadnym momencie podróży - zresztą pieniądze zeszły. Lekko mnie wkurzyło na siłę zachęcanie do anulacji rezerwacji. Nie mam zamiaru bawić się w powtórne płatności/przewalutowania itp., a jednocześnie nie mam zamiaru rezygnować z tych nieszczęsnych 5% Wiza - tak dla zasady. Zobaczę co powie infolinia Bookingu.

@Jekyll - też tego nie rozumiem, ale tak było - zameldowanie 7 VII, odwołanie 9 VII -
Rezerwacja została odwołana z powodu nieważnej karty kredytowej.
Szanowni Państwo,
Potwierdzamy, że Twoja rezerwacja w obiekcie App.... została odwołana. Nie musisz podejmować dodatkowych działań.
to mail od bookingu, natomiast infolinia bookingu twierdziła, że anulował hotel (Booking otrzymał ode mnie potwierdzenie płatności). Z hotelu wyjechałem bez problemów 13 VII, kaucje zwrócili, żadnych pretensji nie mieli :roll:
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4267 PostWysłany: 25 Lip 2019 20:24 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1616
srebrny
Niezłe jaja. Tak właśnie jest z krętaczami ;)
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#4268 PostWysłany: 25 Lip 2019 20:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
@paweł p Przy płatności przez stronę bookingu pieniądze do właściciela obiektu pomniejszone o prowizję bookingu trafiają najczęściej w następnym miesiącu po odbyciu przez klienta rezerwacji(przekazuje je booking). Pieniądze za twoją rezerwację booking już miał ,więc co oni piszą o ważności karty.Wygląda to na rozgrywkę między obiektem a bookingiem po powzięciu informacji,że obiekt chciał się dogadać z klientem bez ich udziału celem uniknięcia prowizji.Włoch pieniędzy nie ma i od ciebie zależy czy je w ogóle dostanie. Po ew. zwrocie może się z nim podzielisz odliczając za klimę,5% za pkt. wizz i jakąś karę za krętactwa ;)
paweł p napisał(a):

Dziś dzwoni Włoch i prosi by mu zapłacić drugi raz :roll:
Góra
 Relacje PM off  
 
#4269 PostWysłany: 29 Lip 2019 19:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 975
Loty: 44
Kilometry: 57 793
srebrny
Czy na bookingu można zrobić taki myk, że rezerwujemy w opcji ze zwrotem, po jakimś czasie zwracamy i bierzemy to samo w opcji tańszej bezzwrotnej?
Czy też booking nie pozwoli na to?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4270 PostWysłany: 29 Lip 2019 19:47 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1885
srebrny
A czemu ma nie pozwolić? Możesz nawet to zrobić przed odwołaniem zwrotnej rezerwacji, o ile tylko jest taka możliwość (dostępne pokoje).
Góra
 Relacje PM off
nrm uważa post za pomocny.
 
 
#4271 PostWysłany: 29 Lip 2019 19:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 975
Loty: 44
Kilometry: 57 793
srebrny
Nie wiem dlatego pytam ;) Mam problem ze znalezieniem tego co chcemy, dodatkowo jeszcze znajomi nas wstrzymują,
a znalazłem apartament 2os. niestety bez opinii (bo od czerwca w serwisie) więc na wszelki wypadek bym wziął drożej póki sytuacja się nie wyklaruje, a ew. później już taniej ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4272 PostWysłany: 29 Lip 2019 19:56 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1885
srebrny
Ja często biorę bez opinii lub z pojedynczymi recenzjami, często są to najlepsze noclegi w kategorii cena/ jakość.
Twój plan jak najbardziej jest do zrealizowania na booking.com, zazwyczaj (ale nie zawsze) pokoje wracają do puli kilka - kilkanaście minut po odwołaniu rezerwacji.
Góra
 Relacje PM off
nrm uważa post za pomocny.
 
 
#4273 PostWysłany: 29 Lip 2019 20:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
Zdarza się też,że wracają ale już z inną ceną.W każdym razie opcja zwrotna jest o tyle dobra,że cały czas możemy szukać czegoś lepszego patrząc na stosunek cena/jakość.Czasem im bliżej wyjazdu tym lepsze ceny zwłaszcza w obiektach,które startowały z wysokiego pułapu cenowego i nie znalazły chętnych.
Góra
 Relacje PM off
nrm uważa post za pomocny.
 
 
#4274 PostWysłany: 29 Lip 2019 20:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 975
Loty: 44
Kilometry: 57 793
srebrny
Dzięki za rady. Akurat w Barcelonie to ceny raczej trzymają się mocno i 90% zajęte, w ostatniej chwili niestety tylko hotele zostają ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4275 PostWysłany: 30 Lip 2019 23:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
Takie uzgodnienia jak przedstawiasz najlepiej mieć na piśmie(mail) i to zanim anulują zrobioną rezerwację.Więcej nie wyciągniesz ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4276 PostWysłany: 31 Lip 2019 00:13 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1616
srebrny
@york671 musisz mieć zgodę I zrobić ponowną rezerwację przez booking. Jeśli nocleg jest droższy trzeba to uzasadnić. Więcej nie "wyciagniesz".
_________________
www.ineedatrip.pl
Góra
 Relacje PM off  
 
#4277 PostWysłany: 03 Sie 2019 21:33 

Rejestracja: 03 Sie 2019
Posty: 4
mam pytanie dotyczące odwołania rezerwacji przez booking.
Na 9 dni przed wyjazdem z powodu rzekomego błedu w systemie płatności ( rezerwacja została anulowana, Booking nie spróbował pobrać opłaty z karty, mam na to dokument z banku potwierdzający brak próby pobrania należności przez booking.)
Dokonałem rezerwacji w innym obiekcie również poprzez Booking, obiekt pobrał należność z karty, w dniu planowanego wyjazdu obiekt odwołał rezerwację z ppowodu problemów technicznych, pieniądze zostały mi zwrócone dopiero po 5 dniach. Jak myślicie czy w zaistniałej sytuacji mogę ubiegać się o jakieś zadośćuczynienie?
Dzięki za pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4278 PostWysłany: 03 Sie 2019 21:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5801
platynowy
Skutecznie nie możesz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#4279 PostWysłany: 03 Sie 2019 21:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6281
HON fly4free
Sporo informacji o perypetiach z rezerwacjami na booking.com znajdziesz w temacie booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154?start=4260 Napisz czy zarezerwowałeś ostatecznie coś innego i masz rachunek czy zrezygnowałeś z pobytu?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4280 PostWysłany: 03 Sie 2019 21:50 

Rejestracja: 03 Sie 2019
Posty: 4
Zarezerwowałem coś innego, niestety była to kwatera prywatna i właściciel nie miał możliwości wystawienia faktury
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4893 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 245  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group