Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 217  Następna
Autor Wiadomość
#4201 PostWysłany: 12 Lip 2019 19:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5294
HON fly4free
Polska infolinia 22 3060857 cierpliwie czekaj ,nawet 15-30 min to czasem trwa. ;)
Góra
 Relacje PM off
Artycjusz lubi ten post.
smatekk uważa post za pomocny.
 
 
#4202 PostWysłany: 12 Lip 2019 19:27 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 337
Dziękuję, ale to jest jakaś linia 24h czy polska? Bo jak Polska to nie wiem czy warto czekać
Góra
 Relacje PM off  
 
#4203 PostWysłany: 12 Lip 2019 19:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5294
HON fly4free
Działa 24 h,po polsku zazwyczaj do 22 się dogadasz jak wciśniesz 1,a po angielsku ktoś jest dostępny całą dobę.To nr polski więc jeśli z innego kraju dzwonisz to +48.Przygotuj nr rezerwacji i kod PIN bo musisz obecnie wprowadzić by się połączyć z uwagi na przeciążenie linii(wakacje) ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#4204 PostWysłany: 13 Lip 2019 21:02 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 243
Loty: 97
Kilometry: 104 192
niebieski
bronek40 napisał(a):
Jak się obecnie można skontaktować z Booking.com
Jest jakiś telefon działający, albo adres email?

Bo piszę w sprawie rezerwacji przez formularz na ich stronie i głucho jak w bęben


HELP


"spokojnie" - ja dwa dni przed wyjazdem napisałem do nich maila z pytaniem, co mogę zrobić po zmianie lokalizacji obiektu o kilometr. Odpisali prawie dwa tygodnie później ostatniego dnia pobytu "blabla przepraszamy...Obiekt faktycznie zmienił swoją lokalizację, która błędnie została zaznaczona w systemie początkowo. Mamy nadzieję. że obiekt jednak sprostał Państwa wymaganiom i będziecie Państwo zadowoleni z pobytu" :D
_________________
Alfabet Podróży: Ateny, Brno, Malta, Fryzja, Ryga, Walencja, Promem z Gdyni -> klik!

2018: Anglia, Litwa, Austria, Węgry, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Włochy, Rosja, Holandia, Hiszpania
2019: Chorwacja, Niemcy, Czarnogóra, ???
Góra
 Relacje PM off  
 
#4205 PostWysłany: 13 Lip 2019 21:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4718
platynowy
Gdyby Ci zależało na szybkiej reakcji, to byś wybrał inny sposób komunikacji.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
xionc lubi ten post.
 
 
#4206 PostWysłany: 16 Lip 2019 10:23 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 243
Loty: 97
Kilometry: 104 192
niebieski
Gdyby gdyby.... skoro udostępniają ten formularz, to odpisywanie po fakcie jest trochę niepoważne

napisałem jednocześnie do obiektu i do bookingu, w obiekcie napisali, że poprzednia lokalizacja to była pomyłka (uhm), przemyśleliśmy sprawę i zaryzykowaliśmy
_________________
Alfabet Podróży: Ateny, Brno, Malta, Fryzja, Ryga, Walencja, Promem z Gdyni -> klik!

2018: Anglia, Litwa, Austria, Węgry, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Włochy, Rosja, Holandia, Hiszpania
2019: Chorwacja, Niemcy, Czarnogóra, ???
Góra
 Relacje PM off  
 
#4207 PostWysłany: 16 Lip 2019 12:39 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4718
platynowy
Cytuj:
skoro udostępniają ten formularz, to odpisywanie po fakcie jest trochę niepoważne

Nie odpowiedzieli po fakcie, a w kolejności załatwiania spraw, spływających na email. Masz tam gwarantowany czas na reakcję?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!


Ostatnio edytowany przez boots, 16 Lip 2019 13:00, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#4208 PostWysłany: 16 Lip 2019 12:59 

Rejestracja: 15 Lut 2016
Posty: 243
Loty: 97
Kilometry: 104 192
niebieski
Szkoda, że nie ma tu emotikona facepalm :)

kończę temat i pozdrawiam!
_________________
Alfabet Podróży: Ateny, Brno, Malta, Fryzja, Ryga, Walencja, Promem z Gdyni -> klik!

2018: Anglia, Litwa, Austria, Węgry, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Włochy, Rosja, Holandia, Hiszpania
2019: Chorwacja, Niemcy, Czarnogóra, ???
Góra
 Relacje PM off  
 
#4209 PostWysłany: 17 Lip 2019 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1092
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
zauważyłem że zwroty z referali , które zaczeły spływać w dniu dzisiejszym w opisie nie posiadają załączonego nr rezerwacji co utrudnia identyfikacje za która rezerwacje przyszedł zwrot. Czy macie podobnie?
Dodatkowo na koncie jest informacja ze wypłacono nagrodę - bez wskazania numeru APN...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4210 PostWysłany: 17 Lip 2019 13:39 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1609
złoty
Mam to samo, zwrot przyszedł w poniedziałek.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4211 PostWysłany: 22 Lip 2019 10:18 

Rejestracja: 22 Paź 2011
Posty: 109
Mam taką sytuację - szukałem fajnego noclegu na 3 dni nad morzem na sierpień - i znalazłem w rewelacyjnej cenie, więc szybko zarezerwowałem.Potwierdzenie doszło ...ale dziś obiekt prosi -poprzez booking - o jej anulację (aktualnie cena tej ofert jest 3 razy większa). Jakie mam prawa w tej sytuacji, czy mogą to anulować bez mojej zgody ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#4212 PostWysłany: 22 Lip 2019 10:28 

Rejestracja: 26 Cze 2012
Posty: 769
Loty: 155
Kilometry: 370 915
srebrny
Miałem taką sytuację, że booking anulował mi (albo obiekt - nie wiem) rezerwację 12h przed przyjazdem.
Z tego co pamiętam tłumaczyli się względami sanitarnymi.
Booking znalazł mi wtedy hotel o podobnym standardzie i pokrył różnicę w kosztach noclegu.
Z pewnością jeśli anulujesz samodzielnie, to nie uzyskasz od strony Booking żadnej rekompensaty.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#4213 PostWysłany: 22 Lip 2019 10:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1034
srebrny
Nie zgadzaj się na anulację. Sprawę zgłoś do Booking. Albo niech zmuszą obiekt do respektowania Twojej rezerwacji, albo w ramach Twojej rezerwacji niech Booking Ci znajdzie inny obiekt w okolicy, który będzie Ci odpowiadał. W ostateczności sama znajdziesz inny obiekt, a Booking niech zadeklaruje zwrot do Ciebie różnicy kosztów pobytu. Chyba, ze obecna rezerwacja była z tzw. rażącego błędu cenowego - wtedy z Bookingiem różnie może być...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#4214 PostWysłany: 22 Lip 2019 10:38 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 17
Loty: 91
Kilometry: 88 437
Od razu zgłaszasz do booking i znajdują Ci obiekt w podobnym standardzie (jeśli nie jest to wspomniany wyżej 'rażący błąd cenowy'). Przerabiane niecały miesiąc temu na Białorusi. Zastępczy obiekt okazał się sporo droższy, jednak zwrot różnicy znalazł się na koncie 3 dni po zakończeniu pobytu, Booking zadziałał bardzo sprawnie. W dniu zgłoszenia próby wymuszenia anulowania rezerwacji ze strony obiektu znalazł zastępcze miejsce, a później bardzo szybko zwrócił różnicę w cenie. Polecam dzwonić, zamiast pisać maile, idzie zdecydowanie szybciej
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
eskie uważa post za pomocny.
 
 
#4215 PostWysłany: 22 Lip 2019 10:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1065
Loty: 76
Kilometry: 94 447
złoty
manislaw napisał(a):
Polecam dzwonić, zamiast pisać maile, idzie zdecydowanie szybciej

Tylko przy rozmowie telefonicznej koniecznie poproś o przysłanie na maila potwierdzenia nowej rezerwacji, by mieć jakąś podkładkę na piśmie. To potwierdzenie to może być zwyczajne zdanie z informacją, że osoba X, ma zarezerwowany nocleg w miejscu Y w terminie Z wraz z personaliami konsultanata z Bookingu (pewnie tylko imieniem). I najlepiej przed rozmową z konsultantem poszukaj samodzielnie noclegu spełniającego Twoje potrzeby w cenie możliwie zbliżonej do poprzedniej rezerwacji - to bardzo przyśpieszy cały proces.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4216 PostWysłany: 22 Lip 2019 16:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5294
HON fly4free
@Cicha_Woda Zastępczy obiekt jest ci proponowany i jeśli ci odpowiada samodzielnie musisz go zarezerwować ,więc dostajesz na maila standardowe potwierdzenie.Konsultanta dla pewności prosimy o mailowe zapewnienie,że zobowiązują się do zwrotu ew.różnicy w cenie.Booking nie dokonuje rezerwacji w naszym imieniu.Warto natomiast tak jak piszesz znaleźć coś zastępczego samodzielnie i zaproponować im do akceptacji,to zdecydowanie ułatwia i przyspiesza sprawę.
suzi napisał(a):
..ale dziś obiekt prosi -poprzez booking - o jej anulację (aktualnie cena tej ofert jest 3 razy większa). Jakie mam prawa w tej sytuacji, czy mogą to anulować bez mojej zgody ?
Obiekt sam nie może ci anulować ,booking może jeśli uzna to za ewidentny błąd ceny, co zazwyczaj jest dyskusyjne.Zdarza się też,że próbują negocjować kompromisową cenę między klientem a obiektem.Zadzwonisz do booking to zobaczysz jak tym razem do tego podejdą.
Góra
 Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
 
#4217 PostWysłany: 22 Lip 2019 18:08 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1265
złoty
potwierdzam, za 3 dni lecę do hotelu który prosił mnie po pół roku od rezerwacji o anulowanie, nie chciałem się zgodzić, rezerwacja była zrobiona ze zniżką z pocztówki, booking.com sam zaproponował mi lepszy hotel z apartamentem zamiast pokoju i zobowiązał się do pokrycia różnicy w kosztach i zwrotu z pocztówki
Góra
 Relacje PM off  
 
#4218 PostWysłany: 22 Lip 2019 20:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5312
Loty: 141
Kilometry: 270 325
niebieski
Wszystko jak wyżej, ale ja tam proponuję samemu nie szukać noclegu tylko poczekać na krok booking co zaproponują. Z mojego doświadczenia wynika że proponują duuużo wyższy standard niż był wcześniej zarezerwowany. Ja miałem nocleg w Berlinie za 200zł a skończyłem na noclegu za 600zł + 200zł za późniejsze zameldowanie czyli razem 800zł. Booking pokrył całą różnicę. Nocleg sami zaproponowali, w sumie proponowali 2 czy 3 - każdy z oceną minimum 9,5*.

Inna sprawa że skoro hotel prosi to liczy że anulujesz. Jeśli nie anulujesz to być może uzna Twoja rezerwację (jeśli ma miejsca oczywiście a chodzi właśnie o błąd cenowy) BO różnicę kosztów niby pokrywa booking, ale tak naprawdę przerzuci ją na hotel ;) Takie mają umowy, więc hotel dlatego Ciebie prosi bo wtedy by tego uniknął.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#4219 PostWysłany: 22 Lip 2019 21:17 

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 1265
złoty
dokładnie, najpierw nie chciałem nic zmieniać, ale po propozycji bookingu uznałem, że trzeba brać co dają, a jeszcze później hotel, który prosił o anulację sam przysyłał maile i dzwonił, że współpracują z innym hotelem i mnie przeniosą, pewnie żeby uniknąć dodatkowych kosztów, ale zostaję przy propozycji booking.com, niech zapłacą za swoje zmiany
Góra
 Relacje PM off  
 
#4220 PostWysłany: 22 Lip 2019 21:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12879
HON fly4free
Fajnie się to czyta, jak autorka nie pisze co zrobiła czy ustaliła z Booking, a forumowicze przejmują inicjatywę w temacie pisząc co im się kiedyś udało z nimi załatwić :D


Wystarczy, by autorka napisała co wstępnie ustaliła z Booking
Temat nie będzie łatwy, bo cena to ewidentny błąd i rezerwacja na sierpień


Ostatnio edytowany przez gorny77, 22 Lip 2019 23:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
mzukowski lubi ten post.
 
 
 [ 4322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 217  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group