Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4181 PostWysłany: 08 Lip 2019 09:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 417
Kilometry: 786 538
srebrny
Przecież w mailu piszą wyraźnie, że jeśli chcesz zachować tę samą kartę, to musisz ją wprowadzić raz jeszcze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#4182 PostWysłany: 08 Lip 2019 18:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 641
niebieski
Ostatecznie pobrało ze starej karty, ale dla pewności dodałem inną, a potem zmieniłem na starą.

Dziwi mnie tylko, że pobrało w EUR za nocleg w Budapeszcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4183 PostWysłany: 08 Lip 2019 20:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Krupier napisał(a):

Dziwi mnie tylko, że pobrało w Euro za nocleg w Budapeszcie.

Może to była płatność za pośrednictwem booking.com ,wtedy nie zawsze jest w walucie miejsca pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4184 PostWysłany: 10 Lip 2019 14:35 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
Witam serdecznie wszystkich podróżników!
Po latach dobrej współpracy z Booking spotkała mnie (ale też trzy inne rodziny) przykra sytuacja. Wczoraj obiekt (Grecja, Kefalonia) odwołał rezerwację na sierpień. Dowiedziałem się od konsultanta, że został zamknięty. Obiekt został opłacony już w lutym. Kolega od konsultanta dostał informację, że trzeba kontaktować się z obiektem w sprawie zwrotu kasy. Czy to rzeczywiście tak działa? Ja nie dostałem na razie żadnej odpowiedzi pisemnej na moje zapytanie jak wygląda procedura zwrotu pieniędzy. Liczę na wszelkie porady, sugestie, co można w tej sytuacji zrobić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4185 PostWysłany: 10 Lip 2019 14:42 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
jesli nocleg nadal potrzebny, to niech booking cos znajdzie. jesli nie, to niech booking odda kase, jesli platnosc byla robiona przez booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4186 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:14 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
ibartek napisał(a):
jesli nocleg nadal potrzebny, to niech booking cos znajdzie. jesli nie, to niech booking odda kase, jesli platnosc byla robiona przez booking.


Nocleg jak najbardziej potrzebny. Konsultant powiedział, że może poszukać, ale wszystko teraz jest dużo droższe. To już wolę spróbować samemu coś znaleźć, niekoniecznie przez Booking. Płatność szła kartą na stronie Booking, a teraz wygląda to niestety tak, jakby mieli nas w głębokim poważaniu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4187 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:17 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
rwojt...miałem podobne sytuacje i w każdej oczywiście tel na infolinię Booking i rozmowa z konsultantem a potem ustalenia , że wpierw Booking upomina się o moją kasę a jak po tygodniu nie wpłynie to sami oddadzą a pobiorą od właściciela obiektu. Doradzam podobne ustalenia aczkolwiek oczekiwanie bywało nawet 2 tyg na wpłynięcie powrotne kasy :P
Góra
 Profil Relacje PM off
rwojt uważa post za pomocny.
 
      
#4188 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:28 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
rwojt napisał(a):
Nocleg jak najbardziej potrzebny. Konsultant powiedział, że może poszukać, ale wszystko teraz jest dużo droższe. To już wolę spróbować samemu coś znaleźć, niekoniecznie przez Booking. Płatność szła kartą na stronie Booking, a teraz wygląda to niestety tak, jakby mieli nas w głębokim poważaniu...



ale to niech booking szuka i rezerwuje, a jak drozej to niech pokryje roznice. nie twoj problem ze teraz drozej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4189 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:32 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
Z zeznań konsultanta wynika, że w tej sytuacji, czyli całkowite zamknięcie obiektu i powiadomienie booking o tym odpowiednio wcześniej, nie ma takich możliwości, o których piszesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4190 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:48 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
a jakie to ma znaczenie, czy obiekt sie zamknal, czy sam odwolal, czy jeszcze inny powod. zrobiles rezerwacje przez booking.com i zaplaciles, ja bym nie odpuscil ze to booking ma znalezc alternatywe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4191 PostWysłany: 10 Lip 2019 15:55 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
@ibartek no widocznie jednak może ma znaczenie. Pytanie, czy ktoś miał podobną sytuację (czyli wcześniejsze zamknięcie obiektu) i booking znalazł mu droższy hotel i za to nie trzeba było dopłacać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4192 PostWysłany: 10 Lip 2019 17:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@rwojt Wszystko zależy od tego jak skonstruowana była umowa obiektu z booking.com.Jeśli obiekt spełnił wymogi umowy to booking nie ma jak obciążyć go kosztami różnicy, a sam niechętnie bierze koszty na siebie.Im więcej dni do pobytu tym mniejsza szansa na pokrycie różnicy ceny.Konsultanci w ramach przeprosin za utrudnienia mają kwotę 25 E do zaoferowania bez potrzeby konsultacji z przełożonymi i czasem to oferują,ale też zależy na kogo się trafi.Możesz spróbować powalczyć ale czy coś z tego będzie nie ma gwarancji zwłaszcza jak rezerwacja już została odwołana.Zazwyczaj jeśli chcą coś zrekompensować uzgodnienia są prowadzone przed anulacją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4193 PostWysłany: 10 Lip 2019 19:23 

Rejestracja: 06 Lip 2014
Posty: 709
Loty: 251
Kilometry: 641 741
niebieski
miałem kilkukrotnie brak możliwości noclegu z zarezerwowanym hotelu/hostelu z winy hotelu i booking zawsze stanął na wysokości zadania - czyli ustalałem rezerwację droższego obiektu, booking prosił o wzięcie w hotelu rachunku i po odbytym pobycie przesyłałem do nich kopie rachunku i dostawałem zwrot różnicy w cenie;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4194 PostWysłany: 10 Lip 2019 19:31 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
@lukasz666 OK, tylko tutaj obiekt został zamknięty i już pewnie nie jest na bookingu. Co prawda jest jeszcze wyświetlany, ale z informacją, że nie można już w nim rezerwować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4195 PostWysłany: 10 Lip 2019 20:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
rwojt napisał(a):
Wczoraj obiekt (Grecja, Kefalonia) odwołał rezerwację na sierpień. Dowiedziałem się od konsultanta, że został zamknięty. Obiekt został opłacony już w lutym. Kolega od konsultanta dostał informację, że trzeba kontaktować się z obiektem w sprawie zwrotu kasy..

Czy ktoś z was próbował dzwonić do obiektu by potwierdzić informację konsultanta i dowiedzieć się ew. o zwrot zapłaty? Czasem bywa,że obiekt zrywa współpracę z bookingiem a zamknięcie to tylko wykręt. ;)


Ostatnio edytowany przez miriam, 10 Lip 2019 20:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4196 PostWysłany: 10 Lip 2019 20:30 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
Co można ugrać dzisiaj w Booking.com
Zrobił mnie w wuja, dostaje od hotelu inny pokój niz mam w rezerwacji

Hotel może być obłożony i zamiana pokoi może nie być mozliwa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4197 PostWysłany: 10 Lip 2019 21:20 

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 11
@miriam Dzwonić nie, ale pisałem mail i SMS, zero odpowiedzi. Ostatnia opinia z 7.07.2019 (po bułgarsku) to głośny krzyk "Hotel nie działa - zostaliśmy oszukani!!!". Tak więc :evil:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4198 PostWysłany: 10 Lip 2019 21:34 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
I prawdopodobnie dopiero ten" krzyk" pobudził Booking do odwoływania zrobionych tam za ich pośrednictwem rezerwacji ;) Odzyskanie kasy może potrwać bo pewnie takich jak wy będzie wielu, więc dla bookingu to problem.W ostateczności płacąc kartą zgłosicie w banku prośbę o chargeback.Szukajcie czym prędzej czegoś innego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4199 PostWysłany: 12 Lip 2019 19:18 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 511
niebieski
Jak się obecnie można skontaktować z Booking.com
Jest jakiś telefon działający, albo adres email?

Bo piszę w sprawie rezerwacji przez formularz na ich stronie i głucho jak w bęben


HELP
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4200 PostWysłany: 12 Lip 2019 19:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Polska infolinia 22 3060857 cierpliwie czekaj ,nawet 15-30 min to czasem trwa. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Artycjusz lubi ten post.
smatekk uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group