Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4089 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 205  Następna
Autor Wiadomość
#3961 PostWysłany: 02 Kwi 2019 15:59 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4278
Ostrzeżenia: 2
platynowy
Szukasz jakiejś pomocy i porady?
Bo jeśli tylko opinii, to faktycznie, trochę nie fair.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#3962 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:16 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 36
Tak - porady czy mogę coś zrobić w takiej sytuacji jeżeli czuję się powiedzmy oszukana i pomocy jak to zrobić oraz dowiedzieć się, czy tylko ja mam takiego pecha i takie wrażenie że to nie fair w stosunku do klienta?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3963 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4278
Ostrzeżenia: 2
platynowy
Skontaktuj się z booking i zażądaj alternatywnego hotelu w takiej samej cenie.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#3964 PostWysłany: 02 Kwi 2019 16:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5179
Loty: 15
Kilometry: 21 054
HON fly4free
1. Im bardziej firma się rozrasta, tym mniejsze szanse na to, że będzie cię traktować jak partnera
2. Niestety takie sytuacje się zdarzają – spróbuj zadzwonić na infolinię, przedstawić sytuację i wynegocjować jakiś inny nocleg jak pisze @boots lub ewentualnie ze zwrotem dodatkowego kosztu przez booking po przedstawieniu faktury.
3. Na przyszłość – kiedy coś zaczyna szwankować z rezerwacją czy obiektem, najlepiej od razu poszukać jakiejś innej oferty z darmowym anulowaniem, aby mieć w razie czego w rezerwie. Booking pozwala na wiele rezerwacji na jeden termin, będziesz po prostu miała informację o zdublowanej rezerwacji.
4. Sposób płatności to akurat nie problem bookingu – płacisz w walucie obiektu, więc zaakceptowałaś koszty przewalutowania, również w przypadku zwrotu. Rozwiązaniem będą np. karty walutowe Kantoru Alior Banku czy Revolut
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3965 PostWysłany: 02 Kwi 2019 18:15 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 36
Zadzwoniłam i mimo zagotowania się na tą sytuację spokojnie przedstawiłam sprawę i poprosiłam grzecznie o zmianę na inny nocleg i zatarcie niefajnego wrażenia pechowej przygody z bookingiem. Po rozmowie z przełożonymi odpiszą na maila - zobaczymy - dam znać - zaczynam mieć znowu wiarę w ludzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3966 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
@greysi Nie chcę cię martwić ale jeśli rezerwacja już jest anulowana to oprócz zwrotu pieniędzy niewiele wskórasz.Rozmowa z przełożonym to często chwyt psychologiczny konsultanta.Negocjacje mają sens jeśli szukają alternatywy i kompromisu zanim dokonają anulacji.Nie trać czasu i szukaj czegoś innego sama ,w miarę możliwości z opcją ew. anulacji gdyby potem pojawiło się coś lepszego, lub jak czasami bywa obniżka ceny w obecnie drogich obiektach.Booking jeśli odpisze to rzuci ci jakąś alternatywną propozycję,ze swojej stronki,którą bez ich pomocy sama znajdziesz.Cieszę się,że wierzysz w ludzi,tylko pamiętaj,że Booking to czysty(choć nie w dosłownym znaczeniu) biznes,który niestety zatracił już ludzkie oblicze. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
greysi lubi ten post.
greysi uważa post za pomocny.
 
      
#3967 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:24 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 36
Dzięki @miriam i masz rację.Odpisali, że "Niestety nie jesteśmy w stanie pomóc Państwu z relokacją." Szkoda:(
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3968 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:42 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 4
greysi napisał(a):
Dzięki @miriam i masz rację.Odpisali, że "Niestety nie jesteśmy w stanie pomóc Państwu z relokacją." Szkoda:(

Gdy już dostaniesz zwrot wyślij mailem dowód pobrania i zwrotu. Ponieważ rezerwacja nie została odwołana z Twojej winy, masz szansę na wyrównanie róznicy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3969 PostWysłany: 02 Kwi 2019 19:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
@rilakkuma Od kogo ? Sprawa chyba musiałaby oprzeć się o sąd(holenderski?).Nie znam póki co takiego przypadku/wyroku ,ale chętnie się dowiem jak to zrobić zakładając,że w grę wchodzi suma 200-300 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3970 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:01 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 4
miriam napisał(a):
@rilakkuma Od kogo ? Sprawa chyba musiałaby oprzeć się o sąd(holenderski?).Nie znam póki co takiego przypadku/wyroku ,ale chętnie się dowiem jak to zrobić zakładając,że w grę wchodzi suma 200-300 zł.

Skontaktuj się z obsługą klienta Booking.com, wyjaśniej że w związku z odwołaniem rezerwacji nie z Twojej winy wystąpiła różnicy w kwocie pobranej i zwróconej w złotówkach. Przedstaw odpowiednie dokumenty. Warto spróbować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3971 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:23 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 36
Tak, przeszło mi to przez głowę i nawet pomyślałam, że wyślę im skany płatności na maila zwrotnego zanim zwrócą.
Choć w plecy dwadzieścia parę zł to poczucie, że nie fair i mają mnie gdzieś jest jeszcze gorsze. Jakoś tak mi przykro, że tak z buta traktują ludzi :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3972 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
@rilakkuma Ty masz na myśli różnicę( jeśli będzie) wynikającą z ew.przewalutowania to owszem,myślałam ,że piszesz o wyrównaniu kwoty za ew.droższy nocleg. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3973 PostWysłany: 02 Kwi 2019 20:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3153
złoty
greysi napisał(a):
Tak, przeszło mi to przez głowę i nawet pomyślałam, że wyślę im skany płatności na maila zwrotnego zanim zwrócą.
Choć w plecy dwadzieścia parę zł to poczucie, że nie fair i mają mnie gdzieś jest jeszcze gorsze. Jakoś tak mi przykro, że tak z buta traktują ludzi :(

dorośnij
welcome to the real world
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#3974 PostWysłany: 03 Kwi 2019 07:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 513
srebrny
Przedwczoraj miałem podobną sytuację.
- dostałem maila z Bookingu, że obiekt nie może zrealizować rezerwacji (chyba całkiem wyleciał z oferty, albo go za coś zablokowali)
- w mailu była propozycja innego obiektu, ale z racji lokalizacji mi nie podszedł
- zarezerwowałem inny nocleg (około 20% droższy)
- zadzwoniłem na infolinie i podałem numer nowej rezerwacji
- po wymeldowaniu trzeba się zgłosić po zwrot różnicy pomiędzy noclegami + ew. inne koszty jakie mogłyby wyniknąć w związku ze zmianą

Odnośnie zwrotu i niekorzystnego przewalutowania to kiedyś hotel w Vegas który bezkosztowo anulowałem zgodnie z ofertą wystawił mi noshow i pobrał z karty na pierwszy nocleg.
Szybki telefon do Booking i po kilku dniach zwrot + informacja, że przy ew. różnicach kursowych przesłać potwierdzenie i sami pokryją różnicę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3975 PostWysłany: 03 Kwi 2019 12:23 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 218
Loty: 67
Kilometry: 99 904
niebieski
czy ktoś już korzystał z booking.basic? Mają fajną ofertę, ale nie wiem czy ryzykować ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3976 PostWysłany: 03 Kwi 2019 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5179
Loty: 15
Kilometry: 21 054
HON fly4free
Skorzystałem pierwszy raz w marcu - nocleg na Malcie.

To oferta bezzwrotna, mi wyszło sporo taniej niż najtańszy pokój w normalnej ofercie (24 euro vs 37 euro).
Z różnic w stosunku do normalnej rezerwacji:
- nie można jej wydrukować,
- komunikaty od booking na stronie rezerwacji "Obiekt xxx może nie odnotować Twojej rezerwacji przez jakiś czas przed przyjazdem. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami." oraz "Twoja rezerwacja została przetworzona przez jednego z naszych partnerów. Personel obiektu może nie wiedzieć, że została ona dokonana na Booking.com.". W informacjach miałem, że dokonana z partnerem Ctrip
- opłacenie rezerwacji nie oznacza jej potwierdzenia - musisz czekać na akceptację obiektu. Moja została odrzucona, ale wieczorem tego samego dnia pojawiła się ponownie w aplikacji w tej samej cenie - zaryzykowałem i spróbowałem raz jeszcze. Za drugim razem została zaakceptowana, środki za pierwszą wróciły na rachunek karty po kilku dniach.

Na miejscu wszystko było OK, mieli moją rezerwację w bazie z informacją, że opłacona.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#3977 PostWysłany: 03 Kwi 2019 17:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
@Kashpir Podasz link do strony by poszukać noclegów w tej taryfie.


Ostatnio edytowany przez miriam, 04 Kwi 2019 10:07, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3978 PostWysłany: 03 Kwi 2019 18:53 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 218
Loty: 67
Kilometry: 99 904
niebieski
normlanie na booking.com, niektóre obiekty mają taką opcję. Trzeba wchodzić i sprawdzać każdy z osobna - pojawia się po kilku sekundach od załadowania stronki.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3979 PostWysłany: 03 Kwi 2019 23:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5179
Loty: 15
Kilometry: 21 054
HON fly4free
Dokładnie. Co ważne - jeśli mamy utworzoną jakąś listę i sprawdzamy na niej zmiany cen, to oferta booking.basic tam się nie pojawi. Trzeba wejść na stronę wybranego obiektu i chwilę poczekać - jeśli jest dla niego oferta basic, to się pojawia na pierwszym miejscu; jeśli nie ma, to po prostu nic się nie zmienia.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3980 PostWysłany: 04 Kwi 2019 23:21 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 317
niebieski
Zapytam bo nigdy tak nie rezerwowałem noclegu a teraz jestem zmuszony,

Muszę zrobić nocleg dla kogoś i chcę żeby to jej dane były przy tej rezerwacji, ale chcę to zrobić ze swojego konta i chcę zapłacić swoją kartą płatniczą. Jest to dozwolone? Mogę bez problemu to zrobić? Nie będzie akcji na miejscu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4089 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 205  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group