Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4336 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 217  Następna
Autor Wiadomość
#3901 PostWysłany: 15 Mar 2019 16:36 

Rejestracja: 23 Lis 2016
Posty: 169
niebieski
"Twoja nagroda nie może być wypłacona, ponieważ podane przez Ciebie dane nie spełniają naszych Warunków"
Kolega założył sobie konto i zarezerwował dla nas, ale do hotelu podałem swoje karty. Może ktoś wie co może być? Jeszcze czekam na odp od bookingu w tej sprawie
Góra
 Relacje PM off  
 
#3902 PostWysłany: 15 Mar 2019 16:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1095
Loty: 39
Kilometry: 45 226
srebrny
Booking nic ci konkretnego nie odpisze. Napiszą że nie spełniono warunków regulaminu bez podania konkretnego wskazania na paragraf.
Przechodziłem to . Dzwoniłem na infolinie i nie uzyskam konkretnej odpowiedzi - być moze sami nie wiedzą dokładnie bo kontaktowali sie z działem nagród i tamci może nie chcieli powiedzieć.
Tak siak czy owak nagrody nie zobaczysz.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3903 PostWysłany: 15 Mar 2019 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1035
srebrny
Tak właśnie będzie.
Też miałem komunikat:"Twoja nagroda nie może być wypłacona, ponieważ podane przez Ciebie dane nie spełniają naszych Warunków"
Później zablokowali całkowicie konto nagród/zwrotów (pomimo, że było na nim również kilka aktywnych rezerwacji z mojego polecenia z których powinienem otrzymać nagrody :roll: )
O wypłacie nagrody zapomnij.
W najlepszym razie po monitach dostaniesz takiego maila:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3904 PostWysłany: 15 Mar 2019 20:50 

Rejestracja: 05 Paź 2016
Posty: 89
Loty: 70
Kilometry: 125 748
niebieski
@Alexis93 u mnie było podobnie, nie miałem pojęcia dlaczego pojawił się ten komunikat, bo sprawa nagrody wydawała mi się dosyć oczywista. Niestety w bookingu też nie wiedzieli o co chodzi i po kilku mailach i telefonie na infolinię dałem spokój.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3905 PostWysłany: 17 Mar 2019 10:50 

Rejestracja: 23 Lis 2016
Posty: 169
niebieski
Alexis93 napisał(a):
"Twoja nagroda nie może być wypłacona, ponieważ podane przez Ciebie dane nie spełniają naszych Warunków"
Kolega założył sobie konto i zarezerwował dla nas, ale do hotelu podałem swoje karty. Może ktoś wie co może być? Jeszcze czekam na odp od bookingu w tej sprawie
W nawiązaniu do tego tekstu, inna rezerwacja kilka dni temu dostałem na mailu że nagroda została wypłacona i dostanę w ciągu 14 dni, a dziś zauważyłem na moim koncie że nie kwalifikuje, jestem mega zaskoczony, zwłaszcza że rezerwacja została opłacona kartę przez inną osobę który pierwszy raz skorzystał z polecenia ... W tym przypadku też nie ma szans reklamować?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#3906 PostWysłany: 17 Mar 2019 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 256
złoty
Miał ktoś może problem z zarezerwowaniem czegokolwiek na bookingu? Odrzuca mi wszystkie karty jakie podaje, ale system nie próbuje robić na nich nawet blokady tylko wywala komunikat:

Cytuj:
We're sorry, we seem to have encountered an error when processing your request. To complete your booking, please contact our Customer Service team at 0203 564 6725.


Problem występuje już od kilku dni...
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3907 PostWysłany: 17 Mar 2019 13:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12901
HON fly4free
To dzwoń na ich polską czy angielską infolinię i zapytaj, poproś o naprawienie .....ja bym kilka dni nie czekał i nie zaczynał od zapytania na f4f forum ;)
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#3908 PostWysłany: 17 Mar 2019 13:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 256
złoty
Na infolinie w tym przypadku tak samo jak przy Error Fare - dzwonić nie będę, gdyż próbuje z polecenia dość konkretnego tą rezerwacje zrobić :)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3909 PostWysłany: 17 Mar 2019 13:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12901
HON fly4free
Jak zbanowali Ci konto to bez zadzwonienia problemu nie załatwisz, tym bardziej że grzecznie o to proszą :!: :)
Góra
 Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
 
#3910 PostWysłany: 17 Mar 2019 15:51 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 2615
niebieski
A mnie ostatnio strasznie rozdrażnili, bo próbowałem się zalogować z jakiejś komórki i nie wchodziło hasło. Po czym na poczcie znalazłem maila, że w związku z logowaniem z nowego, nierozpoznanego urządzenia, konto zostało chwilowo zablokowane. Chyba ich pogrzało do reszty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3911 PostWysłany: 17 Mar 2019 18:25 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2616
srebrny
Mam tak samo od kilku dni. Myslalem, że to wina hotelu, ale następne dwa noclegi tez nie przeszły i wszelkie karty, oraz konta znajomych. Może to wina lokalizacji, albo jakaś grubsza awaria.
Bez przedpłaty mogę rezerwować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3912 PostWysłany: 19 Mar 2019 08:42 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 359
srebrny
Też nie potrafię się zalogować. Jeszcze nie usunęli awarii ? Trochę długo.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3913 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:05 

Rejestracja: 27 Lip 2017
Posty: 30
Loty: 23
Kilometry: 25 882
Wczoraj robiłem kilka rezerwacji z dwóch rożnych kont i wszystko przechodziło bez problemu :)


Ostatnio edytowany przez marcino123, 19 Mar 2019 12:08, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off
pazur lubi ten post.
 
 
#3914 PostWysłany: 19 Mar 2019 09:20 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 359
srebrny
OK. Teraz sprawdzałem i wszystko śmiga.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3915 PostWysłany: 25 Mar 2019 02:53 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 12
becek napisał(a):
@cekace a powiedz jaki sens zamieszczania takich wpisów jak czarkaz?
co one wnoszą i do czego maja być przydatne?
to zwykle spamowanie forum, "firma zła, źle mnie obsłużyli, hlip hlip"
gra się tak jak przeciwnik pozwala, a przeciętnego mieszkańca krajunadwisłą stać tylko na płacz w internetach :|


Jako autor (czarekz) odpowiem "dlaczego": otóż dlatego, żeby przestrzec potencjalnych przyszłych klientów zarówno przed booking.com, jak firmą Apartamenty Branickiego. Myślę, że obowiązkiem osoby oszukanej jest ostrzec innych, by nie zostali oszukani. Jest to dla mnie oczywiste i nie ma nic wspólnego z "płaczem w internecie".

Co do Apartamentów B. - nie mam nawet do tej firmy pretensji, bo do oszusta trudno pretensje zgłaszać.

Zastrzeżenia mam do booking.com. Opisom hoteli na stronach Booking.com nie można ufać. (Potwierdzają to także inne wpisy na tym forum.) Booking w żaden sposób nie weryfikuje ofert hoteli umieszczanych na swoich stronach. Jest po prostu słupem ogłoszeniowym, a nie aktywnym pośrednikiem. I co gorsza, nie bierze żadnej odpowiedzialności za umieszczane na jej stronach oferty, ani co gorsza nie jest w żaden sposób w stanie pomóc oszukanemu klientowi. Dla booking.com liczy się jedynie prowizja od hotelarza. Co jeszcze gorsza booking.com nie dopuszcza do negatywnych komentarzy. To kolejny dowód, że liczy się jedyne kasa.

Tak, jak napisałem ponad miesiąc temu: już nigdy nie skorzystam z booking.com. Można umawiać się bezpośrednio z firmami hotelarskimi. Zawsze trzeba mieć rozpoznane alternatywne miejsce zakwaterowania, tak by przy zmianie warunków zakwaterowania, zwlaszcza w ostatnim momencie (jak w moim przypadku) podziękować pięknie i skorzystać z innej oferty. To może trudne, ale jak pokazuje mój prztkład - możliwe.

I jeszcze jedno: nieuczciwość tak wielka jak zaprezentowana przez Apartamenty Branickiego, tak prymitywna - obawiam się, że jest możliwa tylko w Polsce. Podalem w porzednio przykład problemu z apartamentem z anaksem kuchennym w Amsterdamie. Sposób rozwązania problemu w Amsterdamie był nieporównywalny z sytuacją w Białymstoku.

Problemy mogą się wszędzie zdarzyć, i to nie jest ważne. Ważna jest kultura świadczenia usług, dbałość o dobre imię firmy - czyli po prostu dbałość o klienta.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3916 PostWysłany: 25 Mar 2019 08:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 888
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
Chciałem się wczuć w Twoją sytuację, coś poradzić, sprawdzić, podyskutować, ale po tym wpisie:
czarekz napisał(a):
I jeszcze jedno: nieuczciwość tak wielka jak zaprezentowana przez Apartamenty Branickiego, tak prymitywna - obawiam się, że jest możliwa tylko w Polsce.

mam tylko jedną sugestię...
Image
i nie zaśmiecaj nas swoimi frustracjami.
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
becek uważa post za pomocny.
 
 
#3917 PostWysłany: 25 Mar 2019 09:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 622
Loty: 11
Kilometry: 5 845
srebrny
Nie rozumiem intencji waszych uwag dotyczących merytorycznej opinii o tej firmie!?
Sam miałem możliwość korzystania z Booking jako hotel i teraz jako klient. Znam metody jakimi hotele manipulują, ale nie na wszystko należy się zgadzać i biernie przyjmować. Mnie się zdarzyło, że b.com odwołał moją rezerwację bez podania przyczyny i bez żadnej rekompensaty. Trudno poszukałem coś innego, choć już nie w tak dobrej cenie, bo blisko terminu.
Poza tym, skoro pocztówki są w co drugiej gazecie to oczywiste, że założyli, że nie wszystkie zostaną wykorzystane, a numery w rodzaju kilku kont na to samo nazwisko w b.com to trochę płytkie. Dlatego nie dziwię się, że przy tej masie już nie panują nad tym i uwalają od czapy. Nie korzystałem i pewnie nie skorzystam z tej formy upustu, ale forum jest po to by wymieniać opinie. A tej czarekz nic nie ujmuje.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#3918 PostWysłany: 25 Mar 2019 09:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12901
HON fly4free
To widać NIE masz w ogóle pojęcia co to jest merytoryczna opinia

Zarejestrowal się tu ktoś, powtórzył ze 100 razy Branicki mnie oszukal (w Białymstoku jest hotel ponad 1200 opinii +9, apartament ma ponad 400 opinii +9 są i negatywne), wszystkie 9 postów kopiuj wklej to samo
No i 15 forumowiczów go polubiło, a dwóm pomógł :shock:
Można jak @czarekz, można też normalnie czy jak człowiek dorosły
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#3919 PostWysłany: 25 Mar 2019 10:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 622
Loty: 11
Kilometry: 5 845
srebrny
Gdyby mnie ktoś oszukał to też bym wklejał ten sam tekst. A co w tym dziwnego? Do każdego posta mam wymyślać inny? No i też starałbym się o tym fakcie poinformować. Raz tego nie zrobiłem i okazało się, że takich co machnęło ręką było więcej, a trafił się taki co nie machnął i złożył sprawę w sądzie. Wygrał.
BTW, wiem co to jest czarny PR i jak buduje się pozytywny PR. Może i dość naiwnie do tego podszedłem, ale komentarz eskie uważam za słaby.
_________________
e-prezes.livejournal.com
Góra
 Relacje PM off  
 
#3920 PostWysłany: 25 Mar 2019 10:12 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 12
eskie napisał(a):
i nie zaśmiecaj nas swoimi frustracjami.


Moja opinia jest oparta na szeregu wyjazdów poza Polskę (w ostatnich kilkunastu latach), podczas których korzystałem wyłącznie z usług booking.com. Natomiast moje nieliczne wyjazdy w Polsce (w ostatnich 5 latach z booking.com) zaowocowały np.: hotelem w Białej Podlasce z nieogrzewanym pokojem, wspomnianym Białymstoku, gdzie oprócz firmy AB, miałem okazję mieszkać w zagrzybionym apartamencie. Jak dla mnie świadczy to o jakości usług hotelarskich w Polsce (choć oczywiście jest anegdotyczne, a nie statystyczne). A przede wszystkim o podejściu do klienta (to można zauważyć we wszystkich dziedzinach usług - zwłaszcza tych, świadczonych przez małe firmy).

Nie zaśmiecam, i nie frustracjami. Poświęcam swój czas, by inni nie wpadli w podobną sytuację, która mnie się przydarzyła.

I nie jesteśmy ze sobą "na ty".
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4336 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 217  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Yandex [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group