Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 221  Następna
Autor Wiadomość
#3801 PostWysłany: 16 Lut 2019 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3282
złoty
to powodzenia :!:
i dużych oszczędności zycze
a jak nawali bezpośrednio hotel(przecież to nie booking odwołuje ) co go sam wydzwonisz to co wtedy zrobisz?
jak dzieci :mrgreen: :mrgreen: :lol:

btw
spotkałem się parę razy z sytuacja ze na bookingu było taniej niż na miejscu, wiec w recepcji robiłem rezerwacje korzystając z hotelowego wi-fi ;)
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3802 PostWysłany: 16 Lut 2019 13:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13224
HON fly4free
czarekz napisał(a):
Witam!
Chciałbym przedstawić problemy jakich doświadczyłem korzystając z usługi firmy booking.com.

W dniu 31 sierpnia 2018 r. zarezerwowałem (korzystając z booking.com) apartament ..........w Białystoku (firma: Apartamenty Branickiego) na okres trzech dni: 22-25 października 2018 r.

W dniu 22 października, gdy pociąg zbliżał się do Białegostoku, o 13.54...........zatelefonował do mnie z informacją, że zarezerwowane przeze mnie mieszkanie jest niedostępne (według administratora, zostało uszkodzone przez poprzedniego lokatora). Administrator zaproponował mi apartament zastępczy w innej lokalizacji ............Zgodziłem się.

Po przybyciu na miejsce (ok. 15.15) okazało się, że choć mieszkanie było większe, to nie było zgodne z moją rezerwacją.........Ogólnie: apartament był dużo niższej klasy niż zarezerwowany przeze mnie. Niemniej jednak, ponieważ zależało mi na czasie, zaakceptowałem ten zamiennik, mimo że nie byłem tym zachwycony. Administrator udzielił mi 27 zł rabatu, tak że ostatecznie zapłaciłem 630 zł w gotówce (nie dostałem żadnej faktury, rachunku, ani nic na piśmie). Co ciekawe, administrator poprosił mnie, żebym nie informował Booking.com o zmianie lokalu, a gdyby Booking.com zapytał mnie, prosił bym powiedział, że mieszkanie na Orzeszkowej nie zostało przeze mnie wynajęte. Sama w sobie była to kuriozalna sytuacja!

Po wyjściu administratora, po około półgodzinie zauważyłem, że w apartamencie nie ma ciepłej wody ani ogrzewania. Zadzwoniłem więc natychmiast do administratora, który powiedział, że nic o braku wody i ciepła nie wie (!!!) i obiecał skontaktować się z administracją bloku mieszkalnego, aby wyjaśnić sprawę (!!!). Niestety, już nie oddzwonił...

W związku z tym zadzwoniłem do działu obsługi klienta w Booking.com (około 15.40), przedstawiając sytuację i prosząc ich o interwencję. Operator skontaktował się z właścicielką mieszkania, która w rozmowie z operatorem oświadczyła, że przyjdzie do mieszkania "w ciągu 15 minut". Niestety, właścicielka nie pojawiła się ani w ciągu 15 minut, ani kolejnej godziny.

Po ponad godzinie oczekiwania (około 16.40) opuściłem mieszkanie (wciąż nie było ciepłej wody ani ogrzewania) i zostawiłem klucze w skrzynce na listy. W rozmowie telefonicznej z właścicielką, która zadzwoniła, gdy byłem już w taksówce, opisałem całą sprawę i zażądałem (pełnego) zwrotu w wysokości 630 zł. Jednak rozmowa zakończyła się bez żadnej wiążącej deklaracji ze strony
właścicielki.

Po powrocie do domu w Warszawie, w korespondencji mailowej z działem obsługi klienta w Booking.com, zażądałem zwrotu pełnej kwoty (630 zł), ponieważ otrzymałem apartament zastępczy, niepełnowartościowy (wadliwy towar!), bez ciepła i gorącej wody.

......


cekace napisał(a):

Jeżeli booking.com w niczym nie pomaga w sytuacji kryzysowej to jaki jest sens przez nich rezerwować?

.


Jest mi obojętne co napiszecie na temat Booking, ale naprawdę trzeba mieć problem z czytaniem tekstu pisanego 1-postowca , by potem napisać, iż nie uzyskał on żadnej pomocy w sytuacji awaryjnej czy kryzysowej....
Problemem jest fakt, że po opuszczenia kwatery zastępczej nie skontaktował się ponownie z Booking, tylko sam coś tam sobie zarezerwował i dopiero po powrocie nawiązał kontakt z Booking w sprawie uzyskania pełnego zwrotu :shock:

Już widzę tą masę zaradnych naszych rodaków, którzy poszli by w ślady autora, co szkodzi wynajmować za free
Góra
 Relacje PM off  
 
#3803 PostWysłany: 16 Lut 2019 13:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
becek napisał(a):
to powodzenia :!:
i dużych oszczędności zycze
a jak nawali bezpośrednio hotel(przecież to nie booking odwołuje ) co go sam wydzwonisz to co wtedy zrobisz?


Będę miał taką samą usługę bez pomocy tak jakbym korzystal z bookingu tylko 12-15% tańszą.
A kto pisał o dużych oszczędnościach, bo ja o rzędu 12-15%.
I jak sam będę rezerwował w hotelu to płatność kartą i mam wtedy możliwość chargebacku.


becek napisał(a):
btw
spotkałem się parę razy z sytuacja ze na bookingu było taniej niż na miejscu, wiec w recepcji robiłem rezerwacje korzystając z hotelowego wi-fi ;)


To znaczy, że słaby z Ciebie negocjator...
Góra
 Relacje PM off  
 
#3804 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:06 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1669
złoty
I znów przez najbliższe 3 strony będą udowadniać sobie, kto ma dłuższego...
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#3805 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:09 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
cekace...Ty nie mów(pisz)...tylko rób i będzie dla wszystkich OK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
becek uważa post za pomocny.
 
 
#3806 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
@HandSome
Ale co mam robić, bo nie bardzo Cię rozumiem?
Dla mnie oszczędność rzędu 12-15% jest ok, rozumiem że dla Ciebie i @becek to grosze to rezerwujcie dalej przez booking.
Wydawało mi się, że to forum właśnie od tego jest by inni też mogli skorzystać z tanszych ofert.
Ale pewnie masz rację i nie warto pisać o groszowych oszczędnościach 12-15%.


Ostatnio edytowany przez cekace 16 Lut 2019 14:22, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#3807 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:14 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1813
Loty: 181
Kilometry: 593 026
złoty
w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie.

oczywiscie sa wyjatki. ostatnio w Goa w hotrlu w recepcji powiedzieli " skasuj rezerwacje a my damy ci w cenie netto" ale jest to oszustwo sewgo rodzaju
Góra
 Relacje PM off  
 
#3808 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
Kian napisał(a):
w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie.


Dobre :D :lol: :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3809 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:23 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
cekace...negocjacje maja to do siebie , że nie zawsze bywają korzystne dla jednej ze stron :mrgreen: Raz zaoszczędzisz a drugim...nie dostaniesz pokoju bo go najnormalniej nie będzie. Rozumiem , że piszesz o rozmowie face to face? Bo jak hotel negocjuje z Tobą np. mailowo lub tel cenę a wyższa jest na Booking to jest kretynem bo...nie wie z kim pisze lub rozmawia i może stracić umowę z B plus zapłaci karę. Reasumując ...rób jak uważasz i szkoda czasu na przestawianie wszystkich na swoją koncepcję :P
Góra
 Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
 
#3810 PostWysłany: 16 Lut 2019 14:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3282
złoty
@cekace proszę cie to nie przedszkole
co ci z misiu puszysty z "I jak sam będę rezerwował w hotelu to płatność kartą i mam wtedy możliwość chargebacku." jak jesteś w obcym miejscu, nocą, bez noclegu, bo to ze pieniądze dostaniesz po 30 dniach od powrotu do kraju, to wybacz, ale zwykle trolowanie albo sranie w banie
booking tez ci je zwroci
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
 
#3811 PostWysłany: 16 Lut 2019 15:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4947
platynowy
Kian napisał(a):
w hotelu nie moze byc nizsza cena niz na bookingu. tak maja w umowie.


No nie żartuj.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3812 PostWysłany: 16 Lut 2019 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
@boots
Bo tu siedzą sami fachowcy i znawcy tematu. Jeden Ci pisze, że hotel w rezerwacji bezpośredniej nie może mieć taniej niż na bookingu, a drugi, że straci umowę z bookingiem i zapłaci karę :mrgreen:

@becek
Rozumiem, że jeździsz bez żadnego zabezpieczenia na awaryjne sytuacje (bez dodatkowej gotówki, KK, itp. Gratuluję :D

@HandSome
Te negocjacje mają to do siebie, że obie strony gość - hotel są win-win.
Jedynym przegranym w tych negocjacjach jest strona trzecia czyli booking.
Możesz negocjować z obiektem zarówno telefonicznie, jak i mailowo i face to face. Ale ja polecam te dwa pierwsze warianty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3813 PostWysłany: 16 Lut 2019 15:38 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
cekace...To ty podważasz wiedzę przynajmniej osób więc domniemuje ,że jesteś nawet lepszy od wszelkich fachowców :lol: zatem przestań się mazać i rób jak uważasz. Po co dalej się produkujesz? A twoja wiedza jest oparta na doświadczeniu...ilu letnim? To tak tylko BTW. Zaskocz nas i napisz...przynajmniej 10 letnim a sam mam 20 lat :mrgreen: Wtedy będziemy ukontentowani w pełni :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3814 PostWysłany: 16 Lut 2019 15:43 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 692
niebieski
To ja się tu wcisnę z pytaniem: skąd macie adresy/maile/nr tel hoteli przed rezerwacją na Booking? Oczywiście, są strony obiektów, ale czy wszystkich? Chodzi o te polecane tu rozmowy i rezerwacje bezpośrednie. Od lat rezerwuję przez B. i do tej pory wszystko było ok. Ale czytam te posty i wiem, że czasem są wpadki :(
Góra
 Relacje PM off  
 
#3815 PostWysłany: 16 Lut 2019 15:46 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
-- 16 Lut 2019 16:44 --

Jak hotel zjedzie z prowizji Booking i sprzeda Tobie pokój to jest wg Ciebie,,win"? :mrgreen: :mrgreen:

-- 16 Lut 2019 16:46 --

ewaolivka....nie ma ,,zycia" bez wpadek. Bywają wszelakiego rodzaju. Ponad 50% populacji jest tego przykładem :lol: :lol: :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3816 PostWysłany: 16 Lut 2019 16:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
@HandSome
Pytasz o doświadczenie?
Ja pamiętam jak pod kinem Moskwa stały opancerzone "Scoty" i to nie z Internetu czy tv...
Jak znasz podstawy historii i matematyki to sobie szybko policzysz... :mrgreen:

Pisałeś, że znasz zapisy z umów pomiędzy obiektami i bookingiem to powinieneś wiedzieć, że przy zniżce dla gościa rzędu 12-15% obie strony czyli obiekt - gość są nadal win-win. :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#3817 PostWysłany: 16 Lut 2019 17:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13224
HON fly4free
@cekace nawet zabawny jesteś takie "ciekawotki" wypisujesz

Negocjować to sobie możesz z Kowaskim w Sianożętach, ale nie z hotelarzem poważnym hotelarzem

Jak to wygląda podchodzisz z ulicy czy piszesz przez e-mail do recepcji w Paryżu, Londynie, Warszawie i tak jak "poważny biznesmen" z recepcjonistą negocjusze upust rzedu 15%, skoro Bookingowi płacą 20% :lol: 8-)

Fajnie, bajki Ci pisać
Góra
 Relacje PM off  
 
#3818 PostWysłany: 16 Lut 2019 17:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
@gorny77
A próbowałeś?
Oczywiście, że nie piszę tu o sieciówkach, tam możesz co najwyżej skorzystać z BRG, BPG czy innego LPP.
Jesteś pewien, że 20% to max. tego co obiekt płaci bookingowi?
Porozmawiaj z hotelarzami czy wolą klienta z bookingu czy z rezerwacji bezpośredniej z 12% upustem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3819 PostWysłany: 16 Lut 2019 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13224
HON fly4free
cekace napisał(a):
.....
Porozmawiaj z hotelarzami czy wolą klienta z bookingu czy z rezerwacji bezpośredniej z 12% upustem.


W 99% Booking, bo tam są dla stałego ciagle napływającgo z rezerwacji klienta

Jak się takiemu małemu posiadaczowi apartementu ostanie mieszkanie czy pokój bez rezerwacji na już, to pewnie będzie skłonny porozmawiać o upuście, w sumie czemu nie :D

Ale też większośc tu woli "świety spokój czy pewność", ponadto niczego na siłę zaśmiecjąc tematu nie musi tu udawadniać
Góra
 Relacje PM off  
 
#3820 PostWysłany: 16 Lut 2019 18:29 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1813
Loty: 181
Kilometry: 593 026
złoty
'"Wśród wielu hotelarzy nadal panuje mylne przekonanie, że Booking zastosuje w stosunku do nas kary jeśli na własnych stronach pokażemy niższe ceny. Te czasy już dawno minęły. Parytety cenowe stosowane w umowie z pośrednika'mi takimi jak Booking zostały zakwestionowane przez UOKiK oraz inne tego typu organy w Europie i od niedawna (kilku lat) zniesione."""


ok. przyznaje sie do bledu. kiedys tak bylo. sory. :D
Góra
 Relacje PM off
cekace lubi ten post.
 
 
 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 221  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group