Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 221  Następna
Autor Wiadomość
#3781 PostWysłany: 01 Lut 2019 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 978
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
boots napisał(a):
Merytorycznie nic Ci nie doradzę, bo wszystko wiesz lepiej. Zresztą nie szukasz porad, tylko chcesz się wyżalić, ponarzekać i szukasz TWA.

Ale nie korzystaj więcej z booking. Ani z innych firm świadczących usługi hotelowe, najmu aut itp. itd. Przy Twoim roszczeniowym podejściu do życia wyjdzie Ci to na zdrowie...


Można mieć różne opinie na temat @boots, ale psychologiem jest dobrym. Rozszyfrował Cię @czarekz bezbłędnie :mrgreen:
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#3782 PostWysłany: 01 Lut 2019 11:33 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 183
niebieski
Panowie nie tak nerwowo, pamiętajcie że każdy z Was/nas wnosi trochę różnorodności, wiedzy, doświadczenia czasami egzotyki, której tak bardzo szukamy w podróżach. Co do przygód Czarka, zapewne postąpił bym mniej nerwowo. Z drugiej strony zapłacił za lokum o określonym standardzie i nie dziwię się jego konsternacji jak również szanuję czas i chęć podzielenia się tymi negatywnymi doświadczeniami. Może się przydać w przyszłości, oby nie. Miałem kiedyś, akurat nie przez Booking doświadczenie, które wspominam do dziś. Na wakacje w Kołobrzegu wynająłem lokum przez znany portal, centrum, kilka świetnych opinii, cena 1200 za tydzień we czwórkę. Myślę, nie tanio (w wielu egzotycznych miejscach płaciłem taniej) ale jak szaleć to szaleć. Na miejscu ciasna klitka z wąskim przejściem pomiędzy łóżkami, śmierdząca łazienka, uwalone poobijane ściany, foch i łaska właścicielki, że do deski zwanej aneksem kuchennym dołożyła kuchenkę elektryczną. Przeżyłem, bo od wyjazdu oczekuję przede wszystkim piękna przyrody, doznań kulinarnych i radości bycia z bliskimi. Lokum jednak zapamiętałem, bo jednak to również istotna część wyjazdu, gdzie po całodniowym a nawet nocnym zwiedzaniu oczekujesz namiastki domu, czystości, schludności, minimalnego komfortu gdzie możesz odpocząć. Co ciekawe parę tygodni później portal zablokował możliwość dodawania komentarzy. Tutaj z Czarkiem zgadzam się w 99 procentach. Klient może być różny, ale powinien mieć możliwość wystawienia opinii.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3783 PostWysłany: 01 Lut 2019 13:13 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 750
Loty: 510
Kilometry: 653 255
niebieski
Od pewnego czasu problem Booking.co jest o wiele poważniejszy :!:
1/ Booking.com NIE WERYFIKUJE WPROWADZONYCH OBIEKTÓW / nie ogląda ich fizycznie a jedynie opiera się na deklaracjach i photoshopach właścicieli /
2/ w momencie powstania problemów twierdzi że jest TYLKO POŚREDNIKIEM i że nie odpowiada za umowy klientów z obiektami / albo unika w ogóle odpowiedzi na maile jak w mym wypadku /
3/ natomiast ochoczo ANULUJE JEDNOSTRONNIE zawarte rezerwacje twierdząc że są to błędy cenowe / ostatnio miałem tak 3 razy - raz anulowano po 1,5 miesiąca od rezerwacji na tydzień przed przyjazdem :oops:
Warto skorzystać z innych porównywarek jak np. Trivago / gdzie macie też porównanie innych firm z Booking.com / bez symbolicznego Geniusa /
i unaocznić sobie rzeczywiste ceny.... :idea:
Wszak wiele osób mówi " Już sobie zarezerwowałem hotel w Booking.com ' i jakby samodzielnie skazuje się na tego pośrednika a czasem trochę więcej wysiłku i może będzie mniej problemów :?:
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#3784 PostWysłany: 01 Lut 2019 17:33 

Rejestracja: 23 Gru 2014
Posty: 101
niebieski
Ciekawe jak to jest z blokowaniem dodawania opinii. Mieliśmy kiedyś gościa z booking.com. Andriej mu było na imię, przyjechali we dwóch, on panisko ze złotą kartą, drugi tak z wyglądu cieć ochroniarz. Meldunek, podpis pod meldunkiem, ostrzeżenie że obiekt dla niepalących, ależ oczywiście my niepalący. Pół godziny później idę schodami na 4 piętro a na 3 czuć zapach, smród tytoniu. Wyraźnie dochodzi zza drzwi pokoju Andrieja, pukam odpowiada mi cisza, pukam po raz drugi, cisza. Nadchodzi żona która też szła na 4 piętro, stoimy razem pod tymi drzwiami zaciągając się dymem i zastanawiamy się co zrobić. Decyduję się na wejście , otwieram i przez chwilę drzwi próbuje blokować mi cieć . W pokoju na stoliku flaszka whisky, okna otwarte i panowie siedząc spalają fajki, obraz uzupełnia słoik ogórków. Próbuję wytłumaczyć że jest zakaz palenia i za to jest kara oraz powinni wylecieć z naszego domu, Andriej próbuje zrozumieć dlaczego mam taki problem z paleniem. Kompletnie jest dla niego niezrozumiałe moje nastawienie, tym bardziej że on otworzył okna. W końcu rzuca on zapłaci, ja mu na to że to jest pewne ale powinienem ich wyprosić, on że oni już nie będą i zaraz idą na miasto. Wyszliśmy do siebie, rano przy śniadaniu pokazali nam jak bardzo są obrażeni i ostentacyjnie opuścili nasz dom. Kilka dni później dostaliśmy opinię, najniższa jak do tej pory, wszystko na minimum ale bez żadnego komentarza. Wtedy okazało się że takiej opinii nie mogę skomentować, zasadniczo nie komentujemy opinii ale tą chcieliśmy i nie było takiej opcji. Próbowałem zadzwonić do Booking z prośbą o możliwość skomentowania ewentualnie usunięcia tej opinii, oczywiście nie ma takiej opcji. Nauka po tym zdarzeniu dla nas jest taka że w momencie wystąpienia takiego problemu, nie ma dyskusji o pozostaniu w naszym domu, taka osoba musi sobie poszukać nowego miejsca pobytu, oczywiście zostanie ona też obciążona karą za złamanie zasad.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3785 PostWysłany: 01 Lut 2019 17:44 

To ciekawe że zablokowali możliwość riposty.
Ja jeden jedyny raz wystawiłem negatywa obiektowi. Do tej pory zawsze pozytyw, albo nic.
Rok temu w Stambule była totalna kaszana. Zupełne oderwanie od opisu. Po po prostu Turek ma 2 pensiony naprzeciw siebie. Na bookingu opis i zdjęcia lepszego. Wylądowaliŝmy w tym gorszym.
Na krytykę w opiniach Turek się odszczeknął, że ja kłamię, zmyŝlam itd Do dzisiaj to wisi. Ja jako klient już nic nie mogłem napisać....
Góra
 PM off
Biko lubi ten post.
 
 
#3786 PostWysłany: 01 Lut 2019 17:47 

Rejestracja: 23 Gru 2014
Posty: 101
niebieski
Nie zablokowali, opinia była bez słowa, tylko cyferka 2.5, w tym momencie nie ma opcji komentarza
Góra
 Relacje PM off  
 
#3787 PostWysłany: 01 Lut 2019 18:01 

To Andriejowi się nawet nic napisać nie chciało. :D
Trochę to niesprawiedliwe. Powinno być, że jak jest krytyka to proszę opisać co nie pasowało. A nie tylko gwiazdki odhaczać. Tak to i np konkurencja może szkodzić po tzw złości.
Góra
 PM off  
 
#3788 PostWysłany: 01 Lut 2019 18:08 

Rejestracja: 23 Gru 2014
Posty: 101
niebieski
Aby napisać opinię trzeba zapłacić za pokój, konkurencja ewentualnie może szkodzić na TripAdvisor. No a Andriej doskonale wiedział że nie ma co napisać to w ten sposób się zemścił, myślę że zabolała go kara, mimo posiadania złotej karty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3789 PostWysłany: 01 Lut 2019 18:22 

Wiem, wiem, że opinia dopiero po odbytym noclegu.
Jak konkurencja chce zaszkodzić to parę stòwek nie pożałuje na wynajęcie pokoju. Nawet kilka razy. Sam często się dziwię. Byłem w super hotelu, jestem zadowolony , a na bookingu dużo negatywòw.
Więc albo konkurencja, albo tacy goście, ktòrym nigdy nic nie pasuje.
Góra
 PM off  
 
#3790 PostWysłany: 01 Lut 2019 18:43 

Rejestracja: 08 Sty 2019
Posty: 146
niebieski
Mialem zaklepany tani hostel na 1 noc przy dworcu w Rzeszowie. Z Dublina do Rzeszowa przyleciec mialem kolo 22. W dniu przyjazdu, kolo 12 godz przed zameldowaniem dostalem od booking.com informacje, ze obiekt anulowal moja rezerwacje i zaproponowali hotel obok, ale za 2 x wyzsza cene. Mimo, iz probowalem ustalic kto ma pokryc roznice w cenie nikt nie raczyl mi odpowiedziec na maila, a w infolinii wysluchalem jedynie koncertu Chopinowskiego.
Poradzilem sobie bez ich laski(jestem organizatorem turystyki) natomiast nastepnego dnia (w dniu wymeldowania) przyslali mi maila z zapytaniem, czy moj pobyt byl udany - mam nadzieje, ze nie maja oni czarnej listy klientow, bo po mojej odpowiedzi juz zawsze beda mi robic takie numery :)
W Booking.com tak jak w Pkp jest milo dopoki wszystko idzie planowo...
Góra
 Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
 
#3791 PostWysłany: 01 Lut 2019 18:58 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
Obecna sytuacja z Booking jest bardzo podobna do sytuacji...Ryana. Wszyscy narzekają(często mają rację) ale dalej korzystają bo...ceny są odpowiednie. Dopóki nie pojawi się inna ciekawsza alternatywa to dalej będzie się to samo działo. Życie :lol: :lol: :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3792 PostWysłany: 01 Lut 2019 19:05 

Tu nie o ceny raczej chodzi. Bo mają wysokie.
Tylko pozycję prawie monopolisty. Większość ludzi nawet nie zna innej alternatywy.
Do tego mają skubańce przejrzyste opisy, łatwa w obsłudze strona itd.
Często też obiekt jest tylko na bookingu i jak go chcesz, to musisz iść do Holendròw( chyba tam mają siedzibę?)
Góra
 PM off  
 
#3793 PostWysłany: 02 Lut 2019 03:33 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 12
@Biko: dziękuję za konstruktywny komentarz; zgadzam się, że problem jest z booking.com; moim zdaniem liczy się dla nich obecnie wyłącznie kasa; jadą na dobrej opinii z lat poprzednich; ale to się skończy, takich jak ja, którzy zrezygnowali z korzystania z booking.com będzie coraz więcej.

@consigliero: oczywiście zdaję sobie sprawę, że możliwe jest zamieszczenie niesłusznej, negatywnej opinii; jednak w moim przypadku booking.com był informowany na bieżąco (telefonicznie, potem mailowo, aż wreszcie listownie 2x do Bookng.com BV w Amsterdamie) o zaistniałej sprawie; zasadniczo właścicielka Apertamentów Branickiego nie kwestionowała moich słów (bo to było niemożliwe); po prostu wykorzystała swoją bezkarność, a booking.com wybrało stronę nieuczciwej firmy z którą współpracuje i od której pobiera prowizje.

@HandSome: ja na pewno nie skorzystama już nigdy z "usług" booking.com; można korzystać z hoteli/ partamentów prywatnych z bezpośrednią możliwością zapłaty; booking.com daje wyłącznie iluzoryczne poczucie bezpieczeństwa.

Chciałbym też zwrócić uwagę, że sam system opiniowania w booking.com w znacznym stopniu utrudnia dawanie opinii negatywnych. Oceniane są różne aspekty, nierównocenne (jak np. czystość i lokalizacja). Średnie np. 8 punktów nic nie znaczy, bez przeczytania całej opinii wielu użytkowników. Moim zdaniem to też jest patologia.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
Biko uważa post za pomocny.
 
 
#3794 PostWysłany: 06 Lut 2019 10:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 135
Loty: 28
Kilometry: 27 879
-- 06 Lut 2019 11:09 --

Przy rezerwowaniu hoteli przez booking - czytam komentarze w innych mediach.
Sprawdzam ceny - robię screeny.
Jakiś czas temu, była próba podmiany pokoju na gorszy niż zarezerwowany - telefon do bookinga, po 10 min oddzwaniają - jest pokój zgodny z rezerwacją..
Czytajcie komentarze! Wszędzie gdzie się da! Np. jadąc w styczniu na Cypr, nawet mi do głowy nie przyszło, że może być problem z ciepłą wodą (mają urządzenia"słoneczne" na dachu), jak również z ogrzewaniem. W bookingowych opiniach było w tej kwestii niewiele, ale już gdzie indziej - sporo.
Inn historia - sprawdzajcie ceny. Są portale, gdzie różnica za ten sam nocleg jest kosmiczna (np. niemieckie biura podróży, mają z góry wykupione pokoje i ceny potrafią być znacznie lepsze) - wtedy telefon do bookinga i opcja wyrównywania cen. Raczej nie mają z tym problemów. Naprawdę - warto :)

pozdrawiam

-- 06 Lut 2019 11:21 --

boots napisał(a):
Cytuj:
A co niby miałem zrobić?

Poczekać dłużej, niż godzinę. Nie rezygnować z apartamentu bez ustaleń z booking.


W takiej sytuacji dzwoni się do bookinga, równocześnie pisząc maila z opisem sytuacji (mają ciągłość w papierach, jak zabierze się za to inna osoba). Podstawowy błąd - to była dyskusja z właścicielką - to powinien robić booking. Gdyby tak było - mógłbyś zadzwonić i powiedzieć - w tym apartamencie który mi "załatwiliście" jest problem z tym tym i tym...
Ale staram się zrozumieć sytuację - ktoś mówi, że jest lepszy - to dajemy wiarę... A tu zonk..
Przed zameldowaniem - booking się raczej nie wykręca sianem, ale potem - radź sobie sam... Tak mi się wydaje...
Góra
 Relacje PM off
rilakkuma lubi ten post.
 
 
#3795 PostWysłany: 15 Lut 2019 12:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 978
Loty: 58
Kilometry: 117 666
złoty
Nic nie zmieniałem w żadnych ustawieniach, a booking zaczął do mnie pisać po rosyjsku.
Ma ktoś jakiś pomysł czemu?
Przegapiłem jakieś zmiany na mapie Europy?
_________________
Coito ergo sum
Góra
 Relacje PM off  
 
#3796 PostWysłany: 15 Lut 2019 12:28 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1103
srebrny
U mnie z kolei króluje...English ale to pewnie sprawka... jacakatowice. Podkapował minie zapewne , że robię English-wstawki :lol: :lol: :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#3797 PostWysłany: 16 Lut 2019 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3282
złoty
@cekace a powiedz jaki sens zamieszczania takich wpisów jak czarkaz?
co one wnoszą i do czego maja być przydatne?
to zwykle spamowanie forum, "firma zła, źle mnie obsłużyli, hlip hlip"
gra się tak jak przeciwnik pozwala, a przeciętnego mieszkańca krajunadwisłą stać tylko na płacz w internetach :|
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Relacje PM off  
 
#3798 PostWysłany: 16 Lut 2019 12:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1361
Loty: 476
Kilometry: 1 056 407
srebrny
Po dłuższej batalii okazało się, że nie dostanę mil Turkisha za rezerwację hotelu. Na karcie Tuskisha mam, dajmy na to, Janusz Marek Kowalczyk a hotel był na Janusz Kowalczyk zarezerwowany więc zgodnie z regulaminem nic się nie należy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
 
#3799 PostWysłany: 16 Lut 2019 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3282
złoty
@cekace a możesz mi podać nazwę jakiejś firmy(może być choć jedna) , która zawsze bierze odpowiedzialność w sytuacji kryzysowej?
bardzo proszę

bo biorąc pod uwagę liczbę użytkowników to uważam ze radzą sobie całkiem całkiem

a forum ma służyć rada i pomocą
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam


Ostatnio edytowany przez Washington, 16 Lut 2019 21:40, edytowano w sumie 1 raz
ciach trolowanie
Góra
 Relacje PM off  
 
#3800 PostWysłany: 16 Lut 2019 12:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 1344
srebrny
@becek
Jeżeli booking.com w niczym nie pomaga w sytuacji kryzysowej to jaki jest sens przez nich rezerwować?
Sprawdzić ceną na booking i zadzwonić bezpośrednio do hotelu/pensjonatu etc. i poprosić o cenę z bookingu minus 50% prowizji którą muszą zapłacić bookingowi czyli jakieś 12-15%.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 4417 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 221  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group