Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4089 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 205  Następna
Autor Wiadomość
#3401 PostWysłany: 06 Wrz 2018 10:34 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1475
złoty
DaDa napisał(a):
Na karcie powinieneś mieć informacje kto ściągnął pieniądze, z tego co wiem booking tego nie robi.


Robi:
Załącznik:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 23.81 KiB | Obejrzany 1313 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3402 PostWysłany: 06 Wrz 2018 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 922
srebrny
U mnie wszystkie platnosci za rezerwacje ,nawet te bezzwrotne są pobierane przez booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3403 PostWysłany: 06 Wrz 2018 13:18 

Rejestracja: 11 Wrz 2016
Posty: 47
Loty: 33
Kilometry: 81 889
piotrulek..
miałem podobną sytuację ale miałem screen rezerwacji, po kilku emailach do suportu otrzymałem bonus....czasami jak było na styku dolnej granicy rezerwacji, przy przewalutowaniu, (płynny kurs waluty) trzeba było udokumentować kurs przewalutowania w dniu rezerwacji,,,
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3404 PostWysłany: 09 Wrz 2018 11:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 995
Loty: 110
Kilometry: 192 689
platynowy
Próbował ktoś kiedyś zarezerwować hotel z możliwością darmowej anulacji do godz. 18 w dniu przyjazdu wraz z darmowym transferem lotniskowym? Tak aby wykorzystać darmowy transfer a następnie anulować rezerwację pod drzwiami ?

Załączniki:
_.jpg
_.jpg [ 8.43 KiB | Obejrzany 1134 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
nick uważa post za pomocny.
 
      
#3405 PostWysłany: 09 Wrz 2018 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 1402
srebrny
@marcin.krakow

Doprawdy zacne milordzie :D order juz czeka:

Załącznik:
jkjk.jpg
jkjk.jpg [ 29.29 KiB | Obejrzany 1114 razy ]
_________________
The quieter you become, the more you are able to hear...
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
 
      
#3406 PostWysłany: 09 Wrz 2018 12:12 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
@marcin.krakow Nie wierzę,żebyś tak zrobił :shock:Owszem szukamy tu różnych okazji,ale chyba do takich rzeczy się tu nikt nie posuwa.(mam nadzieję) :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3407 PostWysłany: 09 Wrz 2018 12:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 995
Loty: 110
Kilometry: 192 689
platynowy
Mam stopovera na ANU 8h (pytałem w innym dziale czy maja przechowalnie bagażu, ale chyba nie) i tak myślałem co z tym plecakiem zrobić. Trzeba wziąć ze sobą no i tak sobie myślałem co i jak ugryźć aż wymyśliłem w/w ;) Wrzuciłem w formie żartu oczywiście bo przejść pare km z plecakiem to dla mnie nie wyczyn.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3408 PostWysłany: 11 Wrz 2018 13:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 922
srebrny
Wygląda jakby całkowity koszt ze sprzątaniem to 360.Patrz 180+180.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3409 PostWysłany: 11 Wrz 2018 13:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1137
Loty: 194
Kilometry: 218 601
srebrny
Nie rozumiem, z tego wynika że w sumie masz do zapłacenia 360
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3410 PostWysłany: 11 Wrz 2018 13:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 5179
Loty: 15
Kilometry: 21 054
HON fly4free
Wywaliłem wpis, bo w podsumowaniu wszystko z tych 360 euro jest ładnie rozpisane - w przeciwieństwie do strony płatności. Przezorność kazała być czujnym - może aż nadto ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3411 PostWysłany: 13 Wrz 2018 17:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2014
Posty: 126
Loty: 69
Kilometry: 263 071
Od kilku lat korzystałem z booking.com, ale ostatnio coraz częściej rezerwuję na hotels.com. Booking.com schodzi na psy. Punkty Wizzair pojawiają się na koncie tylko po złożeniu reklamacji. Kilka dni temu zarezerwowałem pokój w Czarnogórze - bezzwrotny. Dzisiaj dostałem info z booking.com, że rezerwacja jest odwołana, bo karta jest nieważna. Mam kilkadziesiąt innych rezerwacji z tą kartą, używam jej codziennie, a jest nieważna tylko w tym hotelu. Na infolinii powiedziano, że nic nie poradzą, ja nie mogę odwołać bezzwrotnej rezerwacji, ale hotel może w każdej chwili, nawet jak już jestem w drodze do hotelu. Już im zapowiedziałem, że teraz będę wyszukiwał rezerwacje bez podania numeru karty, będę robił po kilka rezerwacji i na miejscu sobie wybiorę, gdzie się zatrzymam. Hotelarze stracą, ale niestety to jedyna możliwość zagwarantowania rezerwacji, bo booking.com nie gwarantuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3412 PostWysłany: 13 Wrz 2018 17:41 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 957
srebrny
-- 13 Wrz 2018 18:29 --

Trochę nieścisłości zauważyłem.Jak rezerwujesz przez Booking ,,bezzwrotną" to autoamtycznie zabiera Ci kasę lub blokuje kwotę i otrzymujesz od razu potwierdzenie tej transakcji. Zatem jak po kilku dniach możesz otrzymać info o niemożliwości zrealizowania zapłaty?

-- 13 Wrz 2018 18:41 --

w dalszej części piszesz o rezerwacjach bez karty? Jakich? bezzwrotnych? Na Booking w większości przypadków musisz podawać nr kart . Czasami się zdarzają możliwości rezerwacji bez użycia karty ale są w sporej mniejszości więc Twój plan nie masz szans powodzenia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3413 PostWysłany: 13 Wrz 2018 17:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Wrz 2014
Posty: 126
Loty: 69
Kilometry: 263 071
Booking przysłał info, że karta jest nieważna i żeby zaktualizować. Podałem te same dane, przyszła informacja o aktualizacji i spokój na 1 dzień. A potem już bez wcześniejszej informacji od razu mail, że rezerwacja jest anulowana, bo karta nieważna. Z karty korzystam codziennie, wczoraj robiłem zakup na aliexpress, dzisiaj benzyna. Mam kilka rezerwacji na booking i kilkanaście na hotels.com, niektóre już opłacone tą kartą. Karta "nie działa" tylko w tym jednym hotelu, w którym już nie ma miejsc i nie można zrobić nowej rezerwacji. Problem polega na tym, że ja nie mogę odwołać bezzwrotnej rezerwacji, a hotel może w każdej chwili. Wystarczy, że poinformuje booking, że karta jest nieważna, a booking tego nie sprawdza i z automatu odwołuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3414 PostWysłany: 13 Wrz 2018 17:46 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 574
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
HandSome napisał(a):
-- 13 Wrz 2018 18:29 --

Trochę nieścisłości zauważyłem.Jak rezerwujesz przez Booking ,,bezzwrotną" to autoamtycznie zabiera Ci kasę lub blokuje kwotę i otrzymujesz od razu potwierdzenie tej transakcji. Zatem jak po kilku dniach możesz otrzymać info o niemożliwości zrealizowania zapłaty?

To nie jest prawda
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3415 PostWysłany: 13 Wrz 2018 18:00 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 957
srebrny
-- 13 Wrz 2018 18:57 --

Nie wiem czy dobrze rozumuje Twój wpis. Dostałeś info , że jest niemozliwa transakcja w momencie bezpośredniej rezerwacji ,,bezzwrotnej" czyli po kilku sek? Jeżeli tak to często tak bywa , że karta działa dla przykładu w sklepie TESCO a w NETTO już nie. Potrzebny wtedy kontakt z wystawcą karty. Dali Ci 24 h bo to normalna procedura. Skoro nie uczyniłeś tego to do kogo żal? Booking lub Hotel( zależy kto pobierał opłatę) celowo nie chcieli Twojej kasy? :lol: A tak jeszcze BTW...mocno uogólniasz niektóre sprawy pisząc , ze ...stracą hotelarze. Każdy hotel to oddzielny podmiot i każdy ze swoją własną polityką finansową. To , że rezerwujesz na Booking (pośrednik) nie oznacza , że wiesz kto zawalił Twoją sprawę.Hotelarze , finansiści , gastronomicy , piekarze , cinkciarze czy jeszcze insze nacje działają dla Twojego dobra i swojego businessu a inteligentni ludzie sami sobie podcinają gałązke na której siedzą nie myślac o przyszłych konsekwencjach które także odbiją się na nich. Twój plan ma być ...karą dla jak określasz hotelarzy? :x Pomysl zanim napiszesz a nie myśl rozsądnie już po napisaniu głupot

-- 13 Wrz 2018 19:00 --

trocha...dlatego napisałem KTO zabiera Twoja kasę? Jak Booking to zabierają od razu a jak hotel to mogą zabrać w każdym momencie po dokonaniu rezerwacji . Zatem KTO zabierał? Z wpisu kolegi wychodzi , że Booking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3416 PostWysłany: 13 Wrz 2018 18:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3635
platynowy
Zamowilem przez booking.com 4* hotel w centrum Manhattanu i otrzymalem potwierdzenie bez mozliwosci anulacji.
Pozniej zauwazylem, ze data mi nie za bardzo pasuje i probowalem anulowac.
Zadzwonilem do booking.com, ale powiedzieli ze oni nie pobieraja kasy i musze skontaktowac sie bezposrednio z hotelem, jesli da rade to ich dobra wola.
Zadzwonilem do hotelu, ale hotel sie oczywiscie nie zgodzil. Mialem nadzieje, ze drogie hotele bardziej szanuja klienta. :D
Dziwnym zbiegiem okolicznosci, nastepnego dnia dostaje powiadomienie od booking.com, ze moja kk nie funkcjonuje.
Kod:
We have tried to process the payment for your Advance Purchase room reservation but the credit card has declined. Please update the credit card on file in order to avoid cancellation of your reservation.
Ta sama karta, podobnie jak kolega m55, dokonalem bezproblemowo x zakupow w tym samym czasie.
Na wszelki wypadek skontaktowalem sie z bankiem, otrzymalem odpowiedz ze moja kk jest OK i mam wystarczajace limity.
Odpuscilem i dzien wczesniej przed check-in w hotelu moja rezerwacja zostala anulowana free of charge. :D
Normalnie staram sie zamawiac z mozliwoscia zmiany rezerwacji, ale zdarza sie ze przeocze albo roznice sa ostro wygorowane.
Wczesniej mialem w booking.com podobne problemy, w jednym przypadku musialem podac inna karte, a w innym po kontakcie z suportem ta sama kk nagle zadzialala. 8-)
Od pewnego czasu zamawiam w hotels.com, jak do tej pory zero problemow i jestem zadowolony, nie raz trafilem lepsza cene czy oferte niz w booking.com. :)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3417 PostWysłany: 13 Wrz 2018 21:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
To jak tak sobie tu dziś ciut narzekamy,to odważę się i swoją łyżkę dziegciu dolać. :) To co ostatnio odwala Booking.com nawet trudno nazwać i opisać a co dopiero zrozumieć.Od 3 miesięcy proszę o wyjaśnienie paru kwestii i nie mają odwagi odpisać ani telefonicznie udzielić informacji.Też powoli wygaszam korzystanie z ich "usług" Chyba jako jedni z niewielu,jak nie jedyni ,nie dorobili się regulaminu korzystania przez rezerwujących z konta na ich stronie,ale tak im wygodnie bo nie ma się w razie sporu na co powołać.Jeżeli ewidentnie coś zawalą to zawsze jest winny magiczny system,odpowiedzialność czynnika ludzkiego zerowa.Przez ponad 7 lat rezerwowania u nich chyba książkę mogłabym napisać jakie ,najdelikatniej rzecz ujmując, "sztuczki" potrafią stosować.Nie będę tu jednak przynudzać bo w pewne obecnie stosowane wybiegi mimo wielu złych,dobrych też się zdarzyło ,doświadczeń nawet mnie trudno uwierzyć, a co dopiero mniej wtajemniczonym. ;) W każdym razie uważajcie z rezerwowaniem nowo dodanych obiektów,pojawiają się ostatnio jak grzyby po deszczu i tak samo szybko znikają ,chyba zrywają współpracę jak sobie w pełni uświadomią co się święci ;) Raczej nie korzystajcie też (mimo dostępnego do końca przyszłego roku kalendarza) z rezerwacji na bardziej odległe terminy,bo większość obiektów nie ma świadomości,że już następnego sylwestra można rezerwować i zapomnieli wywindować odpowiednio cen, a potem to wasza wina,że daliście wiarę odległej ofercie. ;) W każdym razie zawsze rezerwujecie na własne ryzyko bo system,bo obiekt,bo pech i cały zestaw innych złych mocy coś namiesza,ale Booking w razie W nigdy nie poczuwa się do winy i w krytycznych sytuacjach stosuje metodę strusia :(
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3418 PostWysłany: 13 Wrz 2018 22:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12494
HON fly4free
A wystarczy rezerwować sprawdzone oferty z co najmniej kilkudziesięcioma opiniami z średnią ocen tak co najmniej 7 najlepiej powyżej 8, takie też są w atrakcyjnych cenach

Wtedy i wątroba odpocznie, bo nie będzie produkować tyle żółci :lol: 8-)

No i jak dorosły rozumny człowiek brać odpowiedzialności za zaakceptowanie np. bezzwrotnej rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3419 PostWysłany: 13 Wrz 2018 22:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4879
HON fly4free
Obyś się kiedyś nie zdziwił,że podane powyżej kryteria nie są żadną gwarancją przynajmniej na Booking.com ;) A rezerwacji bezzwrotnych unikam,zwłaszcza jak sporo do wyjazdu i akurat z tego tytułu nie zdarzyło mi się mieć coś na sumieniu.Doskonale wiem,że gdyby kiedykolwiek coś nie wypaliło w ostatnim momencie to honorowo się płaci ,chyba że obiekt sam nie pobierze.
Góra
 Profil Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
 
      
#3420 PostWysłany: 13 Wrz 2018 22:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3635
platynowy
Ja zamawialem na booking.com przewaznie obiekty sprawdzone o rankingu 7.5 - 9.0 i mialem problemy.
Przyznam, ze ranking z booking.com nie zawsze pokrywal sie z moja ocena. ;)
X moich maili pozostawalo dlugo bez odpowiedzi, dopiero po 2-3 mailu raczyli odpowiedziec. :mrgreen:
Wydaje mi sie, ze booking.com nie dba zarowno o kilenta poszukujacego jak i publikujacego objekt.
Slyszalem, ze wiele objektow zrywa wspolprace z booking.com, moze dlatego tyle anulacji.

BTW nalezy rowniez uwazac na tego typu pulapki, gdzie podatki nie sa wliczone, tak jak juz wczesniej wspominalem w moich postach, do ceny publikowanej na booking.com nalezy doliczyc podatki (tax), ktore moga wynosic 15-20%. 8-)
Załącznik:
booking_Marriott.JPG
booking_Marriott.JPG [ 35.62 KiB | Obejrzany 1005 razy ]

Przykladowo hotels.com publikuje ceny razem z podatkami (tax). :)

Załączniki:
hotels_com_Marriott.JPG
hotels_com_Marriott.JPG [ 28.31 KiB | Obejrzany 988 razy ]
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4089 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 205  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group