Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 196  Następna
Autor Wiadomość
#3261 PostWysłany: 21 Cze 2018 08:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 4875
Loty: 8
Kilometry: 11 580
HON fly4free
Genius to nie zawsze cena - czasem np. możliwość wcześniejszego zameldowania czy późniejszego wymeldowania. Oczywiście często można to sobie samemu załatwić, ale niektóre hotele takie usługi miewają płatne. Nie piszę tego jako obrońca booking, bo ostatnio częściej sam korzystałem z ofert expedia/orbitz/cheaptickets - kupony zniżkowe dawały większe korzyści niż genius łącznie ze zwrotem na konto Wizz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3262 PostWysłany: 21 Cze 2018 09:51 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1411
złoty
Na ponad 90 zrealizowanych rezerwacji, nigdy nie udało mi się dzięki statusowi Genius załatwić późniejszego wymeldowania/ wcześniejszego zameldowania. To zawsze była dobra wola hotelu - po prostu pokój już był wolny. Za to zauważyłem, że w aplikacji na telefonie, w której nie jestem w ogóle zalogowany, mam często takie same ceny, jak na komputerze, tyle że tu mam napisane, że otrzymałem zniżkę Genius.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3263 PostWysłany: 22 Cze 2018 13:00 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 587
Loty: 46
Kilometry: 58 864
niebieski
Ja za to dzięki Geniusowi miałem raz bezpłatne wcześniejsze zameldowanie (normalnie było dodatkowo płatne) i raz brak prowizji za płatność kartą (normalnie j.w.).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3264 PostWysłany: 22 Cze 2018 13:03 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1370
Loty: 70
Kilometry: 156 045
platynowy
@d-t-x: bo z tym genius to ostatnio taka ściema jest. Kilka lat temu faktycznie niezlogowany miałem inne ceny a zalogowany czasem lepsze (zniżka genius). Ludzie się przyzwyczaili to powoli trzeba strzyc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3265 PostWysłany: 06 Lip 2018 18:09 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
Witam
Czy ktoś z Was dokonywał płatności platformie booking z konta Pekao SA ?
Czyli że platforma (po wpisaniu wcześniej danej karty debetowej z banku Pekao) pobiera w wyznaczonym dniu wyznaczoną kwotę z danej karty.
Miał ktoś z tym problemy albo było wszystko ok???

Pytam ponieważ założyłem specjalnie na wyjazd konto walutowe euro w Pekao, bo jak wiadomo opłata za pobyt pobiera jest w walucie Euro. Wpisałem przy rezerwacji swoją kartę debetową (mimo że podawali żeby podać kredytową - ale jak wcześniej rozmawiałem z bookingiem to debetowe też przechodzą). Ale tak mnie coś niepokoiło i postanowiłem zadzwonić na booking i się upewnić czy z tego tytułu nie będzie problemu. Oczywiście dostałem maila z bookingu że karta została zmieniona pozytywnie.
Podczas rozmowy telefonicznej z bookingiem podałem że wpisałem karte debetową i czy mogą być problemy - miły Pan poinformował że nie, ale mają problemy z dwoma bankami gdzie często transakcje są odrzucane i nie jest to spowodowane winą bookinga.
Są to banki Mbank oraz Pekao SA.
Ze strony booking nikt nie wiem w czym jest problem bo odsyłają do banku, mimo że klient właściwie wpisze dane karty to przy próbie pobrania płatności w danym dniu wyskakuje error i płatność nie przechodzi. Wówczas każą kontaktować się z bankiem.
Więc dzwonię do Pekao SA i pytam czy mają problemy przy płatnościach internetowych.
Uzyskuje zapewnienie że nie, ale Pani pyta o jakie płatności chodzi - informuje że booking - tutaj Pani mówi wprost. DOstają sygnały od klientów że płatności z ich banku często/czasami nie przechodzą właśnie do bookinga, Znają temat ale nie wiedzą jak go rozwiązać.....Szczerze ręce opadają.
Jak transakcja zostanie odrzucona przy próbie płatności, bank nie może nic w tym temacie ingerować i klient pozostawiony jest sam sobie.
Reasumując booking zna problem, Pekao zna problem - jakiś kwas jest i nikt nie umie go rozwiązać. Człowiek rezerwuje , chce zapłacić ale nie ma jak.
Oczywiście jedna i drugia strona uspakaja że proszę się nie martwić i w dniu płatności X day. Będzie wszystko wiadomo, wcześniej nikt nie jest w stanie tego stwierdzić.

Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie Pekao z zapytaniem - jakie są powody że transakcje internetowe do bookinga skutkują jakimis problemami. Bank podaje dwa powody:
1. Operacja może być odrzucana z racji na brak wysłania wszytskich danych z karty przez booking do Banku, pomimo że Pan jako klient poprawnie wprowadził dane do formularza
2. Hotel, na rzecz którego wykonywana jest rezerwacja może preferować tylko karty kredytowe, przez co operacja kartą wielowalutową- czyli debetową moze nie być możliwa
więc bank tutaj umywa rączki...

Dzwonię do booking:
argumentacja pkt 2 ze strony banku booking od razu odrzuca ponieważ w moim przypadku płatność nie będzie pobierał właściciel który mi wynajmuje kwater, ponieważ on nie ma technicznych możliwości pobrania mi z konta środków. W moim przypadku płatność pobiera booking , przechowuje pieniądze u siebie i dopiero jak skończę pobyt przelewa pieniądze do właściciela kwatery.

Reasumując ktoś z Was płacił za pobyt Pekao za booking ?

dziękuje za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3266 PostWysłany: 06 Lip 2018 18:24 

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1424
niebieski
Ale się chłopie rozwodzisz tekstem.Każdą kartę podajesz do autoryzacji,czy to z pko czy alior. Ważne aby była aktywana ze środkami na koncie. Booking zazwyczaj nie ściąga pieniędzy od razu ale też jest mozliwość zapłaty z góry. W twoim przypadku w/w kwota zostanie pobrana w wyznaczonym dniu ,wszystko jest informowane w procesie dokonywania rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3267 PostWysłany: 06 Lip 2018 18:33 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
Po prosty uzyskałem info że sa problemy z kartami Pekao więc chciałem dowiedzieć od osób które może akurat tym bankiem płacili i tyle.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3268 PostWysłany: 06 Lip 2018 18:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4603
HON fly4free
Ogólnie to coraz częściej są problemy z Booking.com Twierdzą,że z ich systemem,ale za system przecież ktoś odpowiada (człowiek)Ostatnio pojawiła mi się informacja "Twoje uczestnictwo w programie Genius zostało tymczasowo zawieszone
Zauważyliśmy, że skorzystałeś z nieważnej karty kredytowej lub dokonałeś nieuprawnionego anulowania płatności kartą, która powinna zostać obciążona" Najlepsze,że nic takiego nie miało miejsca po mojej stronie, a na zapytanie o podanie konkretów nikt nie raczy odpisać,konsultanci też nie wiedzą i matrix trwa.Program genius jak ktoś tu zauważył mizerny,więc nie w tym rzecz,ale jak można napisać bezpodstawnie coś takiego i olewać prośbę o podanie konkretów. :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3269 PostWysłany: 06 Lip 2018 18:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1826
Loty: 64
Kilometry: 108 998
niebieski
@dominikzw Zmień bank na mniej dziadowski ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3270 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12280
HON fly4free
dominikzw napisał(a):
......................Wpisałem przy rezerwacji swoją kartę debetową (mimo że podawali żeby podać kredytową - ale jak wcześniej rozmawiałem z bookingiem to debetowe też przechodzą). .
.

.


To jest łatwe do sprawdzenia np. przez hotelarza i często tego rygorystycznie sprawdzają/egzekwują

Podsumowują kredytowa to kredytowa/ debetowa to debetowa choć w 99% daje szansę zmienienia na właściwą bez anulacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3271 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:09 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
Ale ja zmienilem na debetowa i karta zostala przyjeta w chwili obecnej.
Platnosc w moim przypadku pobiera nie hotel tylko booking i tam kase trzyma.
W chwili obecnej booking nie widzi problemu. Problem występuje jak ich system w dniu wyznaczonym probuje pobrać srodki z karty.
Jeden konsultant twierdzi że sa problemy z karta pekao, inny zaś twierdzi ze nie slyszal. Oczywiście nie są w stanie podac czy to jeden na sto czy notoryczny z tym bankiem. Mam sie przekonac dopiero w dniu jak będzie dokonana proba płatności wyznaczona podczas rezerwacji

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3272 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1169
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
dominikzw napisał(a):
Po prosty uzyskałem info że sa problemy z kartami Pekao więc chciałem dowiedzieć od osób które może akurat tym bankiem płacili i tyle.
A może trzeba było zgłosić w banku (telefonicznie na infolinii) że będziesz płacił karta za granicą w danych dniach. Działy ochrony w bankach często blokują transakcje z za zagranicy w celu ochrony klientów. Po przeczytaniu doświadczeń innych osób mających karty w różnych bankach zawszę tak robię i nigdy nie zdarzyło się bym nie mógł zapłacić gdziekolwiek byłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3273 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4156
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@dominikzw
No to wtedy się przekonasz. Na czym polega problem TERAZ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3274 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:20 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
Polega na tym ze:
1. Jak transakcja pojdzie to nie ma problemu
2. Transakcja nie pojdzie to mam 24 godziny żeby podaj drugi numer karty debetowej z ktorej beda mogli sciagnac kase. W 24 godziny nie realne jest posiadac druga karte debetowa to konta walutowego i przelać srodki ktore mam w euro w tym pierwszym. I wtedy to ja mam problem...

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3275 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1169
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
@dominikzw

Być może (?) właśnie przyczyną odrzucania transakcji jest temat security. Logika banku: Operacja z zagranicy = potencjalne ryzyko użycia karty w oparciu o skradzione dane = zablokujemy na wszelki wypadek = > jesteś z ręką w nocniku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3276 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:28 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4156
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@dominikzw
No to zadbaj wcześniej o dysponowanie dodatkowo inną kartą. Na pewno w przyszłości Ci się i tak przyda.
Góra
 Profil Relacje PM off
zulu lubi ten post.
 
      
#3277 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:31 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1411
złoty
@boots: Że to pierwsza rezerwacja na bookingu i brak wiedzy/ ogarnięcia/ jakiś błąd po swojej stronie jest oczywiście z winy Booking.com.
Ja nie wiem - jakby odfiltrować problemy osób z zerowym stażem na forum (i jak można wyczytać w większości postów - także na booking.com), to by ten wątek skurczył się o połowę.
W ostatnich 5 latach odbyłem 78 noclegów zarezerwowanych na tym portalu i jakieś drobne problemy (chyba ze 3 albo 4) zawsze rozwiązano z korzyścią dla mnie. Albo zwrócono mi różnicę niesłusznie pobranej przez hotel opłaty, albo skontaktowano się z obiektem, który dzień przed noclegiem poinformował, że mają awarię kanalizacji i mnie nie przyjmą (po telefonie od konsultanta problem z hydrauliką został rozwiązany), albo przeniesiono mnie do Novotelu w Warszawie, gdy właściciel kawalerki przy Chmielnej złamał klucz w zamku i nie musiałem nic dopłacać. Wiem, że zdarzają się dziwne akcje, no ale kurcze - sam mam znajomych, którzy wydziwiali tam takie cyrki, że to się w głowie nie mieści (np. znajoma zarezerwowała i zapłaciła w opcji bezzwrotnej za 4 pokoje bo myślała, że wybiera się ilość osób w pokoju, a nie ilość pokoi) i też rzucali ciężkie kalumnie na tych "oszustów" z bookinga.
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#3278 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:49 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
-- 06 Lip 2018 19:44 --

Z bokinga korzystam nie pierwszy raz i wiem co rezerwuje i klikam. Pierwszy raz dokonuje płatności i rezerwacji zagranicznej.

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka

-- 06 Lip 2018 19:49 --

Rozmawiałem z infolinią Pekao i nie ma u nich blokad międzynarodowych, więc zgłaszanie do nich na infolinie nie ma żadnego sensu.
Nawet jak założe drugie konto euro w innym banku to specjalnie wymienić walutę euro za opłacenie całego pobytu , hmm jakieś rozwiązanie ale czy dobre bo tu nie chodzi o 200 euro ;).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3279 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:53 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1411
złoty
Weź sobie znajdź po prostu inny obiekt, gdzie zapłacisz na miejscu. Albo wyrób kartę w Kantorze Aliora, zakup waluty wyjdzie Cię znacznie taniej niż w banku, kantorze stacjonarnym itd. Tydzień i masz ją w domu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3280 PostWysłany: 06 Lip 2018 19:57 

Rejestracja: 06 Lip 2018
Posty: 12
Ja nie napisalem ze kupilem walute w banku... To że jestem tutaj nowy nie znaczy ze zielony.
Po prostu ciekaw jestem czy ktos z pekao przerabial temat i tyle

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 196  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group