Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 196  Następna
Autor Wiadomość
#3161 PostWysłany: 24 Kwi 2018 20:21 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 113
Loty: 62
Kilometry: 67 520
A ja nie będę narzekać, tylko chwalić. Otóż zarezerwowałem hotel praktycznie na godzinę przed przybyciem do niego. Z niezrozumiałych powodów, gdy już byliśmy w pokoju, hotel anulował rezerwację, ale tylko mailowo. Spaliśmy w nim trzy doby i wszystko było w porządku, ale na profilu booking.com figurowała rezerwacja jako anulowana. Podejrzewam, że hotel może nie chciał dzielić się prowizją z booking.com, więc anulował mi fikcyjnie rezerwację (zapłaciłem za pobyt na miejscu kartą kredytową).
Jako że rezerwowałem za pośrednictwem strony Wizzair, więc 10% wartości zapłaty powinno trafić na moje konto, w przybliżeniu 16 euro. Skontaktowałem się w tej sprawie z booking.com i po kilku dniach od zakończenia rezerwacji booking.com przelał na moje konto te 16 euro, mimo że w systemie nadal rezerwacja widnieje jako odwołana. Przesłałem im tylko fakturę z hotelu, co potwierdziło, że w nim rzeczywiście nocowałem. Nie wiem, czy wypłacili ze środków własnych, czy obciążą tymi 16 euro hotel - najważniejsze, że ja dostałem tyle, co powinienem. Wprawdzie nie na konto Wizzair, a na kartę kredytową, ale i tak jestem bardzo zadowolony z podejścia do sprawy i jej rozwiązania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3162 PostWysłany: 24 Kwi 2018 20:24 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2168
platynowy
żescie wywalili bookingexperta, to wam nawet strzalki nie wysle, tylko od razu anulacja. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3163 PostWysłany: 24 Kwi 2018 20:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4603
HON fly4free
Tom Stedd napisał(a):
nie na konto Wizzair, a na kartę kredytową, ale i tak jestem bardzo zadowolony z podejścia do sprawy i jej rozwiązania.

Booking pewnie też jest zadowolony,że dzięki tobie dostał prowizję, a obiekt raczej drugi raz nie poważy się na taki numer ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3164 PostWysłany: 24 Kwi 2018 21:10 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 113
Loty: 62
Kilometry: 67 520
A prowizja może być spora. Będąc w Gruzji właścicielka obiektu pokazała mi na ekranie stronę bookingu (jednocześnie żaląc się na to), że przy zapłacie za nocleg 35 lari, ona bookingowi musi zapłacić prawie 7 lari, czyli w przybliżeniu prawie 20 procent. Jeśli takie same przeliczniki stosuje się dla każdego, to przy 150 euro jest to około 30 euro, więc sporo, sporo.
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#3165 PostWysłany: 24 Kwi 2018 21:13 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1370
Loty: 70
Kilometry: 156 045
platynowy
@Tom Stedd: ale nad czym się tu rozwodzić. To są warunki handlowe na które zgodziły się obie strony. Reklama na stronie booking jest nieporównanie większa niż próbować robić to samemu więc coś za coś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3166 PostWysłany: 24 Kwi 2018 22:05 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1070
srebrny
Parząc na dane z tego tekstu nie dziwne, że booking może robić co chce.
http://www.rp.pl/Hotele/304249976-Trzy- ... owymi.html
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3167 PostWysłany: 25 Kwi 2018 20:56 

Rejestracja: 23 Gru 2014
Posty: 101
niebieski
U nas jest 15 procent bo mamy podstawową umowę, za każdy program dodatkowe procenty, teraz kuszą obiektem preferowanym plus 3 procent
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3168 PostWysłany: 26 Kwi 2018 22:31 

Rejestracja: 10 Gru 2014
Posty: 17
Spotkał się ktoś z wymaganiem ze strony hotelu przedpłatą wykonaną przelewem? Podczas rezerwacji była informacja, że zostanę obciążony 50% kwoty rezerwacji, ale myślałem, że ściągną mi to z dołączonej karty. A teraz okazuje się, że mam robić jakieś przelewy. Szkoda tylko, że przelew zagraniczny w PKO kosztuje 50zł co praktycznie stanowi kwotę przelewu. Bez sensu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3169 PostWysłany: 26 Kwi 2018 23:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3637
Ostrzeżenia: 1
platynowy
@elamir z przelewem sie jeszcze nie spotkalem, ale ze pobrano 50% z karty to tak.
Moze mieli problem ze sciagnieciem z karty, sprawdz dostepny kredyt na karcie czy ewentualnie skonsultuj z instytucja, ktora wystawila karte.
Mi sie przydarzylo nie raz, ze przeciagnalem limity. :D
Poza tym mozesz sie skontaktowac z booking.com i zapytac co jest powodem.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3170 PostWysłany: 26 Kwi 2018 23:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4603
HON fly4free
@elamir Zdarza się iż mimo podania danych karty jako zabezpieczenia rezerwacji,obiekt nie obsługuje kart i życzy sobie przedpłaty przelewem.Częste jest to np. na Ukrainie ,faktycznie sprawa bywa kłopotliwa, a przy niewielkich kwotach opłata czasem równa kwocie przelewu.Sama staram się raczej nie korzystać z takich obiektów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3171 PostWysłany: 27 Kwi 2018 09:21 

Rejestracja: 10 Gru 2014
Posty: 17
@miriam no właśnie chodzi o Ukrainę. Też już teraz będę się starał unikać takich hoteli, chociaż z drugiej strony nigdzie nie było informacji o konieczności wykonania przelewu. Czyli trzeba patrzeć na to, że nie akceptują kart a wymagają przedpłaty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3172 PostWysłany: 27 Kwi 2018 09:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4603
HON fly4free
@elamir Tak,wtedy podają dane do zrobienia przedpłaty przelewem.Zobacz czy nie możesz zrezygnować(właściwie sami powinni anulować jak nie wyślesz przelewu) i poszukać czegoś bez przedpłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3173 PostWysłany: 27 Kwi 2018 13:36 

Rejestracja: 22 Lut 2018
Posty: 101
niebieski
Taka sytuacja.

Dzisiaj włączam aplikację Bookinga i patrzę, a tam rezerwacja na kilka nocy w Belgradzie. Byłem pewien, że rezerwowaliśmy z konta dziewczyny. Wchodzimy na jej konto przez przeglądarkę i jest jej rezerwacja na jej koncie, a na moim koncie booking druga. Już się przestraszyłem że wcześniej zarezerwowałem też ze swojego i zapomniałem anulować, a to już kilkadziesiąt euro w plecy. Wchodzę na konto z poziomu przeglądarki a tam nie ma tej rezerwacji. Przepisuję numer i pin z aplikacji i nie znajduje ("nie zgadza się email"). Porównuję go z numerem rezerwacji dziewczyny i... To ta rezerwacja.

Wygląda na to, że w jakiś sposób aplikacja Bookinga zaimportowała rezerwację z innego konta. Jak to jest w ogóle możliwe?
_________________
https://www.instagram.com/damjankarasz/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3174 PostWysłany: 27 Kwi 2018 13:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 1014
Loty: 64
Kilometry: 101 907
złoty
Może wpisałeś do edycji numer rezerwacji i pin .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3175 PostWysłany: 03 Maj 2018 02:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3637
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Elmo Reserve napisał(a):
Wygląda na to, że w jakiś sposób aplikacja Bookinga zaimportowała rezerwację z innego konta. Jak to jest w ogóle możliwe?

Zawsze mozesz skontaktowac sie z booking.com i wyjasnic. ;)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3176 PostWysłany: 07 Maj 2018 12:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 154
niebieski
Dostałem taki e-mail:

"...Z naszych informacji wynika, że obiekt XXXXXX obciążał karty gości płatnościami niezgodnie z prawem. W związku z tym rozwiązaliśmy umowę z tym obiektem i bezpłatnie odwołaliśmy Państwa rezerwację.

Ponieważ obiekt XXXXX miał dostęp do danych Państwa karty płatniczej, sugerujemy jej natychmiastowe zablokowanie. Warto także uważnie przejrzeć wyciąg z rachunku i skontaktować się ze swoim bankiem lub wydawcą karty, jeśli widnieją na nim jakiekolwiek podejrzane transakcje..."

U mnie sytuacja była taka, że płaciłem za nocleg w tym obiekcie kartą, która już od kilku tygodni jest nieaktywna, więc chyba nie muszę się martwić. Mam pytanie mimo to, czy ktoś otrzymał podobną wiadomość w przeszłości? Czy pisaliście jakąś "skargę" lub reklamację w związku z zaistniałą sytuacją? Ma to jakiś sens? Bo jak rozumiem z treści e-maila, ktoś z tego obiektu mógł po prostu okradać rezerwujących?
_________________
Zaglądam: Travel Vlog, a to mój blog o podróżach - https://wakacyjnylot.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3177 PostWysłany: 07 Maj 2018 13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3186
złoty
a na co konkretnie chcesz złożyć reklamacje?
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#3178 PostWysłany: 07 Maj 2018 13:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 1202
złoty
Jeśli Cię nie okradli to możesz spać spokojnie. Druga sprawa - czy anulowanie twojej rezerwacji Ci jest "na rękę". Jeśli tak to super, jeśli nie i np zostałeś / aś bez rezerwacji a wyjazd niedługo i nic w podobnej cenie nie znajdziesz to możesz skontaktować się z booking i napisać / zadzwonić - pomogą znaleźć nocleg nawet w wyższej cenie a później powinni wyrównać do ceny z poprzedniej rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
hicarian uważa post za pomocny.
 
      
#3179 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Kwi 2012
Posty: 1121
srebrny
Napisałem do bookingu przez formularz, powinienem dostać na maila jakieś potwierdzenie (kopie)? Wyskoczyła tylko informacja, że wysłane.
Szybko odpisują?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3180 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 3637
Ostrzeżenia: 1
platynowy
littleboy1989 napisał(a):
Szybko odpisują?

@littleboy1989 tego nawet starzy gorale nie wiedza, ale jak maly problem to z reguly po kilku dniach. :D
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się p. tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą!

Z Kiruny na Socotrę / zorze polarne, mleko wielbłądzie etc.
Afryka / Gorilla Trekking
Biegun lodołamaczem atomowym -> pw
Antarktyda / Polska Stacja Arctowski -> pw
Czarnobyl -> pw
Góra
 Profil Relacje PM off
littleboy1989 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3914 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 196  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group