Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957


 [ 4405 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 221  Następna
Autor Wiadomość
#3141 PostWysłany: 13 Kwi 2018 14:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1113
Loty: 78
Kilometry: 102 633
złoty
@lendziro spróbuj na adres:
customer.service@booking.com
Góra
 Relacje PM off
lendziro uważa post za pomocny.
 
 
#3142 PostWysłany: 13 Kwi 2018 19:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 278
Loty: 196
Kilometry: 323 953
niebieski
W takiej samej sprawie pisalam na email powyzej 10 dni temu, 4 dni temu rowniez i zero odpowiedzi. Dzis telefon i sprawa rozwiazana w 5 min [WHITE SMILING FACE]

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#3143 PostWysłany: 17 Kwi 2018 10:33 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 750
Loty: 510
Kilometry: 653 255
niebieski
Niestety pomimo monitu Bookig.com nie odpowiedział do dzisiaj na mego maila w sprawie tzw. Booking.Expert - znikło jedynie logo i..........zasada strusia :oops: świadczy to o poziomie traktowania klienta w sytuacjach tzw. :oops: trudnych
A propo profesjonalizmu personelu oraz praktycznej weryfikacji i kontroli hoteli u tego pośrednika :!:
http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723, ... ystow.html
Góra
 Relacje PM off
tartal lubi ten post.
 
 
#3144 PostWysłany: 17 Kwi 2018 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2064
srebrny
Booking nie weryfikuje hoteli? słabe to
Góra
 Relacje PM off  
 
#3145 PostWysłany: 18 Kwi 2018 15:13 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 338
Ile można mieć kont na booking.com (legalnie, czy banują za większą ilość kont)?
Kiedy blokują konto? Czy ilość odwołań rezerwacji ma na to wpływ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3146 PostWysłany: 18 Kwi 2018 15:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 1088
Loty: 80
Kilometry: 137 893
złoty
Do czego zmierzasz ?

Mam 30 kont zrobionych.

Uprzedzam pytanie jeśli chodzi o program zaproś znajomego to weryfikują karta kredytowa, 10 razy na kartę jak coś :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Zeus, 18 Kwi 2018 15:19, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#3147 PostWysłany: 18 Kwi 2018 15:23 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 338
Dzięki za szybką odpowiedź

Chodzi o to że booking.com ostatnio regularnie mnie blokuje po odwołaniu np. 2-3 rezerwacji (różne, z referalami ale i bez)
Po prostu jak odwołam 2-3 rezerwacje to jest blokada, że żadnego innego hotelu nie zarezerwuje dalej.
Muszę dzwonić na infolinię, żeby zdjęli blokade - czy to jest NORMALNE?

Czyli chyba można skoro masz tyle kont
Góra
 Relacje PM off  
 
#3148 PostWysłany: 18 Kwi 2018 16:10 

Rejestracja: 22 Lut 2018
Posty: 85
niebieski
Pierwsze słyszę o zablokowaniu konta na bookingu, szczególnie za normalne używanie serwisu. Booking umożliwia wystawienie oferty z bezpłatnym anulowaniem, więc korzystanie z tego nie może podlegać banowaniu. Co prawda parę lat temu Amazon zaczął usuwać konta za korzystanie z opcji zwrotu (którą sami z resztą oferowali), ale na bookingu odwoływanie rezerwacji jest standardem, bo co chwilę pojawiają się nowe okazje, z resztą nieraz same przychodzą na maila, bo dynamika cen jest cechą charakterystyczną tego serwisu. Musieliby więc poblokować większość kont. Za tym raczej stoi coś innego. Podasz inne szczegóły, może anulowałeś bezzwrotne i podawałeś zły numer karty?
_________________
https://www.instagram.com/damjankarasz/
Góra
 Relacje PM off  
 
#3149 PostWysłany: 19 Kwi 2018 10:57 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 338
nie, normalne rezerwacje z opcją anulacji, karta dobra

chyba się na nich wkurzę, każą mi czekać 24h na odblokowanie konta
Góra
 Relacje PM off  
 
#3150 PostWysłany: 19 Kwi 2018 11:12 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2425
platynowy
juz kiedys ktos pisal ze tez mu zblokowali konto, jak mial zrealizowane 1 czy 2 noclegi i mnostwo anulacji - bo mozna bezplatnie.

generalnie zarobek dla bookingu maly a zamieszanie i koszt obslugi jest, wiec moze sprzataja takie konta. moze tez maja jakies wewnetrzne procedury zeby weryfikowac czy to nie konkurencja lub jakis bot (hotelowa lub ota) nie blokuje miejsc, zeby w ostatniej chwili bezplatnie odwolac, a klientow w miedzyczasie sciagnac do siebie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3151 PostWysłany: 19 Kwi 2018 17:32 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 338
Odwołałem rezerwację na weekend majowy (nie jadę) i 2 na wrzesień
Nie wiem jakie to są zasady, ale to są poronione zasady, bo kaleczą normalnego klienta - powiedziałem im to przez telefon

I są to zasady niebezpieczne, zablokują Ci konto na dzień przed możliwością bezpłatnego odwołania, nie odwołasz i zapłacisz
Albo pojedziesz gdzieś w dzicz i zostaniesz bez booking
Góra
 Relacje PM off  
 
#3152 PostWysłany: 20 Kwi 2018 12:06 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 274
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Jeśli ktoś potrzebuje polski adres booking.com, to jest on następujący:

Booking.com Sp. z o.o.
ul. Chmielna 25
00-021 Warszawa
Góra
 Relacje PM off  
 
#3153 PostWysłany: 21 Kwi 2018 12:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 429
niebieski
Rezerwowałem dwa hostele na czas MŚ. Z pierwszej dostałem mail z booking.com że nastąpił błąd w rezerwacji i cena tak naprawde jest 10x wyższa. Jeśli sie nie zgodzę to mi ją odwołają.
W mojej drugiej rezerwacji dostałem wiadomość od właściciela hotelu:
"We are deeply sorry, but unfortunately there has been a software error on the side of Hotel Service Software provider, because our hostel is SOLD OUT for these dates.
Thus we ask you to CANCEL the booking." Czyli próbują nam zabrać 1 łożko z rezerwacji 4 osobowej. Nie wiem jak na to zareagować.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3154 PostWysłany: 21 Kwi 2018 13:22 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2425
platynowy
przygotujcie sie ze wszystkie male biznesy beda chcialy wycisnac jak najwiecej, niedlugo zaczna robic licytacje kto da wiecej za miejsce i odwolywac poprzednie.

mozliwe ze maja blad w systemie, ale dlaczego to ty masz odwolywac?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3155 PostWysłany: 21 Kwi 2018 13:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4942
platynowy
Nie odwołuj. I tak sami odwołają.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#3156 PostWysłany: 21 Kwi 2018 15:32 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 338
Jeszcze mnie wkur.... coś takiego

Miasto nad morzem w szczycie sezonu.
Jakiś lokal "okazyjna cena" 100pln za dobę
Rezerwuje
Dzwoni Host, że 100 a 200pln
I że albo anulacja, albo spadaj
Potem dostaje emaila w stylu "dowiedzilśmy się od hotelu X, że chcecie Państwo anluować rezerwację"

SZCZYT CHAMSTWA
Góra
 Relacje PM off
Elmo Reserve lubi ten post.
 
 
#3157 PostWysłany: 22 Kwi 2018 00:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 429
niebieski
Bartek ok, nie odwołam, przyjade i łózka nie bedzie co teraz?
jak to sami odwołają?
Góra
 Relacje PM off  
 
#3158 PostWysłany: 22 Kwi 2018 01:32 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2425
platynowy
odpisz im ze jak maja problem, to niech sami odwolaja.

i jesli odwolaja, to zglos reklamacje do bookingu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3159 PostWysłany: 24 Kwi 2018 15:32 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 274
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
To co najbardziej mnie irytuje w Booking.com to ich zachowanie kiedy puszczają klientowi "strzałkę" trwającą nie dłużej niż 3 sekundy, tak że klient nie ma żadnej szansy odebrać od nich telefonu. W dokładnie tej samej minucie co połączenie, przychodzi od nich gotowy e-mail zaczynający się od słów:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#3160 PostWysłany: 24 Kwi 2018 19:53 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5434
HON fly4free
Nawet jak "strzałki" nie puszczą to też potrafią tak napisać ;) Ostatnio nawet bez uprzedzenia i wyjaśnień anulują rezerwacje zrobione kilka miesięcy temu Szanowni Państwo!

Obiekt ...Square apartment niestety nie może Cię przyjąć w terminie ...czerwca 2018–... lipca 2018. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Bezkosztowo odwołamy Twoją rezerwację w imieniu obiektu. Niedługo otrzymasz potwierdzenie odwołania rezerwacji e-mailem.

Chcemy mieć pewność, że znajdziesz odpowiednie zakwaterowanie w wybranym terminie. Kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej opcji na naszej stronie.

Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość
Anulacja w tej samej minucie :oops: A to "łaskawe" bezkosztowo w przypadku jeszcze zwrotnych rezerwacji brzmi jak kpina :cry:


Ostatnio edytowany przez miriam, 24 Kwi 2018 20:52, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
 
 [ 4405 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 221  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group