Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3061 PostWysłany: 20 Mar 2018 18:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 839
srebrny
A co do tego tematu ma nieuznanie rezerwacji? Argumentacja z rodzaju "a u Was biją murzynów"... Mi jest to doskonale obojętne, nie uczestniczyłem w tej sprawie, cały spór uważam za godny pożałowania, ale pan bokingexpert był jego równorzędnym kreatorem, więc ani mu nie współczuję, ani mu nie sprzyjam.

Pan gorny77 nie mógł dostrzec, gdzie mowa o booking.com, jednocześnie wszędzie widział kompromitację, więc nieco bardziej szczegółowo przedstawiłem sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
#3062 PostWysłany: 20 Mar 2018 21:15 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7790
Proszę zakończyć ten offtop. Temat jest o OTA. Dalsze posty nie na temat będą usuwane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3063 PostWysłany: 22 Mar 2018 01:24 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Moi drodzy. Chciałem Was zapytać czy orientujecie się jakoby w ostatnim czasie w Booking.com zaszły jakieś poważne zmiany, na gorsze niestety? Jestem w programie Genius, już ładnych parę lat i w ostatnich dniach spotkała mnie dziwna sytuacja. Zarezerwowałem hotel dla mojego gościa którego się spodziewam. Hotel na obrzeżach miasta, podałem dane karty przedpłaconej ale hotel się pospieszył i próbował zarobić preautoryzację, oczywiście w mojej rezerwacji pojawiła się adnotacja o nieprawidłowych danych karty. Rezerwację tą mogłem anulować do północy (która właśnie minęła ale o tym później). Dzisiaj znalazłem nocleg w znacznie lepszej lokalizacji więc postanowiłem zarezerwować (z bezpłatną anulacją do 23 marca). System booking.com wymagał danych karty, podałem tą samą ale nie przeszło, podałem więc debetówkę i po sfinalizowaniu rezerwacji ściągnęło mi od razu całą kasę z konta i w statusie rezerwacji pojawiło się "zapłacono". Myślę sobie "o co kurna chodzi???". Piszę do właścicielki apartamentu, za chwilę oddzwania i dowiaduję się, że miała podobną sytuację ostatnio bo booking.com stwierdziło, że dwaj jej klienci nie mają środków na swoich kontach więc im anulowali te rezerwacje, klienci wkurzeni dzwonili do niej i zarzekali się, że mają wystarczającą ilość kasy na kontach. Z tego co pamiętam z kilku moich "przygód" z booking.com to zawsze twierdzili, że oni nie dokonują preautoryzacji a tym bardziej nie ściągają klientom kasy z kart i że robi to hotel. Teraz widzę, że to się zmieniło i booking.com stwierdził, że skoro nie dało się zrobić preautoryzacji mojej pierwszej rezerwacji to przy kolejnej już nie pozwolą mi w ten sposób zarezerwować i ściągną od razu kasę z konta. Właścicielka się wkurzyła bo powiedziała, że w ten sposób to ona teraz za mój nocleg dostanie kasę od booking.com dopiero 15go kolejnego miesiąca (tak jej płacą). Źle się dzieje w booking.com, oj źle. Napisałem do nich w tej sprawie, nie wiem co odpowiedzą. Tą pierwszą rezerwację anulowałem przed północą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3064 PostWysłany: 22 Mar 2018 03:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@tmk slusznie zauwazyles, niestety nie tylko hotele, ale booking.com potrafi pobrac kase z karty klienta. Zarezerwowalem hotel przez booking.com, bo tylko u nich bylo wolne miejce i od razu ok. 50% zostalo sciagniete z karty. Przez pomylke anulowalem i zarezerwowalem ponownie ten sam hotel. Zadzwonilem do hotelu, aby drugi raz nie pobierali. Hotel odpowiedzial, ze to nie oni pobrali kase. Skontaktowalem sie z booking.com i potwierdzili, ze pobrali z karty 2 zaliczki :mrgreen: oraz zobowiazali sie do zwrotu zaliczki z pierwszej rezerwacji, ale moze potrwac kilkanascie dni.
Mit obalony, ze booking.com nie pobiera kasy. ;)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3065 PostWysłany: 22 Mar 2018 07:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Kiedyś tak było, teraz jest inaczej. Trzeba uważnie czytać. Opcje są różnorodne. Włącznie z takimi, że Booking pobiera kasę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3066 PostWysłany: 22 Mar 2018 08:34 

Rejestracja: 28 Lip 2017
Posty: 330
Ja się kilka razy spotkałam z prośbą, głownie od właścicieli małych obiektów, z prośbą żeby następnym razem rezerwować przez ich stronę. Dawali też zniżki. Więc pewnie prowizja nie jest niska.

W kwestii wcześniejszego zameldowania, problemy miałam tylko w hostelu i apartamencie gdzie meldując się czasie obiekty nie wyglądały na przed chwilą posprzątane. W hotelu mi się zdarzyło, że obsługa sama zaproponowała pokój, choć chciałam się tylko zameldować, zostawić bagaż i iść gdzieś na śniadanie.

Mam pytanie, bo mi booking nigdy kasy nie pobrało. Jak pojawiam się w hotelu dopłacam resztę sumy czy płacę całość a booking po jakimś czasie zwraca pobraną sumę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3067 PostWysłany: 22 Mar 2018 08:53 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
Dopłacasz tylko resztę należności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3068 PostWysłany: 22 Mar 2018 08:54 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
"Booking.com pobiera od Ciebie płatność za pobyt w imieniu obiektu. Pamiętaj, by wziąć ze sobą pieniądze do wykorzystania na dodatkowe usługi."

Faktycznie, coś takiego jest w opisie tego drugiego hotelu (czy raczej apartamentu) ale to nie zmienia faktu, że przez x lat, nigdy czegoś takiego mi Booking nie wywinęło. Dziś dostałem maila o następującej treści

"Całkowita kwota została pobrana zgodnie z warunkami rezerwacji widocznymi podczas jej dokonywania. W przypadku anulacji do końca dnia dzisiejszego - (23:59 dnia 22/03/2018) - otrzymają Państwo automatyczny zwrot środków na kartę użytą do zagwarantowania tej rezerwacji. "

Czyli są to nieuczciwe praktyki, niezgodne z opcją "bezpłatnej anulacji" wprowadzające klientów w błąd bo gdybym wiedział, że taka sytuacja będzie miała miejsce, nigdy nie zarezerwowałbym tego apartamentu.

Na koniec ciekawostka... Wiadomość z booking po anulowaniu pierwszej rezerwacji:

"Obiekt .... mógł bezpośrednio pobrać już od Ciebie płatność, co jest normalną procedurą.
Wkrótce powinieneś otrzymać zwrot środków. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z obiektem: ..."

Normalną procedurą, w przypadku rezerwacji z możliwością bezpłatnego odwołania może być preautoryzacja a nie normalna transakcja. Pozostawię to bez komentarza...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3069 PostWysłany: 22 Mar 2018 09:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2216
złoty
Wydaje mi się, że błędnie zakładasz, że "możliwość bezpłatnej rezygnacji" = "brak przedpłaty".
Bezpłatna rezygnacja oznacza brak dodatkowych kosztów w przypadku anulowania rezerwacji, jeśli obiekt wymagał przedpłaty i ją pobrał (obiekt lub booking) to po rezygnacji (w dozwolonym terminie) dostaniesz zwrot całej tej kwoty.
Najlepiej podaj link do tego obiektu to wszystko się wyjaśni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3070 PostWysłany: 22 Mar 2018 09:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@tmk Ich maile z powiadomieniami bardzo często nie są indywidualizowane tylko korzystają ze schematów często nie pasujących do konkretnej sytuacji.Pobieranie opłaty w imieniu obiektu pojawiło się ponad rok temu, i o ile początkowo ta opcja dotyczyła znikomej ilości malutkich obiektów ,to obecnie staje się częstsza,ale trzeba przyznać,że jest to podane do wiadomości.W przypadku opcji bezzwrotnej rezerwowanej z dużym wyprzedzeniem dysponują sobie kasą nawet rok(nieoprocentowany kredyt?),a obiekt dostaje zapłatę nawet po kilku tygodniach po pobycie gościa.Tyle,że pewnie w umowie na to się zgodził,a że źle się dzieje w państwie Booking to słuszna uwaga,pragnienie zwiększania zysków przesłania zasady i coraz trudniej mieć do nich zaufanie.Akurat w twoim przypadku błędu nie ma ,bo miałeś to opisane w warunkach i niestety trzeba czytać przed kliknięciem rezerwuj ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#3071 PostWysłany: 22 Mar 2018 10:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
najpierw podajecie puste karty a potem się dziwicie ze firma ma dosyć takich klientów
pretensje miejcie do siebie, to dzięki wam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3072 PostWysłany: 22 Mar 2018 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2017
Posty: 153
Loty: 37
Kilometry: 59 474
W przypadku pustej karty to powinno nastąpić po prostu anulowanie rezerwacji i koniec. To co robią to po prostu szukanie dodatkowego zysku na obrocie pieniądzem (i prowizjach od obiektów za obsługę płatności) a nie jakakolwiek reakcja na puste karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#3073 PostWysłany: 22 Mar 2018 10:59 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@becek Każdy ma prawo preautoryzować kartę i utrzymać rezerwację tylko po podaniu danych karty mającej środki,to raz, dwa to karta ważna dziś nie oznacza tego samego za 2-3 miesiące. Weź też pod uwagę przypadki konieczności zastrzeżenia podanej karty, po przypadkach nieautoryzowanych transakcji(udanych lub nie)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3074 PostWysłany: 22 Mar 2018 11:01 

Kwestia zabezpieczenia się i tylko tyle, co poniektórym wydaje się, iż i oni pozostaną jedynie na etapie czeku i płatności gotówką

Oczywiście wszędzie zdarzają się zachowania wykraczające poza standardowe blokady, ale jak wyżej napisano często gęsto jesteśmy sobie sami winni (np. wymóg podania karty kredytowej, podanie prepaid, przy czym oni obecnie od razu wiedzą jaka to jest karta)
Góra
 PM off
becek lubi ten post.
 
      
#3075 PostWysłany: 22 Mar 2018 11:31 

Rejestracja: 08 Lis 2015
Posty: 1026
platynowy
Pobieranie opłaty za rezerwację przez Booking, a nie przez obiekt ma też ten plus, iż ogranicza ilość osób mających kontakt z danymi karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3076 PostWysłany: 22 Mar 2018 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
Czy spotkaliście się z taką sytuacją?

Ktoś po raz drugi dzwoni do mnie i mówi, że dzwoni w sprawie rezerwacji na booking.com. Że będzie remont i za głośno. Telefon nie pasuje do żadnej rezerwacji. Pyta się, czy ja - to ja (mówi moje imię). Mówi, żebym odwołał rezerwację (bezzwrotną). Kontakt z booking - wszystko OK. Na telefon, skąd dzwoniono do mnie, nie można oddzwonić.

Wszystkie hotele na rezerwacjach, odpisuja ze potwierdzaja rezerwacje. Nie ma problemu :(
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3077 PostWysłany: 22 Mar 2018 15:53 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
A nie zapytałeś, z jakiego obiektu dzwonił?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3078 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@hicarian Jak jeszcze raz zadzwoni dopytaj którą rezerwację masz odwołać(miasto ,adres),bo masz kilka różnych.Są sytuacje,że pojedyncze apartamenty mają różnych właścicieli, ale są zrzeszone w grupę z jednym zarządzającym i telefon jest do niego.
Góra
 Profil Relacje PM off
hicarian lubi ten post.
 
      
#3079 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
po raz drugi dzwoni i się nie dopytałeś o co chodzi ?ale za to napisałaś posta na forum :?
brawo ty

za 3 razem przekaz telefon komuś ogarniętemu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3080 PostWysłany: 22 Mar 2018 16:26 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
hicarian...a tak BTW to w jakim języku sobie gaworzyliście? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group