Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#3001 PostWysłany: 09 Mar 2018 18:17 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Więc jak zgłosiłaś obie transakcje, to czekaj na odpowiedz na papierze, a nie słowną panienki po kursie (przyśpieszonym) bankowości, która się mniej zna, niż przeciętny użytkownik tego portalu :D
Góra
 Profil Relacje PM off
shagrat lubi ten post.
 
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#3002 PostWysłany: 09 Mar 2018 18:40 

Rejestracja: 22 Lut 2018
Posty: 85
bookingExpert napisał(a):
Elmo Reserve napisał(a):
@bookingExpert a da się coś zrobić z pieniędzmi za polecenie, które poszły na starą, nieaktywną już kartę? Z tego co wiem banki nie przyznają drugi raz tego samego numeru karty, a jeśli przelew jest na nieistniejącą, to wraca do nadawcy. Z tym, że to chyba jest i tak zautomatyzowane.

Miałem kiedyś taki przypadek i są 2 rzeczy, które możesz zrobić:

1. Zwroty na nieaktywną kartę są możliwe i większość z banków automatycznie księguje je na inną kartę, która przypisana jest do tego rachunku. Jeśli to się nie stało automatycznie - spróbuj zadzwonić do banku i wytłumacz, że dostałeś zwrot na nieaktywną kartę - może będą w stanie znaleźć to ręcznie po podaniu numeru tej karty.

2. Booking ma numery ARN każdej wypłaconej nagrody, które służą do identyfikacji transakcji kartowej u samego wystawcy karty - to też może być pomocne.


Opcja pierwsza odpada, bo zmieniałem bank. Jak znaleźć ten numer ARN? Nigdzie tego nie ma. Jest tylko w tytułach przelewów, ale siłą rzeczy tego nie mam jak sprawdzić.

PS pisałem trzykrotnie do Bookingu w tej sprawie, nie dostałem odpowiedzi, to standard?
_________________
https://www.instagram.com/damjankarasz/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3003 PostWysłany: 09 Mar 2018 18:44 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Booking.com poda Ci numer ARN. Mnie podali. Na odpowiedź od nich musisz poczekać - średnio tydzień, czasem dłużej. Ale odpisują.
Góra
 Profil Relacje PM off
Elmo Reserve lubi ten post.
 
      
#3004 PostWysłany: 10 Mar 2018 16:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
d-t-x napisał(a):
Na odpowiedź od nich musisz poczekać - średnio tydzień, czasem dłużej. Ale odpisują.

Mialem przypadki, ze nie odpisali nawet po 2 tyg. i musialem ponownie atakowac. 8-)
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3005 PostWysłany: 10 Mar 2018 16:21 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ja też tak robiłem, a potem dostawałem 3 odpowiedzi, za każdym razem od innego konsultanta. Ale uprzedzając pytania - tak, były takie same ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3006 PostWysłany: 10 Mar 2018 22:44 

Rejestracja: 10 Mar 2018
Posty: 3
Mam następującą sytuację. Zarezerwowaliśmy miesiąc temu nocleg przez booking. Oferta bezzwrotna. Okazało się, że musimy zmienić plany i nie możemy jechać. Nie jest to hotel tylko po prostu mieszkanie.
Przy rezerwacji podałam nr karty kredytowej, nie było preautoryzacji - karta ma limity transakcji - dzienne i miesięczne ustawione na 0, system też nie odrzucił mi karty przy składaniu rezerwacji.
Próbowałam zatem porozumieć się z właścicielem lokalu - i ja naprawdę jestem grzeczna i zaczęłam miło i po ludzku, ale na wszelkie próby dojścia porozumienia wynajmujący mówił NIE, a potem jeszcze na mnie nawrzeszczał i potraktował mnie mówiąc oględnie z buta, że jego nic nie obchodzi, kasa ma mu się zgadzać. Spokojnie zaproponowałam, że może mógłby wystawić ofertę raz jeszcze aby ktoś inny mógł z niej skorzystać ( rezerwację mamy na za 2 tyg ) - to znowu na mnie nakrzyczał, że mam mu nie mówić co ma robić. Chciałam się tak dogadać, że jak ktoś mu kliknie to lokum to on mi anuluje rezerwacje bezpłatnie, a jeśli nie kliknie to jakoś dojdziemy do porozumienia. Ale on, że NIE i mam mu nie rządzić.
Dawno nie miałam kontaktu z tego typu człowiekiem i jestem zaskoczona.
I co ja mam w tej sytuacji zrobić ? Prośbę wysłaną przez booking też odrzucił.
Muszę mu zapłacić tak ? I aż mnie to boli, że ktoś uprzejmie nastawionego człowieka tak traktuje, uważam, że zawsze można dojść do porozumienia i kompromisu, ale po drugiej stronie jest po prostu ściana... Nawet myślałam, że może zaproponuję komuś znajomemu, być może chciałby wskoczyć na nasze miejsce, ale teraz sobie myślę, że skoro ten człowiek jest taki to nie chcę wysyłać znajomych na minę bo kto wie jak ich potraktuje skoro ja mu tak strasznie podpadłam.

Czy jeśli karta ma limit dzienny i miesięczny ustawiony na 0 to on będzie w stanie ściągnąć pieniądze z mojej kredytówki - preautoryzacji na pewno nie było - dopytywałam również w banku.
Co byście zrobili na moim miejscu ? Pierwszy raz mam podobną sytuację i zupełnie nie wiem co robić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3007 PostWysłany: 10 Mar 2018 22:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
kajla1 napisał(a):
Przy rezerwacji podałam nr karty kredytowej, nie było preautoryzacji - karta ma limity transakcji - dzienne i miesięczne ustawione na 0, system też nie odrzucił mi karty przy składaniu rezerwacji.

A moge zapytac co znaczy to "O", bez limitow czy "zero" kredytu i nie mozna pobrac nic z karty?
Jesli nie beda mogli pobrac z karty to prawdopodobnie rezerwacja zostanie alunowana.
A mozna zapytac jakie koszty tego noclegu?
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3008 PostWysłany: 10 Mar 2018 22:57 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Cytuj:
Co byście zrobili na moim miejscu ?

Ja bym czekał na obciążenie rachunku karty, które zapewne nastąpi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3009 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:00 

Rejestracja: 10 Mar 2018
Posty: 3
Limit zero czyli np. jeśli chciałabym zapłacić tą kartą w sklepie to płatność zostanie odrzucona.
Tyle, że to jest karta kredytowa, więc zasadniczo taka karta swój limit jako taki też posiada, ale limity na wszelkie płatności nią mam ustawione na 0zł.
Koszt nie jest bardzo duży, ok.500zł, ale żal mi tę kwotę wywalić w błoto zwłaszcza, że po drugiej stronie jest taki buc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3010 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:02 

Rejestracja: 12 Sty 2014
Posty: 221
niebieski
Czytam i nie wierzę.

Wybrana została rezerwacja bezwrotna, sądzę że świadomie, ze względu na cenę. Zmiana planów i próba negocjacji żeby nie stracić? I szukanie porad co zrobić? A jak się nie udaje to opisywanie jakim to jest się biednym z sercem na dłoni a niedobry pan wyzyskiwacz nie chce się zgodzić na propozycję?

Wydaje mi się, że uczciwość wymaga zapłacenia za zarezerwowany nocleg, a nie kombinowanie z limitami na kartach.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#3011 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:02 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Cytuj:
zwłaszcza, że po drugiej stronie jest taki buc.

Po drugiej stronie jest człowiek, z którym zawarłaś umowę na określonych warunkach. A umów należy dotrzymywać...
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3012 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:13 

Rejestracja: 10 Mar 2018
Posty: 3
Nie piszę, że jestem biedna, piszę, że obcy facet nawrzeszczał na mnie tak jak chyba jeszcze nikt, na moje grzeczne próby dogadania się czyli i np. tego, że pokrywam 50% rezerwacji i on wystawia mieszkanie ponownie też się nie zgodził. A musicie wiedzieć, że mieszkanie, które on wynajmuje ma bardzo dobrą lokalizację i jestem przekonana, że innego chętnego znalazłby pewnie w ciągu max 2 dni.

Gdy rezerwowałam lokal nie było oferty z możliwością rezygnacji i odzyskania choć części kosztów, teraz już jest i jest ona tylko 20zł droższa, chciałam zatem właśnie się porozumieć - skoro przy tej ofercie zakłada on możliwość zrezygnowania na 2 dni przed przyjazdem.
Ale też powiedział nie.

Sama pracuję w ludźmi i wiem jak jest, ale jednak zawsze jakoś udaje mi się dogadać, po prostu po ludzku, choć sytuacje bywają różne.

Aha i karta ma takie limity od zawsze, bo z niej nie korzystam, nie została odrzucona podczas rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3013 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3534
srebrny
mam pytanie;
czego nie rozumiesz w zwrocie
kajla1 napisał(a):
Oferta bezzwrotna.
?
Cytuj:
Co byście zrobili na moim miejscu ? Pierwszy raz mam podobną sytuację i zupełnie nie wiem co robić.

weź to na klatę i na drugi raz się zastanów
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Washington 11 Mar 2018 12:22, edytowano w sumie 2 razy
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#3014 PostWysłany: 10 Mar 2018 23:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3711
srebrny
.

Załączniki:
trollalert.png
trollalert.png [ 156.12 KiB | Obejrzany 2341 razy ]
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#3015 PostWysłany: 12 Mar 2018 00:12 

Rejestracja: 08 Mar 2018
Posty: 4
jacek96 napisał(a):
Więc jak zgłosiłaś obie transakcje, to czekaj na odpowiedz na papierze, a nie słowną panienki po kursie (przyśpieszonym) bankowości, która się mniej zna, niż przeciętny użytkownik tego portalu :D

Jacek, telefony na infolinię to jedno, pisma/maile też poszły i odpowiedzi były. Pierwszy raz z taką sytuacją miałam do czynienia, wszystko to nowe dla mnie doświadczenia .
Zaczyna pojawiać się światełko w tunelu.
Dostałam z bookingu maila, że moja sprawa została skierowana do Działu Relacji z Klientami, który ustalił, że przysługuje mi zwrot kwoty. Była tam też taka informacja: "Należy pamiętać, że zwroty mogą być dokonywane przez nas wyłącznie na karty z logo Visa lub MasterCard, ale karta nie musi być wystawiona na Państwa nazwisko. Jeśli zaakceptują Państwo tę propozycję, w ciągu kilku dni otrzymają Państwo osobną wiadomość e-mail z adresu customer.care@booking.com zawierającą bezpieczny link. Po kliknięciu tego linku zostaną Państwo przekierowani na stronę Booking.com i poproszeni o wprowadzenie danych karty kredytowej Visa lub MasterCard bezpośrednio do naszego zabezpieczonego systemu. Zwrot zostanie automatycznie przekazany na Państwa konto w ciągu 5 dni roboczych."
I, jeżeli ktoś by miał czas, bardzo proszę o podanie, czy zwrot tak się właśnie odbywa i czy ten system faktycznie jest zabezpieczony,jak to sprawdzacie? ( w grudniu 2017r. niezbyt bezpieczne okazało się podanie danych karty).
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
#3016 PostWysłany: 12 Mar 2018 00:38 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Tak,to ich normalna procedura przy zwrotach.Akurat tu najmniej bym się obawiała,kilka razy w ten sposób dostałam zwrot kasy i nigdy nie było problemu.Dobrze,że cała ta sprawa ma dla ciebie szczęśliwy finał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3017 PostWysłany: 12 Mar 2018 02:09 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4059
złoty
Innego zakończenia być nie mogło. jeśli nie booking, to bank oddać by musiał kasę, choćby mu to nie było w smak.
Góra
 Profil Relacje PM off
Robert Rataj uważa post za pomocny.
 
      
#3018 PostWysłany: 15 Mar 2018 14:15 

Rejestracja: 08 Gru 2017
Posty: 30
ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

"(...)Jeśli zaakceptują Państwo zaproponowany obiekt, prosimy jak najszybciej zarezerwować go online. Prosimy również przekazać nam nowy numer rezerwacji. Zajmiemy się również bezpłatnym odwołaniem poprzedniej rezerwacji.

Prosimy o kontakt, jeśli potrzebują Państwo dodatkowej pomocy lub nie są zadowoleni z zaproponowanej alternatywy. Chętnie porozmawiamy o innych opcjach i Państwa wymaganiach dotyczących zakwaterowania.

Choć koszt rezerwacji w obiekcie XXX będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę."

dziwne, że od razu nie odwołali i teraz mam zagwostkę, czy brać co dają, czy się targować, bo zastępczy obiekt słabszy, gorsza lokalizacja itd...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3019 PostWysłany: 15 Mar 2018 14:38 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Jak widzisz potrzebę to spróbuj ponegocjować na infolinii. Może przynieść pozytywny skutek :P
Góra
 Profil Relacje PM off
JaKubek69 uważa post za pomocny.
 
      
#3020 PostWysłany: 15 Mar 2018 14:41 

JaKubek69 napisał(a):
ktoś się spotkał z taką sytuacją ?

"(...)Jeśli zaakceptują Państwo zaproponowany obiekt, prosimy jak najszybciej zarezerwować go online. Prosimy również przekazać nam nowy numer rezerwacji. Zajmiemy się również bezpłatnym odwołaniem poprzedniej rezerwacji.

Prosimy o kontakt, jeśli potrzebują Państwo dodatkowej pomocy lub nie są zadowoleni z zaproponowanej alternatywy. Chętnie porozmawiamy o innych opcjach i Państwa wymaganiach dotyczących zakwaterowania.

Choć koszt rezerwacji w obiekcie XXX będzie wyższy niż w pierwotnie wybranym obiekcie, zwrócimy Państwu różnicę w cenie. Po zakończeniu pobytu prosimy przesłać nam rachunki. Postaramy się jak najszybciej zwrócić Państwu wszystkie dodatkowe koszty.

Jeśli w związku z zaistniałą sytuacją ponieśli Państwo inne koszty, prosimy przesłać nam stosowne rachunki, a my zrobimy wszystko, aby zaoferować Państwu rekompensatę."

dziwne, że od razu nie odwołali i teraz mam zagwostkę, czy brać co dają, czy się targować, bo zastępczy obiekt słabszy, gorsza lokalizacja itd...



Ponegocjować czyli poszukać coś co Ci w pełni odpowiada nawet droższego w okolicy w tym terminie i czekać na akceptację. Jak Booking i ty zaakceptujesz płacisz za pobyt, po pobycie występujesz o różnicę cen i oni czyli Booking Ci ją zwrócą

Przypadek wielokrotnie tu opisywany
Góra
 PM off
JaKubek69 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group