Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#2401 PostWysłany: 15 Paź 2017 23:05 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Intchy napisał(a):
pytanie dotyczy linku polecajacego - pamiętacie jaka ma być minimalna kwota noclegu? dokładnie - w zł, euro ? Przeglądam regulamin i nie widze żadnej wzmianki o kwocie :/


Tu masz odpowiedź
viewtopic.php?p=989004#p989004

100zł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Albanii: 4* hotel z all inclusive za 1999 PLN. Wyloty z 2 miast
#2402 PostWysłany: 15 Paź 2017 23:11 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 265
Loty: 96
Kilometry: 101 069
niebieski
@wersus79 no własnie nie jestem pewny.
Gdzieś znalazłem informcję, że polecajacy dostaje 50 zł, a rezerwujący 60 zł i to by znaczyło, ze rezerwacja musi być na przynajmniej 120 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2403 PostWysłany: 15 Paź 2017 23:39 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1612
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
-- 15 Paź 2017 23:32 --

Opieram się na tym co jest w linku, który dałem wyżej i na informacji z bookingu (każdy ma ją na swoim koncie)
Załącznik:
Booking.com Polecenia.png
Booking.com Polecenia.png [ 19.46 KiB | Obejrzany 2559 razy ]


W faq-u referali Program Poleceń – Często zadawane pytania (FAQ)
https://www.booking.com/content/referral-faq.pl.html nie ma żadnej informacji na ten temat.

-- 15 Paź 2017 23:39 --

Ale znalazłem tutaj, czyli 100zł.
Warunki Programu Poleceń Booking.com
https://www.booking.com/content/referra ... 38d994d1e2
Załącznik:
Booking.com Polecenia.png
Booking.com Polecenia.png [ 67.43 KiB | Obejrzany 2550 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2404 PostWysłany: 17 Paź 2017 19:46 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22425
Pytanko o reflink - link polecający

Kiedyś była możliwość sprawdzenia, kto od ciebie, zarezerwował i czy oczekiwać kasę. Teraz jest tylko info ze: oczekiwane, ale ni ma od kogo ;/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2405 PostWysłany: 22 Paź 2017 15:22 

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 38
Loty: 6
Kilometry: 10 076
Jakie macie doświadczenia w składaniu reklamacji do bookingu? W hostelu, który na booking.com ma ocenę 8.5/10 dotkliwie pogryzły mnie pluskwy :evil: Chcę odzyskać przynajmiej część pieniędzy za ten nocleg. Nie był to najtańszy hostel w Paryżu, a w opiniach nie było w zasadzie złego słowa o tym miejscu. O pluskwach rzecz jasna też słowa nie było :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2406 PostWysłany: 22 Paź 2017 15:28 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Wszystkie moje reklamacje (ze 2 czy 3) zostały rozpatrzone pozytywnie, ale to jest delikatna sprawa. Poinformowałaś o tym obsługę hotelu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2407 PostWysłany: 22 Paź 2017 15:45 

@Ameliee - spore masz szansę, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. W moim przypadku booking.com w przypadku reklamacji reagował na moją korzyść.

P.S. Jeśli możesz, to ujawnij nazwę hostelu, którego najlepiej unikać ze względu na pluskwy.
Góra
 PM off  
      
#2408 PostWysłany: 22 Paź 2017 15:53 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1638
niebieski
d-t-x napisał(a):
Te bajeczki o spadającej liczbie pokoi (8 miesięcy przed planowaną datą wizyty) od zawsze traktowałem z uśmiechem, ale zauważyłem inną prawidłowość...


To jest połowiczna bajka, zazwyczaj obiekty nie wrzucają wszystkich swoich dostępnych pokoi na booking. Jeśli im się coś sprzeda to oczywiście liczba dostępnych pokoi w obiekcie maleje, ale już następnego dnia mogą dodać kolejny. I tak w kółko, do czasu aż im się faktycznie skończą. W profesjonalnych obiektach tak powinni robić.

@Zeus
Spróbuj się zalogować z telefonu. Mi w takiej sytuacji pokazuje kto z linka skorzystał. Z kompa juz nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2409 PostWysłany: 22 Paź 2017 16:24 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
W ogóle polski oddział bookingu to dno.
Prawie wszystkie reklamacje składałem dotychczas przez en. Lub de.i zawsze z pozytywnym skutkiem. Przedostatnią złożyłem przez pl.i oczywiście problemy, wiec odwołanie juz poszło przez de.i skutek pozytywny.
Teraz znowu odwołali mi rezerwacje z uwagi na zamknięcie obiektu. Po kilku tygodniach obiekt znowu sie pojawił w ofercie ku memu zdziwieniu i uderzyłem od razu na polską infolinię z zapytaniem i reklamacją, by przywrócili rezerwacje lub różnicę w cenie wyrównali.
Na drugi dzien odpowiedz odmowna, gdyż obiekt juz nie ma w ofercie pokoi wieloosobowych, a jedynie czteroosobowe, wiec nie mogą przywrócić rezerwacji, a różnicy nie wyrównają, choć im ogromnie przykro.
nie polecam polskojęzycznej ścieżki reklamacyjnej, traktują tam klientów, jak.... :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2410 PostWysłany: 22 Paź 2017 16:53 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6248
Loty: 476
Kilometry: 1 003 603
Wspomne tylko,że Booking Polska ma siedzibę w tym samym budynku co Booking DE w Berlinie ?:P
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2411 PostWysłany: 22 Paź 2017 17:23 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4057
złoty
Wiec tym bardziej podejrzewam, że to czynnik ludzki ma wpływ na decyzję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2412 PostWysłany: 28 Paź 2017 18:57 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1744
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Pewnie Ameryki nie odkryłam, ale szukając hotelu przez stronę wizza ceny mam wyższe niż normalnie.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2413 PostWysłany: 28 Paź 2017 19:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7793
złoty
@jekyll Jakoś muszą sobie powetować te 10% zwrotu na konto Wizz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2414 PostWysłany: 28 Paź 2017 19:11 

jekyll napisał(a):
Pewnie Ameryki nie odkryłam, ale szukając hotelu przez stronę wizza ceny mam wyższe niż normalnie.

Pokaz screeny z przykładów to potwierdzających bo w tej wersji rownie dobrze można napisac, ze blondynki płacą wiecej niż brunetki
A i są programy wiecej ich kosztujace np. 40/80
Góra
 PM off  
      
#2415 PostWysłany: 28 Paź 2017 19:52 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1744
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
Nie robiłam screenów :) Warto sprawdzić zanim się zarezerwuje.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2416 PostWysłany: 29 Paź 2017 15:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 1388
niebieski
Nie potwierdzam, zawsze ta sama cena (w walucie obiektu).

Może się nie zalogowałeś na podstronie wizza? Albo przeliczasz sobie wyświetlone waluty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2417 PostWysłany: 29 Paź 2017 18:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11323
Loty: 480
Kilometry: 755 414
@jekyll Ja też niewierny Tomasz - jak nie będzie screenów to nie uwierzę ;) do tej pory mi się taka sytuacja nie zdarzyła.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2418 PostWysłany: 30 Paź 2017 19:16 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1744
Loty: 108
Kilometry: 175 682
niebieski
jekyll napisał(a):
Pewnie Ameryki nie odkryłam, ale szukając hotelu przez stronę wizza ceny mam wyższe niż normalnie.


Przeprowadziłam teraz symulację, na innym hotelu i cena jest taka sama, w obu przypadkach. Wtedy screenów nie robiłam. Głowy nie dam sobie uciąć, ale ceny widziałam różne. Stąd był mój post.
Wypada mi więc przeprosić za wprowadzanie w błąd :oops:
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2419 PostWysłany: 02 Lis 2017 14:24 

Rejestracja: 14 Sie 2012
Posty: 95
Loty: 44
Kilometry: 70 350
CZESC! Witajcie,mam problem z booking.com..Zarezerwowalem na jedna noc apartament w Eilat (Izrael) dla 6osob. Koszt 110zl (cena z bookingu) 50$ za sprzątanie,czyli łącznie 294zł. Troche zawyzona ta kwota, wiec pewnie na tym dorabiaja. Wychodzi lacznie ok 50zl/os. Teraz mi napisali po kilku dniach maila,ze wystapil blad w cenie i zamiast 30$(110zl) to za jedna noc chca 294$ (plus oczywiscie 50$ sprzatanie)...344$ za 1 noc to troche kpina z ich strony..Wychodzi 250zl/os!!! Co mogę zrobić w takiej sytuacji?? Przeciez wg. prawa jak na półce w sklepie jest cena np.jogurtu 2,50zl to placisz 2,50zl i nie obchodzi Cie,ze kosztuje 3,50zl. Czy tak samo moge sie ubiegac o to? To jest ewidentnie blad bookingu,wiec dlaczego ja mam byc teraz stratny tyle?(zwlaszcza,ze noclegow prawie tam juz nie ma (najtanszy pokoj 230zl/noc). Dziekuje z gory za jakakolwiek podpowiedz!

ich wiadomosc:
"Dear Tomasz Wiacek,

Thank you for choosing Booking.com.

My name is Daniel and i would have tried to contact you by telephone to discuss an error in the rates for your booking with Hufsha Berama, but found the time to have been inappropriate to call.

We apologise on behalf of Booking.com and Hufsha Berama for this error. The actual rate for Hufsha Berama is $265 USD per night ,for 6 people and not $30 USD per night as mentioned on your reservation.

As Apartments that accommodate 6 people cant reasonably be booked for $30 a night we consider this an obvious error and hope for your understanding of the situation.

Please consider this offer to accept the actual rate of $220 USD for the 6 people , and contact us at your earliest convenience to confirm if you can accept it.

That is a significant discount off the actual rate of $265 nitely for 6 people to use this apartment.

If we don't hear from you within 24 hours, this reservation is apt to be cancelled around that time.

We thank you for your understanding and we are available 24 hours a day to help reach an agreeable solution.

Thank you again for choosing Booking.com.

Kind regards,

--
Daniel S.
Booking.com Customer Service Team"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2420 PostWysłany: 02 Lis 2017 14:31 

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
Robisz offtopa, jest inny topic w takich sprawach: https://www.fly4free.pl/forum/booking-com-opinie-problemy-i-doswiadczenia,20,1154&start=2400
Poza tym kilka stron wcześniej masz odpowiedź:
Violl napisał(a):
Jesli jesteś użytkownikiem Genius, to dzwon na ten numer. ‭+48 22 306 08 57‬

krasnal napisał(a):
A jeśli nie to 223060855. Wszystko jest na stronie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group