Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 20 Lis 2012 13:28 

Rejestracja: 15 Mar 2012
Posty: 28
Loty: 6
Kilometry: 8 772
namteH napisał(a):
w Budapeszcie to w ogóle jakiś trzecie świat. pamiętam jak szukałem spania to mało który hotel umożliwiał płatność karta, większość chciała na miejscu gotówką.


W Polsce jakbyś zapytał jak wolą, to też każdy by powiedział że gotówką, raz że nie musi oddawać % za transakcje kartą (w Amexie nawet 5%), a dwa że może klient nie będzie chciał paragonu i się zatai albo pomniejszy zysk, tym samym zapłaci mniejszy podatek ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy Urlop w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive za 2190 PLN. Wylot z Warszawy
United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów United Airlines: bezpośrednie loty do Nowego Jorku z Berlina za 1576 PLN. Dużo terminów
#202 PostWysłany: 20 Lis 2012 14:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
misieq napisał(a):
namteH napisał(a):
w Budapeszcie to w ogóle jakiś trzecie świat. pamiętam jak szukałem spania to mało który hotel umożliwiał płatność karta, większość chciała na miejscu gotówką.


W Polsce jakbyś zapytał jak wolą, to też każdy by powiedział że gotówką, raz że nie musi oddawać % za transakcje kartą (w Amexie nawet 5%), a dwa że może klient nie będzie chciał paragonu i się zatai albo pomniejszy zysk, tym samym zapłaci mniejszy podatek ;)

nie wiem jak jest w Polsce bo tam zwykle nocleg mam za free ;)
natomiast z moich doświadczeń w italii i hiszpanii stwierdzam, ze na wegrzech pod tym względem jest inaczej i uważam, ze gorzej bo trzeba kombinować forinty bo w euro pewnie więcej wezmą. z drugiej strony forinty trzeba mieć i tak na inne rzeczy...;]
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#203 PostWysłany: 20 Lis 2012 15:00 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 165
Loty: 49
Kilometry: 69 318
cypel napisał(a):
m3lm4k napisał(a):
Hotel nie sciaga kasy z konta, a autoryzuje karte.

oczywiście, że ściąga
zależy jakie są warunki w "przedpłata", niejednokrotnie mi hotel zdjął kasę w dniu dokonania rezerwacji


Ostatnio robiłam rezerwację z oferty bezzwrotnej i Mi ściągnęło z karty pełną kwotę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#204 PostWysłany: 20 Lis 2012 15:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3711
srebrny
namteH napisał(a):
w Budapeszcie to w ogóle jakiś trzecie świat. pamiętam jak szukałem spania to mało który hotel umożliwiał płatność karta, większość chciała na miejscu gotówką.

nie wiem jak teraz, ale kiedyś na dworcu kolejowym Budapest Kelti miałem problem z wymianą pieniędzy, nie było żadnego kantoru a okoliczne pozamykane.
Z kibla nie można było nawet skorzystać bo nie miałem forintów a w euro babcia klozetowa nie chciała, paranoja jakaś.
Taksówkarz z nienagannie przystrzyżonym wąsem, wyposażony w lśniący łańcuch i sygnet wiozący nas nocnym kursem bez skrępowania oglądał hardkorowego hebla. Mi to tam ryba, ale żona lekko zniesmaczona :mrgreen:
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#205 PostWysłany: 20 Lis 2012 20:53 

Rejestracja: 10 Lut 2012
Posty: 101
Nailea napisał(a):
cypel napisał(a):
m3lm4k napisał(a):
Hotel nie sciaga kasy z konta, a autoryzuje karte.

oczywiście, że ściąga
zależy jakie są warunki w "przedpłata", niejednokrotnie mi hotel zdjął kasę w dniu dokonania rezerwacji


Ostatnio robiłam rezerwację z oferty bezzwrotnej i Mi ściągnęło z karty pełną kwotę.


Mnie również, jeśli to oferta bezzwrotna to ściągają.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#206 PostWysłany: 28 Lis 2012 20:11 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Przy ofertach bezzwrotnych jest dokonywana preautoryzacja karty i zwykle kwota preautoryzacji pojawia się na liście blokad na koncie, kwota ta nie jest jednak w tym momencie księgowana, nie ma jej zatem na liście dokonanych transakcji. To hotel (recepcja) dokonuje ostatecznego pobrania kwoty z karty która jest księgowana o północy w dniu pobrania danej kwoty.

Ostatnio złapałem okazję na booking.com i zarezerwowałem sobie pokój w ofercie z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji. O dziwo, okazało się, że preautoryzowano mi kartę prawie na miesiąc przed przyjazdem. Wkurzyłem się bo wiecie jak to jest jak Wam nagle "znikają" środki na koncie akurat w momencie kiedy Wam są potrzebne. Anulowałem więc rezerwację i dostałem potwierdzenie zwrotne anulacji. Zrobilem "borutę" w booking.com i hotelu i okazało się, że ktoś na booking źle wrzucił ofertę hotelu, ja, w potwierdzeniu rezerwacji miałem info, że hotel nie pobierze ode mnie nic w momencie rezerwacji (stąd moje zdziwienie bo pani z recepcji zarzekała się, że skoro tak tanio pokój zarezerwowałem to na pewno miałem ofertę bezzwrotną). Kasę miałem zablokowaną, hotel musiał zgłosić sprawę do swojego działu rezerwacji, aż tydzień czekałem na uwolnienie moich zablokowanych środków choć tak naprawdę była to kwestia odnalezienia numeru preautoryzacji z wydruku terminala i anulowania jej za jego pomocą. Musiałem szukać innego hotelu. No cóż, niesmak pozostał. Sądziłem, że przynajmniej jedna ze stron potraktuje sprawę honorowo i zaproponuje mi ponowną rezerwację w tej samej cenie (bo przecież rezerwację już anulowałem). Z booking.com korzystam nadal ale radzę być czujnym bo nigdy nie wiadomo co się nam przytrafi ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#207 PostWysłany: 28 Lis 2012 20:57 

Rejestracja: 21 Gru 2011
Posty: 115
Przepraszam, trochę przekręciłem kolejność. Najpierw zadzwoniłem do hotelu i poprosiłem o uwolnienie moich zablokowanych środków. Jak już pisałem, problem był w tym, że pani stwierdziła, że zwrot mi się nie należy bo wg niej mam rezerwację bezzwrotną, sprawdzilem wtedy dokładnie rezerwację w booking, była opcja anulacji więc anulowałem ją aby sprawdzić czy rzeczywiście się da, dostałem potwierdzenie. Zgłosilem to do hotelu i booking, niestety był to piątek i niektóre osoby już nie pracowały, sprawa się opóźniła do nastęnego tygodnia. Co do oferty w zamian to, no cóż, jest coś takiego jak dbałość o klienta i dobre imię firmy. Możliwośc ponownej rezerwacji w tych samych cenach na ten sam termin byłaby miłym gestem. Ja z przyjazdu nie zrezygnowałem tylko z rezerwacji i nie dlatego, że kwota rezerwacji była za wysoka tylko, że pobrano mi kasę w nieodpowiednim dla mnie momencie, a wszystko przez błąd booking.com.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#208 PostWysłany: 29 Lis 2012 10:50 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 10
Wczoraj napisałem do booking i poprosiłem ich anulowanie rezerwacji bez pobrania opłaty, która miała być zaliczona.

Udało się. Warto więc próbować, jeśli z jakiś przyczyn nie uda was się gdzieś polecieć
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#209 PostWysłany: 04 Gru 2012 23:54 

Rejestracja: 28 Cze 2012
Posty: 4
Witam. Mam taki problem:

otóż w Paryżu zapłaciliśmy gotówką za pokój, niestety po powrocie stwierdzilismy, że hotel ściągnął nam też pieniadze z karty. Chciałabym się zapytać, czy ktoś z Was miał taki problem i co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Mamy potwierdzenie zapłaty gotówką.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#210 PostWysłany: 05 Gru 2012 00:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
Bea2 napisał(a):
Witam. Mam taki problem:

otóż w Paryżu zapłaciliśmy gotówką za pokój, niestety po powrocie stwierdzilismy, że hotel ściągnął nam też pieniadze z karty. Chciałabym się zapytać, czy ktoś z Was miał taki problem i co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Mamy potwierdzenie zapłaty gotówką.

skontaktować się z hotelem/bookingiem i wyjaśnić sytuację (może się po prostu pomylili!)
a jak to nic nie da to pozostaje kontakt z bankiem i prośba o chargeback, tym bardziej, że masz potwierdzenie zapłaty w gotówce. również korespondencja z hotelem będzie pomocna dla uzasadnienia swoich racji.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#211 PostWysłany: 05 Gru 2012 11:08 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2174
niebieski
To nie jest zła wola hotelu a zwykła pomyłka. Napisz do hotelu, jak jest porządny to zwrócą bardzo szybko i zaproponują rabat na kolejny pobyt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#212 PostWysłany: 05 Gru 2012 13:41 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 9
Booking- mogę tylko polecać - rodzina 2+3 , więc nietypowa, czasem trudno znależć apartament , aby mieć dzieci na oku .
Z booking byliśmy- Teneryfa,, Czechy , teraz mamy rezerwcję w Maroko i Hiszpanii, - mam nadzieję,że też zadziała
Pozdr.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#213 PostWysłany: 05 Gru 2012 21:24 

Rejestracja: 28 Wrz 2012
Posty: 153
Zbanowany
Booking ma konkurencyjne ceny to na plus. I całkiem fajne warunki rezygnacji, najczęściej na dzień lub dwa przed nie ponosi się żadnych kosztów anulacji rezerwacji. Korzystałam parę razy z bookingu i ogólnie jestem zadowolona.

Aczkolwiek na - w przypadku dwóch hoteli na Fuertaventura nie zgadzał się adres i położenie hotelu na mapce !! Dobrze, że zajrzałam wcześniej na oficjalną stronę hotelu. Cena za dostęp do internetu też się nie zgadzała, booking podawał 3 euro za dobę, a było 5 euro.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#214 PostWysłany: 20 Gru 2012 01:05 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 47
namteH napisał(a):
Bea2 napisał(a):
Witam. Mam taki problem:

otóż w Paryżu zapłaciliśmy gotówką za pokój, niestety po powrocie stwierdzilismy, że hotel ściągnął nam też pieniadze z karty. Chciałabym się zapytać, czy ktoś z Was miał taki problem i co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Mamy potwierdzenie zapłaty gotówką.

skontaktować się z hotelem/bookingiem i wyjaśnić sytuację (może się po prostu pomylili!)
a jak to nic nie da to pozostaje kontakt z bankiem i prośba o chargeback, tym bardziej, że masz potwierdzenie zapłaty w gotówce. również korespondencja z hotelem będzie pomocna dla uzasadnienia swoich racji.


Miałem nieco podobną sytuację rok temu, kiedy to po rezerwacji za pośrednictwem bookinga karta została obciążona przez hotel dwa razy - jedno obciążenie prawidłowe na dwadzieściaparę EUR a drugie z sufitu na kwotę prawie 400 EUR.
Na szczęście monitoruję obciążenia kart, więc zareagowałem od razu składając reklamację i w bookingu i w banku.
W bookingu po sprawdzeniu zapewniono mnie, że to pomyłka HOTELU i kwota zostanie zwrócona (zapewne to problem obciążania kart bezpośrednio przez hotel w transakcjach MO/TO, a nie internetowo w bezpiecznym połączeniu przez booking, jak mogłoby się na pozór wydawać).
Trochę to trwało i wymagało (a może tylko ja jestem nerwowy) kilku monitów (obsługa w bookingu bez zarzutu, ludzie z call center z drugiej linii dzwonili do Portugalii i ustalali na jakim etapie jest procedura zwrotu) i cała nienależnie pobrana kasa wróciła.
Mało tego, ponieważ poniosłem stratę ok 50 złotych na kursie (to był okres szybkiego umacniania się złotego) zażyczyłem sobie wyrównania różnicy kursowej. I po jakichś trzech tygodniach dostałem zwrot - z konta bookinga w Holandii, nie z hotelu.

Był to w mojej praktyce jedyny (i mam nadzieję że ostatni) incydent z bookingiem z którego korzystałem wiele razy bez żadnych problemów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#215 PostWysłany: 20 Gru 2012 02:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 392
niebieski
andmark napisał(a):
Miałem nieco podobną sytuację rok temu, kiedy to po rezerwacji za pośrednictwem bookinga karta została obciążona przez hotel dwa razy - jedno obciążenie prawidłowe na dwadzieściaparę EUR a drugie z sufitu na kwotę prawie 400 EUR.
Na szczęście monitoruję obciążenia kart, więc zareagowałem od razu składając reklamację i w bookingu i w banku.
W bookingu po sprawdzeniu zapewniono mnie, że to pomyłka HOTELU i kwota zostanie zwrócona (zapewne to problem obciążania kart bezpośrednio przez hotel w transakcjach MO/TO, a nie internetowo w bezpiecznym połączeniu przez booking, jak mogłoby się na pozór wydawać).
Trochę to trwało i wymagało (a może tylko ja jestem nerwowy) kilku monitów (obsługa w bookingu bez zarzutu, ludzie z call center z drugiej linii dzwonili do Portugalii i ustalali na jakim etapie jest procedura zwrotu) i cała nienależnie pobrana kasa wróciła.
Mało tego, ponieważ poniosłem stratę ok 50 złotych na kursie (to był okres szybkiego umacniania się złotego) zażyczyłem sobie wyrównania różnicy kursowej. I po jakichś trzech tygodniach dostałem zwrot - z konta bookinga w Holandii, nie z hotelu.

Był to w mojej praktyce jedyny (i mam nadzieję że ostatni) incydent z bookingiem z którego korzystałem wiele razy bez żadnych problemów.


Ja właśnie przeżywam swój pierwszy problem z booking.com, a raczej nie tyle z samym booking.com, co z hotelem. Hotel zgodnie zresztą z tym co było napisane w ofercie obciążył moją kartę mniej więcej na drugi dzień po dokonaniu rezerwacji i był to typ obciążenia, nie tyle mający na celu zablokowanie środków na jakiś czas, ile ich zdjęcie. Na razie jednak wszystko szło zgodnie z tym co było napisane na stronie. Po paru dniach, po udanym skorzystaniu z promocji w innym serwisie (m.in. dzięki fly4free :) kliknąłem w opcję bezpłatnej anulacji, do czego miałem prawo zgodnie z ofertą na stronie. Przez parę dni nie uświadczyłem środków na koncie, dlatego też skontaktowałem się z booking. W tym miejscu należy ich pochwalić za bardzo szybką reakcję. Skontaktowali się z hotelem, a ten obiecał, że pieniądze zwróci na kartę w sobotę (15.XII). Do dziś środków nie mam na koncie. Zaraz będę pisał do booking.com ponownie.

Jak już kiedyś pisałem w niektórych przypadkach pod tym kątem lepszy jest np. serwis hotels.com. To oni, a nie hotele obciążają kartę, więc po anulacji dostałem zwrot w ciągu 2 dni. Dodatkowo dostałem więcej, bo od czasu rezerwacji kurs złotówki się umocnił.

W booking zawsze drażni mnie to, że przesyłają do hoteli numer karty jawnie np. faksem. Nawet mam taką kartkę, którą booking wysłał do hotelu na Lanzarote, gość w recepcji w hotelu mi ją skserował i podpisał jako potwierdzenie zapłaty gotówką (taki rachunek). Na kartce jest numer karty, data ważności, nie ma kodu CVV. Dlatego też jeśli chodzi o ten serwis zawsze używam karty debetowej mbanku, gdzie na koncie mam tyle gotówki ile mi aktualnie potrzebne. Nie odważyłbym się chyba użyć tam kredytówki lub karty do głównego konta. Z tego co parę razy sprawdzałem, Mbank ma jedne z najlepszych kursów jeśli chodzi o waluty i ich przeliczanie na kontach PLN (jakoś nigdy nie chciało mi się bawić w konta w euro itp.).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#216 PostWysłany: 20 Gru 2012 14:25 

Rejestracja: 20 Gru 2012
Posty: 47
kliper napisał(a):
Dlatego też jeśli chodzi o ten serwis zawsze używam karty debetowej mbanku, gdzie na koncie mam tyle gotówki ile mi aktualnie potrzebne. Nie odważyłbym się chyba użyć tam kredytówki lub karty do głównego konta. Z tego co parę razy sprawdzałem, Mbank ma jedne z najlepszych kursów jeśli chodzi o waluty i ich przeliczanie na kontach PLN (jakoś nigdy nie chciało mi się bawić w konta w euro itp.).

Mbank ma jedne z najmniej korzystnych kursów przeliczeniowych (co nie znaczy że nie znajdziesz paru gorszych).
Np. gdyby dzisiaj obciążono Ci w EUR kartę mbanku policzą ci ok. 4,20 zł/eur, dla porównania np. w BZWBK ok. 4,18 czy w PKO BP ok. 4,17 (ale w Pekao SA 4,21).
Jeszcze gorzej jest gdy płacisz walutą która nie jest walutą przeliczeniową twojej karty - wtedy mbank oprócz zastosowania paskarskiego kursu doliczy jeszcze 2% prowizji za przewalutowanie.

Najbardziej sensowne w tym kontekście są wszystkie karty Polbanku i karty Visa w Getin Banku (bo tamtejsze MC już nie) - wszystkie transakcje są przeliczane bezpośrednio na PLN po kursie MC lub Visy - a te kursy są naprawdę rewelacyjne, porównywalne z kursem NBP. Np. przy transakcji Visą policzyliby ci dzisiaj 4,06 zł za euro

Aktualne kursy MC/Visy można sprawdzić tutaj:
http://www.visaeurope.com/en/cardholder ... rates.aspx
https://www.mastercard.com/global/curre ... index.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#217 PostWysłany: 20 Gru 2012 18:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Mar 2012
Posty: 392
niebieski
andmark napisał(a):
kliper napisał(a):
Dlatego też jeśli chodzi o ten serwis zawsze używam karty debetowej mbanku, gdzie na koncie mam tyle gotówki ile mi aktualnie potrzebne. Nie odważyłbym się chyba użyć tam kredytówki lub karty do głównego konta. Z tego co parę razy sprawdzałem, Mbank ma jedne z najlepszych kursów jeśli chodzi o waluty i ich przeliczanie na kontach PLN (jakoś nigdy nie chciało mi się bawić w konta w euro itp.).

Mbank ma jedne z najmniej korzystnych kursów przeliczeniowych (co nie znaczy że nie znajdziesz paru gorszych).
Np. gdyby dzisiaj obciążono Ci w EUR kartę mbanku policzą ci ok. 4,20 zł/eur, dla porównania np. w BZWBK ok. 4,18 czy w PKO BP ok. 4,17 (ale w Pekao SA 4,21).
Jeszcze gorzej jest gdy płacisz walutą która nie jest walutą przeliczeniową twojej karty - wtedy mbank oprócz zastosowania paskarskiego kursu doliczy jeszcze 2% prowizji za przewalutowanie.

Najbardziej sensowne w tym kontekście są wszystkie karty Polbanku i karty Visa w Getin Banku (bo tamtejsze MC już nie) - wszystkie transakcje są przeliczane bezpośrednio na PLN po kursie MC lub Visy - a te kursy są naprawdę rewelacyjne, porównywalne z kursem NBP. Np. przy transakcji Visą policzyliby ci dzisiaj 4,06 zł za euro


Dzięki za info. Jeśli chodzi o mbank, to sprawdzałem kiedyś na tel wszystkich banków, w których mam konta i on wspólnie z Multi wyszedł najlepiej (dużo lepiej niż Citi - 4,2367, Alior Bank & Alior Sync - 4.2498, a w szczególności Fortis - 4,2330). Polbanku nie chcę, bo jak kiedyś patrzyłem na ich system i słyszałem o bałaganie w tym banku to mi się odechciało (choć bardzo kusiła mnie karta z 1% cashbackiem), a jeśli chodzi o Getin, to muszę sprawdzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#218 PostWysłany: 20 Gru 2012 22:25 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
Witam.
Muszę zarezerwować pokój w Chinach, wybieram w trivago miejscowość i interesującą mnie ofertę na booking.com, czy podana cena jest za cały 3-osobowy pokój czy na 1 osobę?
Przykład tutaj, "Cena za 9 nocy":

http://www.booking.com/hotel/cn/shangha ... rrency=PLN
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#219 PostWysłany: 20 Gru 2012 22:49 

Rejestracja: 12 Kwi 2011
Posty: 2174
niebieski
Pokój
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#220 PostWysłany: 22 Gru 2012 12:44 

Rejestracja: 06 Gru 2012
Posty: 64
Jeszcze jedno pytanie, jak zarezerwuję hotel 06.01 do 15.01, a po przyjeździe okaże się, że zostaję do 10.01, są jakieś problemy/opłaty w związku ze zmianą długości pobytu?

Wg regulaminu wnioskuję, że mogę zmienić termin do 05.01, a później już muszę zostać na ten okres jaki zapowiedziałem?

Cytuj:
Aowanie rezerwacji: BEZPŁATNE anulowanie rezerwacji przed 5 stycznia 2013. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji do 1 dnia przed datą przyjazdu, hotel nie obciąży Gościa opłatą za anulowanie rezerwacji. W przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji po tym terminie lub w przypadku niepojawienia się Gościa w hotelu, hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 100 procent opłaty za pierwszą noc. (Podane godziny dotyczą strefy czasowej, w której znajduje się hotel (CST) )
Przedpłata: Hotel nie ob
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group